euhm, het is woensdag? Nog laaaaaaaaang geen zondag? En het wordt ook niet sneller zondag ofzo.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:12 schreef Mineola het volgende:
Ingeleverd!
Nog te gaan:
Shandaly, Kleurdoos, Burdie, Marjolijntje, Fannetje, Kyara, As1981, Pvoesss, Sonnetje85, Susie, Vlindur, Tally, klaprooss, klumsy, Loj, GotC, LiedjeBackstage, Debuurvrouw, Clubsoda, Soempie, Elmo76 en Test.
Onder het motto naming en shaming
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:15 schreef Mineola het volgende:
Ik ook hoor!
Zo bedoelde ik het ook helemaal niet, ik was juist voorstander van rustig aan en pas over een paar dagen lootjes trekken
Volgens mij de 14e. Want iemand kon niet de 15e?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:27 schreef Pvoesss het volgende:
Het uitpakken is wel nogsteeds de 15e toch?
Gaan we nu al buitensluiten??quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:12 schreef Mineola het volgende:
Ingeleverd!
Nog te gaan:
Shandaly, Kleurdoos, Burdie, Marjolijntje, Fannetje, Kyara, As1981, Pvoesss, Sonnetje85, Susie, Vlindur, Tally, klaprooss, klumsy, Loj, GotC, LiedjeBackstage, Debuurvrouw, Clubsoda, Soempie, Elmo76 en Test.
Onder het motto naming en shaming
LiedjeBackstage doet in ieder geval niet meer mee zei ze. De rest wel volgens mij?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:34 schreef Hilzillah het volgende:
Staan er mensen tussen die echt niet meer meedoen??? Want dat heb ik gemist
Ik vindzo'n stomme smiley. Zou een sippe moeten zijn en niet zo'n rood aangelopen woest geval
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:34 schreef Hilzillah het volgende:
Staan er mensen tussen die echt niet meer meedoen??? Want dat heb ik gemist
Ik vindzo'n stomme smiley. Zou een sippe moeten zijn en niet zo'n rood aangelopen woest geval
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:01 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Die vind ik wel een beetje dramaqueen hoor. Ik stem voor
Daar is deze voorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Of voor als je net te laat bent om je aan te melden voor SS
Jouw smileykennis en -toepassingquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Daar is deze vooren deze
en voor jou deze
Ja, je hebt specialiteiten, en je hebt specialiteitenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:15 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Jouw smileykennis en -toepassing
Ik moest hem quoten om te kijken welke tekens je er voor moet gebruiken. Die knipperende oogjes doen het hem!quote:
Oh echt. Dat is m'n uitgerekende datum.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:27 schreef Pvoesss het volgende:
Het uitpakken is wel nogsteeds de 154e toch?
Baby wacht naarquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh echt. Dat is m'n uitgerekende datum.
Je staat er wel tussen op de overzichtspagina! Misschien e-mailadres niet helemaal goed gegaan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:52 schreef Vlindur het volgende:
Heb ik opnieuw een mail moeten krijgen? Want dat heb ik niet
voornaam@achternaam.netquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:53 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Je staat er wel tussen op de overzichtspagina! Misschien e-mailadres niet helemaal goed gegaan?
Een baby is ook een mooi cadeautje om uit te pakkenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh echt. Dat is m'n uitgerekende datum.
Dat wordt lastig schrijven danquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:40 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik ga morgen even zitten op een lijstje!
Nouhou! Nah ja, pech dus en zit al niet meer op laptop, dus copie paste werkt ook niet (of beter gezegd, wat niet hoe ik dat voor elkaar zou moeten krijgen....quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Psst. Susie. Je kunt gewoon nog bij je eerste lijstje hoor, via de oude overzichtspaginaOn the bright side: je typskills nog even getraind.
Bovenaan staat een vinkje in een cirkeltje (als je op je telefoon fokt), kun je aantikkenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:48 schreef danic het volgende:
Djiesss, waarom is dit topic uit mijn AT?
Ff een loos bericht in de hoop hem weer terug te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |