Ik vind dat ik eigenlijk zou moeten weten wie nog niks gezegd heeft..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:42 schreef Santalf het volgende:
[..]
U gaat niet door voor de hoofdprijs!
Dat raadt je niet,quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:43 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik vind dat ik eigenlijk zou moeten weten wie nog niks gezegd heeft..
Jeeeeeee, sorry Klumsy, ik vertrouwde volkomen op mn anonieme hulplijn, ik vind je geen sukkeltjequote:
Maar ik ben ookin het echt geen sukkeltje hoorquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:52 schreef Olf het volgende:
[..]
Jeeeeeee, sorry Klumsy, ik vertrouwde volkomen op mn anonieme hulplijn, ik vind je geen sukkeltje.
Maar SULL jeeeeeee je had mij! En ik had een kloon
Nou, hoppa. Meedoen!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:52 schreef Olf het volgende:
[..]
Jeeeeeee, sorry Klumsy, ik vertrouwde volkomen op mn anonieme hulplijn, ik vind je geen sukkeltje.
JA!! Pleeeaaasssseeee???quote:
Marjon finest hours >> linkjequote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:57 schreef Mineola het volgende:
[..]
Marjon heeft wel een beetje een eh verlopen look ja.
Driehoekige rubberen oorbellen! Goed idee, ik ga meteen mijn lijstje aanvullen!
Zien jullie hoe soepel ik weer ontopic ga?!
DIE WIL IK DIE WIL IK DIE WIL IK!!!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:39 schreef ProjSkippy het volgende:
Mwehe Hillz, zo kan het ook.
--
Ik heb deze oorbellen en ik vind dat iedereen die moet hebben:
[ afbeelding ]
--
De armbanden heb ik nog! Groen met tijgerprint!
--
En buuv, met je doos.. Ik ga huilen in een hoekje. M'n hormonen, wat doe je.
Waar heb je die vandaan?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:39 schreef ProjSkippy het volgende:
Mwehe Hillz, zo kan het ook.
--
Ik heb deze oorbellen en ik vind dat iedereen die moet hebben:
[ afbeelding ]
--
De armbanden heb ik nog! Groen met tijgerprint!
--
En buuv, met je doos.. Ik ga huilen in een hoekje. M'n hormonen, wat doe je.
Nu ben ik wel benieuwd naar die hulplijnquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:52 schreef Olf het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:54 schreef bellelena het volgende:
Ik sluit me aan bij Soemp! Ik ben 29, maar ik was in de jaren '90 al altodus geen speentjes/trollen/klaparmbandjes voor mij.
Ik had het laatst met een vriendin over HBH! En toen hebben we de hele cast opgezocht (van alle series)quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:48 schreef Soempie het volgende:
Die papegaai oorbellen, ik was ze al helemaal vergeten.Meeste van die dingen diep weggestopt. Ik ben 30, maar wil geen jaren '90 pakket hoor! Tenzij iemand Drazic in een pakje kan regelen, je weet wel, van heartbreak high...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |