ik had jou niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:41 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Oh nu zie ik het!! Huh, iemand anders had dus mij!
Ja nee ik zag het wel voor die post hiervoor hoor!!
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:40 schreef SpuugSanta het volgende:
Een wat minder subtiele hint dan maar:Ah, dus jij bent de bedenkster van die toffe ondertitel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Belle, ik vind het nu wel extra jammer hoor! Niet om een volgende voor het hoofd te stoten verder.
En die UI blijft in elk geval.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
nai, sowwy. Of blijf je als ik ja zeg?quote:
En toch is het precies wat er staat.quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:40 schreef SpuugSanta het volgende:
Een wat minder subtiele hint dan maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan zocht ik er teveel achterquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En toch is het precies wat er staat.ik had jou(w lootje) niet.
Aaaaah ik dacht het, je vroeg om naam, en toen had ik dat ingevuld, en toen vroeg je om adres. Het leek evenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nai, sowwy. Of blijf je als ik ja zeg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat snapt denk ik iedereen wel. Doe mee!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:00 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik wil ook helemaal niet afhaken maar misschien kun je het snappen dat het niet leuk overkomt als je dat soort dingen over jezelf te horen lezen krijgt terwijl je alleen goed wilt doen? Dat geeft mij geen leuk en gezellig gevoel meerIk heb al pm's gehad en gestuurd hierover dus ben klaar met het verstuur gedoetje. Ik denk nog even na over wel of niet meer mee doen.
Dat ben ik!!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:12 schreef Olf het volgende:
[..]
Haal je mij er dan ook uit? Merci![]()
Mijn lootje krijgt vanavond m'n gemaakte werk, het staat op papier en omvatte een drietal limericks. Want limericks![]()
Zin 1 is 'Er was eens een vrouw uit Zuid-Holland'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |