Marjon is voor mij net iets te tragisch. Wel gezellig bij de borrel!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:59 schreef Mineola het volgende:
[..]
Aaf rulesIk hou trouwens meer van Marjon van Royen.
Lange oorbellen, dat kan serieus pas weer als je kinderen ouder dan zeven zijn. Tenzij je geen waarde hecht aan gaatjes in je oren![]()
Dus go buuf!
Jij begint hier over dozen!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Zeg! Wat een vuige praat hier.
Probeer daar maar eens tegenop te dichten.
En ik draag geen lange oorbellen. Ik voel me zo'n boomknuffelaar dan op mijn leeftijd
Nooit meer stretchers nodigquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:57 schreef Hilzillah het volgende:
skip, ik heb je er ingezet hè! alleen ff je mail adres sturen.
Ik heb van die heul grote gaten in mijn oren. Ook leuk voor in de toekomst
Gaaf, ik heb zo'n schijf in mijn onderlip, gemaakt van olifantknieschijfquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:57 schreef Hilzillah het volgende:
skip, ik heb je er ingezet hè! alleen ff je mail adres sturen.
Ik heb van die heul grote gaten in mijn oren. Ook leuk voor in de toekomst
Meesterlijk effectquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:29 schreef Suikertante het volgende:
Ja, die klepperde tegen mijn bril toen je me drie zoenen gaf!
Marjon heeft wel een beetje een eh verlopen look ja.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:58 schreef Limone het volgende:
[..]
Marjon is voor mij net iets te tragisch. Wel gezellig bij de borrel!
Voor gleufjes bestaat er wel weer plastische chirurgie (ja, ook voor die in je oren). Dus ik zou me door kinderen niet meer tegenhouden. Lange driehoekige oorbellen van rubber..
Doe mee dan!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:08 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik wil ook mee doehoehoen!
*stampvoet*
Oh! Die had ik in groep 7! Mijn moeder vond ze ordinair, weet ik nogquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:09 schreef Keshet het volgende:
[..]
Doe mee dan!
-----
Zijn papegaaienoorbellen nog hip tegenwoordig?
Gotta love 'em!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:09 schreef Keshet het volgende:
[..]
Doe mee dan!
-----
Zijn papegaaienoorbellen nog hip tegenwoordig?
[ afbeelding ]
We brengen ze gewoon terug!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:11 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh! Die had ik in groep 7! Mijn moeder vond ze ordinair, weet ik nogRode papegaaien van hout met geel/blauwe vleugels
En tante Flappie had ze in het blauw dacht ik. Zijn ze weer terug?
Si. Volgens de overzichtspagina heb je het lootje al ingeleverd, dus als je terug gaat naar de site kun je knutselen en praten naar hartenlust!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:14 schreef Keshet het volgende:
Maar, heb ik 't nou goed begrepen en kun je alvast aan je verlanglijstje knutselen?
Ik had ze in twee delen, dan zat de voorste helft voor je oorlel en de staart kwam er achter vandaan!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:11 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh! Die had ik in groep 7! Mijn moeder vond ze ordinair, weet ik nogRode papegaaien van hout met geel/blauwe vleugels
En tante Flappie had ze in het blauw dacht ik. Zijn ze weer terug?
Ze ziet er altijd uit of ze teveel sherry heeft gedronken. En ze heeft altijd hetzelfde jasje aanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:57 schreef Mineola het volgende:
[..]
Marjon heeft wel een beetje een eh verlopen look ja.
Driehoekige rubberen oorbellen! Goed idee, ik ga meteen mijn lijstje aanvullen!
Zien jullie hoe soepel ik weer ontopic ga?!
En enkelbandjes.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:33 schreef Vlindur het volgende:
Oh, dat had ik ook allemaal <3
En van die rare nephenna tatooage dingen voor om je nek en pols![]()
![]()
![]()
Ik vond verlopen wel mooi verdekt geformuleerdquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:36 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ze ziet er altijd uit of ze teveel sherry heeft gedronken. En ze heeft altijd hetzelfde jasje aan
32 jaar oud!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik had ook papagaai-oorbellenmaar euh, dan was ik denk ik een early adapter.
(geen idee hoe oud jelui allemaal zijn)
Een jaren '90 pakket. Be careful what you wish for. Ik zag laatst bij de áaaceeetion van die speentjes.
ha! Dank! Ik dacht een vroege aanpasser niet een vroege opnemer.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
32 jaar oud!
En het is early adopter. Niet dat het verder veel uitmaakt, maar beroepsdeformatie enzo, dat doen mijn studenten ook vaak fout. Dus kan het niet laten om dat niet te zeggen. Het ligt aan mij, niet aan jou
Ik had ze volgens mij ook! Maar geen idee hoe oud ik toen was... En of ik een trendsetter was of niet. Waarschijnlijk niet. Ik was meer een sulletje vroeger
Oooh ja, die speentjes, briljant. Toen zat ik nog op de basischoolquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:01 schreef Keshet het volgende:
En van die rijstkorrels met je naam erop aan een ketting om je nek. Die speentjes waren triest.![]()
Ik ben een jaartje ouder dan Coco, for the record.
Jewelllll wilde het wel weten! Heel graag zelfs!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:02 schreef Santalf het volgende:
Olf, jammer zeg, je doet niet meer mee,
Heb ik me voor niets ingelezen in jouw wel en wee.
Maar voor ik deze kloon de vuilnisbak in mik,
het sukkeltje dat ben ik!
Ohw je wou het dan toch niet weten,
misschien moet je de laatste 2 zinnen dan maar vergeten!
Speentjes zijn ook mijn basisschooltijd (alleen ben ik al 31)quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:15 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oooh ja, die speentjes, briljant. Toen zat ik nog op de basischool![]()
Ik word ergens tussen nu en de uitpakdatum 31. Maar dat staat ook in mijn loooootje
Maar niet genoeg aan de hint dan?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:19 schreef Olf het volgende:
[..]
Jewelllll wilde het wel weten! Heel graag zelfs!
Maar ik was een vroege leerlingquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:22 schreef Mineola het volgende:
[..]
Speentjes zijn ook mijn basisschooltijd (alleen ben ik al 31)
En die metalen klikdingen in fluoriserende kleuren die je om je pols kon slaan en die dan oprolden!
[ afbeelding ]
Ja hoiquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:34 schreef Spees_Eend het volgende:
En de Beverly Hillsplaatjes? Wie had die? Die kleine pakjes van 6 stuks voor een kwartje of twee ofzo
Ik ookquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:33 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar ik was een vroege leerling![]()
Ik mocht ze niet kopen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:34 schreef Spees_Eend het volgende:
En de Beverly Hillsplaatjes? Wie had die? Die kleine pakjes van 6 stuks voor een kwartje of twee ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A grand adventure has begun.
Ja, precies. Dat kunnen er zo ontzettend veel zijn!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik ben mijn hersens aan het breken over 'sukkeltje'. Wie zou je kunnen zijn?
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:35 schreef Keshet het volgende:
[..]Dat sowieso!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die staan nu op mijn lijst!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:39 schreef ProjSkippy het volgende:
Mwehe Hillz, zo kan het ook.
--
Ik heb deze oorbellen en ik vind dat iedereen die moet hebben:
[ afbeelding ]
--
De armbanden heb ik nog! Groen met tijgerprint!
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:35 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ik mocht ze niet kopen.
Ik was toen dus team David (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) ik vond Dylan echt véél te oud. Ik was toen wel 10 jaar, dus ik snap wel waarom. Nu zou ik ook team Dylan zijn, vreselijk die David
![]()
U gaat niet door voor de hoofdprijs!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:35 schreef Olf het volgende:
Klumsy?ja toch?
Jaaaa? Jaaaaaaaaaaa? Ieeeee!![]()
En daar had ik een hulplijn voor nodig
die zijn ook weer terug maar dan in horloge variant.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:22 schreef Mineola het volgende:
[..]
Speentjes zijn ook mijn basisschooltijd (alleen ben ik al 31)
En die metalen klikdingen in fluoriserende kleuren die je om je pols kon slaan en die dan oprolden!
[ afbeelding ]
Ik vind dat ik eigenlijk zou moeten weten wie nog niks gezegd heeft..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:42 schreef Santalf het volgende:
[..]
U gaat niet door voor de hoofdprijs!
Dat raadt je niet,quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:43 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik vind dat ik eigenlijk zou moeten weten wie nog niks gezegd heeft..
Jeeeeeee, sorry Klumsy, ik vertrouwde volkomen op mn anonieme hulplijn, ik vind je geen sukkeltjequote:
Maar ik ben ookin het echt geen sukkeltje hoorquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:52 schreef Olf het volgende:
[..]
Jeeeeeee, sorry Klumsy, ik vertrouwde volkomen op mn anonieme hulplijn, ik vind je geen sukkeltje.
Maar SULL jeeeeeee je had mij! En ik had een kloon
Nou, hoppa. Meedoen!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:52 schreef Olf het volgende:
[..]
Jeeeeeee, sorry Klumsy, ik vertrouwde volkomen op mn anonieme hulplijn, ik vind je geen sukkeltje.
JA!! Pleeeaaasssseeee???quote:
Marjon finest hours >> linkjequote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:57 schreef Mineola het volgende:
[..]
Marjon heeft wel een beetje een eh verlopen look ja.
Driehoekige rubberen oorbellen! Goed idee, ik ga meteen mijn lijstje aanvullen!
Zien jullie hoe soepel ik weer ontopic ga?!
DIE WIL IK DIE WIL IK DIE WIL IK!!!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:39 schreef ProjSkippy het volgende:
--
[ afbeelding ]
--
--
En buuv, met je doos.. Ik ga huilen in een hoekje. M'n hormonen, wat doe je.
Waar heb je die vandaan?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:39 schreef ProjSkippy het volgende:
--
[ afbeelding ]
--
--
En buuv, met je doos.. Ik ga huilen in een hoekje. M'n hormonen, wat doe je.
Nu ben ik wel benieuwd naar die hulplijnquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:52 schreef Olf het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:54 schreef bellelena het volgende:
Ik sluit me aan bij Soemp! Ik ben 29, maar ik was in de jaren '90 al altodus geen speentjes/trollen/klaparmbandjes voor mij.
Ik had het laatst met een vriendin over HBH! En toen hebben we de hele cast opgezocht (van alle series)quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:48 schreef Soempie het volgende:
Die papegaai oorbellen, ik was ze al helemaal vergeten.Meeste van die dingen diep weggestopt. Ik ben 30, maar wil geen jaren '90 pakket hoor! Tenzij iemand Drazic in een pakje kan regelen, je weet wel, van heartbreak high...
Ur welcomequote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:28 schreef Kyara het volgende:
Herkenbaarheid mbt al die 90 dingen.
Ik vind SS nu al ontzettend leuk. Ik vond vandaag een ontzettend leuke envelop in de brievenbus van mijn vorige SS. Wat een ontzettend leuke cd Hilzillah! Superbedankt
Nou nieuwe Santa. Large shoes to fill. Succes.....
Ben jij mij?! Ik was alleen meer van Saved by the bell en Sweet Valley Highquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:15 schreef Limone het volgende:
[..]
Ik was ook alto hoor! En kakker. En skater. En ik had speentjes. En haarmascara.
Oh, dat was ook briljant ja. Ik kijk als ik me verveel soms oude afleveringen van Saved by the bell op YouTubequote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:40 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ben jij mij?! Ik was alleen meer van Saved by the bell en Sweet Valley High
En haarmascara, dat had ik heeeeeel diep weggestopt
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik keek.... wait for it.... wait for it... ff zoeken
(Ben zo benieuwd of ik medestanders krijg)
Het is dat ik me nooit meer verveel sinds ik een kind heb, maar dat best een goed idee...!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:45 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oh, dat was ook briljant ja. Ik kijk als ik me verveel soms oude afleveringen van Saved by the bell op YouTube
Ja! En wat Kyara zegt (Radiohead en Live dan). En Eels.quote:
Ik ook! In Groningen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:54 schreef Mineola het volgende:
eels! Ik ben zelfs nog eens naar een concert van hen geweest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |