abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 oktober 2013 @ 14:51:39 #121
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_132039171
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 14:48 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nee, dat kan niet.
Jawel.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 14:55:12 #122
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_132039299
quote:
7s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 14:51 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Jawel.
Hoe omzeil je de verificatie van het telefoonnummer middels een sms'je dan?
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 10 oktober 2013 @ 14:56:04 #123
53267 TC03
pi_132039322
quote:
14s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 14:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Wel goed dat er meteen kamervragen gesteld werden trouwens, dat er toch nog iemand iets geeft om het waarborgen van onze privacy.
Nee, het is gewoon journalistiek broddelwerk. Het hele verhaal is gebaseerd op een anonieme tipgever bij de politie, die Whatsapp-conversatie had er niks mee te maken. :{
pi_132039351
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 14:55 schreef TC03 het volgende:

[..]

Hoe omzeil je de verificatie van het telefoonnummer middels een sms'je dan?
Je telefoon meldt zich aan bij WhatsApp met het telefoonnummer en IMEI-nummer. Als je die twee in handen hebt, en je kent het protocol, kun je je vanaf je computer authenticeren als zijnde de eindgebruiker.
Probleem hierin is het verkrijgen van het IMEI-nummer.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  donderdag 10 oktober 2013 @ 14:57:57 #125
53267 TC03
pi_132039394
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 14:56 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Je telefoon meldt zich aan bij WhatsApp met het telefoonnummer en IMEI-nummer. Als je die twee in handen hebt, en je kent het protocol, kun je je vanaf je computer authenticeren als zijnde de eindgebruiker.
Probleem hierin is het verkrijgen van het IMEI-nummer.
Kan, maar ik reageerde hierop:
quote:
Je kan tegen een kleine vergoeding de whatsapp berichten van een ander ontvangen. Hoef je enkel het nummer van die persoon in te voeren en een euro of wat te betalen, vervolgens krijg je alles wat die persoon stuurt en ontvangt.
Hij zegt dus dat je alleen maar je telefoonnummer hoeft te wijzigen, hetgeen natuurlijk onzin is. :)
pi_132039446
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 14:57 schreef TC03 het volgende:

[..]

Kan, maar ik reageerde hierop:

[..]

Hij zegt dus dat je alleen maar je telefoonnummer hoeft te wijzigen, hetgeen natuurlijk onzin is. :)
Hij heeft het over invoeren bij bepaalde websites die als service aanbieden het afluisteren bij anderen. Alleen aan een telefoonnummer heb je dan niet genoeg, dus wat dat betreft klopt het ook niet.
'And I called your name,
pi_132039482
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 14:56 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nee, het is gewoon journalistiek broddelwerk. Het hele verhaal is gebaseerd op een anonieme tipgever bij de politie, die Whatsapp-conversatie had er niks mee te maken. :{
Ja, dat beweert de politie natuurlijk.. Beetje naïef om hen meteen op hun blauwe ogen te geloven. Als ze toegeven dat ze het whatsapp verkeer nauwlettend in de gaten houden hebben ze meteen de poppen aan het dansen (hoop ik dan).
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_132039507
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 15:00 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ja, dat beweert de politie natuurlijk.. Beetje naïef om hen meteen op hun blauwe ogen te geloven. Als ze toegeven dat ze het whatsapp verkeer nauwlettend in de gaten houden hebben ze meteen de poppen aan het dansen (hoop ik dan).
Waarom gingen ze langs om die berichtjes te beluisteren dan :?
'And I called your name,
  donderdag 10 oktober 2013 @ 15:03:54 #129
53267 TC03
pi_132039603
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 15:00 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Beetje naïef om een mongool uit Limburg wel te geloven op z'n blauwe ogen.

Kom op zeg, je moet bewijzen dat iets WEL zo is, niet bewijzen dat iets NIET zo is.
pi_132039652
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 14:56 schreef TC03 het volgende:

[..]

Waarom vertrekt de politie dan weer na het horen daarvan?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 15:06:10 #131
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_132039661
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 15:05 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Waarom vertrekt de politie dan weer na het horen daarvan?
Omdat het duidelijk niet serieus bedoeld was.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_132039721
quote:
14s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 15:06 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Omdat het duidelijk niet serieus bedoeld was.
Die anonieme tip was niet serieus bedoeld? Of wat? Als ze niet op het berichtje afkwamen, maar op een anonieme tip reagereerden, hoe kan het berichtje dan aanleiding zijn om onverrichter zake te vertrekken?
pi_132039724
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 15:03 schreef TC03 het volgende:

[..]

Beetje naïef om een mongool uit Limburg wel te geloven op z'n blauwe ogen.

Kom op zeg, je moet bewijzen dat iets WEL zo is, niet bewijzen dat iets NIET zo is.
Hoe wil je dit bewijzen dan? Het is een anonieme bron dus daar hebben we niks aan.
Het is algemeen bekend dat de overheid ontzettend veel dataverkeer in de gaten houdt, waarom zouden we dan geloven dat dat in dit geval niet aan de orde was?
pi_132039733
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 15:08 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Die anonieme tip was niet serieus bedoeld? Of wat? Als ze niet op het berichtje afkwamen, maar op een anonieme tip reagereerden, hoe kan het berichtje dan aanleiding zijn om onverrichter zake te vertrekken?
Omdat uit de berichtjes blijkt dat de anonieme tip het bij het verkeerde eind had.
'And I called your name,
pi_132039742
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 15:08 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Hoe wil je dit bewijzen dan? Het is een anonieme bron dus daar hebben we niks aan.
Het is algemeen bekend dat de overheid ontzettend veel dataverkeer in de gaten houdt, waarom zouden we dan geloven dat dat in dit geval niet aan de orde was?
Omdat het niet logisch is om langs te gaan, en na het beluisteren van berichtjes die je al hebt weer weg te gaan.
'And I called your name,
pi_132039771
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 15:08 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Omdat uit de berichtjes blijkt dat de anonieme tip het bij het verkeerde eind had.
Hoe kan dat daar uit blijken dan?
pi_132039772
OM 8 UUR VANAVOND GAAT ER EEN BOM AF OP AMSTERDAM CENTRAAL!

Mooi, en nu maar wachten. Ben de hele dag wel thuis.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 15:10:57 #138
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_132039777
quote:

[..]

Omdat dat de meest duidelijke conclusie is uit het aanwezige bewijs.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 15:11:24 #139
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_132039787
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 15:10 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Context.

Waarom hou je je van de domme?
pi_132039818
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 15:10 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Omdat toen bijvoorbeeld al bleek dat de vader ook al een grap maakte over het feit dat er hopelijk geen bom is etc. Je kan dan het complete plaatje overzien, ipv de tipgever die enkel hoort "ik heb een bom gemaakt die ik meeneem"
'And I called your name,
pi_132039859
quote:
14s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 15:11 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Context.

Waarom hou je je van de domme?
Volgens mij snap jij het niet helemaal. Welke informatie kan de politie nou van een anonieme bron gekregen hebben die wordt weerlegd door het afluisteren van dat berichtje?
pi_132039862
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 15:10 schreef Trebo het volgende:
OM 8 UUR VANAVOND GAAT ER EEN BOM AF OP AMSTERDAM CENTRAAL!

Mooi, en nu maar wachten. Ben de hele dag wel thuis.
Dit is een excuus voor de overheid om je nu extreem in de gaten te houden he.. Pas maar op.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 16:11:08 #143
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_132040292
quote:

[..]

Er is geen bewijs dat het überhaupt mogelijk is om Whatsapp-verkeer af te luisteren.
2000 light years from home
pi_132040650
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 15:16 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Volgens mij snap jij het niet helemaal. Welke informatie kan de politie nou van een anonieme bron gekregen hebben die wordt weerlegd door het afluisteren van dat berichtje?
Informatie uit andere berichten die in datzelfde gesprek geplaatst zijn kunnen aanwijzen dat hetgeen de anonieme bron opving slechts een grapje was.
'And I called your name,
pi_132040870
quote:
4s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 15:16 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Dit is een excuus voor de overheid om je nu extreem in de gaten te houden he.. Pas maar op.
besef je nu hoe ver we met zn allen in de shit zitten? Je kan straks helemaal niets meer zeggen..
There are only 151 Pokémon.
pi_132040872
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 16:11 schreef Merkie het volgende:

[..]

Er is geen bewijs dat het überhaupt mogelijk is om Whatsapp-verkeer af te luisteren.
Je kan de bewijslast beter omkeren hoor tegenwoordig, bewijs maar eens dat Whatsapp niet af te luisteren is.
pi_132041190
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 17:01 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

besef je nu hoe ver we met zn allen in de shit zitten? Je kan straks helemaal niets meer zeggen..
Dat besef ik allang..
  donderdag 10 oktober 2013 @ 18:14:42 #148
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_132043065
quote:
7s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 17:01 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Je kan de bewijslast beter omkeren hoor tegenwoordig, bewijs maar eens dat Whatsapp niet af te luisteren is.
Bewijs dat God niet bestaat.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 18:18:11 #149
53267 TC03
pi_132043149
quote:
7s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 17:01 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Dat is nagenoeg onmogelijk om te bewijzen en dus onzinnig.
pi_132045909
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:39 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Maar wie bepaalt er wanneer iets bijdraagt aan "de veiligheid"? Iemand die een paar plantjes op zolder heeft doet m.i. niets wat "de veiligheid" bedreigt, maar mag van jou wel worden afgetapt. Waar gaan we dan de grens trekken? Het probleem is dat jouw idee van veiligheid, privacy en wat wel en niet mag subjectief is, maar jij stelt het voor alsof het algemeen geldende waarheden zijn. Waarschijnlijk heb je dit zelf niet eens door.

Zo heb je bijvoorbeeld een rotsvast vertrouwen in de goedwilligheid van de overheid. Je gaat er vanuit dat haar idee van veiligheid te allen tijde juist is en niet ter discussie hoeft te staan. Zulke onverschilligheid en naïviteit vind ik gevaarlijk.

En je zat gisteren heel stoer te doen, maar je hebt nog steeds niet op me gereageerd. Komt er nog wat van?
Ik ga er inderdaad vanuit dat de overheid dat goed inschat. Als ze een keer fout zitten so be it.
En de grens leggen is simpel, is iemand crimineel bezig dan vind ik het altijd terecht dus ook als alleen het vermoeden bestaat.

En ik ben gister een paar gequote en had niet de behoefte alle lange replies te lezen laat staan te beantwoorden.
We kunnen wel een mega discussie gaan voeren maar dat heeft 0,0 nut. Jij hebt jouw mening, ik de mijne. En was niet van plan te veranderen, jij denk ik ook niet.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_132046063
quote:
6s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 14:05 schreef Frutsel het volgende:
*found you*

Trouwens wordt de zoekfunctie van Fok het meest gebruikt voor de woorden "Bom", "Aanslag", "KPD" en "babes" dus de AIVD is er wel druk mee :Y :P
Zijn ze van de blauwe klapjosties en de NSA-wannabee's nou echt pauperesque amateuristisch dat ze daadwerkelijk denken dat jan en alleman op een publiek forum als dit uitgebreid gaan bespreken waar en wanneer het volgende bommetje af moet gaan? Of denken ze soms een CP ring hier te kunnen busten? Seriously :') ?

[ Bericht 1% gewijzigd door VanishedEntity op 10-10-2013 20:06:25 ]
pi_132046198
:')
pi_132049887
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 19:52 schreef VanishedEntity het volgende:

[..]

Zijn ze van de blauwe klapjosties en de NSA-wannabee's nou echt pauperesque amateuristisch dat ze daadwerkelijk denken dat jan en alleman op een publiek forum als dit uitgebreid gaan bespreken waar en wanneer het volgende bommetje af moet gaan? Of denken ze soms een CP ring hier te kunnen busten? Seriously :') ?

nouja geschiedenis heeft uitgewezen dat dit forum wel degelijk in de gaten wordt gehouden ja. hoe heet die ene user ook weer die toen van bed is gelicht?
There are only 151 Pokémon.
pi_132050070
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 19:52 schreef VanishedEntity het volgende:

[..]

Je houdt je nu opzettelijk van de domme?
pi_132052195
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 21:21 schreef Eenskijken het volgende:
nouja geschiedenis heeft uitgewezen dat dit forum wel degelijk in de gaten wordt gehouden ja. hoe heet die ene user ook weer die toen van bed is gelicht?
Ja zover waren we al, dat we er rekening mee moeten houden dat Oom Agent stiekem achter onze ruggen zit mee te lezen hierzo, en op de rest van het www for that matter. Mijn vraag was echter waarop Oom Agent de rare gedachte baseert dat willekeurige userts hier allerhande illegale en "illegale" zaken zo open en bloot gaan zitten bespreken, en er dus een paar makkelijke arrestaties (lees: goedkope punten) op basis van een paar forumposts voor hem te maken/halen zijn. Als Henk, Ingrid, Mourad en Fatima enz al hun weg weten te vinden naar fok!, dan Oom Agent ook natuurlijk, dus degenen die echt wat willen uitspoken spreken andere communicatiekanalen, die beter dicht te timmeren zijn, aan.

quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 21:25 schreef Xa1pt het volgende:
Je houdt je nu opzettelijk van de domme?
Zie hierboven: Het zal je mss verbazen maar de gemiddelde fok! usert, ja ook die uit PUB/ONZ/KLB, begrijpt heus wel dat Team Blauw ook meekijkt, dus woorden als "aanslag", "bom", "kpd", "babes" enz. door de fok! search jagen er kijken wat er boven komt drijven komt op mij nogal wanhopig en amateuristisch over.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 00:33:57 #156
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_132057672
Ik vind dat hier wel diepgravend onderzoek naar mag worden gedaan. Lijkt wel Stasi praktijken.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_132067194
Dit is toch niet raar? Als iemand in een groot onderzoek terzake hennepteelt onder de tap zit en er komen berichten overheen die te maken hebben met een bom dan is het toch niet raar dat de politie op je stoep staat.

Hier is geen sprake van een willekeurige nette burger die geen onderdeel uitmaakt van een onderzoek.

Het is dan alleen jammer voor dat onderzoeksteam dat ze de tap hebben vrijgespeeld op die manier.

Dus alle complot theorie mensen weer terug je hol in want hier is geen eer aan te behalen.
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:30:21 #158
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_132068487
Het verhaal gaat dat de acteur Peer Mascini in de jaren 90 ook al een keer onterecht opgepakt was door de politie.

De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:43:23 #159
168739 Red_85
'echt wel'
pi_132068907
quote:
10s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 19:52 schreef Fir3fly het volgende:
Whatsapp maakt meer kapot dan je lief is.
Zieke 'veiligheids'waan van de de overheid, maakt meer kapot dan lief is.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:44:26 #160
168739 Red_85
'echt wel'
pi_132068943
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 00:33 schreef VeX- het volgende:
Ik vind dat hier wel diepgravend onderzoek naar mag worden gedaan. Lijkt wel Stasi praktijken.
Gesproken pers geeft er geen aandacht aan. Heb nog niets gehoord.
Vind dat de pers hier meer mee mag doen. Schandpaalnagelen van de politie enzo.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_132398479
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 19:48 schreef bambino het volgende:

[..]

Ik ga er inderdaad vanuit dat de overheid dat goed inschat. Als ze een keer fout zitten so be it.
En de grens leggen is simpel, is iemand crimineel bezig dan vind ik het altijd terecht dus ook als alleen het vermoeden bestaat.

En ik ben gister een paar gequote en had niet de behoefte alle lange replies te lezen laat staan te beantwoorden.
We kunnen wel een mega discussie gaan voeren maar dat heeft 0,0 nut. Jij hebt jouw mening, ik de mijne. En was niet van plan te veranderen, jij denk ik ook niet.
Schopje om toch nog even terug te komen op je standpunt. Vandaag een zeer interessant artikel van De Correspondent. Lees het voor de grap eens door en denk er nog even goed over na..
https://decorrespondent.n(...)gen/5356670-d58cfe85
  maandag 21 oktober 2013 @ 17:08:42 #162
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132399522
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 13:52 schreef Pro_Shifty het volgende:
Dit is toch niet raar? Als iemand in een groot onderzoek terzake hennepteelt onder de tap zit en er komen berichten overheen die te maken hebben met een bom dan is het toch niet raar dat de politie op je stoep staat.

Hier is geen sprake van een willekeurige nette burger die geen onderdeel uitmaakt van een onderzoek.

Het is dan alleen jammer voor dat onderzoeksteam dat ze de tap hebben vrijgespeeld op die manier.

Dus alle complot theorie mensen weer terug je hol in want hier is geen eer aan te behalen.
_O- Wat is dan nette burger??

One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_132399723
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:39 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Schopje om toch nog even terug te komen op je standpunt. Vandaag een zeer interessant artikel van De Correspondent. Lees het voor de grap eens door en denk er nog even goed over na..
https://decorrespondent.n(...)gen/5356670-d58cfe85
Ook niet ff een klein artikel ofzo :')
Ga er niet eens aan beginnen. Vind het wel prima zo :P
pi_132400167
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 17:14 schreef bambino het volgende:

[..]

Ook niet ff een klein artikel ofzo :')
Ga er niet eens aan beginnen. Vind het wel prima zo :P
Het is al goed, jongen. Houd jij jezelf vooral lekker dom. Modelburger dat je er bent.
pi_132422861
quote:
14s.gif Op maandag 21 oktober 2013 17:27 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Het is al goed, jongen. Houd jij jezelf vooral lekker dom. Modelburger dat je er bent.
Heeft helemaal niks met dom te maken, maar wat jij wilt jochie
pi_132422886
Ik voel hete herenliefde aan komen.
pi_132429845
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 08:22 schreef bambino het volgende:

[..]

Heeft helemaal niks met dom te maken, maar wat jij wilt jochie
Van intelligentie getuigt het in ieder geval ook niet :*
pi_132433317
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:22 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Van intelligentie getuigt het in ieder geval ook niet :*
Ik pas me aan aan de reacties hier op fok :W
pi_132437162
Heerlijk er zijn dus toch mensen dommer dan mij.

ik heb niets te verbergen _O- _O- .

Nee op het moment denk je dat je niks te verbergen heb.
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 16:49:46 #170
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_132437540
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:59 schreef bambino het volgende:

[..]

Ik pas me aan aan de reacties hier op fok :W
Meeloper
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 16:55:58 #171
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_132437747
Nog steeds mensen die geloven dat de politie daadwerkelijk die whatsapp afgeluisterd heeft _O-?
pi_132437888
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 16:55 schreef Fir3fly het volgende:
Nog steeds mensen die geloven dat de politie daadwerkelijk die whatsapp afgeluisterd heeft _O-?
Hoe luister je Whatsapp af?
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:21:26 #173
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_132438727
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 16:59 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hoe luister je Whatsapp af?
Nou ja, het ging om een spraakbericht he.
pi_132439035
quote:
14s.gif Op maandag 21 oktober 2013 17:08 schreef Snowballed het volgende:

[..]

_O- Wat is dan nette burger??

Iemand die in de georganiseerde hennepteelt zit valt binnen strafrecht niet onder een nette burger
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:41:42 #175
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132439377
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 17:31 schreef Pro_Shifty het volgende:

[..]

Iemand die in de georganiseerde hennepteelt zit valt binnen strafrecht niet onder een nette burger
Wie organiseert en houd coffeeshops in stand..? Dat is iig niet de "georganiseerde" hennepteelt..
Valt de overheid dan niet onder datzelfde strafrecht..?

Strafrecht of niet.. Die burger zit net zo fout (of juist goed) als de overheid dat zit..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon een nette burger dus...
pi_132439457
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 17:41 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Wie organiseert en houd coffeeshops in stand..? Dat is iig niet de "georganiseerde" hennepteelt..
Valt de overheid dan niet onder datzelfde strafrecht..?

Strafrecht of niet.. Die burger zit net zo fout (of juist goed) als de overheid dat zit..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er wordt gesproken dat deze man onderdeel was in een groot onderzoek en onder de tap zat? Dan is het toch niet raar dat ze zien wat jij via whatsapp verstuurd. Wanneer iemand wordt afgeluisterd dan moet een rechter-commissaris dit goedvinden. Vind het niks meer dan normaal dat ze dan handelen wanneer ze iets over bommen lezen.

Al heb ik het niet over het stukje begrijpend lezen en de context waarin het gezegd wordt. Dus niks mis mee als je het mij vraagt.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:48:35 #177
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132439609
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 17:43 schreef Pro_Shifty het volgende:
Vind het niks meer dan normaal dat ze dan handelen wanneer ze iets over bommen lezen.
Die manier waarop ze handelen.... dat is het probleem...
Oe iets met bom... help de wereld vergaat... enzo...
Terwijl er al decennia onderling over bommen (etc) gecommuniceerd word

Ik vind het dus niet normaal dat men zo achterlijk en stijf van paniek, reageert...
Gewoon even rustig met een ander mens praten is er niet bij...
pi_132439641
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 17:48 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Die manier waarop ze handelen.... dat is het probleem...
Oe iets met bom... help de wereld vergaat... enzo...
Terwijl er al decennia onderling over bommen (etc) gecommuniceerd word

Ik vind het dus niet normaal dat men zo achterlijk en stijf van paniek, reageert...
Wat was dan de beste manier van handelen geweest voor de politie op het moment dat er gesproken wordt over bommen etc.???
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:51:35 #179
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_132439698
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 17:49 schreef Pro_Shifty het volgende:

[..]

Wat was dan de beste manier van handelen geweest voor de politie op het moment dat er gesproken wordt over bommen etc.???
Niet reageren....

Hoeveel van de duizenden meldingen over bommen/vergeten tassen, etc hebben daadwerkelijk tot iets geleid..?

En dit is geen melding maar iets wat gewoon in een gesprek word geroepen...
pi_132439751
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 17:51 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Niet reageren....

Hoeveel van de duizenden meldingen over bommen/vergeten tassen, etc hebben daadwerkelijk tot iets geleid..?
Oke... Dus niks doen. Ik zie de topics al verschijnen hahaha.... "Politie wist van bom maar besloot om niets te doen. Nu 100 doden."

Het is waarschijnlijk nooit goed. Ik zeg gewoon optreden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')