Doen! Leuk als je meedoet!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:26 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik sta in het rijtje maar deed eigenlijk al niet meer mee. Ben nu weer een beetje aan het twijfelen...
Alleen als je de nieuwe ronde ook weer meedoetquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:28 schreef Olf het volgende:
Waaaaah, huuuuhhhh ik schrik me de pleuris haha. Ik beloof hierbij plechtig nooit meer iets stellig te roepen en een rel te veroorzaken.
Bedankt voor alle dm'ers die me niet uitkotsenen ik denk dat ik m'n pakje wel kan vergeten dit jaar haha. Lief Santalf, publiceer m'n adres ajb niet en public
Als er nu sowieso nieuwe bij zijn, kunnen we dan deze ronde niet sowieso even officieel afsluiten zodat mensen van de oude groep die paar dagen niet op fok zijn nu niet het niet-doorgaan missen?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:36 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
LiefMaar nee.... Voornamelijk vanwege te weinig tijd en teveel andere verplichtingen.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Daar gaan mijn kansen op een gehaakte giraf.
Oh! Een echte 'in de boosche visch'! *ofzo*quote:
Nou, dat zijn wel weer echte collectors items, als je het over 'in den boosze visch' hebt. Daar moet ik even over nadenken. Een heel andere categorie dan een gehaakte giraffe is dat.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh! Een echte 'in de boosche visch'! *ofzo*
Doet trui ook niet mee?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hij is zo leuk! Eva sjouwt er nog steeds mee rond. Ik moet hem iedere keer veilig stellen want hij is van Rosaliequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:48 schreef danic het volgende:
[..]
Hij is zo leuk! Eva sjouwt er nog steeds mee rond. Ik moet hem iedere keer veilig stellen want hij is van Rosalie
Heeft iemand het al verklapt danquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:48 schreef Spees_Eend het volgende:
Er gaat nu definitief opnieuw geloot worden, toch? Aangezien er nieuwe aanmeldingen zijn? Dan kan ik wel verklappen wie ik had (als er één schaap over de dam is...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |