Je staat er wel tussen op de overzichtspagina! Misschien e-mailadres niet helemaal goed gegaan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:52 schreef Vlindur het volgende:
Heb ik opnieuw een mail moeten krijgen? Want dat heb ik niet
voornaam@achternaam.netquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:53 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Je staat er wel tussen op de overzichtspagina! Misschien e-mailadres niet helemaal goed gegaan?
Een baby is ook een mooi cadeautje om uit te pakkenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh echt. Dat is m'n uitgerekende datum.
Dat wordt lastig schrijven danquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:40 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik ga morgen even zitten op een lijstje!
Nouhou! Nah ja, pech dus en zit al niet meer op laptop, dus copie paste werkt ook niet (of beter gezegd, wat niet hoe ik dat voor elkaar zou moeten krijgen....quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Psst. Susie. Je kunt gewoon nog bij je eerste lijstje hoor, via de oude overzichtspaginaOn the bright side: je typskills nog even getraind.
Bovenaan staat een vinkje in een cirkeltje (als je op je telefoon fokt), kun je aantikkenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:48 schreef danic het volgende:
Djiesss, waarom is dit topic uit mijn AT?
Ff een loos bericht in de hoop hem weer terug te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |