2011 was hetquote:
Haal je mij er dan ook uit? Merciquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:09 schreef Hilzillah het volgende:
ik ga niet bijlezen, maar had begrepen dat er opnieuw geloot gaat worden. Ik heb gelukkig het oude lijstje met alle mail adressen bewaard, dus nieuwe aanmeldingen mail adressen kunnen ge pm/dm t worden.
Aha! Ja, lekker handig dan idd van die link...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:09 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat was gisteren ook helemaal het planMaar toen had Hilz op de link geklikt en toen bleek je je lootje al meteen in te leveren. Dat was dus niet helemaal duidelijk, had ze niet expres gedaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spitting around the Christmas tree
Wat mij bezighoudt: hoe zou dat pakket bij Cynthia komen dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:59 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Zadel cynthiaa daar nou maar niet ongevraagd mee op.
ga je echt niet meer meedoen danquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:12 schreef Olf het volgende:
[..]
Haal je mij er dan ook uit? Merci![]()
Mijn lootje krijgt vanavond m'n gemaakte werk, het staat op papier en omvatte een drietal limericks. Want limericks![]()
Zin 1 is 'Er was eens een vrouw uit Zuid-Holland'.
Nee, dat zei ik toch alquote:
Si!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:15 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Zal ik ook maar uit de kast komen dan?
Enthousiasme is prima (én aanstekelijk!), maar voor iedereen die de afgelopen twee dagen weinig tijd had voor fok was het bijzonder snel bekekenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Volgens mij wordt enthousiasme iets te vaak verward met geen leven hier
jammerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:15 schreef Olf het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik toch al. Ik baal gewoon als ik al bezig was (toen de mug me wakker hield) en ik vet blij was om dan opnieuw te beginnen!
En dit zeg ik niet om te rellen want dat was sowieso niet m'n intentie, ik schrok me kapot haha.
Maar ik snap het heel goed voor de nieuwe natuurlijk!
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:15 schreef Olf het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik toch al. Ik baal gewoon als ik al bezig was (toen de mug me wakker hield) en ik vet blij was om dan opnieuw te beginnen!
En dit zeg ik niet om te rellen want dat was sowieso niet m'n intentie, ik schrok me kapot haha.
+1quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:12 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Wat mij bezighoudt: hoe zou dat pakket bij Cynthia komen dan?
ja!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:15 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Zal ik ook maar uit de kast komen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kerst = tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Olf wat jammer! Wil je er niet nog een nachtje over slapen? Ik vind het ook jammer dat ik al begonnen was (en ik vind het jammer dat degene die mijn lootje nu heeft straks iemand anders krijgt), maar ik vind het ook wel weer heel leuk als anderen ook mee kunnen doen.
Rudolph the red-nosed reindeer had a very shiny car!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
serieus?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:15 schreef Olf het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:20 schreef Burdie het volgende:
Hoe laat worden de nieuwe lootjes getrokken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rudolph the red-nosed reindeer had a very shiny car!
Niet doen, gewoon aanmelden!!!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:26 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik sta in het rijtje maar deed eigenlijk al niet meer mee. Ben nu weer een beetje aan het twijfelen...
oh ja, crap. Mailadres. Dan moet ik dat ook nog wijzigen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:19 schreef rendier_bruin het volgende:
Deze kloon wordt niet ter overname aangeboden
Iemand anders mag een nieuwe voor f_r uploaden
Het gebruikte mailadres is namelijk van een vriend
en het doorspelen van gegevens is hij niet van gediend
Ik zou ook niet weten hoe dat anders zou moetenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik maak altijd een kloonadres aan ook. Lekker omslachtig.bedenk ik me nu.
Ik ook, omdat ik bang ben dat iemand mijn echte emailadres op de een of andere manier kan zien, en dan weet diegene direct van wie de kloon is.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik maak altijd een kloonadres aan ook. Lekker omslachtig.bedenk ik me nu.
Niet door mij toch hopelijk?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:19 schreef Cyntiaa het volgende:
Mag ik er ook uit? Hilz heeft al een pb
Ik lurk wel een jaartje
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:19 schreef Santanic het volgende:
Kloon ter overname aangeboden. Als de lootjes getrokken zijn zal ik het wachtwoord ook veranderen inIk had deze.. ik had danicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Oeh ik blijf volgen. Ik woon in zuid-Holland.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:12 schreef Olf het volgende:
[..]
Haal je mij er dan ook uit? Merci![]()
Mijn lootje krijgt vanavond m'n gemaakte werk, het staat op papier en omvatte een drietal limericks. Want limericks![]()
Zin 1 is 'Er was eens een vrouw uit Zuid-Holland'.
Ja hequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:29 schreef danic het volgende:
[..]![]()
ik vind het steeds minder leuk worden dat we opnieuw gaan loten.
KD gij stommerd!
Zo subtiel dat ik het nog niet begrijp.quote:
Die van mij was echt heel duidelijk hoor Mineolaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:29 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik kan het echt nu al niet meer volgen. En ik weet ook niet wie Spees nu had...
Jonguh, ik had heel wel een kloon!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:28 schreef Kyara het volgende:
[..]
En je was nog niet eens toegekomen aan een kloon?
teleurstellend
BELLE!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:33 schreef SoempieSanta het volgende:
Mailadres mag degene die deze kloon overneemt veranderen in z'n eigen adres, krijgt ie gelijk een nieuw wachtwoord opgestuurd. Ik vertrouw daar gewoon op hoor
Even een hint, mijn kind heeft als naam een afkorting van een band, rarararara
Nee Spees!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo subtiel dat ik het nog niet begrijp.Maar je had Kyara?
Oh toch!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:33 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Jonguh, ik had heel wel een kloon!![]()
En de hint was dat ik of all people SPEES quote om te vragen of ik mijn lootje moest onthullen.
Jij was het!!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:33 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Die van mij was echt heel duidelijk hoor Mineolacheck again! CS en Kyara's hints gaan mijn pet te boven
geen idee.
Belle!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:33 schreef SoempieSanta het volgende:
Mailadres mag degene die deze kloon overneemt veranderen in z'n eigen adres, krijgt ie gelijk een nieuw wachtwoord opgestuurd. Ik vertrouw daar gewoon op hoor
Oh, dan ging het zo snel dat ik die kloon heb gemist.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:33 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Jonguh, ik had heel wel een kloon!![]()
En de hint was dat ik of all people SPEES quote om te vragen of ik mijn lootje moest onthullen.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:33 schreef SoempieSanta het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Belle!!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:33 schreef SoempieSanta het volgende:
Ik zie nergens een hint, maar ik dacht dat je mij had!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:29 schreef Kyara het volgende:
Ik heb al een hint ergens in dit topic verwerkt wie mijn lootje was. Voor wie de moeite neemt om klein beetje verder te kijken dan.
Nee ik mocht iets kopen voor de baby met de bandnaam.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:28 schreef danic het volgende:
[..]
Oeh ik blijf volgen. Ik woon in zuid-Holland.
Maar ik vind het stom dat je niet meer meedoet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spitting around the Christmas tree
Oh nu zie ik het!! Huh, iemand anders had dus mij!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:38 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik zie nergens een hint, maar ik dacht dat je mij had!
ohhhhhhhquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:40 schreef Olf het volgende:
[..]
Nee ik mocht iets kopen voor de baby met de bandnaam.en m'n lootje en ik hebben zelfs niet-fok gemeenschappelijke vrienden, hoe awesome is dat. Maar dat bespreken we even ergens anders
ik had jou niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:41 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Oh nu zie ik het!! Huh, iemand anders had dus mij!
Ja nee ik zag het wel voor die post hiervoor hoor!!
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:40 schreef SpuugSanta het volgende:
Een wat minder subtiele hint dan maar:Ah, dus jij bent de bedenkster van die toffe ondertitel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Belle, ik vind het nu wel extra jammer hoor! Niet om een volgende voor het hoofd te stoten verder.
En die UI blijft in elk geval.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
nai, sowwy. Of blijf je als ik ja zeg?quote:
En toch is het precies wat er staat.quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:40 schreef SpuugSanta het volgende:
Een wat minder subtiele hint dan maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan zocht ik er teveel achterquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En toch is het precies wat er staat.ik had jou(w lootje) niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |