Nee, ik had rendier_bruin voor ferrari_rood.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:40 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk heel het lijstje toegevoegd, in de hoop dat het niet opviel stom want dat kan je natuurlijk niet zien :p
Soempie was jij het?
quote:
Dan moet ik dat morgen maar ff doen, op tablet lukt dat niet, zoals zoveel dingen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Nee Susie, die van Soempie was kwijt geloof ik.
Lootje moet je straks wel opnieuw invullen, dus even je tekst kopiėren alvast
Bij profiel zat je goedquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:35 schreef Susie het volgende:
[..]
Dan moet ik dat morgen maar ff doen, op tablet lukt dat niet, zoals zoveel dingen.
Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik mijn wachtwoord verander? Heb nu al zoveel geprobeerd, dacht dat het bij profiel moest, maar dan krijg ik melding dat wachtwoord niet overeenkomt of iets. En straks met een kloon is het wel handig een makkelijker wachtwoord te hebbenipv al die letters en cijfers
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:09 schreef YPPY het volgende:
Jullie waren zo snel! Nu kan ik me toch nog aanmelden.Ik vind het ook prima om een apart lootrondje te doen met degenen die zich later aanmelden. Kan de rest het eigen lootje houden. Zo te zien zijn we minimaal met drie.
quote:
* Chan gaat in een hoekje zitten huilen, je wilde gewoon mijn lootje niet!quote:
je realiseert je dat wij jouw wachtwoord nu zien?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:41 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Bij profiel zat je goed
[ afbeelding ]
Had je wel je originele ww ingevoerd? Dus waar je hier de stipjes ziet staan?
Ach, iedereen wist toch al dat ik van je hield.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:44 schreef Mangostine het volgende:
[..]
je realiseert je dat wij jouw wachtwoord nu zien?
Dat was ikke... Ik was heel blij met je lijstje, daar kon ik wel wat mee... je was alleen vergeten je adres te meldenquote:
Boerse viezigheidquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:31 schreef As1981 het volgende:
[..]maar ik trek jou gewoon weer.
Ik had me zo verheugd op boerse viezigheid
Ik dacht gister echt dat jij gewoon zat te verzinnen dat je nog geen kloon had. Dat je die 'morgen ging aanmaken' terwijl je net Internet Explorer had afgesloten om met je kloontje te posten daarbovenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:15 schreef Omentielvo het volgende:
Ik had trouwens een kloonnaam bedacht. Maar goed. Die gebruik ik dan voor de volgende.
Deze kloonnaam doet me zo aan een dr. Who aflevering denken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:24 schreef niet-cocotrimonium het volgende:
Ik heb ook nog deze kloon in de aanbieding
Spees_eend jij hebt een S.ilvijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:45 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ach, iedereen wist toch al dat ik van je hield.
Psies. Maar als ik de website open als desktop, dan dus ook niet. Probeer het morgen wel op de laptop. Thanks in ieder geval!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:43 schreef Mineola het volgende:
Volgens mij wil Susie het op tablet doen, dan zie je dat niet. (ik iig niet)
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:35 schreef Sam1993 het volgende:
Spees_eend jij hebt een S.ilvijn
Ben jij het?
Ja fuck hey, zit ik hier minutenlang "JA" te vormen met mijn santa's, pakt ie die spaties niet!quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:38 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja fuck hey, zit ik hier minutenlang "JA" te vormen met mijn santa's, pakt ie die spaties niet!
Ik tocht datsto myn hint wol soe snappe.quote:
K had het ff gecheckt vanuit het namentopic naar facebook toen ik t wist bleek ik ook al hints in dm te hebben :pquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:38 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja fuck hey, zit ik hier minutenlang "JA" te vormen met mijn santa's, pakt ie die spaties niet!
USA!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:46 schreef Mineola het volgende:
[..]
Leuk! We hebben wel wat gemeen, ik wilde je binnenkort gaan pm'en over mijn komende vakantie
[..]
[..]
Ik vond het al zo'n postmodernistisch samenraapsel van smileys.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:38 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh wat tofquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:42 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Ik tocht datsto myn hint wol soe snappe.
Ik hie sels al immen geregeld yn in complot
Om my net gelyk by oankomst kado al priis te jaan.
Mar goed it wie my dus![]()
Oh ja, die ga ik nog even lezenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:47 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
USA!![]()
Ik had ook al mijn USAreisblog in mijn lootje gezet
Americaaaa, fuck yehhh!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:47 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
USA!![]()
Ik had ook al mijn USAreisblog in mijn lootje gezet
Sorryquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:55 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik zou nooit de 'a' vergeten in yeah, als Amerikanofiel!
Hey, wat toevallig coco! Ik wilde net precies hetzelfde zeggen!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
SorryIk ben een slechte Spees_Eend.
Edit: ah shit!
Mijn online imago, wat doe jequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:57 schreef Spees-Eend het volgende:
[..]
Hey, wat toevallig coco! Ik wilde net precies hetzelfde zeggen!![]()
SorryIk ben een slechte Spees_Eend!
Zie je? Wat een toeval!!
Even snel door de foto's heengescrold, gaaf hoor! Ik heb een reis gemaakt die deels overlapt met die van jullie. Had ik best iets leuks mee kunnen donquote:
Oh?? Ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:46 schreef Mineola het volgende:
[..]
Leuk! We hebben wel wat gemeen, ik wilde je binnenkort gaan pm'en over mijn komende vakantie
Thx! Nou wie weet krijg je mij weer... of Mineola of Fannetjequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Even snel door de foto's heengescrold, gaaf hoor! Ik heb een reis gemaakt die deels overlapt met die van jullie. Had ik best iets leuks mee kunnen don
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:21 schreef Shandaly het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wie mij nu had...
Oh, de USAquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:57 schreef Lamb29 het volgende:
Of mijoh nee ik lurk :p wel benieuwd naar eventuele usa getinte pakketjes
Je krijgt wel een uitnodiging, maar ik zwiep je er meteen weer uit... Jammer dat je niet meedoet.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:05 schreef NotTheSame het volgende:
Ik sta nog wel in de OP, maar ik mag eruit.
Baal er eigenlijk vreselijk van, had er zo'n zin in, maar ik weet dat het beter is voor mezelf.
quote:
Succes, Sherlockyaraquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:47 schreef Kyara het volgende:
[..]
[..]
Oh, nu weet ik niet meer wie de enige echte is
Hoe eerder je je lootje inlevert, hoe groter de kans dat je iemand leuks krijgt he!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:03 schreef Burdie het volgende:
Ik wacht nog even met invullen, kan immers nog tot zondag.
Iedereen die mee doet is leuk, dus ik waag het erop!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hoe eerder je je lootje inlevert, hoe groter de kans dat je iemand leuks krijgt he!
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hoe eerder je je lootje inlevert, hoe groter de kans dat je iemand leuks krijgt he!
Brilant!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
euhm, het is woensdag? Nog laaaaaaaaang geen zondag? En het wordt ook niet sneller zondag ofzo.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:12 schreef Mineola het volgende:
Ingeleverd!
Nog te gaan:
Shandaly, Kleurdoos, Burdie, Marjolijntje, Fannetje, Kyara, As1981, Pvoesss, Sonnetje85, Susie, Vlindur, Tally, klaprooss, klumsy, Loj, GotC, LiedjeBackstage, Debuurvrouw, Clubsoda, Soempie, Elmo76 en Test.
Onder het motto naming en shaming
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:15 schreef Mineola het volgende:
Ik ook hoor!
Zo bedoelde ik het ook helemaal niet, ik was juist voorstander van rustig aan en pas over een paar dagen lootjes trekken
Volgens mij de 14e. Want iemand kon niet de 15e?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:27 schreef Pvoesss het volgende:
Het uitpakken is wel nogsteeds de 15e toch?
Gaan we nu al buitensluiten??quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:12 schreef Mineola het volgende:
Ingeleverd!
Nog te gaan:
Shandaly, Kleurdoos, Burdie, Marjolijntje, Fannetje, Kyara, As1981, Pvoesss, Sonnetje85, Susie, Vlindur, Tally, klaprooss, klumsy, Loj, GotC, LiedjeBackstage, Debuurvrouw, Clubsoda, Soempie, Elmo76 en Test.
Onder het motto naming en shaming
LiedjeBackstage doet in ieder geval niet meer mee zei ze. De rest wel volgens mij?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:34 schreef Hilzillah het volgende:
Staan er mensen tussen die echt niet meer meedoen??? Want dat heb ik gemist
Ik vindzo'n stomme smiley. Zou een sippe moeten zijn en niet zo'n rood aangelopen woest geval
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:34 schreef Hilzillah het volgende:
Staan er mensen tussen die echt niet meer meedoen??? Want dat heb ik gemist
Ik vindzo'n stomme smiley. Zou een sippe moeten zijn en niet zo'n rood aangelopen woest geval
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:01 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Die vind ik wel een beetje dramaqueen hoor. Ik stem voor
Daar is deze voorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Of voor als je net te laat bent om je aan te melden voor SS
Jouw smileykennis en -toepassingquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Daar is deze vooren deze
en voor jou deze
Ja, je hebt specialiteiten, en je hebt specialiteitenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:15 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Jouw smileykennis en -toepassing
Ik moest hem quoten om te kijken welke tekens je er voor moet gebruiken. Die knipperende oogjes doen het hem!quote:
Oh echt. Dat is m'n uitgerekende datum.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:27 schreef Pvoesss het volgende:
Het uitpakken is wel nogsteeds de 154e toch?
Baby wacht naarquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh echt. Dat is m'n uitgerekende datum.
Je staat er wel tussen op de overzichtspagina! Misschien e-mailadres niet helemaal goed gegaan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:52 schreef Vlindur het volgende:
Heb ik opnieuw een mail moeten krijgen? Want dat heb ik niet
voornaam@achternaam.netquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:53 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Je staat er wel tussen op de overzichtspagina! Misschien e-mailadres niet helemaal goed gegaan?
Een baby is ook een mooi cadeautje om uit te pakkenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat wordt lastig schrijven danquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:40 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik ga morgen even zitten op een lijstje!
Nouhou! Nah ja, pech dus en zit al niet meer op laptop, dus copie paste werkt ook niet (of beter gezegd, wat niet hoe ik dat voor elkaar zou moeten krijgen....quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Psst. Susie. Je kunt gewoon nog bij je eerste lijstje hoor, via de oude overzichtspaginaOn the bright side: je typskills nog even getraind.
Bovenaan staat een vinkje in een cirkeltje (als je op je telefoon fokt), kun je aantikkenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:48 schreef danic het volgende:
Djiesss, waarom is dit topic uit mijn AT?
Ff een loos bericht in de hoop hem weer terug te krijgen.
Parel van Brabantquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:31 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat moeten we hier nou doen om tot zondag te overbruggen?
Zullen we maar een gedicht beginnen?
Er was eens een Kerstman uit Heeze
Oh, hulde, ik had ook kezen in mijn hoofd maar kon er nog geen zin omheen bedenken!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 07:45 schreef Limone het volgende:
..maar een gat, dus hij kon er mee kezen.
Jaaaalalalala
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:19 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oh, hulde, ik had ook kezen in mijn hoofd maar kon er nog geen zin omheen bedenken!
Joh, Danic, geeft toch niets, ik zat me er vannacht tegenaan te bemoeien omdat ik niet kon slapen en toen voelde ik me vanochtend geroepen mijn opmerking uit te leggen. Volgens mij is het niet echt een ding
Omdat de Chinezen hebben bewezen dat je om te kezen met z'n tweeėn moet wezen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:20 schreef Limone het volgende:
Ik heb altijd kezen in mijn hoofd!
Hihihahahoho
Probeer je hier nu een opening te vinden voor een discussie over de éénkindpolitiek in China?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Omdat de Chinezen hebben bewezen dat je om te kezen met z'n tweeėn moet wezen?
Je zei opening!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:29 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Probeer je hier nu een opening te vinden voor een discussie over de éénkindpolitiek in China?
Van dattem, maar ook hoop ik elke dag op nieuws uit Griekenland. Vanwege de correspondent, Conny Keessenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Omdat de Chinezen hebben bewezen dat je om te kezen met z'n tweeėn moet wezen?
hahaha! Ja, ik deel die liefde.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:50 schreef Limone het volgende:
[..]
Van dattem, maar ook hoop ik elke dag op nieuws uit Griekenland. Vanwege de correspondent, Conny Keessen
dóe dat daaaaaaaaaan! Volgende week doos al in orde hoef je alleen nog iemand te sturen of zelf te hobbelen voor naar het postkantoor. T is heul nie moeilijk niequote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:08 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik wil ook mee doehoehoen!
*stampvoet*
Oh vet!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:02 schreef Limone het volgende:
Ik hoop dat ik jou heb. Dan maak ik een Conny pakket. Mét lange oorbellen!
Je doet mee. Nog twee maanden hč!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:08 schreef ProjSkippy het volgende:
*stampvoet*
Be careful what you wish for..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh vet!voor die extra zweem middelbarevrouwigheid! (Voor je het weet zit ik op djembéles man! )
heb je wat te doen tijdens de weeėnquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, wat de rest al zegt: meedoen dan!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:08 schreef ProjSkippy het volgende:
*stampvoet*
Is djembé iets voor middelbare vrouwen? En lange oorbellen ook? Ohquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh vet!voor die extra zweem middelbarevrouwigheid! (Voor je het weet zit ik op djembéles man! )
Doehoehoehoehoe dan ook mee!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:08 schreef ProjSkippy het volgende:
*stampvoet*
Ik vind dat een crue opmerking richting een zwangere vrouwquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dóe dat daaaaaaaaaan! Volgende week doos al in orde hoef je alleen nog iemand te sturen of zelf te hobbelen voor naar het postkantoor. T is heul nie moeilijk nie
Aaf rulesquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:02 schreef Limone het volgende:
Ik hoop dat ik jou heb. Dan maak ik een Conny pakket. Mét lange oorbellen!
Nou die doos is volgende week nog wel in orde hoor. Na de bevalling is een ander verhaalquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:45 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vind dat een crue opmerking richting een zwangere vrouw
Ik heb nog steeds best lange oorbellenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:59 schreef Mineola het volgende:
[..]
Aaf rulesIk hou trouwens meer van Marjon van Royen.
Lange oorbellen, dat kan serieus pas weer als je kinderen ouder dan zeven zijn. Tenzij je geen waarde hecht aan gaatjes in je oren![]()
Dus go buuf!
Precies! Beetje de illusie wekken dat het zinvol is om volgende week je doos in orde te hebbenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:59 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nou die doos is volgende week nog wel in orde hoor. Na de bevalling is een ander verhaal
Die wordt hier ook gewaardeerd, inclusief dagelijkse schoonlikbeurt!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:01 schreef Kyara het volgende:
Ik draag alleen nog maar een horloge tegenwoordig.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:45 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vind dat een crue opmerking richting een zwangere vrouw
Sorry van die doos alvast.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:43 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]![]()
Ik ga me over laten halen denk ik. Als ik aan het einde van de dag nog sta te stampvoeten meld ik me ook officieel aan.
Ik had uwe geloot de vorige keer. *zwarte gepunnikte onderzetter weer uithaalt*quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:47 schreef LadyBlack het volgende:
*binnenwaait*
Ik lees heus mee hoor! En ik heb héél veel zin in SS, maar heb deze week ff niet zoveel tijd om te posten!!
Skip, meedoen!![]()
Marjon is voor mij net iets te tragisch. Wel gezellig bij de borrel!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:59 schreef Mineola het volgende:
[..]
Aaf rulesIk hou trouwens meer van Marjon van Royen.
Lange oorbellen, dat kan serieus pas weer als je kinderen ouder dan zeven zijn. Tenzij je geen waarde hecht aan gaatjes in je oren![]()
Dus go buuf!
Jij begint hier over dozen!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Zeg! Wat een vuige praat hier.
Probeer daar maar eens tegenop te dichten.
En ik draag geen lange oorbellen. Ik voel me zo'n boomknuffelaar dan op mijn leeftijd
Nooit meer stretchers nodigquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:57 schreef Hilzillah het volgende:
skip, ik heb je er ingezet hč! alleen ff je mail adres sturen.
Ik heb van die heul grote gaten in mijn oren. Ook leuk voor in de toekomst
Gaaf, ik heb zo'n schijf in mijn onderlip, gemaakt van olifantknieschijfquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:57 schreef Hilzillah het volgende:
skip, ik heb je er ingezet hč! alleen ff je mail adres sturen.
Ik heb van die heul grote gaten in mijn oren. Ook leuk voor in de toekomst
Meesterlijk effectquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:29 schreef Suikertante het volgende:
Ja, die klepperde tegen mijn bril toen je me drie zoenen gaf!
Marjon heeft wel een beetje een eh verlopen look ja.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:58 schreef Limone het volgende:
[..]
Marjon is voor mij net iets te tragisch. Wel gezellig bij de borrel!
Voor gleufjes bestaat er wel weer plastische chirurgie (ja, ook voor die in je oren). Dus ik zou me door kinderen niet meer tegenhouden. Lange driehoekige oorbellen van rubber..
Doe mee dan!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:08 schreef ProjSkippy het volgende:
*stampvoet*
Oh! Die had ik in groep 7! Mijn moeder vond ze ordinair, weet ik nogquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:09 schreef Keshet het volgende:
[..]
Doe mee dan!
-----
Zijn papegaaienoorbellen nog hip tegenwoordig?
Gotta love 'em!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:09 schreef Keshet het volgende:
[..]
Doe mee dan!
-----
Zijn papegaaienoorbellen nog hip tegenwoordig?
[ afbeelding ]
We brengen ze gewoon terug!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:11 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh! Die had ik in groep 7! Mijn moeder vond ze ordinair, weet ik nogRode papegaaien van hout met geel/blauwe vleugels
En tante Flappie had ze in het blauw dacht ik. Zijn ze weer terug?
Si. Volgens de overzichtspagina heb je het lootje al ingeleverd, dus als je terug gaat naar de site kun je knutselen en praten naar hartenlust!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:14 schreef Keshet het volgende:
Maar, heb ik 't nou goed begrepen en kun je alvast aan je verlanglijstje knutselen?
Ik had ze in twee delen, dan zat de voorste helft voor je oorlel en de staart kwam er achter vandaan!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:11 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh! Die had ik in groep 7! Mijn moeder vond ze ordinair, weet ik nogRode papegaaien van hout met geel/blauwe vleugels
En tante Flappie had ze in het blauw dacht ik. Zijn ze weer terug?
Ze ziet er altijd uit of ze teveel sherry heeft gedronken. En ze heeft altijd hetzelfde jasje aanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:57 schreef Mineola het volgende:
[..]
Marjon heeft wel een beetje een eh verlopen look ja.
Driehoekige rubberen oorbellen! Goed idee, ik ga meteen mijn lijstje aanvullen!
Zien jullie hoe soepel ik weer ontopic ga?!
En enkelbandjes.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:33 schreef Vlindur het volgende:
Oh, dat had ik ook allemaal <3
En van die rare nephenna tatooage dingen voor om je nek en pols![]()
![]()
![]()
Ik vond verlopen wel mooi verdekt geformuleerdquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:36 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ze ziet er altijd uit of ze teveel sherry heeft gedronken. En ze heeft altijd hetzelfde jasje aan
32 jaar oud!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik had ook papagaai-oorbellenmaar euh, dan was ik denk ik een early adapter.
(geen idee hoe oud jelui allemaal zijn)
Een jaren '90 pakket. Be careful what you wish for. Ik zag laatst bij de įaaceeetion van die speentjes.
ha! Dank! Ik dacht een vroege aanpasser niet een vroege opnemer.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
32 jaar oud!
En het is early adopter. Niet dat het verder veel uitmaakt, maar beroepsdeformatie enzo, dat doen mijn studenten ook vaak fout. Dus kan het niet laten om dat niet te zeggen. Het ligt aan mij, niet aan jou
Ik had ze volgens mij ook! Maar geen idee hoe oud ik toen was... En of ik een trendsetter was of niet. Waarschijnlijk niet. Ik was meer een sulletje vroeger
Oooh ja, die speentjes, briljant. Toen zat ik nog op de basischoolquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:01 schreef Keshet het volgende:
En van die rijstkorrels met je naam erop aan een ketting om je nek. Die speentjes waren triest.![]()
Ik ben een jaartje ouder dan Coco, for the record.
Jewelllll wilde het wel weten! Heel graag zelfs!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:02 schreef Santalf het volgende:
Olf, jammer zeg, je doet niet meer mee,
Heb ik me voor niets ingelezen in jouw wel en wee.
Maar voor ik deze kloon de vuilnisbak in mik,
het sukkeltje dat ben ik!
Ohw je wou het dan toch niet weten,
misschien moet je de laatste 2 zinnen dan maar vergeten!
Speentjes zijn ook mijn basisschooltijd (alleen ben ik al 31)quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:15 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oooh ja, die speentjes, briljant. Toen zat ik nog op de basischool![]()
Ik word ergens tussen nu en de uitpakdatum 31. Maar dat staat ook in mijn loooootje
Maar niet genoeg aan de hint dan?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:19 schreef Olf het volgende:
[..]
Jewelllll wilde het wel weten! Heel graag zelfs!
Maar ik was een vroege leerlingquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:22 schreef Mineola het volgende:
[..]
Speentjes zijn ook mijn basisschooltijd (alleen ben ik al 31)
En die metalen klikdingen in fluoriserende kleuren die je om je pols kon slaan en die dan oprolden!
[ afbeelding ]
Ja hoiquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:34 schreef Spees_Eend het volgende:
En de Beverly Hillsplaatjes? Wie had die? Die kleine pakjes van 6 stuks voor een kwartje of twee ofzo
Ik ookquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:33 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar ik was een vroege leerling![]()
Ik mocht ze niet kopen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:34 schreef Spees_Eend het volgende:
En de Beverly Hillsplaatjes? Wie had die? Die kleine pakjes van 6 stuks voor een kwartje of twee ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A grand adventure has begun.
Ja, precies. Dat kunnen er zo ontzettend veel zijn!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik ben mijn hersens aan het breken over 'sukkeltje'. Wie zou je kunnen zijn?
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:35 schreef Keshet het volgende:
[..]Dat sowieso!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die staan nu op mijn lijst!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:39 schreef ProjSkippy het volgende:
Mwehe Hillz, zo kan het ook.
--
Ik heb deze oorbellen en ik vind dat iedereen die moet hebben:
[ afbeelding ]
--
De armbanden heb ik nog! Groen met tijgerprint!
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:35 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ik mocht ze niet kopen.
Ik was toen dus team David (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) ik vond Dylan echt véél te oud. Ik was toen wel 10 jaar, dus ik snap wel waarom. Nu zou ik ook team Dylan zijn, vreselijk die David
![]()
U gaat niet door voor de hoofdprijs!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:35 schreef Olf het volgende:
Klumsy?ja toch?
Jaaaa? Jaaaaaaaaaaa? Ieeeee!![]()
En daar had ik een hulplijn voor nodig
die zijn ook weer terug maar dan in horloge variant.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:22 schreef Mineola het volgende:
[..]
Speentjes zijn ook mijn basisschooltijd (alleen ben ik al 31)
En die metalen klikdingen in fluoriserende kleuren die je om je pols kon slaan en die dan oprolden!
[ afbeelding ]
Ik vind dat ik eigenlijk zou moeten weten wie nog niks gezegd heeft..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:42 schreef Santalf het volgende:
[..]
U gaat niet door voor de hoofdprijs!
Dat raadt je niet,quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:43 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik vind dat ik eigenlijk zou moeten weten wie nog niks gezegd heeft..
Jeeeeeee, sorry Klumsy, ik vertrouwde volkomen op mn anonieme hulplijn, ik vind je geen sukkeltjequote:
Maar ik ben ookin het echt geen sukkeltje hoorquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:52 schreef Olf het volgende:
[..]
Jeeeeeee, sorry Klumsy, ik vertrouwde volkomen op mn anonieme hulplijn, ik vind je geen sukkeltje.
Maar SULL jeeeeeee je had mij! En ik had een kloon
Nou, hoppa. Meedoen!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:52 schreef Olf het volgende:
[..]
Jeeeeeee, sorry Klumsy, ik vertrouwde volkomen op mn anonieme hulplijn, ik vind je geen sukkeltje.
JA!! Pleeeaaasssseeee???quote:
Marjon finest hours >> linkjequote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:57 schreef Mineola het volgende:
[..]
Marjon heeft wel een beetje een eh verlopen look ja.
Driehoekige rubberen oorbellen! Goed idee, ik ga meteen mijn lijstje aanvullen!
Zien jullie hoe soepel ik weer ontopic ga?!
DIE WIL IK DIE WIL IK DIE WIL IK!!!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:39 schreef ProjSkippy het volgende:
--
[ afbeelding ]
--
--
En buuv, met je doos.. Ik ga huilen in een hoekje. M'n hormonen, wat doe je.
Waar heb je die vandaan?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:39 schreef ProjSkippy het volgende:
--
[ afbeelding ]
--
--
En buuv, met je doos.. Ik ga huilen in een hoekje. M'n hormonen, wat doe je.
Nu ben ik wel benieuwd naar die hulplijnquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:52 schreef Olf het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:54 schreef bellelena het volgende:
Ik sluit me aan bij Soemp! Ik ben 29, maar ik was in de jaren '90 al altodus geen speentjes/trollen/klaparmbandjes voor mij.
Ik had het laatst met een vriendin over HBH! En toen hebben we de hele cast opgezocht (van alle series)quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:48 schreef Soempie het volgende:
Die papegaai oorbellen, ik was ze al helemaal vergeten.Meeste van die dingen diep weggestopt. Ik ben 30, maar wil geen jaren '90 pakket hoor! Tenzij iemand Drazic in een pakje kan regelen, je weet wel, van heartbreak high...
Ur welcomequote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:28 schreef Kyara het volgende:
Herkenbaarheid mbt al die 90 dingen.
Ik vind SS nu al ontzettend leuk. Ik vond vandaag een ontzettend leuke envelop in de brievenbus van mijn vorige SS. Wat een ontzettend leuke cd Hilzillah! Superbedankt
Nou nieuwe Santa. Large shoes to fill. Succes.....
Ben jij mij?! Ik was alleen meer van Saved by the bell en Sweet Valley Highquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:15 schreef Limone het volgende:
[..]
Ik was ook alto hoor! En kakker. En skater. En ik had speentjes. En haarmascara.
Oh, dat was ook briljant ja. Ik kijk als ik me verveel soms oude afleveringen van Saved by the bell op YouTubequote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:40 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ben jij mij?! Ik was alleen meer van Saved by the bell en Sweet Valley High
En haarmascara, dat had ik heeeeeel diep weggestopt
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik keek.... wait for it.... wait for it... ff zoeken
(Ben zo benieuwd of ik medestanders krijg)
Het is dat ik me nooit meer verveel sinds ik een kind heb, maar dat best een goed idee...!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:45 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oh, dat was ook briljant ja. Ik kijk als ik me verveel soms oude afleveringen van Saved by the bell op YouTube
Ja! En wat Kyara zegt (Radiohead en Live dan). En Eels.quote:
Ik ook! In Groningen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:54 schreef Mineola het volgende:
eels! Ik ben zelfs nog eens naar een concert van hen geweest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |