Buzz Kill invitequote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:27 schreef Deviant1nl het volgende:
Kunnen jullie even een invite voor dat racen of wat dan ook sturen![]()
Ben je al bij Trevor geweest? Een T op de kaart.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:30 schreef Laser. het volgende:
Ben level 18, nog altijd geen Survival mode beschikbaar. Ik las dat je door Ron moet worden gebeld ofzo? Moet ik nog iets anders doen?
Ja vervelend he, rond dat moment raak ik ook altijd leeg op ammo. Maar ik start in principe dan ook alleen met de smg en max ammo.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:43 schreef PicoMMP het volgende:
Midden in een survival wave (7) met alleen een sniper en een klappertjespistool komen te staan. Hopelijk redt de rest het.
Ja want ik ben de slechtste gamer ter wereld he, alles ligt gewoon aan mij, ik ben verstandelijk gehandicapt en alle andere spelers zijn chineze monikken die vanaf de geboorte allemaal al gta 5 doen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:48 schreef kensei het volgende:
Het ligt aan jouw BG, online games zijn niet voor jouw weggelegd
Ja ik ook. Als ik weer wat levels omhoog ben wordt het tijd voor zwaarder geschut. Maar ondertussen in 9 (dankzij teammaten, niet door mij...) en weer met nu alleen shotgun, gelijk dood.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:48 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja vervelend he, rond dat moment raak ik ook altijd leeg op ammo. Maar ik start in principe dan ook alleen met de smg en max ammo.
Ik kan mij hoer totaal niet in vinden. Alleen maar goede ervaringen gehad.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:47 schreef BaajGuardian het volgende:
Begin beetje scheitzat te worden van de community in dit spel, lijkt league of legends wel zo infantiel zijn mensen.. en de ongelijke strijd kots ik ook van.. waarom doet rockstar trouwens deathmatches bij missions in.. ik wil cooperatief spelen geen fucking competieve shootouts..
Net eerst een game waarin iemand expres liep te suiciden zodat we geen slots meer hadden maar een van mn teammaten was wel goed dus wonnen we het door hem, toen zon kut deathmatch waarin hele enemy team beste guns hadden en ik natuurlijk alleen handgun, daarna een race waarin iedereen me van de weg beukte ipv normaal racede, daarna een game met lui die alles behalve de missie doen deden, en zonet een game met 2 fransmannen waarvan ik dacht oh die gaan wel normaal doen want ze praatten rustig, nou daar had ik me goed op verkeken.
Op het eind ik moest politie kwijtraken hun beiden dood, ik moeilijk doen en politie weg moest ik terug naar een huis kwam meteen politie weer achter me aan en ik dood en hun toen in de mic 'idiot idiot' roepen met zwaar frans accent, dus toen zei ik dat paar keer terug met zelfde franse accent en vroeg ze daarna of ze beiden 12 waren om zo achterlijk te reageren, en toen quitte ik.
Nou dat was weer de beste ervaring die ik online kon hebben.
Dan snap ik niet waarom je er zo infantiel op zou reageren. Je zou toch denken dat je zelf anders bent dan, als je iemand beschuldigd van iets.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:47 schreef BaajGuardian het volgende:
Begin beetje scheitzat te worden van de community in dit spel, lijkt league of legends wel zo infantiel zijn mensen.. en de ongelijke strijd kots ik ook van.. waarom doet rockstar trouwens deathmatches bij missions in.. ik wil cooperatief spelen geen fucking competieve shootouts..
Net eerst een game waarin iemand expres liep te suiciden zodat we geen slots meer hadden maar een van mn teammaten was wel goed dus wonnen we het door hem, toen zon kut deathmatch waarin hele enemy team beste guns hadden en ik natuurlijk alleen handgun, daarna een race waarin iedereen me van de weg beukte ipv normaal racede, daarna een game met lui die alles behalve de missie doen deden, en zonet een game met 2 fransmannen waarvan ik dacht oh die gaan wel normaal doen want ze praatten rustig, nou daar had ik me goed op verkeken.
Op het eind ik moest politie kwijtraken hun beiden dood, ik moeilijk doen en politie weg moest ik terug naar een huis kwam meteen politie weer achter me aan en ik dood en hun toen in de mic 'idiot idiot' roepen met zwaar frans accent, dus toen zei ik dat paar keer terug met zelfde franse accent en vroeg ze daarna of ze beiden 12 waren om zo achterlijk te reageren, en toen quitte ik.
Waar infantiel op reageren? Dat ik 'idioooght, idioooght' terug zei nadat ik dat 20 keer aan hoorde van 2 personen tegelijk?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:52 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom je er zo infantiel op zou reageren. Je zou toch denken dat je zelf anders bent dan, als je iemand beschuldigd van iets.
Dat het je allemaal zo zwaar ligt. Als ik jou was zou ik nooit naar Apenheul gaan.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Waar infantiel op reageren? Dat ik 'idioooght, idioooght' terug zei nadat ik dat 20 keer aan hoorde van 2 personen tegelijk?
Ja, net paar minuten geleden. Komt het daarna dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:34 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ben je al bij Trevor geweest? Een T op de kaart.
Wat is er in apenheul dan... ik was laatst in aquazoo..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:54 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Dat het je allemaal zo zwaar ligt. Als ik jou was zou ik nooit naar Apenheul gaan.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja want ik ben de slechtste gamer ter wereld he, alles ligt gewoon aan mij, ik ben verstandelijk gehandicapt en alle andere spelers zijn chineze monikken die vanaf de geboorte allemaal al gta 5 doen.
speel het spel met je vrienden, je kunt gewoon een closed session doen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:47 schreef BaajGuardian het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |