Ja, je hebt specialiteiten, en je hebt specialiteitenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:15 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Jouw smileykennis en -toepassing
Ik moest hem quoten om te kijken welke tekens je er voor moet gebruiken. Die knipperende oogjes doen het hem!quote:
Oh echt. Dat is m'n uitgerekende datum.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:27 schreef Pvoesss het volgende:
Het uitpakken is wel nogsteeds de 154e toch?
Baby wacht naarquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh echt. Dat is m'n uitgerekende datum.
Je staat er wel tussen op de overzichtspagina! Misschien e-mailadres niet helemaal goed gegaan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:52 schreef Vlindur het volgende:
Heb ik opnieuw een mail moeten krijgen? Want dat heb ik niet
voornaam@achternaam.netquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:53 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Je staat er wel tussen op de overzichtspagina! Misschien e-mailadres niet helemaal goed gegaan?
Een baby is ook een mooi cadeautje om uit te pakkenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat wordt lastig schrijven danquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:40 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik ga morgen even zitten op een lijstje!
Nouhou! Nah ja, pech dus en zit al niet meer op laptop, dus copie paste werkt ook niet (of beter gezegd, wat niet hoe ik dat voor elkaar zou moeten krijgen....quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Psst. Susie. Je kunt gewoon nog bij je eerste lijstje hoor, via de oude overzichtspaginaOn the bright side: je typskills nog even getraind.
Bovenaan staat een vinkje in een cirkeltje (als je op je telefoon fokt), kun je aantikkenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:48 schreef danic het volgende:
Djiesss, waarom is dit topic uit mijn AT?
Ff een loos bericht in de hoop hem weer terug te krijgen.
Parel van Brabantquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:31 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat moeten we hier nou doen om tot zondag te overbruggen?
Zullen we maar een gedicht beginnen?
Er was eens een Kerstman uit Heeze
Oh, hulde, ik had ook kezen in mijn hoofd maar kon er nog geen zin omheen bedenken!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 07:45 schreef Limone het volgende:
..maar een gat, dus hij kon er mee kezen.
Jaaaalalalala
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:19 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oh, hulde, ik had ook kezen in mijn hoofd maar kon er nog geen zin omheen bedenken!
Joh, Danic, geeft toch niets, ik zat me er vannacht tegenaan te bemoeien omdat ik niet kon slapen en toen voelde ik me vanochtend geroepen mijn opmerking uit te leggen. Volgens mij is het niet echt een ding
Omdat de Chinezen hebben bewezen dat je om te kezen met z'n tweeën moet wezen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:20 schreef Limone het volgende:
Ik heb altijd kezen in mijn hoofd!
Hihihahahoho
Probeer je hier nu een opening te vinden voor een discussie over de éénkindpolitiek in China?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Omdat de Chinezen hebben bewezen dat je om te kezen met z'n tweeën moet wezen?
Je zei opening!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:29 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Probeer je hier nu een opening te vinden voor een discussie over de éénkindpolitiek in China?
Van dattem, maar ook hoop ik elke dag op nieuws uit Griekenland. Vanwege de correspondent, Conny Keessenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Omdat de Chinezen hebben bewezen dat je om te kezen met z'n tweeën moet wezen?
hahaha! Ja, ik deel die liefde.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:50 schreef Limone het volgende:
[..]
Van dattem, maar ook hoop ik elke dag op nieuws uit Griekenland. Vanwege de correspondent, Conny Keessen
dóe dat daaaaaaaaaan! Volgende week doos al in orde hoef je alleen nog iemand te sturen of zelf te hobbelen voor naar het postkantoor. T is heul nie moeilijk niequote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:08 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik wil ook mee doehoehoen!
*stampvoet*
Oh vet!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:02 schreef Limone het volgende:
Ik hoop dat ik jou heb. Dan maak ik een Conny pakket. Mét lange oorbellen!
Je doet mee. Nog twee maanden hè!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:08 schreef ProjSkippy het volgende:
*stampvoet*
Be careful what you wish for..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh vet!voor die extra zweem middelbarevrouwigheid! (Voor je het weet zit ik op djembéles man! )
heb je wat te doen tijdens de weeënquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, wat de rest al zegt: meedoen dan!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:08 schreef ProjSkippy het volgende:
*stampvoet*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |