Nee, ik had rendier_bruin voor ferrari_rood.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:40 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk heel het lijstje toegevoegd, in de hoop dat het niet opviel stom want dat kan je natuurlijk niet zien :p
Soempie was jij het?
quote:
Dan moet ik dat morgen maar ff doen, op tablet lukt dat niet, zoals zoveel dingen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Nee Susie, die van Soempie was kwijt geloof ik.
Lootje moet je straks wel opnieuw invullen, dus even je tekst kopiėren alvast
Bij profiel zat je goedquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:35 schreef Susie het volgende:
[..]
Dan moet ik dat morgen maar ff doen, op tablet lukt dat niet, zoals zoveel dingen.
Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik mijn wachtwoord verander? Heb nu al zoveel geprobeerd, dacht dat het bij profiel moest, maar dan krijg ik melding dat wachtwoord niet overeenkomt of iets. En straks met een kloon is het wel handig een makkelijker wachtwoord te hebbenipv al die letters en cijfers
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:09 schreef YPPY het volgende:
Jullie waren zo snel! Nu kan ik me toch nog aanmelden.Ik vind het ook prima om een apart lootrondje te doen met degenen die zich later aanmelden. Kan de rest het eigen lootje houden. Zo te zien zijn we minimaal met drie.
quote:
* Chan gaat in een hoekje zitten huilen, je wilde gewoon mijn lootje niet!quote:
je realiseert je dat wij jouw wachtwoord nu zien?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:41 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Bij profiel zat je goed
[ afbeelding ]
Had je wel je originele ww ingevoerd? Dus waar je hier de stipjes ziet staan?
Ach, iedereen wist toch al dat ik van je hield.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:44 schreef Mangostine het volgende:
[..]
je realiseert je dat wij jouw wachtwoord nu zien?
Dat was ikke... Ik was heel blij met je lijstje, daar kon ik wel wat mee... je was alleen vergeten je adres te meldenquote:
Boerse viezigheidquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:31 schreef As1981 het volgende:
[..]maar ik trek jou gewoon weer.
Ik had me zo verheugd op boerse viezigheid
Ik dacht gister echt dat jij gewoon zat te verzinnen dat je nog geen kloon had. Dat je die 'morgen ging aanmaken' terwijl je net Internet Explorer had afgesloten om met je kloontje te posten daarbovenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:15 schreef Omentielvo het volgende:
Ik had trouwens een kloonnaam bedacht. Maar goed. Die gebruik ik dan voor de volgende.
Deze kloonnaam doet me zo aan een dr. Who aflevering denken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:24 schreef niet-cocotrimonium het volgende:
Ik heb ook nog deze kloon in de aanbieding
Spees_eend jij hebt een S.ilvijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:45 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ach, iedereen wist toch al dat ik van je hield.
Psies. Maar als ik de website open als desktop, dan dus ook niet. Probeer het morgen wel op de laptop. Thanks in ieder geval!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:43 schreef Mineola het volgende:
Volgens mij wil Susie het op tablet doen, dan zie je dat niet. (ik iig niet)
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:35 schreef Sam1993 het volgende:
Spees_eend jij hebt een S.ilvijn
Ben jij het?
Ja fuck hey, zit ik hier minutenlang "JA" te vormen met mijn santa's, pakt ie die spaties niet!quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:38 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja fuck hey, zit ik hier minutenlang "JA" te vormen met mijn santa's, pakt ie die spaties niet!
Ik tocht datsto myn hint wol soe snappe.quote:
K had het ff gecheckt vanuit het namentopic naar facebook toen ik t wist bleek ik ook al hints in dm te hebben :pquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:38 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja fuck hey, zit ik hier minutenlang "JA" te vormen met mijn santa's, pakt ie die spaties niet!
USA!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:46 schreef Mineola het volgende:
[..]
Leuk! We hebben wel wat gemeen, ik wilde je binnenkort gaan pm'en over mijn komende vakantie
[..]
[..]
Ik vond het al zo'n postmodernistisch samenraapsel van smileys.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:38 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh wat tofquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:42 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Ik tocht datsto myn hint wol soe snappe.
Ik hie sels al immen geregeld yn in complot
Om my net gelyk by oankomst kado al priis te jaan.
Mar goed it wie my dus![]()
Oh ja, die ga ik nog even lezenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:47 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
USA!![]()
Ik had ook al mijn USAreisblog in mijn lootje gezet
Americaaaa, fuck yehhh!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:47 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
USA!![]()
Ik had ook al mijn USAreisblog in mijn lootje gezet
Sorryquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:55 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik zou nooit de 'a' vergeten in yeah, als Amerikanofiel!
Hey, wat toevallig coco! Ik wilde net precies hetzelfde zeggen!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
SorryIk ben een slechte Spees_Eend.
Edit: ah shit!
Mijn online imago, wat doe jequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:57 schreef Spees-Eend het volgende:
[..]
Hey, wat toevallig coco! Ik wilde net precies hetzelfde zeggen!![]()
SorryIk ben een slechte Spees_Eend!
Zie je? Wat een toeval!!
Even snel door de foto's heengescrold, gaaf hoor! Ik heb een reis gemaakt die deels overlapt met die van jullie. Had ik best iets leuks mee kunnen donquote:
Oh?? Ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:46 schreef Mineola het volgende:
[..]
Leuk! We hebben wel wat gemeen, ik wilde je binnenkort gaan pm'en over mijn komende vakantie
Thx! Nou wie weet krijg je mij weer... of Mineola of Fannetjequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Even snel door de foto's heengescrold, gaaf hoor! Ik heb een reis gemaakt die deels overlapt met die van jullie. Had ik best iets leuks mee kunnen don
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:21 schreef Shandaly het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wie mij nu had...
Oh, de USAquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:57 schreef Lamb29 het volgende:
Of mijoh nee ik lurk :p wel benieuwd naar eventuele usa getinte pakketjes
Je krijgt wel een uitnodiging, maar ik zwiep je er meteen weer uit... Jammer dat je niet meedoet.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:05 schreef NotTheSame het volgende:
Ik sta nog wel in de OP, maar ik mag eruit.
Baal er eigenlijk vreselijk van, had er zo'n zin in, maar ik weet dat het beter is voor mezelf.
quote:
Succes, Sherlockyaraquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:47 schreef Kyara het volgende:
[..]
[..]
Oh, nu weet ik niet meer wie de enige echte is
Hoe eerder je je lootje inlevert, hoe groter de kans dat je iemand leuks krijgt he!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:03 schreef Burdie het volgende:
Ik wacht nog even met invullen, kan immers nog tot zondag.
Iedereen die mee doet is leuk, dus ik waag het erop!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hoe eerder je je lootje inlevert, hoe groter de kans dat je iemand leuks krijgt he!
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hoe eerder je je lootje inlevert, hoe groter de kans dat je iemand leuks krijgt he!
Brilant!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |