Dan mag jij evenstar. Opgelost slotje.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:49 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik verstuur het pakje dit jaar weer via mijn werkScheelt verzendkosten!
Nee, ik ben het eerste schaap!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:50 schreef danic het volgende:
[..]
Heeft iemand het al verklapt dan![]()
Vertel!
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:50 schreef danic het volgende:
[..]
Dan mag jij evenstar. Opgelost slotje.
Zadel cynthiaa daar nou maar niet ongevraagd mee op.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:56 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]![]()
Maar wellicht is het een optie dat diegene die mij straks heeft via cynthiaa door laat sturen?
Of is dat onbeschoftik dacht wellicht handiger voor sommigen probeer mee te denken
Bèeehhhquote:
Wat lief!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:28 schreef SoempieSanta het volgende:
Soempie doet ook mee, is ook van het lijstje afgevallen
Plus dat het volgens mij regelrechte fraude is.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:59 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Zadel cynthiaa daar nou maar niet ongevraagd mee op.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:00 schreef Mineola het volgende:
Yo hai, hier mosterd, maar ik wou even zeggen dat ik het gister ook bijzonder snel vond gaan allemaal - idd, er zijn ook mensen met een leven buiten fok - dus ik vind opnieuw een prima idee voor alle twijfelgevallen. En Kwisted, nu heb je dus geen excuus meer!.
Jammer voor mijn lootje, want ik had idd de afgelopen 15 uur al besteed aan ideeën voor een heel pakket voor haar, met dank aan mijn kind![]()
Whihi XD
Ja bedacht ik me ook ineensquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Plus dat het volgens mij regelrechte fraude is.
Vertel dan.quote:
Als je baas/werk het goed vindt is het vast oké (denk ik), maar als ik het bij mijn werk zou doen dan is zeker wel stelen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:04 schreef Cyntiaa het volgende:
Omdat ik een pakketje via mijn werk kan/mag sturen? Come on, je kent mij/het verhaal/mijn werk niet eens?
Nee, ken ik ook niet, en ik ga je ook echt niet aangevenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:04 schreef Cyntiaa het volgende:
Omdat ik een pakketje via mijn werk kan/mag sturen? Come on, je kent mij/het verhaal/mijn werk niet eens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |