Ook nog eensquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook![]()
En wb UK.. Ik ben half Schots, dus had al wat leuke plannetjes
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Is dat serieus wat GotC betekent?
Ik dacht altijd dat het een soort variant was op KotC (Kiss On The Cheek) of iets dergelijks.
Heu? Ik dacht dat Mineola mij had?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:43 schreef Suikertante het volgende:
Ik moest nog een kloon maken, XD whihi!
Hihi je zei trekkenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:29 schreef Mangostine het volgende:
[..]
je mag me nog wel een keer gewoon zo trekken?
Niet dus!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Heu? Ik dacht dat Mineola mij had?XD
Nee had ik niet, maar dat had ik wel masterlijk gevonden!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Heu? Ik dacht dat Mineola mij had?XD
[..]
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:57 schreef Kursor het volgende:
Ondertussen ook wel nieuwsgierig aan het worden, maar er zijn natuurlijk ook nog genoeg santa's aan het werk/onderweg.
ik ben broodnuchter!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:36 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ha tof!
Toch 1 van de 2 die mij op fb toevoegde
En ik had de blauwe van OUD
Hilzantaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:55 schreef Loj het volgende:
[..]
Hoi!
Ik ben Hilzanta. Aangemaakt, wou ik wat plaatsen was t niet meer nodig
Wie had mij??
Hoiquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:21 schreef Clubsoda het volgende:
Ik weet het nog steeeeds niet, mijn ongeduld, wat doe je?
Oh echt? Was het zo typerend?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:00 schreef .Sparkling. het volgende:
Coco! Door je gedicht stond je al op mijn vermoedenlijstje!![]()
Liedjebackstage, jammer dat je niet meer mee doet. Ik had jou!
Ik hoop niet dat je al bergen vochtig toiletpapier voor me had ingeslagen...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:03 schreef As1981 het volgende:
Ik had coco. Kloon aanmaaken lukte niet. Geen registratiemail.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je al bergen vochtig toiletpapier voor me had ingeslagen...![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:29 schreef NotTheSame het volgende:
Burdie, Sinterbaardie had je flink te pakken. Ik moest al stiekem gniffelen toen je dacht dat ik iets op je FB gezien had? Ik heb je heul niet op FB! Dat rosébier bekte gewoon zo lekker in m'n rijmpje
.
dat hou ik nog geheim. wie weet krojg ik je lootje weer.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:31 schreef As1981 het volgende:
[..]maar ik trek jou gewoon weer.
Ik had me zo verheugd op boerse viezigheid
F_R ik ben benieuwd wat je er van had gemaakt.
Ik zit keihard in je postgeschiedenis te bladeren maar kan nergens iets vindenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:29 schreef NotTheSame het volgende:
Geloeiende... Dagje niet online en hoppa, het hele verhaal werd omgegooid!
Burdie, Sinterbaardie had je flink te pakken. Ik moest al stiekem gniffelen toen je dacht dat ik iets op je FB gezien had? Ik heb je heul niet op FB! Dat rosébier bekte gewoon zo lekker in m'n rijmpje
.
Voor degene die de kloon over wil nemen: stuur maar een pm.
Ik ga jullie overigens wel verlaten. Het heeft niets met de hele tamtam te maken, maar ik wil niks afraffelen en na het niet zo fijne nieuws van vandaag weet ik niet of mijn pakket volgens mijn standaarden op kan sturen. Sorry dames!
Ahhhhh wat lief!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:28 schreef Saffier_Santa het volgende:
Ho! Ho! Ho!![]()
Een klein berichtje voor Saffier
Je pakje komt gewoon met de post en niet per rendier
dit is een hint hoor mensen!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:06 schreef Mangostine het volgende:
Ik had echt een vadsig lootje.
in het zweeds dan.
Er doen ook mensen buiten ned mee misschien een idee dit erbij te zetten i.v.m de verzendkostenquote:
Ja snorry. Ik gok Ladyblack. Die zag ik de hele dag nog niet.quote:
Ik was secretPannetje :-)quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:30 schreef Fannetje het volgende:
Cyntiaa, niet afhaken door een of andere opmerking hč? Zou her jammer vinden als je niet meedoet!
Huh ik snap je smilie niet, was je het wel?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja snorry. Ik gok Ladyblack. Die zag ik de hele dag nog niet.
nee, níet van jou. Maar wel van euh, you know who. Nudgenudgewinkwinkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:26 schreef Olf het volgende:
[..]
Huh ik snap je smilie niet, was je het wel?complete verwarring alom, deze dag komt met een eigen hoofdstuk in de memoires van m'n geheime internetleven
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, níet van jou. Maar wel van euh, you know who. Nudgenudgewinkwink
K moest 11 paginas terug lezen dus nog maar eens. Zal er wel overheen geleze hebbequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:35 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Die van jou is ook al genoemd hoor!
sorry, maar je hebt niks opgeblazen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:36 schreef Olf het volgende:
[..]wow ik snap hem! Zo snel als ik ben als een sinterkerst opblazen, zo traag is mijn brein.
Aha, ik vond het al zo opvallend dat jij mij toevoegde op Facebook en ik verder van niemand anders een vriendschapsverzoek kreeg, haha!quote:
Ik heb eigenlijk heel het lijstje toegevoegd, in de hoop dat het niet opviel stom want dat kan je natuurlijk niet zien :pquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:38 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Aha, ik vond het al zo opvallend dat jij mij toevoegde op Facebook en ik verder van niemand anders een vriendschapsverzoek kreeg, haha!
Ik ben nu wel heel benieuwd wie jij bent!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:45 schreef Santa_van_Marjolijn het volgende:
Welja welja,
Heb ik me daar zomaar een hele alinea
Gerijmd voor Jan Piet Snot,
Is dit toevallig een complot?
Ik stel mezelf na volgende trekking beschikbaar,
Alleen voor de nieuwe Santa van Marjolijntje weliswaar.
Stuur naar santa.van.marjolijn@gmail.com voor de gegevens een mail
Dan verdwijn ik nu voorlopig en misschien voorgoed van het toneel.
Allerbeste Marjolijntje,
Het waren twee fantastische dagen dit festijntje!
Maar Sam oh Sam, het staat er bijna recht voor zijn raapquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:40 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk heel het lijstje toegevoegd, in de hoop dat het niet opviel stom want dat kan je natuurlijk niet zien :p
Soempie was jij het?
Ik op Nee!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:43 schreef Hilzillah het volgende:
*boehoe* ik weet niet zo goed wie er nu welnietmisschien meedoet...
Woaaa dit vind ik echt jammerrr!!quote:
Lolquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:19 schreef Mineola het volgende:
[..]
Nee had ik niet, maar dat had ik wel masterlijk gevonden!
Whihi XD all over the place
zondequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:46 schreef Olf het volgende:
[..]
Ik op Nee!
Mijn enige wens op m'n lijst had ik gezegd trouwens een Kloon die zich goed geheim hield bedenk ik me net, dus ik snap Santalf nu! Ik heb alles van m'n lijstje en Belle gespamt met poëziesnelste maar compleet volmaakte SS-Sessie dus!
Oh, dat was best leuk geweest hoor!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:18 schreef Limone het volgende:
Ik ben vanochtend speciaal vroeg opgestaan om dit kunstwerk te maken:
[ link | afbeelding ]
Maar deze plus bijbehorende kloon gaan na zondag in de grote klonen-tombola!
Jammer Susie, in mijn hoofd was je cadeau al helemaal af en ik had al helemaal bedacht dat ik 'm zou langs brengen en dat ik dat op de thee zou komen. Zo ver wonen we niet van elkaar. Voor het zelfde geld ben je nu extreem opgelucht dat je niet 'zo een gek van internet' op de thee krijgt, dat kan natuurlijk ook. Dan heb je mazzel!
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:41 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Ik ben nu wel heel benieuwd wie jij bent!
Ik had Cwen, ik wil de kloon best doorgeven! Werkt ook met een DM naar SantaCwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |