Marjon is voor mij net iets te tragisch. Wel gezellig bij de borrel!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:59 schreef Mineola het volgende:
[..]
Aaf rulesIk hou trouwens meer van Marjon van Royen.
Lange oorbellen, dat kan serieus pas weer als je kinderen ouder dan zeven zijn. Tenzij je geen waarde hecht aan gaatjes in je oren![]()
Dus go buuf!
Jij begint hier over dozen!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Zeg! Wat een vuige praat hier.
Probeer daar maar eens tegenop te dichten.
En ik draag geen lange oorbellen. Ik voel me zo'n boomknuffelaar dan op mijn leeftijd
Nooit meer stretchers nodigquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:57 schreef Hilzillah het volgende:
skip, ik heb je er ingezet hè! alleen ff je mail adres sturen.
Ik heb van die heul grote gaten in mijn oren. Ook leuk voor in de toekomst
Gaaf, ik heb zo'n schijf in mijn onderlip, gemaakt van olifantknieschijfquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:57 schreef Hilzillah het volgende:
skip, ik heb je er ingezet hè! alleen ff je mail adres sturen.
Ik heb van die heul grote gaten in mijn oren. Ook leuk voor in de toekomst
Meesterlijk effectquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:29 schreef Suikertante het volgende:
Ja, die klepperde tegen mijn bril toen je me drie zoenen gaf!
Marjon heeft wel een beetje een eh verlopen look ja.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:58 schreef Limone het volgende:
[..]
Marjon is voor mij net iets te tragisch. Wel gezellig bij de borrel!
Voor gleufjes bestaat er wel weer plastische chirurgie (ja, ook voor die in je oren). Dus ik zou me door kinderen niet meer tegenhouden. Lange driehoekige oorbellen van rubber..
Doe mee dan!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:08 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik wil ook mee doehoehoen!
*stampvoet*
Oh! Die had ik in groep 7! Mijn moeder vond ze ordinair, weet ik nogquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:09 schreef Keshet het volgende:
[..]
Doe mee dan!
-----
Zijn papegaaienoorbellen nog hip tegenwoordig?
Gotta love 'em!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:09 schreef Keshet het volgende:
[..]
Doe mee dan!
-----
Zijn papegaaienoorbellen nog hip tegenwoordig?
[ afbeelding ]
We brengen ze gewoon terug!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:11 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh! Die had ik in groep 7! Mijn moeder vond ze ordinair, weet ik nogRode papegaaien van hout met geel/blauwe vleugels
En tante Flappie had ze in het blauw dacht ik. Zijn ze weer terug?
Si. Volgens de overzichtspagina heb je het lootje al ingeleverd, dus als je terug gaat naar de site kun je knutselen en praten naar hartenlust!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:14 schreef Keshet het volgende:
Maar, heb ik 't nou goed begrepen en kun je alvast aan je verlanglijstje knutselen?
Ik had ze in twee delen, dan zat de voorste helft voor je oorlel en de staart kwam er achter vandaan!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:11 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh! Die had ik in groep 7! Mijn moeder vond ze ordinair, weet ik nogRode papegaaien van hout met geel/blauwe vleugels
En tante Flappie had ze in het blauw dacht ik. Zijn ze weer terug?
Ze ziet er altijd uit of ze teveel sherry heeft gedronken. En ze heeft altijd hetzelfde jasje aanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:57 schreef Mineola het volgende:
[..]
Marjon heeft wel een beetje een eh verlopen look ja.
Driehoekige rubberen oorbellen! Goed idee, ik ga meteen mijn lijstje aanvullen!
Zien jullie hoe soepel ik weer ontopic ga?!
En enkelbandjes.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:33 schreef Vlindur het volgende:
Oh, dat had ik ook allemaal <3
En van die rare nephenna tatooage dingen voor om je nek en pols![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |