Zou je Sull en mij ook in het lijstje met de Santa's willen toevoegen. Wij hebben al mee geloot maar zijn van het lijstje gevallen..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:03 schreef RockabeIIa het volgende:
de lootjes zijn getrokken!
SecretSanta's 2013
ik ben bezig jonguh!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:05 schreef Kleurdoos het volgende:
misschien wel hanig om in de OP te zetten en niet 'de lootjes zijn getrokken'
shhhht neequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:09 schreef YPPY het volgende:
Jullie waren zo snel! Nu kan ik me toch nog aanmelden.Ik vind het ook prima om een apart lootrondje te doen met degenen die zich later aanmelden. Kan de rest het eigen lootje houden. Zo te zien zijn we minimaal met drie.
Ja toeter! We gaan nu niet nog een optie erbij doen hè.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:09 schreef YPPY het volgende:
Jullie waren zo snel! Nu kan ik me toch nog aanmelden.Ik vind het ook prima om een apart lootrondje te doen met degenen die zich later aanmelden. Kan de rest het eigen lootje houden. Zo te zien zijn we minimaal met drie.
Kusjekroel?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:15 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nieuwe aanmelding!
Dit Alles Is Niet Voor Niets Geweest!
Yay!quote:
Jij mag mij altijd een cadeautje sturen!!! <3quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja toeter! We gaan nu niet nog een optie erbij doen hè.
Hoe kom ik anders aan jouw lootje of die van Keshet?
Saai, jou had ik al eens!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:15 schreef RockabeIIa het volgende:
of je gooit een paar lootjes met mijn nick erin
just an idea
Haal ik die weer weg...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:19 schreef Cwen het volgende:
[..]
Yay!
Oh wacht, Sull en Roosje zijn geen nieuwe aanmelders, die deden al mee!
Doen! Leuk als je meedoet!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:26 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik sta in het rijtje maar deed eigenlijk al niet meer mee. Ben nu weer een beetje aan het twijfelen...
Alleen als je de nieuwe ronde ook weer meedoetquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:28 schreef Olf het volgende:
Waaaaah, huuuuhhhh ik schrik me de pleuris haha. Ik beloof hierbij plechtig nooit meer iets stellig te roepen en een rel te veroorzaken.
Bedankt voor alle dm'ers die me niet uitkotsenen ik denk dat ik m'n pakje wel kan vergeten dit jaar haha. Lief Santalf, publiceer m'n adres ajb niet en public
Als er nu sowieso nieuwe bij zijn, kunnen we dan deze ronde niet sowieso even officieel afsluiten zodat mensen van de oude groep die paar dagen niet op fok zijn nu niet het niet-doorgaan missen?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:36 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
LiefMaar nee.... Voornamelijk vanwege te weinig tijd en teveel andere verplichtingen.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Daar gaan mijn kansen op een gehaakte giraf.
Oh! Een echte 'in de boosche visch'! *ofzo*quote:
Nou, dat zijn wel weer echte collectors items, als je het over 'in den boosze visch' hebt. Daar moet ik even over nadenken. Een heel andere categorie dan een gehaakte giraffe is dat.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh! Een echte 'in de boosche visch'! *ofzo*
Doet trui ook niet mee?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hij is zo leuk! Eva sjouwt er nog steeds mee rond. Ik moet hem iedere keer veilig stellen want hij is van Rosaliequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:48 schreef danic het volgende:
[..]
Hij is zo leuk! Eva sjouwt er nog steeds mee rond. Ik moet hem iedere keer veilig stellen want hij is van Rosalie
Heeft iemand het al verklapt danquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:48 schreef Spees_Eend het volgende:
Er gaat nu definitief opnieuw geloot worden, toch? Aangezien er nieuwe aanmeldingen zijn? Dan kan ik wel verklappen wie ik had (als er één schaap over de dam is...)
Dan mag jij evenstar. Opgelost slotje.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:49 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik verstuur het pakje dit jaar weer via mijn werkScheelt verzendkosten!
Nee, ik ben het eerste schaap!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:50 schreef danic het volgende:
[..]
Heeft iemand het al verklapt dan![]()
Vertel!
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:50 schreef danic het volgende:
[..]
Dan mag jij evenstar. Opgelost slotje.
Zadel cynthiaa daar nou maar niet ongevraagd mee op.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:56 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]![]()
Maar wellicht is het een optie dat diegene die mij straks heeft via cynthiaa door laat sturen?
Of is dat onbeschoftik dacht wellicht handiger voor sommigen probeer mee te denken
Bèeehhhquote:
Wat lief!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:28 schreef SoempieSanta het volgende:
Soempie doet ook mee, is ook van het lijstje afgevallen
Plus dat het volgens mij regelrechte fraude is.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:59 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Zadel cynthiaa daar nou maar niet ongevraagd mee op.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:00 schreef Mineola het volgende:
Yo hai, hier mosterd, maar ik wou even zeggen dat ik het gister ook bijzonder snel vond gaan allemaal - idd, er zijn ook mensen met een leven buiten fok - dus ik vind opnieuw een prima idee voor alle twijfelgevallen. En Kwisted, nu heb je dus geen excuus meer!.
Jammer voor mijn lootje, want ik had idd de afgelopen 15 uur al besteed aan ideeën voor een heel pakket voor haar, met dank aan mijn kind![]()
Whihi XD
Ja bedacht ik me ook ineensquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Plus dat het volgens mij regelrechte fraude is.
Vertel dan.quote:
Als je baas/werk het goed vindt is het vast oké (denk ik), maar als ik het bij mijn werk zou doen dan is zeker wel stelen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:04 schreef Cyntiaa het volgende:
Omdat ik een pakketje via mijn werk kan/mag sturen? Come on, je kent mij/het verhaal/mijn werk niet eens?
Nee, ken ik ook niet, en ik ga je ook echt niet aangevenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:04 schreef Cyntiaa het volgende:
Omdat ik een pakketje via mijn werk kan/mag sturen? Come on, je kent mij/het verhaal/mijn werk niet eens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O jongens wat fijn,
ik mag SoempieSanta zijn!
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:08 schreef SoempieSanta het volgende:
Bij deze wil ik trouwens (alvast) deze prachtige, zo goed als nieuwe, nog glanzende en verse kloon ter overname aanbieden aan degene die Soempie krijgt bij de volgende loting!
Ik zal dan het wachtwoord van dit account veranderen (zie spoiler), zodat de nieuwe SoempieSanta dit account over kan nemen! (Heb ik hopelijk niet voor niets zo zitten zwoegen in paint op de UI!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In december ga ik je UI ook gebruiken hoor.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Dat was gisteren ook helemaal het planquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:07 schreef Lijnloos het volgende:
Kleine tip misschien... als degene die het evenement aanmaakt op lootjestrekken.nl nou zelf als allerlaatste zijn lootje inlevert, dan voorkom je dat je moeilijk moet gaan doen met een test? en houd je dus grip op wanneer de lootjes worden getrokken.
2011 was hetquote:
Haal je mij er dan ook uit? Merciquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:09 schreef Hilzillah het volgende:
ik ga niet bijlezen, maar had begrepen dat er opnieuw geloot gaat worden. Ik heb gelukkig het oude lijstje met alle mail adressen bewaard, dus nieuwe aanmeldingen mail adressen kunnen ge pm/dm t worden.
Aha! Ja, lekker handig dan idd van die link...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:09 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat was gisteren ook helemaal het planMaar toen had Hilz op de link geklikt en toen bleek je je lootje al meteen in te leveren. Dat was dus niet helemaal duidelijk, had ze niet expres gedaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spitting around the Christmas tree
Wat mij bezighoudt: hoe zou dat pakket bij Cynthia komen dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:59 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Zadel cynthiaa daar nou maar niet ongevraagd mee op.
ga je echt niet meer meedoen danquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:12 schreef Olf het volgende:
[..]
Haal je mij er dan ook uit? Merci![]()
Mijn lootje krijgt vanavond m'n gemaakte werk, het staat op papier en omvatte een drietal limericks. Want limericks![]()
Zin 1 is 'Er was eens een vrouw uit Zuid-Holland'.
Nee, dat zei ik toch alquote:
Si!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:15 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Zal ik ook maar uit de kast komen dan?
Enthousiasme is prima (én aanstekelijk!), maar voor iedereen die de afgelopen twee dagen weinig tijd had voor fok was het bijzonder snel bekekenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Volgens mij wordt enthousiasme iets te vaak verward met geen leven hier
jammerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:15 schreef Olf het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik toch al. Ik baal gewoon als ik al bezig was (toen de mug me wakker hield) en ik vet blij was om dan opnieuw te beginnen!
En dit zeg ik niet om te rellen want dat was sowieso niet m'n intentie, ik schrok me kapot haha.
Maar ik snap het heel goed voor de nieuwe natuurlijk!
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:15 schreef Olf het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik toch al. Ik baal gewoon als ik al bezig was (toen de mug me wakker hield) en ik vet blij was om dan opnieuw te beginnen!
En dit zeg ik niet om te rellen want dat was sowieso niet m'n intentie, ik schrok me kapot haha.
+1quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:12 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Wat mij bezighoudt: hoe zou dat pakket bij Cynthia komen dan?
ja!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:15 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Zal ik ook maar uit de kast komen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kerst = tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Olf wat jammer! Wil je er niet nog een nachtje over slapen? Ik vind het ook jammer dat ik al begonnen was (en ik vind het jammer dat degene die mijn lootje nu heeft straks iemand anders krijgt), maar ik vind het ook wel weer heel leuk als anderen ook mee kunnen doen.
Rudolph the red-nosed reindeer had a very shiny car!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
serieus?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:15 schreef Olf het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:20 schreef Burdie het volgende:
Hoe laat worden de nieuwe lootjes getrokken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rudolph the red-nosed reindeer had a very shiny car!
Niet doen, gewoon aanmelden!!!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:26 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik sta in het rijtje maar deed eigenlijk al niet meer mee. Ben nu weer een beetje aan het twijfelen...
oh ja, crap. Mailadres. Dan moet ik dat ook nog wijzigen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:19 schreef rendier_bruin het volgende:
Deze kloon wordt niet ter overname aangeboden
Iemand anders mag een nieuwe voor f_r uploaden
Het gebruikte mailadres is namelijk van een vriend
en het doorspelen van gegevens is hij niet van gediend
Ik zou ook niet weten hoe dat anders zou moetenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik maak altijd een kloonadres aan ook. Lekker omslachtig.bedenk ik me nu.
Ik ook, omdat ik bang ben dat iemand mijn echte emailadres op de een of andere manier kan zien, en dan weet diegene direct van wie de kloon is.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik maak altijd een kloonadres aan ook. Lekker omslachtig.bedenk ik me nu.
Niet door mij toch hopelijk?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:19 schreef Cyntiaa het volgende:
Mag ik er ook uit? Hilz heeft al een pb
Ik lurk wel een jaartje
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:19 schreef Santanic het volgende:
Kloon ter overname aangeboden. Als de lootjes getrokken zijn zal ik het wachtwoord ook veranderen inIk had deze.. ik had danicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Oeh ik blijf volgen. Ik woon in zuid-Holland.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:12 schreef Olf het volgende:
[..]
Mijn lootje krijgt vanavond m'n gemaakte werk, het staat op papier en omvatte een drietal limericks. Want limericks![]()
Ja hequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:29 schreef danic het volgende:
[..]![]()
ik vind het steeds minder leuk worden dat we opnieuw gaan loten.
KD gij stommerd!
Zo subtiel dat ik het nog niet begrijp.quote:
Die van mij was echt heel duidelijk hoor Mineolaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:29 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik kan het echt nu al niet meer volgen. En ik weet ook niet wie Spees nu had...
Jonguh, ik had heel wel een kloon!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:28 schreef Kyara het volgende:
[..]
En je was nog niet eens toegekomen aan een kloon?
teleurstellend
BELLE!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:33 schreef SoempieSanta het volgende:
Mailadres mag degene die deze kloon overneemt veranderen in z'n eigen adres, krijgt ie gelijk een nieuw wachtwoord opgestuurd. Ik vertrouw daar gewoon op hoor
Even een hint, mijn kind heeft als naam een afkorting van een band, rarararara
Nee Spees!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo subtiel dat ik het nog niet begrijp.Maar je had Kyara?
Oh toch!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:33 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Jonguh, ik had heel wel een kloon!![]()
En de hint was dat ik of all people SPEES quote om te vragen of ik mijn lootje moest onthullen.
Jij was het!!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:33 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Die van mij was echt heel duidelijk hoor Mineolacheck again! CS en Kyara's hints gaan mijn pet te boven
geen idee.
Belle!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:33 schreef SoempieSanta het volgende:
Mailadres mag degene die deze kloon overneemt veranderen in z'n eigen adres, krijgt ie gelijk een nieuw wachtwoord opgestuurd. Ik vertrouw daar gewoon op hoor
Oh, dan ging het zo snel dat ik die kloon heb gemist.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:33 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Jonguh, ik had heel wel een kloon!![]()
En de hint was dat ik of all people SPEES quote om te vragen of ik mijn lootje moest onthullen.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:33 schreef SoempieSanta het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Belle!!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:33 schreef SoempieSanta het volgende:
Ik zie nergens een hint, maar ik dacht dat je mij had!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:29 schreef Kyara het volgende:
Ik heb al een hint ergens in dit topic verwerkt wie mijn lootje was. Voor wie de moeite neemt om klein beetje verder te kijken dan.
Nee ik mocht iets kopen voor de baby met de bandnaam.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:28 schreef danic het volgende:
[..]
Oeh ik blijf volgen. Ik woon in zuid-Holland.
Maar ik vind het stom dat je niet meer meedoet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spitting around the Christmas tree
Oh nu zie ik het!! Huh, iemand anders had dus mij!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:38 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik zie nergens een hint, maar ik dacht dat je mij had!
ohhhhhhhquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:40 schreef Olf het volgende:
[..]
Nee ik mocht iets kopen voor de baby met de bandnaam.en m'n lootje en ik hebben zelfs niet-fok gemeenschappelijke vrienden, hoe awesome is dat. Maar dat bespreken we even ergens anders
ik had jou niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:41 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Oh nu zie ik het!! Huh, iemand anders had dus mij!
Ja nee ik zag het wel voor die post hiervoor hoor!!
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:40 schreef SpuugSanta het volgende:
Een wat minder subtiele hint dan maar:Ah, dus jij bent de bedenkster van die toffe ondertitel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Belle, ik vind het nu wel extra jammer hoor! Niet om een volgende voor het hoofd te stoten verder.
En die UI blijft in elk geval.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
nai, sowwy. Of blijf je als ik ja zeg?quote:
En toch is het precies wat er staat.quote:
Een wat minder subtiele hint dan maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan zocht ik er teveel achterquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En toch is het precies wat er staat.ik had jou(w lootje) niet.
Aaaaah ik dacht het, je vroeg om naam, en toen had ik dat ingevuld, en toen vroeg je om adres. Het leek evenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nai, sowwy. Of blijf je als ik ja zeg?
Dat snapt denk ik iedereen wel. Doe mee!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:00 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik wil ook helemaal niet afhaken maar misschien kun je het snappen dat het niet leuk overkomt als je dat soort dingen over jezelf te horen lezen krijgt terwijl je alleen goed wilt doen? Dat geeft mij geen leuk en gezellig gevoel meerIk heb al pm's gehad en gestuurd hierover dus ben klaar met het verstuur gedoetje. Ik denk nog even na over wel of niet meer mee doen.
Dat ben ik!!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:12 schreef Olf het volgende:
[..]
hier baal ik ook van! Mijn uit-het-raam-staar sessie onderbroken... Voor deze deceptie!!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:05 schreef Tally het volgende:
Verdomme had ik een lootje waar ik wel blij mee was
Waarom moest ik gister dan zo opschieten
Maar wie weet krijg je wel weer een leuk lootje en een leuke Santa?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:07 schreef Mangostine het volgende:
[..]
hier baal ik ook van! Mijn uit-het-raam-staar sessie onderbroken... Voor deze deceptie!!
Een wat minder subtiele hint dan maar:Ik heb geen flauw idee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie heeft er drie voor zover ik weet? Ikzelf, debuurvrouw en Kleurdoos. Oh wacht, 2 dezelfden, dan bedoel je een tweeling! Ik zat al te moeilijk te denken (dat je óf 2 jongens en nog een jongen hebt, dus 3 jongens óf een jongen en een meisje en nog een meisje). Maar ben jij 't dan Kyara?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:16 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee!
Wie heeft er drie voor zover ik weet? Ikzelf, debuurvrouw en Kleurdoos. Oh wacht, 2 dezelfden, dan bedoel je een tweeling! Ik zat al te moeilijk te denken (dat je óf 2 jongens en nog een jongen hebt, dus 3 jongens óf een jongen en een meisje en nog een meisje). Maar ben jij 't dan Kyara?
Ik hoop dat je meedoet! Ik hoop niet dat ik iets gezegd heb wat je rot vond? Ik wou jou alleen beschermen, dat je niet ineens ongevraagd als doorstuurluik voor evenstar moest fungeren. Het is toch juist hartstikke handig dat je via je werk een pakje mag versturen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:00 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik wil ook helemaal niet afhaken maar misschien kun je het snappen dat het niet leuk overkomt als je dat soort dingen over jezelf te horen lezen krijgt terwijl je alleen goed wilt doen? Dat geeft mij geen leuk en gezellig gevoel meerIk heb al pm's gehad en gestuurd hierover dus ben klaar met het verstuur gedoetje. Ik denk nog even na over wel of niet meer mee doen.
Ooooh nu vind ik het extra erg dat we opnieuw gaan loten!quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:21 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ooooh nu vind ik het extra erg dat we opnieuw gaan loten!Ik had je supergraag als mijn Santa gehad!
it is one big mindfuckquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:48 schreef Olf het volgende:
[..]
Aaaaah ik dacht het, je vroeg om naam, en toen had ik dat ingevuld, en toen vroeg je om adres. Het leek even
Maar ik had jou. Das best reden om te mopperenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:11 schreef klaprooss het volgende:
Zullen we allemaal stoppen met mopperen en ons verheugen op de komende lootjes en uitpak momentjes
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:26 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik vind het helemaal niet leuk dit gedoe! Wil gewoon leuk meedoen en fijn shoppen/knutselen/dichten voor iemand. Vanaf nu lees ik gewoon door/over alle frauduleuze dingen heen![]()
Mag ik blijven staan?
je mag me nog wel een keer gewoon zo trekken?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:15 schreef Mangosinte het volgende:
[..]
Maar wie weet krijg je wel weer een leuk lootje en een leuke Santa?
Ben nog aan het bedenken of deze kloon ter overname is...zit aan een gedeeld e-mailadres vast. Als het e-mailadres te wijzigen is en iemand kan me vertellen hoe dat moet, dan kan het wel.
hilz dmen iddquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:29 schreef Elmo76 het volgende:
Maarre, moet ik mijn mailadres nu naar jou sturen hillz?!
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:29 schreef Mangostine het volgende:
[..]
je mag me nog wel een keer gewoon zo trekken?
quote:
Hoiquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:41 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Oh nu zie ik het!! Huh, iemand anders had dus mij!
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:28 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
ik had jou! En ik vond je lijstje leuk, en ik was al begonnen(cadeautjes maken)
Uiteraard! Is er een andere reden om niet constant te F5en?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:37 schreef Mineola het volgende:
Je bent toch wel bevallen dan he, intussen?!
Zo licht als een wolkje jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:38 schreef Mineola het volgende:
Nee, mooi! Gefeliciteerd en veel geluk en zoWolk van een baby, die Bob?!
Hee! Wel leuk, want jou ken ik helemaal niet zo goed. Doe nog maar eensquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:31 schreef Suikersanta het volgende:
[..]
Hoiik had jou. Wie ik ben? Ik vertel het maar meteen: Spuuglokje!
Je lootje wil ik wel weer hoor! Dubbelzinnigheden dan weer nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:29 schreef Mangostine het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:26 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik vind het helemaal niet leuk dit gedoe! Wil gewoon leuk meedoen en fijn shoppen/knutselen/dichten voor iemand. Vanaf nu lees ik gewoon door/over alle frauduleuze dingen heen![]()
Mag ik blijven staan?
Hihi, dat is leuk om te wetenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:25 schreef danic het volgende:
[..]
Maar ik had jou. Das best reden om te mopperen
Nou !! Dat was wel een goeden combiquote:
Vast een meertalig sprekende ?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:49 schreef Vlindur het volgende:
En wie had mij dan? Wie nam er de moeite om Fries te schrijven?
Ik ga wat ik gemaakt heb natuurlijk wel gewoon versturenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:34 schreef Kyara het volgende:
[..]
jammer! maar wel fijn dat je mijn lijstje leuk vond, biedt weer mogelijkheden voor de volgende SS.
Dat dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:29 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Nou !! Dat was wel een goeden combiguard of The citadel en de evenstar
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:35 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik ga wat ik gemaakt heb natuurlijk wel gewoon versturen
Is dat serieus wat GotC betekent?quote:
Ook nog eensquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook![]()
En wb UK.. Ik ben half Schots, dus had al wat leuke plannetjes
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Is dat serieus wat GotC betekent?
Ik dacht altijd dat het een soort variant was op KotC (Kiss On The Cheek) of iets dergelijks.
Heu? Ik dacht dat Mineola mij had?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:43 schreef Suikertante het volgende:
Ik moest nog een kloon maken, XD whihi!
Hihi je zei trekkenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:29 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Niet dus!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Heu? Ik dacht dat Mineola mij had?XD
Nee had ik niet, maar dat had ik wel masterlijk gevonden!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Heu? Ik dacht dat Mineola mij had?XD
[..]
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:57 schreef Kursor het volgende:
Ondertussen ook wel nieuwsgierig aan het worden, maar er zijn natuurlijk ook nog genoeg santa's aan het werk/onderweg.
ik ben broodnuchter!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:36 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ha tof!
Toch 1 van de 2 die mij op fb toevoegde
En ik had de blauwe van OUD
Hilzantaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:55 schreef Loj het volgende:
[..]
Hoi!
Ik ben Hilzanta. Aangemaakt, wou ik wat plaatsen was t niet meer nodig
Wie had mij??
Hoiquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:21 schreef Clubsoda het volgende:
Ik weet het nog steeeeds niet, mijn ongeduld, wat doe je?
Oh echt? Was het zo typerend?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:00 schreef .Sparkling. het volgende:
Coco! Door je gedicht stond je al op mijn vermoedenlijstje!![]()
Liedjebackstage, jammer dat je niet meer mee doet. Ik had jou!
Ik hoop niet dat je al bergen vochtig toiletpapier voor me had ingeslagen...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:03 schreef As1981 het volgende:
Ik had coco. Kloon aanmaaken lukte niet. Geen registratiemail.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je al bergen vochtig toiletpapier voor me had ingeslagen...![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:29 schreef NotTheSame het volgende:
Burdie, Sinterbaardie had je flink te pakken. Ik moest al stiekem gniffelen toen je dacht dat ik iets op je FB gezien had? Ik heb je heul niet op FB! Dat rosébier bekte gewoon zo lekker in m'n rijmpje
.
dat hou ik nog geheim. wie weet krojg ik je lootje weer.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:31 schreef As1981 het volgende:
[..]maar ik trek jou gewoon weer.
Ik had me zo verheugd op boerse viezigheid
F_R ik ben benieuwd wat je er van had gemaakt.
Ik zit keihard in je postgeschiedenis te bladeren maar kan nergens iets vindenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:29 schreef NotTheSame het volgende:
Geloeiende... Dagje niet online en hoppa, het hele verhaal werd omgegooid!
Burdie, Sinterbaardie had je flink te pakken. Ik moest al stiekem gniffelen toen je dacht dat ik iets op je FB gezien had? Ik heb je heul niet op FB! Dat rosébier bekte gewoon zo lekker in m'n rijmpje
.
Voor degene die de kloon over wil nemen: stuur maar een pm.
Ik ga jullie overigens wel verlaten. Het heeft niets met de hele tamtam te maken, maar ik wil niks afraffelen en na het niet zo fijne nieuws van vandaag weet ik niet of mijn pakket volgens mijn standaarden op kan sturen. Sorry dames!
Ahhhhh wat lief!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:28 schreef Saffier_Santa het volgende:
Ho! Ho! Ho!![]()
Een klein berichtje voor Saffier
Je pakje komt gewoon met de post en niet per rendier
dit is een hint hoor mensen!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:06 schreef Mangostine het volgende:
Ik had echt een vadsig lootje.
in het zweeds dan.
Er doen ook mensen buiten ned mee misschien een idee dit erbij te zetten i.v.m de verzendkostenquote:
Ja snorry. Ik gok Ladyblack. Die zag ik de hele dag nog niet.quote:
Ik was secretPannetje :-)quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:30 schreef Fannetje het volgende:
Cyntiaa, niet afhaken door een of andere opmerking hè? Zou her jammer vinden als je niet meedoet!
Huh ik snap je smilie niet, was je het wel?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja snorry. Ik gok Ladyblack. Die zag ik de hele dag nog niet.
nee, níet van jou. Maar wel van euh, you know who. Nudgenudgewinkwinkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:26 schreef Olf het volgende:
[..]
Huh ik snap je smilie niet, was je het wel?complete verwarring alom, deze dag komt met een eigen hoofdstuk in de memoires van m'n geheime internetleven
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, níet van jou. Maar wel van euh, you know who. Nudgenudgewinkwink
K moest 11 paginas terug lezen dus nog maar eens. Zal er wel overheen geleze hebbequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:35 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Die van jou is ook al genoemd hoor!
sorry, maar je hebt niks opgeblazen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:36 schreef Olf het volgende:
[..]wow ik snap hem! Zo snel als ik ben als een sinterkerst opblazen, zo traag is mijn brein.
Aha, ik vond het al zo opvallend dat jij mij toevoegde op Facebook en ik verder van niemand anders een vriendschapsverzoek kreeg, haha!quote:
Ik heb eigenlijk heel het lijstje toegevoegd, in de hoop dat het niet opviel stom want dat kan je natuurlijk niet zien :pquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:38 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Aha, ik vond het al zo opvallend dat jij mij toevoegde op Facebook en ik verder van niemand anders een vriendschapsverzoek kreeg, haha!
Ik ben nu wel heel benieuwd wie jij bent!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:45 schreef Santa_van_Marjolijn het volgende:
Welja welja,
Heb ik me daar zomaar een hele alinea
Gerijmd voor Jan Piet Snot,
Is dit toevallig een complot?
Ik stel mezelf na volgende trekking beschikbaar,
Alleen voor de nieuwe Santa van Marjolijntje weliswaar.
Stuur naar santa.van.marjolijn@gmail.com voor de gegevens een mail
Dan verdwijn ik nu voorlopig en misschien voorgoed van het toneel.
Allerbeste Marjolijntje,
Het waren twee fantastische dagen dit festijntje!
Maar Sam oh Sam, het staat er bijna recht voor zijn raapquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:40 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk heel het lijstje toegevoegd, in de hoop dat het niet opviel stom want dat kan je natuurlijk niet zien :p
Soempie was jij het?
Ik op Nee!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:43 schreef Hilzillah het volgende:
*boehoe* ik weet niet zo goed wie er nu welnietmisschien meedoet...
Woaaa dit vind ik echt jammerrr!!quote:
Lolquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:19 schreef Mineola het volgende:
[..]
Nee had ik niet, maar dat had ik wel masterlijk gevonden!
Whihi XD all over the place
zondequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:46 schreef Olf het volgende:
[..]
Ik op Nee!
Mijn enige wens op m'n lijst had ik gezegd trouwens een Kloon die zich goed geheim hield bedenk ik me net, dus ik snap Santalf nu! Ik heb alles van m'n lijstje en Belle gespamt met poëziesnelste maar compleet volmaakte SS-Sessie dus!
Oh, dat was best leuk geweest hoor!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:18 schreef Limone het volgende:
Ik ben vanochtend speciaal vroeg opgestaan om dit kunstwerk te maken:
[ link | afbeelding ]
Maar deze plus bijbehorende kloon gaan na zondag in de grote klonen-tombola!
Jammer Susie, in mijn hoofd was je cadeau al helemaal af en ik had al helemaal bedacht dat ik 'm zou langs brengen en dat ik dat op de thee zou komen. Zo ver wonen we niet van elkaar. Voor het zelfde geld ben je nu extreem opgelucht dat je niet 'zo een gek van internet' op de thee krijgt, dat kan natuurlijk ook. Dan heb je mazzel!
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:41 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Ik ben nu wel heel benieuwd wie jij bent!
Ik had Cwen, ik wil de kloon best doorgeven! Werkt ook met een DM naar SantaCwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |