Dus je wordt weer user of wa?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dichterbij het zwart, gewoon zoals het hoort.
Klinkt gevaarlijk. Dus je werkt nu voor Danny?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, dat niet, juist dingen bij gekregen, maar daar kan ik wel wat mee.
Blijft een mbo'er.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Een van de weinige mensen die niet per definitie al een hekel aan je heeft afvallen, dat noem ik pas dom
Keiharde baas uit lang vervlogen tijden of niet? Zie hem alleen maar zeuren over newbiesquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, ik kan het wel met 'm eens zijn ergens.
Niet zo makkelijk scoren. Je trapt nu in Dven zijn tactiek om de aandacht van zijn Feyenoord/Ajaxschap af te halenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarvan akte.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, ik kan het wel met 'm eens zijn ergens.
Ook dat, maar GTA V is in mijn ogen nou niet echt de meest fantastische vorm van multiplayer, zat bende die ik ook liever anders had gezien.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Keiharde baas uit lang vervlogen tijden of niet? Zie hem alleen maar zeuren over newbies.
Bedankt, ik waardeer het.quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alleen arbeiders kijken daar naar.
ja, kut man.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik moet ook nog een nieuwe jas man
dat draag ik bij voorbaat nietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stone Island ja toch!
Nee even serieus ik ben zeer tevreden over mijn G-star winterjas.
Ik vind jassen voornamelijk erg prijzigquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, kut man.
ik zie niks leuks nergens.
Zullen we shoppen in adam samen>?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, kut man.
ik zie niks leuks nergens.
Nee man.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind jassen voornamelijk erg prijzig
Bedankt dat jij je visie over jassen met ons wilde delen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
als mijn ma dat zou betalen zou ik ook zo'n winterjas nemenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stone Island ja toch!
dat dragen alleen debielen die in een hype van 4 jaar terug zijn blijven zitten.quote:
Wel een erg niets toevoegende post dit... Tijd voor een TRquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt dat jij je visie over jassen met ons wilde delen.
jaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
TR gespot.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een erg niets toevoegende post dit... Tijd voor een TR
LompeHork
Je kunt samen met die LompeHork D3 spelen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een erg niets toevoegende post dit... Tijd voor een TR
LompeHork
Alleen kleding kopen als het in isquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat dragen alleen debielen die in een hype van 4 jaar terug zijn blijven zitten.
High fivequote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stone Island ja toch!
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geef me je nummer, naam en fb dan.
daarom loop ik elke dag naakt over straat.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alleen kleding kopen als het in is
Ik wacht wel tot de AH officieel gesloten is. Tot die tijd houd ik het gamen bij een potje Fifa op zijn tijd.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je kunt samen met die LompeHork D3 spelen.
MMO's man. Kom samen char starten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot de AH officieel gesloten is. Tot die tijd houd ik het gamen bij een potje Fifa op zijn tijd.
Is Diablo geen MMO?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
MMO's man. Kom samen char starten.
Nee man, gewoon een RPG met een multiplayer-ding ingebakken.quote:
WoWquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je snapt heus wel wat ik bedoel met MMO. MMORPG a lá WoW
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |