Parel van Brabantquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:31 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat moeten we hier nou doen om tot zondag te overbruggen?
Zullen we maar een gedicht beginnen?
Er was eens een Kerstman uit Heeze
Oh, hulde, ik had ook kezen in mijn hoofd maar kon er nog geen zin omheen bedenken!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 07:45 schreef Limone het volgende:
..maar een gat, dus hij kon er mee kezen.
Jaaaalalalala
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:19 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oh, hulde, ik had ook kezen in mijn hoofd maar kon er nog geen zin omheen bedenken!
Joh, Danic, geeft toch niets, ik zat me er vannacht tegenaan te bemoeien omdat ik niet kon slapen en toen voelde ik me vanochtend geroepen mijn opmerking uit te leggen. Volgens mij is het niet echt een ding
Omdat de Chinezen hebben bewezen dat je om te kezen met z'n tweeën moet wezen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:20 schreef Limone het volgende:
Ik heb altijd kezen in mijn hoofd!
Hihihahahoho
Probeer je hier nu een opening te vinden voor een discussie over de éénkindpolitiek in China?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Omdat de Chinezen hebben bewezen dat je om te kezen met z'n tweeën moet wezen?
Je zei opening!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:29 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Probeer je hier nu een opening te vinden voor een discussie over de éénkindpolitiek in China?
Van dattem, maar ook hoop ik elke dag op nieuws uit Griekenland. Vanwege de correspondent, Conny Keessenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Omdat de Chinezen hebben bewezen dat je om te kezen met z'n tweeën moet wezen?
hahaha! Ja, ik deel die liefde.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:50 schreef Limone het volgende:
[..]
Van dattem, maar ook hoop ik elke dag op nieuws uit Griekenland. Vanwege de correspondent, Conny Keessen
dóe dat daaaaaaaaaan! Volgende week doos al in orde hoef je alleen nog iemand te sturen of zelf te hobbelen voor naar het postkantoor. T is heul nie moeilijk niequote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:08 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik wil ook mee doehoehoen!
*stampvoet*
Oh vet!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:02 schreef Limone het volgende:
Ik hoop dat ik jou heb. Dan maak ik een Conny pakket. Mét lange oorbellen!
Je doet mee. Nog twee maanden hè!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:08 schreef ProjSkippy het volgende:
*stampvoet*
Be careful what you wish for..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh vet!voor die extra zweem middelbarevrouwigheid! (Voor je het weet zit ik op djembéles man! )
heb je wat te doen tijdens de weeënquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh echt. Dat is m'n uitgerekende datum.
Ja, wat de rest al zegt: meedoen dan!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:08 schreef ProjSkippy het volgende:
*stampvoet*
Is djembé iets voor middelbare vrouwen? En lange oorbellen ook? Ohquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh vet!voor die extra zweem middelbarevrouwigheid! (Voor je het weet zit ik op djembéles man! )
Doehoehoehoehoe dan ook mee!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:08 schreef ProjSkippy het volgende:
*stampvoet*
Ik vind dat een crue opmerking richting een zwangere vrouwquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dóe dat daaaaaaaaaan! Volgende week doos al in orde hoef je alleen nog iemand te sturen of zelf te hobbelen voor naar het postkantoor. T is heul nie moeilijk nie
Aaf rulesquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:02 schreef Limone het volgende:
Ik hoop dat ik jou heb. Dan maak ik een Conny pakket. Mét lange oorbellen!
Nou die doos is volgende week nog wel in orde hoor. Na de bevalling is een ander verhaalquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:45 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vind dat een crue opmerking richting een zwangere vrouw
Ik heb nog steeds best lange oorbellenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:59 schreef Mineola het volgende:
[..]
Aaf rulesIk hou trouwens meer van Marjon van Royen.
Lange oorbellen, dat kan serieus pas weer als je kinderen ouder dan zeven zijn. Tenzij je geen waarde hecht aan gaatjes in je oren![]()
Dus go buuf!
Precies! Beetje de illusie wekken dat het zinvol is om volgende week je doos in orde te hebbenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:59 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nou die doos is volgende week nog wel in orde hoor. Na de bevalling is een ander verhaal
Die wordt hier ook gewaardeerd, inclusief dagelijkse schoonlikbeurt!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:01 schreef Kyara het volgende:
Ik draag alleen nog maar een horloge tegenwoordig.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:45 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vind dat een crue opmerking richting een zwangere vrouw
Sorry van die doos alvast.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:43 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]![]()
Ik ga me over laten halen denk ik. Als ik aan het einde van de dag nog sta te stampvoeten meld ik me ook officieel aan.
Ik had uwe geloot de vorige keer. *zwarte gepunnikte onderzetter weer uithaalt*quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:47 schreef LadyBlack het volgende:
*binnenwaait*
Ik lees heus mee hoor! En ik heb héél veel zin in SS, maar heb deze week ff niet zoveel tijd om te posten!!
Skip, meedoen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |