Zou je Sull en mij ook in het lijstje met de Santa's willen toevoegen. Wij hebben al mee geloot maar zijn van het lijstje gevallen..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:03 schreef RockabeIIa het volgende:
de lootjes zijn getrokken!
SecretSanta's 2013
ik ben bezig jonguh!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:05 schreef Kleurdoos het volgende:
misschien wel hanig om in de OP te zetten en niet 'de lootjes zijn getrokken'
shhhht neequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:09 schreef YPPY het volgende:
Jullie waren zo snel! Nu kan ik me toch nog aanmelden.Ik vind het ook prima om een apart lootrondje te doen met degenen die zich later aanmelden. Kan de rest het eigen lootje houden. Zo te zien zijn we minimaal met drie.
Ja toeter! We gaan nu niet nog een optie erbij doen hè.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:09 schreef YPPY het volgende:
Jullie waren zo snel! Nu kan ik me toch nog aanmelden.Ik vind het ook prima om een apart lootrondje te doen met degenen die zich later aanmelden. Kan de rest het eigen lootje houden. Zo te zien zijn we minimaal met drie.
Kusjekroel?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:15 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nieuwe aanmelding!
Dit Alles Is Niet Voor Niets Geweest!
Yay!quote:
Jij mag mij altijd een cadeautje sturen!!! <3quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja toeter! We gaan nu niet nog een optie erbij doen hè.
Hoe kom ik anders aan jouw lootje of die van Keshet?
Saai, jou had ik al eens!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:15 schreef RockabeIIa het volgende:
of je gooit een paar lootjes met mijn nick erin
just an idea
Haal ik die weer weg...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:19 schreef Cwen het volgende:
[..]
Yay!
Oh wacht, Sull en Roosje zijn geen nieuwe aanmelders, die deden al mee!
Doen! Leuk als je meedoet!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:26 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik sta in het rijtje maar deed eigenlijk al niet meer mee. Ben nu weer een beetje aan het twijfelen...
Alleen als je de nieuwe ronde ook weer meedoetquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:28 schreef Olf het volgende:
Waaaaah, huuuuhhhh ik schrik me de pleuris haha. Ik beloof hierbij plechtig nooit meer iets stellig te roepen en een rel te veroorzaken.
Bedankt voor alle dm'ers die me niet uitkotsenen ik denk dat ik m'n pakje wel kan vergeten dit jaar haha. Lief Santalf, publiceer m'n adres ajb niet en public
Als er nu sowieso nieuwe bij zijn, kunnen we dan deze ronde niet sowieso even officieel afsluiten zodat mensen van de oude groep die paar dagen niet op fok zijn nu niet het niet-doorgaan missen?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:36 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
LiefMaar nee.... Voornamelijk vanwege te weinig tijd en teveel andere verplichtingen.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Daar gaan mijn kansen op een gehaakte giraf.
Oh! Een echte 'in de boosche visch'! *ofzo*quote:
Nou, dat zijn wel weer echte collectors items, als je het over 'in den boosze visch' hebt. Daar moet ik even over nadenken. Een heel andere categorie dan een gehaakte giraffe is dat.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh! Een echte 'in de boosche visch'! *ofzo*
Doet trui ook niet mee?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hij is zo leuk! Eva sjouwt er nog steeds mee rond. Ik moet hem iedere keer veilig stellen want hij is van Rosaliequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:48 schreef danic het volgende:
[..]
Hij is zo leuk! Eva sjouwt er nog steeds mee rond. Ik moet hem iedere keer veilig stellen want hij is van Rosalie
Heeft iemand het al verklapt danquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:48 schreef Spees_Eend het volgende:
Er gaat nu definitief opnieuw geloot worden, toch? Aangezien er nieuwe aanmeldingen zijn? Dan kan ik wel verklappen wie ik had (als er één schaap over de dam is...)
Dan mag jij evenstar. Opgelost slotje.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:49 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik verstuur het pakje dit jaar weer via mijn werkScheelt verzendkosten!
Nee, ik ben het eerste schaap!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:50 schreef danic het volgende:
[..]
Heeft iemand het al verklapt dan![]()
Vertel!
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:50 schreef danic het volgende:
[..]
Dan mag jij evenstar. Opgelost slotje.
Zadel cynthiaa daar nou maar niet ongevraagd mee op.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:56 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]![]()
Maar wellicht is het een optie dat diegene die mij straks heeft via cynthiaa door laat sturen?
Of is dat onbeschoftik dacht wellicht handiger voor sommigen probeer mee te denken
Bèeehhhquote:
Wat lief!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:28 schreef SoempieSanta het volgende:
Soempie doet ook mee, is ook van het lijstje afgevallen
Plus dat het volgens mij regelrechte fraude is.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:59 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Zadel cynthiaa daar nou maar niet ongevraagd mee op.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:00 schreef Mineola het volgende:
Yo hai, hier mosterd, maar ik wou even zeggen dat ik het gister ook bijzonder snel vond gaan allemaal - idd, er zijn ook mensen met een leven buiten fok - dus ik vind opnieuw een prima idee voor alle twijfelgevallen. En Kwisted, nu heb je dus geen excuus meer!.
Jammer voor mijn lootje, want ik had idd de afgelopen 15 uur al besteed aan ideeën voor een heel pakket voor haar, met dank aan mijn kind![]()
Whihi XD
Ja bedacht ik me ook ineensquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Plus dat het volgens mij regelrechte fraude is.
Vertel dan.quote:
Als je baas/werk het goed vindt is het vast oké (denk ik), maar als ik het bij mijn werk zou doen dan is zeker wel stelen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:04 schreef Cyntiaa het volgende:
Omdat ik een pakketje via mijn werk kan/mag sturen? Come on, je kent mij/het verhaal/mijn werk niet eens?
Nee, ken ik ook niet, en ik ga je ook echt niet aangevenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:04 schreef Cyntiaa het volgende:
Omdat ik een pakketje via mijn werk kan/mag sturen? Come on, je kent mij/het verhaal/mijn werk niet eens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O jongens wat fijn,
ik mag SoempieSanta zijn!
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:08 schreef SoempieSanta het volgende:
Bij deze wil ik trouwens (alvast) deze prachtige, zo goed als nieuwe, nog glanzende en verse kloon ter overname aanbieden aan degene die Soempie krijgt bij de volgende loting!
Ik zal dan het wachtwoord van dit account veranderen (zie spoiler), zodat de nieuwe SoempieSanta dit account over kan nemen! (Heb ik hopelijk niet voor niets zo zitten zwoegen in paint op de UI!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In december ga ik je UI ook gebruiken hoor.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Dat was gisteren ook helemaal het planquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:07 schreef Lijnloos het volgende:
Kleine tip misschien... als degene die het evenement aanmaakt op lootjestrekken.nl nou zelf als allerlaatste zijn lootje inlevert, dan voorkom je dat je moeilijk moet gaan doen met een test? en houd je dus grip op wanneer de lootjes worden getrokken.
2011 was hetquote:
Haal je mij er dan ook uit? Merciquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:09 schreef Hilzillah het volgende:
ik ga niet bijlezen, maar had begrepen dat er opnieuw geloot gaat worden. Ik heb gelukkig het oude lijstje met alle mail adressen bewaard, dus nieuwe aanmeldingen mail adressen kunnen ge pm/dm t worden.
Aha! Ja, lekker handig dan idd van die link...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:09 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat was gisteren ook helemaal het planMaar toen had Hilz op de link geklikt en toen bleek je je lootje al meteen in te leveren. Dat was dus niet helemaal duidelijk, had ze niet expres gedaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spitting around the Christmas tree
Wat mij bezighoudt: hoe zou dat pakket bij Cynthia komen dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:59 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Zadel cynthiaa daar nou maar niet ongevraagd mee op.
ga je echt niet meer meedoen danquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:12 schreef Olf het volgende:
[..]
Haal je mij er dan ook uit? Merci![]()
Mijn lootje krijgt vanavond m'n gemaakte werk, het staat op papier en omvatte een drietal limericks. Want limericks![]()
Zin 1 is 'Er was eens een vrouw uit Zuid-Holland'.
Nee, dat zei ik toch alquote:
Si!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:15 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Zal ik ook maar uit de kast komen dan?
Enthousiasme is prima (én aanstekelijk!), maar voor iedereen die de afgelopen twee dagen weinig tijd had voor fok was het bijzonder snel bekekenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Volgens mij wordt enthousiasme iets te vaak verward met geen leven hier
jammerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:15 schreef Olf het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik toch al. Ik baal gewoon als ik al bezig was (toen de mug me wakker hield) en ik vet blij was om dan opnieuw te beginnen!
En dit zeg ik niet om te rellen want dat was sowieso niet m'n intentie, ik schrok me kapot haha.
Maar ik snap het heel goed voor de nieuwe natuurlijk!
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:15 schreef Olf het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik toch al. Ik baal gewoon als ik al bezig was (toen de mug me wakker hield) en ik vet blij was om dan opnieuw te beginnen!
En dit zeg ik niet om te rellen want dat was sowieso niet m'n intentie, ik schrok me kapot haha.
Maar ik snap het heel goed voor de nieuwe natuurlijk!
+1quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:12 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Wat mij bezighoudt: hoe zou dat pakket bij Cynthia komen dan?
ja!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:15 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Zal ik ook maar uit de kast komen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kerst = tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Olf wat jammer! Wil je er niet nog een nachtje over slapen? Ik vind het ook jammer dat ik al begonnen was (en ik vind het jammer dat degene die mijn lootje nu heeft straks iemand anders krijgt), maar ik vind het ook wel weer heel leuk als anderen ook mee kunnen doen.
Rudolph the red-nosed reindeer had a very shiny car!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |