SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic , het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
› DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznuts![]()
Goed idee; ook maar eens inventariseren wat ik nog open heb staan uit die tijd.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:59 schreef Goddelijker het volgende:
Toch maar een geschil geopend voor een verdwenen pakketje, had tot 10 oktober de tijd.
Gaat om een 3" Keramisch Mes uit de periode dat meer mensen de pakketjes missen..MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Dus de count is t totaal?quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:11 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zo lastig is het toch niet
[ link | afbeelding ]
eeeeddittt
Ik dacht dat het 42 + 39 was, maar het kost dus 10,58Y meer?
[ Bericht 5% gewijzigd door bobbernaut op 07-10-2013 21:29:10 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Tja volg de plusjes op de lijn van de shipping die je wilquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:10 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dus de count is t totaal?
eeeeddittt
Ik dacht dat het 42 + 39 was, maar het kost dus 10,58Y meer?Achterste bedrag is dollar
(totaalprijs denk ik?)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Kan kloppen, is iets van 11+ euroquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:33 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tja volg de plusjes op de lijn van de shipping die je wilAchterste bedrag is dollar
(totaalprijs denk ik?)
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Berenpak2!quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:55 schreef eliasbar het volgende:
Weet iemand of een van die sites berenpakken verkopen? kan niks vinden![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Gatver, we hebben een furry in ons middenquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:55 schreef eliasbar het volgende:
Weet iemand of een van die sites berenpakken verkopen? kan niks vinden![]()
![]()
![]()
Nee joh, bijna carnaval en je moet toch de meiden trekken heaquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:03 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Gatver, we hebben een furry in ons midden![]()
![]()
![]()
Veel succes, zul je nodig hebbenquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:09 schreef eliasbar het volgende:
[..]
Nee joh, bijna carnaval en je moet toch de meiden trekken hea![]()
![]()
Op Ebay zoeken bear costume.
http://www.ebay.nl/itm/Ad(...)&hash=item5d44a2edc8![]()
Het was berenpak, niet pedobearquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:13 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Veel succes, zul je nodig hebben![]()
[ afbeelding ]
Op Ebay zoeken bear costume.
http://www.ebay.nl/itm/Ad(...)&hash=item5d44a2edc8![]()
![]()
![]()
Wat is dat voor software?quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:23 schreef RobertNL het volgende:
[ link | afbeelding ]
Missen nog een paar ebay orders maar ik had weer even overzicht nodig![]()
Zijn er hier sportievelingen onder ons die al iets besteld hebben genre dit: http://www.aliexpress.com(...)-shoe/829954129.html?
Aan te raden?![]()
Op DX 'n paar jaar terug 'n Radioshack tenue gekocht, prima materiaal. Let wel op de maten, liefst nameten (als er cm's bij staan tenminste)."If you're not a manc, you're a wank"![]()
quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:01 schreef bartvangils het volgende:
Zijn er hier sportievelingen onder ons die al iets besteld hebben genre dit: http://www.aliexpress.com(...)-shoe/829954129.html?
Aan te raden?Heb twee setjes (lang en kort) een keer via PriceAngels en Aliexpress besteld dacht ik. Beiden prima kwaliteit.
Excel natuurlijkquote:![]()
Had eerder een mooiere met grafiekjes (tijd per shop ook, gemiddelden, bedragen, etc) maar de externe HDD waar die op stond is helaas ter ziele gegaan(vlak nadat ik hem af had update met de grafiekjes etc).
Voor de prijs zeker zijn geld waard ! Ik ben momenteel aan het wachten op mijn wintersetquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:01 schreef bartvangils het volgende:
Aan te raden?![]()
![]()
Als er maar een goede zeem in zit; heb ook eens iemand gezien die de goedkoopste versie bestelde. Ben blij dat ik daar niet in hoefde te fietsenquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:36 schreef Joerii90 het volgende:
[..]
Voor de prijs zeker zijn geld waard ! Ik ben momenteel aan het wachten op mijn winterset
't is niets voor mij maar het is wel interessant:
SmartQ Z Watch Android SmartwatchVerwachte prijs dus maar $115. Komt natuurlijk wel kosten bij voor ons maar toch.quote:SmartQ has been quiet on the tablet front since their announcement to switch from OMAP to Exynos platorm.
And while we are still waiting for a new SmartQ Exynos tablet, they surprised us a wearable device called Smartq Z Watch.
The Z Watch is based on Android 4.3, using a low-power processor Ingenic JZ4775 (1.0GHz) and a 1.54-inch display. Is has a built-in motion sensor and a pedometer, connects to internet via Wifi and via Bluetooth your phone. The built-in battery is said to last up to 18.000 minutes or about 12,5 days in standby time, but the actual battery life remains to be tested in real life conditions.
The Z Watch has a built-in mic and could be controlled via voice commands or voice recognition to reply sms / email or other messages leaving your phone untouched. The wrist strap can be replaced and its also water proof.
The price for Z Watch is 699RMB (~115USD) in China which is very affordable, and is said to start shipping October 10.
It all started with Bebble, then came the Sony smartwatch and now Samsung Galaxy Gear so the trend is obvious.
The technology is ready for this product, and Android is again making things easier for manufacturers to develop their own smartwatches cheap. Apple will eventually release their own "jail" smartwatch (iWatch) once they learn which features they can copy best and call it the first smartwatch in the world
Its a bold move from SmartQ to get on this market this early, im really exited to see how this it turns out.
The watch will be displayed at the Hong Kong Electronic fair next week so expect a hands-on video very soon.
Z Watch specs:
•CPU: Ingenic JZ4775 1.0GHz
•RAM: 512MB Mobile DDR
•FLASH: 4GB eMMC
•Display: 1.54-inch TFT LCD (240x240)
•Connectivity: Wifi b/g/n / Bluetooth 4.0 / USB 2.0
•Sensors: motion sensor, pedometer
•Battery: 300mAH (5V), standby time 18.000 hours
•Dimentions: 49.9mm x 38.5mm x 12.2mm
•Weight: 42.5g![]()
Ai; dat gaat stroom verbruikenquote:![]()
Die processor is als ik mij niet vergis een Xburst (MIPS) dus apps die werken (Ctrl+C + CTRL+V van andere horloges) moeten eerst omgezet worden naar MIPS.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Paypal claim gestart bij DX, 41 dagen geleden dat ik iets besteld heb, 2 september verzonden. Alle andere orders zijn al in huis namelijk. Ze beweren ook dat items met een tracking sneller worden verzonden dan zonder tracking, gelul toch?
Hier trouwens een makkelijke website om te kijken op hoeveel dagen je zit:
http://www.easysurf.cc/ndate2.htm![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:46 schreef rene90 het volgende:
Paypal claim gestart bij DX, 41 dagen geleden dat ik iets besteld heb, 2 september verzonden. Alle andere orders zijn al in huis namelijk. Ze beweren ook dat items met een tracking sneller worden verzonden dan zonder tracking, gelul toch?gelul. Pakketjes zonder tracking kunnen ook binnen 7 dagen komen
Waar met tracking 12+ dagen duurt.
quote:Hier trouwens een makkelijke website om te kijken op hoeveel dagen je zit:
http://www.easysurf.cc/ndate2.htm![]()
Als iemand mijn (snel gemaakte) Excel documentje wil gebruiken.quote:Note:
Claim tijd staat op 44 dagen (aan te passen in L1)
Bij afgeleverd moet je de formule dagen onderweg handmatig aanpassen (zie groene regel)
Gebruik regel invoegen voor extra rijenMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Thnx RobertNL! Die ga ik gebruiken![]()
Ik heb mijn pakketjes inmiddels ook ontvangen ze waren begin vorige maand "verzonden". Een pakketje die ik een week later had besteld, had ik de week er na direct in huis (allen BIC trouwens). Ik heb deze horloge box binnen. Kwaliteit is prima alleen het nadeel is ik veel "brede" horloges heb en dat het allemaal niet goed past. Ik denk dat vrouwen horloges prima zullen passen. Zal vanavond even een foto plaatsen. Had trouwens ook een apparaatje gekocht om horlogebandjes te verstellen en die werkt prima. De juwelier in NL durfde het niet aan omdat hij niet de juiste gereedschap had (was voor een Sharkwatch).![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:59 schreef RobertNL het volgende:
![]()
Als iemand mijn (snel gemaakte) Excel documentje wil gebruiken.
[..]Helemaal top!
Van het weekend weer eens wat spullen op Ebay gekocht. Dit bestandje komt als geroepen.
Heeft er iemand (die lang is) ervaring met het kopen van kleding uit China? Vind die hoodies en jassen wel tof, maar mijn armen zijn voor al die ebay dingetjes te lang.![]()
Word niet wat dus.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:26 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ai; dat gaat stroom verbruiken![]()
Die processor is als ik mij niet vergis een Xburst (MIPS) dus apps die werken (Ctrl+C + CTRL+V van andere horloges) moeten eerst omgezet worden naar MIPS.
Hoef ook niet zo'n ding. Een device (telefoon) is meer dan genoeg. Straks lopen we met telefoon in broekzak, tablet in binnenzak, smart watch om de pols en google glass rond.![]()
![]()
En thanks voor het excell bestand. Vul hem even in.
Mail terug van verkoper van tablethoes; wil wel een refund doen of opnieuw sturen. Wat is nou slimmer?
Als ik opnieuw laat sturen verstrijkt paypal tijd; en om nou én te opnieuw te laten verzenden én case aanmaken is ook niet erg handig....![]()
Dat maar doen inderdaad. Meeste zekerheid.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:07 schreef monkeybrain het volgende:
refund + opnieuw bestellen, lijkt me logisch.
Kan ook even 'de stad ingaan' en kijken of ze daar wat hebben liggen voor een 10.1" tablet.
Maar die is natuurlijk niet speciaal voor een M9.![]()
Iemand ervaring met wintersport kleren uit china?,
Ik ben opzoek naar een broek voor tijdens het snowboarden, als de lidl ze heeft zijn ze vast ook wel tekoop in china dacht ik
en heeft iemand misschien een link naar een site waar ze verkocht worden![]()
1ste e-3lue muis is binnen.
http://www.ebay.com/itm/2(...)id=p3984.m1497.l2649
Werkt perfect! De knoppen links zijn voor vorige/volgende pagina en de knop bovenaan voor de gevoeligheid(dpi).
Awei ES900i is binnen.
http://www.focalprice.com(...)_Players_Blacke.html
(Ik heb 'm wel goedkoper gekocht, een prijsstijging is doorgevoerd.)
Werkt perfect! Ik vind deze persoonlijk beter dan de ES800M. Ik moet het oortje met de pauze/play knop voor je muziek wel rechts dragen, dat zit namelijk niet lekker in m'n linkeroor. Ik ben tevreden over het geluid.
PS: De Awei ES900i gaat wel teringhard ivm andere oortjes heb ik de indruk..Ik zet 'm iig wat stiller dan normaal.![]()
![]()
Overmorgen op vakantie, dus morgen is de laatste dag dat mijn handbagage weegschaalding binnen kan komen (als ik hem mee wil nemen, daarvoor stiekem gekocht). Werkt niet mee dat de ebay verkoper (gamesalor) het artikel in werkelijkheid pas een week later opstuurde dan hij had gemarkeerd op ebay.... Mijn andere artikelen, waaronder het 7 weken onderweg zijnde artikel, mogen morgen ook best nog komen!
Vandaag wederom niks binnen. Voordeeltje van op vakantie gaan: daarna kan ik alles in één keer afhalen op het postkantoor...
![]()
Bedankt allen voor de info; 'k ben voor deze gegaan (momenteel 20% kortingquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:07 schreef RobertNL het volgende:
[..]Heb twee setjes (lang en kort) een keer via PriceAngels en Aliexpress besteld dacht ik. Beiden prima kwaliteit.
[..]
Excel natuurlijk![]()
Had eerder een mooiere met grafiekjes (tijd per shop ook, gemiddelden, bedragen, etc) maar de externe HDD waar die op stond is helaas ter ziele gegaan(vlak nadat ik hem af had update met de grafiekjes etc).
).
![]()
Hoe heb jij die rubbertjes op het oortje zitten? Echt tegen het oortje aan of daar waar ie hoort (met die inkeping)? Als je deze bagger uitleg snapt..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:44 schreef Brecht35 het volgende:
Werkt perfect! De knoppen links zijn voor vorige/volgende pagina en de knop bovenaan voor de gevoeligheid(dpi).
Awei ES900i is binnen.
Werkt perfect! Ik vind deze persoonlijk beter dan de ES800M. Ik moet het oortje met de pauze/play knop voor je muziek wel rechts dragen, dat zit namelijk niet lekker in m'n linkeroor. Ik ben tevreden over het geluid.
PS: De Awei ES900i gaat wel teringhard ivm andere oortjes heb ik de indruk..Ik zet 'm iig wat stiller dan normaal.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Net drie bestellingen via eBay ontvangen! Waaronder het handbagage weegschaaltje, dus kan ik straks mooi testen! Van BuyInCoins heb ik nog steeds 0 van de 8 orders binnen. En die zijn in dezelfde tijd of nog eerder besteld dan de eBay dingen, iedere week 2 orders via BiC vanaf eind augustus. Daar bestel ik dus ook nooit meer wat, dat ligt niet aan de China Post maar aan de methode die BiC hanteert blijkbaar. Andere bedrijven kunnen wel (snel) leveren via China/HongKong/Singaporepost.![]()
Wat voor muziek luister je?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:44 schreef Brecht35 het volgende:
Awei ES900i is binnen.
PS: De Awei ES900i gaat wel teringhard ivm andere oortjes heb ik de indruk..Ik zet 'm iig wat stiller dan normaal.
Is er veel verschil in bijvoorbeeld bass tussen de 800 en 900.
Ik wil nieuwe oordopjes en luister veel rock.Gegroet!![]()
Ik heb ook wat bestellingen binnen,
Producten van de sale, maar over het algemeen zijn pakketjes hier ook weer langer onderweg..
Ga als eens kijken of ik wat spul voor sinterklaas etc kan vinden![]()
![]()
Ik zit hier nog te wachten op een bestelling van 3 aug en 28 aug.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:33 schreef Downstar het volgende:
Maar over het algemeen zijn pakketjes hier ook weer langer onderweg..![]()
Jeuj ben net eens door fedex gebeld over de waarde van het pakketje, ze namen geen genoegen met: "staat toch op de label" .... Inb4 inklaringskostenHello, is it me you are looking for!?![]()
Logisch, jij kan het ze toch ook vertellen?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:35 schreef roflmaker het volgende:
Jeuj ben net eens door fedex gebeld over de waarde van het pakketje, ze namen geen genoegen met: "staat toch op de label" .... Inb4 inklaringskosten
Jij hebt het tevens ook betaald.![]()
Waarde is lager op de label dan de waarde van de inhoudquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Logisch, jij kan het ze toch ook vertellen?
Jij hebt het tevens ook betaald.
Hello, is it me you are looking for!?![]()
Joh, daarom bellen ze ook, ze vertrouwen het label niet.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:37 schreef roflmaker het volgende:
[..]
Waarde is lager op de label dan de waarde van de inhoud![]()
![]()
Horloges uit singapore zijn niet meer vertrouwdquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:38 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Joh, daarom bellen ze ook, ze vertrouwen het label niet.
duh, chinezen he..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:37 schreef roflmaker het volgende:
[..]
Waarde is lager op de label dan de waarde van de inhoud![]()
Zelf om gevraagd, maar wist niet dat SG op de blacklist staatquote:
Je zegt dat je iets met fedex hebt laten verzenden?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:48 schreef roflmaker het volgende:
[..]
Zelf om gevraagd, maar wist niet dat SG op de blacklist staat
dan vraag je toch om dit soort geouwehoer.. xD?
welke horloges besteld? ben ook op zoek..
![]()
Hij zou eerst via SG post doen die spleetoogquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:00 schreef Downstar het volgende:
[..]
Je zegt dat je iets met fedex hebt laten verzenden?
dan vraag je toch om dit soort geouwehoer.. xD?
welke horloges besteld? ben ook op zoek..
, het gaat om deze: alleen dan natuurlijk wel een stukje goedkoper
http://www.ebay.com/itm/C(...)&hash=item2a323ec22eHello, is it me you are looking for!?![]()
Kan iemand deze wasopvouwer (Sheldon BB Theory) ergens goedkoper vinden?
De rest is allemaal de kinder versie voor kinderkleding...
Vind het nog aardig prijzig voor 'China' prijzen.
http://www.ebay.com/itm/3(...)-Board-/400406898324
![]()
doe het dan op deze manier, als je toch geen shirtje kan opvouwen xD..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:20 schreef Deezertje het volgende:
![]()
Ik heb hem voor 8 euro, dat was inclusief verzenden ook van ebay, lol, als je hem goedkoper wil maak hem dan zelf van karton
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:20 schreef Deezertje het volgende:
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ik strijk niet eens t-shirts, laat staan opvouwen.
Mijn lichaam stoomt ze altijd glad tijdens het dragen![]()
Eindelijk wat binnen!!
Snes joystick voelt goed aan, nog even testen of het functioneert. De fietslamp lijkt zeer fel maar het is nog niet donker. De afwerking is voldoende maar heeft wel hier en daar krasjes en lak eraf. Dan moet je wel heel dichtbij kijken maar ik heb ook lampjes met perfecte afwerking.
Banggood en ebay.![]()
Niemand?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:40 schreef Mustang24 het volgende:
Iemand ervaring met wintersport kleren uit china?,
Ik ben opzoek naar een broek voor tijdens het snowboarden, als de lidl ze heeft zijn ze vast ook wel tekoop in china dacht ik
en heeft iemand misschien een link naar een site waar ze verkocht worden![]()
Moeilijk, moeilijk, Hubsan X4 H107C of de WLtoys V959 V222 voor $54? Ik weet dat de laatste groter en wellicht wat instabieler is maar daarentegen zijn reserve onderdelen makkelijker (want stekker ipv solderen) te monteren. Camera is op beiden prut volgens mij maar daar moet ik nog wat filmpjes van kijken en specs van opzoeken. Misschien ook beter om hier niet naar te kijken, lol is er na 2 keer wel vanaf en het gewicht besparen lijkt me dan logischer.
Wie o wie? Ik verwacht niet dat veel mensen beiden hebben maar misschien vind iemand er wel iets van. Zijn er duidelijk voorkeuren om voor de een danwel de ander te kiezen?![]()
![]()
Kleding uit China is moeilijk qua maat en je weet niet wat de kwaliteit is.quote:
Koop gewoon iets bij de Lidl/Aldi als het cheap moet zijn.![]()
Je hebt ook een nieuwere H107C met 2MP sensor upgrade. Weet niet of 'ie heel veel beter is verder hoor, just FYI. Nog altijd geen tijd of fijn weer gehad om buiten ff wat beelden te schieten. Je hebt verder ook de UdiRC U818A nog, he.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:34 schreef g0dz0r het volgende:
Moeilijk, moeilijk, Hubsan X4 H107C of de WLtoys V959 V222 voor $54? Ik weet dat de laatste groter en wellicht wat instabieler is maar daarentegen zijn reserve onderdelen makkelijker (want stekker ipv solderen) te monteren. Camera is op beiden prut volgens mij maar daar moet ik nog wat filmpjes van kijken en specs van opzoeken. Misschien ook beter om hier niet naar te kijken, lol is er na 2 keer wel vanaf en het gewicht besparen lijkt me dan logischer.
Wie o wie? Ik verwacht niet dat veel mensen beiden hebben maar misschien vind iemand er wel iets van. Zijn er duidelijk voorkeuren om voor de een danwel de ander te kiezen?Gewoon ff YouTuben. De H107C en U818A hebben in ieder geval een propguard beschikbaar. Wat ik wel gemerkt heb is dat de H107C een verschoven center of gravity heeft en vliegt stukken slordiger dan de non-camera H107L.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Awei ES900i, dag twee.
Het linkse oortje zit rechts beter en omgekeerd. Echt weird. Naja, boeit op zich niet veel.
De ES900i alleen voor bassy muziek? Nah, I disagree. De oortjes zijn wel wat bassy, maar ik vind dat het "normale" muziek niet verneukt. Maar ach, geluid is subjectief natuurlijk hé.![]()
Coupons voor de volgende GaGa sale maar weer aan het sparen. Gelukkig de eerste coupons nu binnen want met Aliexpress weet je nooit wanneer het afgelopen is met de game
Ik begrijp wat je bedoelt, de rubbertjes zitten waar ze moeten zitten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:43 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Hoe heb jij die rubbertjes op het oortje zitten? Echt tegen het oortje aan of daar waar ie hoort (met die inkeping)? Als je deze bagger uitleg snapt..Ik luister veel house, maar pop en rock/metal sla ik ook niet over. De 800 is in principe de beste keuze, de 900 heeft (veel) meer bass. Persoonlijk vind ik niet dat de 900 bijvoorbeeld Metallica verneukt, ik vind dat hij het mooi afspeelt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:15 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Wat voor muziek luister je?
Is er veel verschil in bijvoorbeeld bass tussen de 800 en 900.
Ik wil nieuwe oordopjes en luister veel rock.![]()
Zou je een korte review willen maken over die controller?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:51 schreef monkeybrain het volgende:
Ik strijk niet eens t-shirts, laat staan opvouwen.
Mijn lichaam stoomt ze altijd glad tijdens het dragen![]()
Eindelijk wat binnen!!
Snes joystick voelt goed aan, nog even testen of het functioneert. De fietslamp lijkt zeer fel maar het is nog niet donker. De afwerking is voldoende maar heeft wel hier en daar krasjes en lak eraf. Dan moet je wel heel dichtbij kijken maar ik heb ook lampjes met perfecte afwerking.
[ afbeelding ]
Banggood en ebay.Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben![]()
Als er nog mensen zijn die een simpel goed werkend navigatie systeem zoeken is dit wel een aanrader.
http://www.aliexpress.com(...)00393_969868276.html
Heb deze voor mijn moeder gekocht en komt neer op 26 euro. Ding werkt tot nu toe perfect. Alleen de accu tijd is wat kort maar op de autolader geen probleem.![]()
Tja weinig over te zeggen. Ik kan me niet herinneren hoe de echte aanvoelen maar ze voelen gewoon kwalitatief goed aan. Knoppen voelen lekker stug/stevig en veren goed terug. Usb plug erin en Windows regelt de rest. Ik heb even wat MAME streetfighter 2 zitten spelen en alles lijkt te werken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:51 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Zou je een korte review willen maken over die controller?
Ik kan me niet voorstellen dat iemand ontevreden zal zijn voor ¤6,50. De Nederlandse prijs is weer een heel ander verhaal, dan is het wel een dure gadget. Ik twijfel dus ook over de NES controller want die kost een stuk meer... maja hebbuh hebbuh gevoel![]()
Fietslamp is wel apart. Deze dubbele xml u2 lijkt minder licht te geven dan mijn enkele xml maar dat komt ook omdat de spreiding veel groter is zonder spot. Op zich een beter lichtbeeld maar ik had er toch iets meer van verwacht. Worden de leds minder hard aangedreven of komt het werkelijk door de kleinere lens? Daarom ook beide hebben![]()
Deze 21 euro
vs deze 28 euro![]()
![]()
Die 2MP versie heb ik gezien maar dat is me de meerprijs (~$30) niet waard. Udi heb ik ook gezien maar guard kan er niet af en het bereik is vrij klein. (<30 meter) Misschien wel verstandig die guard maar het is wel extra gewicht en keuzes hebben is wel fijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:15 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je hebt ook een nieuwere H107C met 2MP sensor upgrade. Weet niet of 'ie heel veel beter is verder hoor, just FYI. Nog altijd geen tijd of fijn weer gehad om buiten ff wat beelden te schieten. Je hebt verder ook de UdiRC U818A nog, he.Gewoon ff YouTuben. De H107C en U818A hebben in ieder geval een propguard beschikbaar. Wat ik wel gemerkt heb is dat de H107C een verschoven center of gravity heeft en vliegt stukken slordiger dan de non-camera H107L.
Hoe vliegt de H107C zonder de C? Is dat niet het probleem met de plaatsing van de li-po? Ik volg ook wat draadjes op MBF en een FPV forum.
H107L zou op een tientje (in $) minder komen maar heeft de minder sterke motoren e.d. van voor de (camera) upgrade.
Ik twijfel gewoon nog teveel tussen dit speelgoed en het serieuze werk.![]()
![]()
Belangrijk is ook om te weten welke versie van windows CE er onder draait ivm andere navigatie systemen die je wellicht wil/kan installerenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:07 schreef Gozerd het volgende:
Als er nog mensen zijn die een simpel goed werkend navigatie systeem zoeken is dit wel een aanrader.
http://www.aliexpress.com(...)00393_969868276.html
Heb deze voor mijn moeder gekocht en komt neer op 26 euro. Ding werkt tot nu toe perfect. Alleen de accu tijd is wat kort maar op de autolader geen probleem..
Die van mij van BIC deed het perfect met een alternatief voor de meegeleverde kaarten; maar dat is onder andere afhankelijk van de chipset; ram (zit wel goed) en welke versie van Windows CE er op draait.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Klopt. De beste combinatie is CE5.0 128MBRAM, omdat dit de basis was aan de WM5 en de software daarvan ook werkt, maar meestal is het tegenwoordig CE6.0 en dat besturingssysteem heeft een vreemd RAM management, waardoor er amper andere software op wil werken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:56 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Belangrijk is ook om te weten welke versie van windows CE er onder draait ivm andere navigatie systemen die je wellicht wil/kan installeren.............
Maar eerlijk gezegd zijn beiden systemen wel erg achterhaald met het huidige Android OS.![]()
Ik vind dat het zo langzamerhand ook al wel weer tijd is voor sinterklaas-kado-tips;) (en misschien kerst).
Volgens mij zijn er afgelopen jaren ideeën geweest om een lijst te maken? Zal dat dit jaar wel gaan lukken?
Om af te trappen, altijd goed:
Awei ES800M
Fietslampjes
Syma s107G of ander RC-spul
Zaklampen
Aanstekers (Honest)
Ik zou opzich wel een lijst willen bijhouden, alleen het probleem is dat ik niet elke dag op het forum kom.. dus als er nog meer zijn die dit een goed idee vinden?![]()
![]()
Op zich een leuk idee, al is er in de OP al een lijstje met random te kopen dingen.. veel daarvan zijn ook cadeau waardig. Maar toch lijkt het me leuk als een paar mensen gewoon items toevoegen, krijg je een mooie lijst(met directe links en ongeveer de prijs).quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:49 schreef yorkick het volgende:
Ik vind dat het zo langzamerhand ook al wel weer tijd is voor sinterklaas-kado-tips;) (en misschien kerst).
Volgens mij zijn er afgelopen jaren ideeën geweest om een lijst te maken? Zal dat dit jaar wel gaan lukken?
Awei ES800M
Fietslampjes
Zaklampen
Aanstekers (Honest)
Ik zou opzich wel een lijst willen bijhouden, alleen het probleem is dat ik niet elke dag op het forum kom.. dus als er nog meer zijn die dit een goed idee vinden?
[ afbeelding ]
Ik heb een kleine aanvulling gedaan![]()
Sinterklaas/Kerst Cadeau tip lijst:
• Awei ES800M $7
• Fietslampjes $7
• Syma s107G $20
• Zaklampen $10
• Aanstekers (Honest) $5
• Keramisch (koks)mes $25
• Keramisch zakmes $5
• Bluetooth speakers (Earson ER151) $26
[Aanvullen? Quote en kopieer de lijst dan in je nieuwe lijstje en vul 'm aan.]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
't Is een schande!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:50 schreef monkeybrain het volgende:
Noemt hij Shiz zijn collectie speelgoed![]()
@ yorkick:
als het wat duurder mag zijn de Vsonic VSD1 of Brainwavz R1.
Maar de ES800M zijn mooie allrounders die het met elke genre erg aardig doet (voor de prijs).
Bij unplugged en pop vind ik ze nogal sterker dan de bassheavy ES900i. Maar ieder zo z'n ding idd.
De Hubsan X4 H107L vind ik echt nice. Qua heli's heb je de V911 V2, die heb ik eigenlijk nog niet.
Zou ook best weleens richting de flybarless 6CH willen gaan.
Auto'tjes zijn hier nog niet zoveel voorbijgekomen eigenlijk. Was daarom wel benieuwd naar zoiets: http://www.tmart.com/Wlto(...)e-Black_p194039.html . Is binnenkort hopelijk ook bij huize Shiz aangetroffen.
Qua aanstekers zijn de Honest jet torch lighters inderdaad erg goed. Mijn favo aansteker op het moment is echter deze: http://www.tmart.com/Doub(...)-Silver_p145936.html . Ingedrukt houden voor jetflame. Loslaten en het wordt een gewone vlam.Huub huub huub, barbatruc! Cover sluiten en uit.
Wat heb je verder nog? Tja, zo'n bluetooth speaker natuurlijk.
Zelf kan ik ten zeerste de Earson ER-151 aanbevelen.
Qua zaklampen is er dit jaar de XM-L2-lijn gekomen en heb ik de XM-L2 U3 getest.
Die beviel beter dan een Skyray met 3x XM-L T6 of Romisen 6x Q5.
Als je echt een leuk en wat duurder cadeautje voor jezelf wilt voor de feestdagen lijkt me zo'n MINIX NEO X7 wel vet. Een AndroidTV-kastje. Met een mooie NEO A2 of Mele F10 Pro airmouse remote.
Keramische messen voor je (schoon)ouders. Al heb je die ook gewoon voor een schijntje bij de ALDI/Lidl/Blokker/Marskramer/Xenos/Kruidvat/Trekpleister/Action/... natuurlijk.
Mooie horloges zijn ook niet mis. Misschien maar weer eens een leuke Shark watch halen. Of ik wilde laatst het batterijtje van m'n favo horloge, een Curren, vervangen maar kreeg de backplate er niet meer op. Misschien gewoon een nieuwe halen, is iets van 8 USD. Moet ik ff uitvinden welk model dat ook alweer was.
Sjiek pluutje is trouwens ook een mooi gift-idee.
Verder zijn er nog wel tig dingen natuurlijk.Maar dit zijn wel zo'n beetje de highlights?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Met Sinterklaas voel ik me altijd zo lullig tegenover mijn vrienden. Iedereen denkt dat ik heel hard over het afgesproken bedrag ben heen gegaan met al die China meukquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:49 schreef yorkick het volgende:
Awei ES800M
Fietslampjes
Zaklampen
Aanstekers (Honest)
Ik zou opzich wel een lijst willen bijhouden, alleen het probleem is dat ik niet elke dag op het forum kom.. dus als er nog meer zijn die dit een goed idee vinden?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb geloof ik te maken met de langzaamste Ebay-verkoper ooit. Terugbetaling schiet maar niet op.
Anywho; nieuwe hoes of hoes maar weer bestellen.
EDIT: handig; staat bovenstaande order om onverklaarbare redenen 2x in m'n orderlijst.
Kan ik daar ook weer achteraan![]()
Wordt wel goed ziek van Ali zeg...
EDIT #2: damn; 49 seconden na de order geeft de verkoper al aan dat ik die 2e order kan negeren.![]()
EDIT #3:Jep, zie ik ook net. Over 20 dagen verlopen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:24 schreef RobertNL het volgende:
onbetaalde order? Gewoon laten staan. Die verlopen naar X dagen.
[ Bericht 5% gewijzigd door Iemand91 op 10-10-2013 12:25:26 ]![]()
onbetaalde order? Gewoon laten staan. Die verlopen naar X dagen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:11 schreef Iemand91 het volgende:
Ik heb geloof ik te maken met de langzaamste Ebay-verkoper ooit. Terugbetaling schiet maar niet op.
Anywho; nieuwe hoes of hoes maar weer bestellen.
EDIT: handig; staat bovenstaande order om onverklaarbare redenen 2x in m'n orderlijst.
Kan ik daar ook weer achteraan![]()
Wordt wel goed ziek van Ali zeg...
EDIT #2: damn; 49 seconden na de order geeft de verkoper al aan dat ik die 2e order kan negeren.
Kreeg deze in mijn mail, misschien heeft iemand er iets aan.
Altijdkopen: 8% Off Coupon: Oct07a - Ends on October 17th![]()
Hoeveel verschillende versies zijn er van de AWEI ES800M ?
Ik zie jullie linken naar plaatjes waar de R en L op het oordopje zelf staan en dat ze ook geheel zwart zijn. De mijne hebben een soort van gele knop en zijn grijzig...
Ik moet zeggen dat ze niet bevallen. Het geluid uit R is harder dan L... dacht eerst dat iets niet goed was met mijn oren. Ook heb soms dat ik een soort van stroomstootje krijg in mijn oor. Dat is zowel bij gebruik in de laptop als in de telefoon.
Gewoon een brak exemplaar ontvangen of wat?![]()
![]()
¤1.53 5-mode zaklamp van LTB is zojuist door koerier bezorgd. Leuk ding.
Blijft toch wel raar om een volledig Nederlands spul te krijgen; tot aan Nederlands pakbrief aan toe.
Getest met een van de 18650 batterijen van m'n eigen lamp. Had nog wel een losse liggen maar die zit op 3.6V i.p.v. de minimale 2.75V...
EDIT: handig; kan geen werkende 18650-lader vinden. Er ligt er wel een maar daarvan kunnen de pootjes van de US-EU adapter het stopcontact niet in.![]()
EDIT #2: deze batterijen nog even bestellen voor weegschaal; mits de weegschaal eens besluit of z'n batterij nou leeg is of niet.
[ Bericht 6% gewijzigd door Iemand91 op 10-10-2013 15:05:31 ]![]()
Heuh. Die malfunction ken ik van een setje Brainwavz Alpha's.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:25 schreef FreaZ het volgende:
Ik zie jullie linken naar plaatjes waar de R en L op het oordopje zelf staan en dat ze ook geheel zwart zijn. De mijne hebben een soort van gele knop en zijn grijzig...
Ik moet zeggen dat ze niet bevallen. Het geluid uit R is harder dan L... dacht eerst dat iets niet goed was met mijn oren. Ook heb soms dat ik een soort van stroomstootje krijg in mijn oor. Dat is zowel bij gebruik in de laptop als in de telefoon.
Gewoon een brak exemplaar ontvangen of wat?
heu dat ken ik, die zonder text vond ik veel brakker.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:25 schreef FreaZ het volgende:
Gewoon een brak exemplaar ontvangen of wat?![]()
Okay, heb je ze ook met rubbertje tegen het oortje aan geprobeerd? Ik vind dat persoonlijk een stuk lekkerder zitten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:36 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt, de rubbertjes zitten waar ze moeten zitten.
[..]
Ik luister veel house, maar pop en rock/metal sla ik ook niet over. De 800 is in principe de beste keuze, de 900 heeft (veel) meer bass. Persoonlijk vind ik niet dat de 900 bijvoorbeeld Metallica verneukt, ik vind dat hij het mooi afspeelt.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Dan vallen ze er bij mij uit, helaas.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:01 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Okay, heb je ze ook met rubbertje tegen het oortje aan geprobeerd? Ik vind dat persoonlijk een stuk lekkerder zitten.![]()
![]()
Is die Earson ook te kopen op een site waar ik de taal wel van versta? Wil ze graag kopen voor in de douche, maar ja ben steeds bang dat ik iets verkeerd selecteer
Trouwens van priceangels al iets meer dan een maand onderweg.. ik neem aan dat ik mij geen zorgen nog hoef te maken? Normaal duurt het nooit veel langer dan twee weken..![]()
6 dagen geleden wat karabijnen en een opgeknoopt stuk touw op DX besteld, vandaag alweer in huis! Ze zijn serieus lekker op dreef de laatste maanden!![]()
![]()
Ik heb vandaag een geschil geopend voor een shipment van 2 sepemberquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:26 schreef GuitarJJ het volgende:
6 dagen geleden wat karabijnen en een opgeknoopt stuk touw op DX besteld, vandaag alweer in huis! Ze zijn serieus lekker op dreef de laatste maanden!![]()
![]()
Om bergbeklimmen extra spannend te makenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:26 schreef GuitarJJ het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:01 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Om bergbeklimmen extra spannend te maken![]()
Nee, ik heb het voor het backpacken aangeschaft. In geval van nood is dit ding uit te macgyveren tot ruim 3.5 meter. Prima als 'sleutelhanger' aan mijn tas!![]()
![]()
Ik vraag me af hoeveel procent van de mensen die zo'n emergency survivalrope bracelet heeft dat ooit al eens hebben gebruikt.![]()
![]()
Misschien dat ding dat Shiz op de vorige pagina postte?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:25 schreef othie het volgende:
Ik ben op zoek naar een goede goedkope mediaplayer, heeft iemand aanraders?![]()
![]()
Tis china, ongeduld heerst.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:01 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een geschil geopend voor een shipment van 2 sepember![]()
Neem aan dat dit niet te fixen is?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:53 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Heuh. Die malfunction ken ik van een setje Brainwavz Alpha's.Brak vind ik nog zacht uitgedrukt. Schokjes krijgen tijdens muziek luisteren en in links minder geluid horen dan rechts voldoet niet aan 't minimum vereiste dat ik stel aan oordopjesquote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:13 schreef Xetran het volgende:
[..]
heu dat ken ik, die zonder text vond ik veel brakker.Moet ook bekennen dat ik niet echt gecharmeerd ben van die platte kabels. Die zijn zo stug dat ik soms met van die enorme flaporen van kabels loop.
Moet dus opzoek naar nieuwe.
Welke oordopjes komen qua geluid, pasvorm en kwaliteit het beste overeen met sennheisers?
Afstandbediening en mic zijn geen vereisten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat betekent dit nou..? gaan ze alles checken op aantal meegeleverde batterijen..?quote:Dear customers,
Due to policy adjustment, China Post and HongKong Post will not service parcels with batteries since the end of September. Singapore Post now limits its service to parcels with only one battery. And this has brought negative affect on our logistics. As the strict package check of China Post, some of parcels may be hold in the Custom, according to our experience, that will cause the package delayed for a period of time.
We are sorry for not be able to warn our customers on this sudden change from China Post, Hong Kong Post, and Singapore Post. But Pandawill has solutions ready. In the past months, Pandawill has been working with our logistics providers in testing a few channels, such as Belgian Post, DHL Global Mail/Deutsche Post, Pony Express. And the result is very positive, both in terms of service, and delivery time and reliability. So Pandawill has introduced these new shipping methods to our customers since the beginning of October.
Better and speedy services will inevitabily cause the cost of shipping to go higher. To compensate for the cost hike and encourage our customers for trying the new shippings, Pandawill will offer a US$8 coupon (Code:FASTSHIP) for all new orders over US$100 (The coupon will expire 2 weeks later), and for all old orders affected by the policy change and not shipped before Oct.7th, Pandawill will and have upgraded the shipping to one of these new channels, FOR FREE (Pandawill paid the difference)!
We will closely monitor the situation in the logistic market. If any positive change may arise, Pandawill will swiftly adjust our shipping policy accordingly. Sorry again for all inconnvience this situation may have brought to you.
Yours,
Pandawill team.Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:51 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Brak vind ik nog zacht uitgedrukt. Schokjes krijgen tijdens muziek luisteren en in links minder geluid horen dan rechts voldoet niet aan 't minimum vereiste dat ik stel aan oordopjesMoet ook bekennen dat ik niet echt gecharmeerd ben van die platte kabels. Die zijn zo stug dat ik soms met van die enorme flaporen van kabels loop.
[...]Maar dit voorkomt bij mij wel het in de knoop raken van de kabels!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was aan het kijken naar een Sipik SK68. Maar op DX zie ik deze twee voorbij komen:
http://dx.com/p/sipik-sk6(...)k-1-aa-1-14500-39585 en http://dx.com/p/sipik-sk-(...)t-grey-1-x-aa-158184.
De laatste lijkt veel betere specs te hebben. Moet ik dit serieus nemen of kan ik ervan uitgaan dat ze gelijkwaardig zijn?Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Verzendtijd moet je echt met een korreltje zout nemen.
Ebay 21 sep. verzonden - Niet binnen
Tmart 24 sep. verzonden - Niet binnen
DX - 3 okt. verzonden - Binnen![]()
Ebay 4 okt. verzonden - Niet binnen
Ebay 4 okt. verzonden - Niet binnenOp maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.![]()
Dat cijfer ligt ergens rond het aantal keer jij al die oordoppen gebruiktquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:31 schreef shiznuts het volgende:
Ik vraag me af hoeveel procent van de mensen die zo'n emergency survivalrope bracelet heeft dat ooit al eens hebben gebruikt.![]()
![]()
![]()
Poeh poeh, ik zal maar eens gaan klagen bij jullie. Ik zit nu op dag 38 voor een dure zaklamp. Dit is al de 3e turbo zaklamp aangetekend verzonden die gewoon niet aankomtIk heb volgens mij echt een zaklampen vloek.
Zullen ze leuk gaan vinden bij Banggood. Dit is een ultieme test hoe goed de klantenservice werkelijk is bij een flink bedrag![]()
![]()
de vraag is: zijn de ebay orders wel verzonden, of staan ze vanwege ebay wel al op verzonden maar zijn ze dat nog niet...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:43 schreef jeroendh het volgende:
Verzendtijd moet je echt met een korreltje zout nemen.
Ebay 21 sep. verzonden - Niet binnen
Tmart 24 sep. verzonden - Niet binnen
DX - 3 okt. verzonden - Binnen![]()
Ebay 4 okt. verzonden - Niet binnen
Ebay 4 okt. verzonden - Niet binnen![]()
Heb van alle 3 de orders een mail gekregen van ebay/verkoper dat de order verzonden is.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:04 schreef mschol het volgende:
[..]
de vraag is: zijn de ebay orders wel verzonden, of staan ze vanwege ebay wel al op verzonden maar zijn ze dat nog niet...Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.![]()
dat heb ik ook gehad, de tracking code op het pakketje gaf echter aan dat hij pas een maand later was verstuurdquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:14 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Heb van alle 3 de orders een mail gekregen van ebay/verkoper dat de order verzonden is.![]()
![]()
Dat kan natuurlijk ook aan de shipping agent liggenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:22 schreef mschol het volgende:
[..]
dat heb ik ook gehad, de tracking code op het pakketje gaf echter aan dat hij pas een maand later was verstuurd?
Dat valt dus tegen. Zit geregeld het zooitje uit de knup te halen wanneer ik ze uit mijn jaszak haal. Dan toch echt liever dunnere ronde kabels.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:24 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Maar dit voorkomt bij mij wel het in de knoop raken van de kabels!![]()
![]()
je wou zeggen dat de Japanse post (in mijn geval) het pakket een volle maand later pas in het systeem als ontvangen zet?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook aan de shipping agent liggen?
![]()
http://www.gizchina.com/g(...)as-shipping-methods/
hier zegt iemand dat zelfs built-in batteries niet meer via China post mogen (eerder pandawill bericht dat ik postte had het over paketten met 2 batterijen).Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:57 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat cijfer ligt ergens rond het aantal keer jij al die oordoppen gebruiktEn de Visang VS-K1, Astrotec AM-800 & Brainwavz Delta zijn dan ook nog eens onderweg, hè.
Verder wacht ik ook al lang op bepaalde zendingen.
Zoals een shirt nog van de Supernovasale op AliExpress (eind augustus). Maar tevens twee MisterTao-zendingen (een M7 Pro cover en N003 accu+screenprotector) die ook van eind augustus stammen. Duurt lang.
Verder niet zo gek veel onderweg. Van Tmart een R/C auto'tje en een klokje en van Tinydeal nu net die horloge waar ik het over had (bleek de Curren 8012 te zijn) dat de backplate na batterijwissel niet terug erop wilde.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dit "nieuwtje" is inmiddels al een jaartje of 2 bekend. Net als dat je maximaal 22 euro mag invoeren en eigenlijk niet mag vloeken. Maar ja...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:27 schreef RDMKR het volgende:
http://www.gizchina.com/g(...)as-shipping-methods/
hier zegt iemand dat zelfs built-in batteries niet meer via China post mogen (eerder pandawill bericht dat ik postte had het over paketten met 2 batterijen).
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
dit gaat over iets dat eind september dit jaar in ging. nog maar net van kracht dus.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:02 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dit "nieuwtje" is inmiddels al een jaartje of 2 bekend. Net als dat je maximaal 22 euro mag invoeren en eigenlijk niet mag vloeken. Maar ja...Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Dat gooien ze gewoon in de 'repeat'.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
dit ziet er recent uit, niet als een "repeat" message.quote:We are sorry for not be able to warn our customers on this sudden change from China Post, Hong Kong Post, and Singapore Post. But Pandawill has solutions ready. In the past months, Pandawill has been working with our logistics providers in testing a few channels, such as Belgian Post, DHL Global Mail/Deutsche Post, Pony Express. And the result is very positive, both in terms of service, and delivery time and reliability. So Pandawill has introduced these new shipping methods to our customers since the beginning of October.
Better and speedy services will inevitabily cause the cost of shipping to go higher. To compensate for the cost hike and encourage our customers for trying the new shippings, Pandawill will offer a US$8 coupon (Code:FASTSHIP) for all new orders over US$100 (The coupon will expire 2 weeks later), and for all old orders affected by the policy change and not shipped before Oct.7th, Pandawill will and have upgraded the shipping to one of these new channels, FOR FREE (Pandawill paid the difference)!
http://www.pandawill.com/Notification.htmlHeb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
quote:sudden change [..] past months
De Japanse post niet maar de agent tussen de verkoper en verzender wel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:17 schreef mschol het volgende:
[..]
je wou zeggen dat de Japanse post (in mijn geval) het pakket een volle maand later pas in het systeem als ontvangen zet?De regels zijn inderdaad afgelopen jaar een beetje aangepast; zoals dat zo vaak wordt gedaan. Er zijn min of meer nieuwe internationale afspraken over gemaakt. Deze afspraken hebben verschillen meer recht getrokken. Zo zijn voor enkele landen waaronder NL de regels ook soepeler geworden (zie: https://www.postnl.nl/zakelijk/post/verzendvoorwaarden/lithium/).quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:36 schreef RDMKR het volgende:
[..]
dit ziet er recent uit, niet als een "repeat" message.
http://www.pandawill.com/Notification.html
De regels voor China zijn zodanig niet veel veranderd; meerdere lithium cellen mochten eerder ook niet maar de controle is laatste maand aangescherpt (en zeer streng!) Waar ze eerder periodes hadden waar handmatige controles werden uitgevoerd hebben ze nu scanners neergezet die de lithium accu's er zo tussen uit pikken. Dit zorgt er voor dat shops een beetje in ''paniek'' raken en momenteel niets verzenden tot er een oplossing wordt gevonden (zoals PW dus doet met andere post bedrijven die de zelfde regels hebben maar minder strikte controle.
Eerder was de uitwijkhaven voor lithium cellen vaak Singapore Post maar aangezien deze ook steeds strenger (moet/wil) optreden moeten ze weer andere manieren gaan zoeken.
Ergo: business as usualMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
m'n laatste bestelling is anders al verdacht lang onderweg. hoop dat die verhalen over "confiscaties" overdreven zijn.Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Ik heb ook een pakketje dat al vanaf 20-9 op Accepted blijft (china post)quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:24 schreef RDMKR het volgende:
m'n laatste bestelling is anders al verdacht lang onderweg. hoop dat die verhalen over "confiscaties" overdreven zijn.![]()
![]()
net weer twee status updates...
maand geleden: departure from china
gisteren: departured (sic)
allebei location beijing
stelletje...
[ Bericht 7% gewijzigd door RDMKR op 12-10-2013 18:48:58 ]Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Heb wat bij Sammydress gezien. Yep, weer kleding.Iemand recent ervaring met deze shop? Zelfde spul is nml ook @ ebay verkrijgbaar. Geen idee hoe snel Sammy is met verzending bijvoorbeeld. Ebay is ook altijd maar afwachten wat de seller doet heb ik inmiddels wel geleerd.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Komen in de resultaten van chinaprices.us voor meen ik. En werd in deze topicreeks ook al eens geopperd op in de OP op te nemen, waardoor 'ie daar dan ook staat. Lijkt me een okay shop?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:44 schreef neo2000 het volgende:
Heb wat bij Sammydress gezien. Yep, weer kleding.Iemand recent ervaring met deze shop? Zelfde spul is nml ook @ ebay verkrijgbaar. Geen idee hoe snel Sammy is met verzending bijvoorbeeld. Ebay is ook altijd maar afwachten wat de seller doet heb ik inmiddels wel geleerd.
Telefoon voor mijn broertje besteld en duurde erg lang ,dit mailtje kreeg ik terug.
The comments for your order are: Dear,we got the return package from China
post already,also make the new shipment again by Swiss post.Your order
tracking number:RSXXXXCH track it on http://www.swisspost.com/ 1-2days
later will online, we sealed the package by sticker,please check the package
in good condtions and not missing products before you signed it.(recently
for government regulations reason,China mainland and Hongkong Normal post or
express don't accept battery products any more,shipment by Swiss post is the
only way we can use(swiss post accept one package with one battery only,in
this case if your phone come with 2 batteries,you will get only 1 battery
only,the other battery we will send to you by airmail once the government
concel the regulations,you can ignore this message if your order is built in
battery products),we are very sorry for the delay and the convenience for
you!thank you!![]()
Binnenkort gaan ze elk product in onderdelen verzenden omdat de overheid weer iets heeft verzonnen. Sinds wanneer zijn batterijen zo'n punt, toen de Boeing Dreamliner in de hens vloog?![]()
Dat waren nog Westerse batterijen. Waren dat Chinese batterijen, dan was het vliegtuig gewoonweg ontploft in plaats van alleen in brand gevlogen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:33 schreef monkeybrain het volgende:
Binnenkort gaan ze elk product in onderdelen verzenden omdat de overheid weer iets heeft verzonnen. Sinds wanneer zijn batterijen zo'n punt, toen de Boeing Dreamliner in de hens vloog?Common sense is my super power. What's yours?
Twee stropdassen niet ontvangen van twee verschillende sellers.
Er werd een pakketje aangeboden, maar die had twee adressen en de postbode zag dat en nam hem weer mee (de eikel, want ik kon hem vertellen wat erin zat).
Dat wordt twee disputes openen deze week
Eerst een bericht gestuurd naar de verkoper in elk geval, and now we wait.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
DealExtreme-vraagje:
Ik heb flink wat items tegelijk besteld, maar heb nu al tweemaal de melding gekregenIk weet alleen niet hoe ik kan zien om wélke items dat gaat, want dat lijkt nergens te zijn aangegeven. Weet iemand hoe je dit kunt zien? Alle items die ik heb besteld zijn volgens de webshop gewoon 'in stock'...quote:Unfortunately we are currently awaiting restock on one or more of your items.![]()
.. en werd het toestel ook nog eens volgens Chinese maatstaven volgepropt... dan:quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:30 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dat waren nog Westerse batterijen. Waren dat Chinese batterijen...Wh0opsie daisy.
Ja; dat is een manco aan de sitequote:Op zondag 13 oktober 2013 23:01 schreef Isegrim het volgende:
DealExtreme-vraagje:
Ik heb flink wat items tegelijk besteld, maar heb nu al tweemaal de melding gekregen
[..]
Ik weet alleen niet hoe ik kan zien om wélke items dat gaat, want dat lijkt nergens te zijn aangegeven. Weet iemand hoe je dit kunt zien? Alle items die ik heb besteld zijn volgens de webshop gewoon 'in stock'.... Even een ticket aanmaken
Dat lukte dus ook niet.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja; dat is een manco aan de site. Even een ticket aanmaken
Ik krijg alleen de FAQ-vragen en nergens de mogelijkheid om zelf een vraag in te vullen, kan dat?
![]()
![]()
https://cs.dx.com/ticket/Check/Order.Change ?quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat lukte dus ook niet.Ik krijg alleen de FAQ-vragen en nergens de mogelijkheid om zelf een vraag in te vullen, kan dat?
Ja, dat werkt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
https://cs.dx.com/ticket/Check/Order.Change ?Ik probeerde via een bepaald onderwerp naar een ticket toe te komen en dat lukte niet.
![]()
Ik heb mijn dubbele led fietslamp getest, omdat ie niet zo fel lijkt. Een dubbele led blijft net zo lang branden als een enkele led op dezelfde accupack, dus 50% minder stroom per led. Geen wonder dat het verschil niet heel groot is![]()
![]()
Ja dat schiet wel op jaquote:Op maandag 14 oktober 2013 10:45 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb mijn dubbele led fietslamp getest, omdat ie niet zo fel lijkt. Een dubbele led blijft net zo lang branden als een enkele led op dezelfde accupack, dus 50% minder stroom per led. Geen wonder dat het verschil niet heel groot is
Zelf weer in de verleiding gekomen om een TV ''stick'' te kopen.
Heb ook al een OUYA en een PI maar de PI doet geen Netflix dus maar opzoek naar iets wat dat wel doet
Oog is gevallen op:
http://www.geekbuying.com(...)---Black-313667.html
Doet hardware decoding met XBMC voor een mooie prijs, zal wel eens kijken of ik een review kan maken als hij binnen is. Voor die prijs niet een al te gek ding; met ethernet; wifi en 3x USB
AmLogic dualcore is niet heel nieuw meer maar moet de interface wel goed kunnen draaien. Support is ook goed; voegen veel dingen in (HW decoding) die de community wil. Als dat goed werkt is het mij ook wel goedAmLogic setjes lijken tot nu toe soms nog wel beter te werken als de RK powered oplossingen
[ Bericht 9% gewijzigd door RobertNL op 14-10-2013 10:59:41 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Mocht hij niet werken, kun je hem altijd nog als frisbee gebruiken xDquote:Op maandag 14 oktober 2013 10:54 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja dat schiet wel op ja
Zelf weer in de verleiding gekomen om een TV ''stick'' te kopen.
Heb ook al een OUYA en een PI maar de PI doet geen Netflix dus maar opzoek naar iets wat dat wel doet
Oog is gevallen op:
[ afbeelding ]
http://www.geekbuying.com(...)---Black-313667.html
Doet hardware decoding met XBMC voor een mooie prijs, zal wel eens kijken of ik een review kan maken als hij binnen is. Voor die prijs niet een al te gek ding; met ethernet; wifi en 3x USB
wat een design![]()
![]()
Kan gewoon achter de TV staan...quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:57 schreef Downstar het volgende:
[..]
Mocht hij niet werken, kun je hem altijd nog als frisbee gebruiken xD
wat een design
Ben benieuwd, ben ook nog steeds wel geïnteresseerd in iets wat XBMC met hardware decoding goed kan draaien. Toen dit topic een jaar geleden geopend werd had ik toch wel verwacht dat de ontwikkeling sneller zou gaan DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart. Want een echt goede oplossing is er nog steeds niet nu dacht ik.![]()
Leuk prijsje, wel interessant. Niet helemaal tevreden met m'n mk808b, is deze nou beter?"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Waar voldoet de Mk808b nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:33 schreef Eric_Cantona het volgende:
Leuk prijsje, wel interessant. Niet helemaal tevreden met m'n mk808b, is deze nou beter??
Ik kies o.a voor deze omdat ik kabel heb liggen en dat hij dus echte <- hardware decoding heeft (en niet via andere apps). Zijn wel meer die dat tegenwoordig ook hebben maar de prijs speelt natuurlijk ook mee(Nieuwste Ouya app helpt overigens ook bij een heel aantal Android apparaten)
snapt iemand deze google translate uitdraai van de 17track chinese tracking messages?quote:20,131,011, total imports of seal sealing of each package, Beijing International, The Netherlands
20,131,011, total imports of seal each bag to open, Beijing International, The Netherlands
20,130,910, total export package straight seal, sealing Beijing International, The Netherlands
20,130,908, total export package each seal, sealing Wuhan International, The Netherlands
20,130,908, total export package interoperability seal to open, Wuhan International, The Netherlands
20130908, acceptance office acceptance, dunkou district, the NetherlandsHeb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Probeer het hier eens:quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:29 schreef RDMKR het volgende:
[..]
snapt iemand deze google translate uitdraai van de 17track chinese tracking messages?
http://intmail.183.com.cn/itemstatus_en.jsp
http://intmail.183.com.cn/itemtrace_en.jsp
Die bedoel ik
2 pakketjes van BIC zijn in Nederland sinds dit weekend/vandaag zie ik
Nu alleen nog wat ouder spul zonder tracking(30+ dagen al een enkel item)
[ Bericht 11% gewijzigd door RobertNL op 14-10-2013 21:46:08 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
die zegt bij de laatste twee NULL.
andere tracking site zegt "departured", een maand na een "departure from china" bericht.
ik wou juist die chinese ontcijferen omdat ie meer informatie lijkt te geven.Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Vandaag maar weer eens wat besteld:
Wel bij Amazon, maar kwamen bij MP4Nation vandaanmet nog wat comply foams.
En deze voor moeders omdat ze graag UG wilt kijken op de TV: http://www.banggood.com/D(...)th-WIFI-p-82168.html![]()
Mijn laatste tracking ziet er zo uit:quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:11 schreef RDMKR het volgende:
die zegt bij de laatste twee NULL.
andere tracking site zegt "departured", een maand na een "departure from china" bericht.
ik wou juist die chinese ontcijferen omdat ie meer informatie lijkt te geven.
Wat er met die van jou aan de hand is weet ik niet helemaal; maand op depature klopt niet (helemaal). Die NULL meldingen zijn gewoon opvulling; tenminste het lijkt zo, als het lang duurt/de batch pakketjes wordt gescand gooit het systeem er weer een NULL status doorheen...MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Beetje moeilijk te zeggen, ik vind 'm onbetrouwbaar. Loopt meer dan eens vast, slecht wifi bereik en af en toe gestotter bij streaming.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:59 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Waar voldoet de Mk808b niet?
Ik kies o.a voor deze omdat ik kabel heb liggen en dat hij dus echte <- hardware decoding heeft (en niet via andere apps). Zijn wel meer die dat tegenwoordig ook hebben maar de prijs speelt natuurlijk ook mee(Nieuwste Ouya app helpt overigens ook bij een heel aantal Android apparaten)
't Feit dat er bij die Ouya oa. 'n netwerkpoort op zit en 3 interne usb, lijkt me wel wat. Verder de specs die minstens gelijkwaardig lijken te zijn aan de MK808 (en dan heb ik vluchtig gekeken, dus pin me er niet op vast).
Bedoel jij dat er eigenlijk maar weinig verschil zou moeten zitten tussen deze 2 sticks?"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Kleine update gedaanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:59 schreef RobertNL het volgende:
![]()
Als iemand mijn (snel gemaakte) Excel documentje wil gebruiken.![]()
Was ook van plan de oude DX autotracking weer invoegen maar die werkt helaas niet meer...
Ging op de volgende manier:Weet niet of zo'n auto redirect naar tracking (en dus het omzeilen van de security code) lastig te maken is
1 http://www.dealextreme.com/accounts/TrackingRedirect.dx/TrackingNumber.[TrackingHier] . Maar de huidige werkt dus niet meer omdat er iets op de traceersites veranderd is.
Ga binnenkort als ik weer wat dingen in de DB heb grafiekjes bouwen. Nu nog te weinig data
Heeft iemand een idee waar ze gekleurde lenzen voor over het hele oog(sclera) hebben?
Ik vind ze alleen bij alibaba maar heb maar 1 paar nodig geen 50.It's not too late to change your hikikomori ways!![]()
Ik ben de schrik van Ebay
quote:dear friend
Pls forgiveus so sorry for let you worry about it ,we must show responsible for you all ,pls trust us we must do what we say , ,refund you asap ,the paypal not so fast update ,pls check it later we never lie for such cheap item ,feel safe,just wait for a while ,today seller not easy ,pls do not hurt us by any bad or neutral view ,seller not easy today ,no matter how we promise to solve it and satisfy you all ,tks alot for your kindly understanding and helping ,really sorry for such matter ,pls accept emily apologize again ,tks alot
best regards
emily![]()
Nu nog de vraag welke maat te bestellen... heb wel een paar leuke t-shirts gezien daar.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:44 schreef neo2000 het volgende:
Waar heb je ze besteld? Polyester of zijde?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
Twee stropdassen niet ontvangen van twee verschillende sellers.
Er werd een pakketje aangeboden, maar die had twee adressen en de postbode zag dat en nam hem weer mee (de eikel, want ik kon hem vertellen wat erin zat).
Dat wordt twee disputes openen deze week
Eerst een bericht gestuurd naar de verkoper in elk geval, and now we wait.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Net dit ding besteld:
http://www.banggood.com/1(...)DVD-ROM-p-79231.html
$6,02. Geen geld! Nu nog hopen dat die gaat passen in mn laptop![]()
![]()
Ben benieuwd. uiteindelijk maar bestelling geplaatst van hetzelfde @ banggood..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:10 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Nu nog de vraag welke maat te bestellen... heb wel een paar leuke t-shirts gezien daar.
http://www.banggood.com/M(...)ck-Vest-p-82435.html
Daar iig ervaring met redelijke shipping en zo, heb het eigenlijk binnen een maand nodig, en ik weet dat BG dit soms lukt. Sammy is maar afwachten. Laatste poging overigens; mocht het nu weer geklootzak met maten of pasvorm zijn ben ik er klaar mee.
Wel leuk trouwens, met opmeten kom ik bij Sammy uit op een maat M, bij BG op een S. De ene site hanteert dus als standaard de US maat, de andere de Aziatische maat. Geven ze ook niet OK aan, bij de ene site/het ene product moet je dus de US maat bestellen, bij de andere de Aziatische maat. En dan is het nog maar de vraag of de Chinese warehouse monkey uiteindelijk de goeie pakt uiteraard. Helaas lijkt voor Chinezen Europa niet te bestaan, want EU maten worden nergens weergegeven.
Wel tof trouwens, de "coat from hell" van BG heeft nu ook customer pictures erbij gekregen:
http://www.banggood.com/S(...)er-Coat-p-80158.html
Dan kan je igg zien dat het ding echt niet zo getailleerd is als op de foto's. Saillant detail overigens; op de originele productfoto's zie je ook nergens dat de jas zelf dicht zit. Ze hebben dus waarsch. bewust een klein maatje gepakt (XS of S, dingen vallen sowieso groot uit als je de maten kritisch bekijkt) en de jas express open gelaten zodat het lijkt of ie enigzins getailleerd is. Oh you silly Chinese..
Edit: oh, ze doet het vaker..!
http://www.banggood.com/M(...)et-Coat-p-86175.htmlIk hoop dat je meer geluk hebt dan ik. Ouwe laptop welke ik van een 2e hdd wilde voorzien.. Via Ebay besteld lang geleden, geprobeerd, verkeerde opgestuurd gekregen. met claim gedreigd, nieuwe gehad, wel de goeie. Awesome. Doet het ook.. Even. En dan kapt ie er mee binnen Windows. Alsof er niet genoeg power is om de hdd te laten opspinnen. Tsjah, jammer.. En dan is de periode verlopen dat je je geld terug kan krijgen helaas.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:56 schreef tharonny het volgende:
Net dit ding besteld:
[ afbeelding ]
http://www.banggood.com/1(...)DVD-ROM-p-79231.html
$6,02. Geen geld! Nu nog hopen dat die gaat passen in mn laptop
[ Bericht 13% gewijzigd door neo2000 op 15-10-2013 11:20:56 ]Common sense is my super power. What's yours?
Jacquard Woven Silk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:10 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Nu nog de vraag welke maat te bestellen... heb wel een paar leuke t-shirts gezien daar.
[..]
Waar heb je ze besteld? Polyester of zijde?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Een korte vraag: welke van de genoemde webshops is in het algemeen het goedkoopst met het meeste aanbod?![]()
www.chinaprices.usquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:14 schreef ohwyeah het volgende:
Een korte vraag: welke van de genoemde webshops is in het algemeen het goedkoopst met het meeste aanbod?YouTube
Aanbod op welk gebied?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:14 schreef ohwyeah het volgende:
Een korte vraag: welke van de genoemde webshops is in het algemeen het goedkoopst met het meeste aanbod?![]()
Vooral netwerk apparatuur (bijv. wifi stick) of mobiele randapparatuur (bijv. mifi etc.) of home and garden elektrische apparatuur. Eigenlijk heel breed gezien..quote:![]()
Nouja wat managetheanger al noemde, dat is een soort google voor Chinese shops. Ebay kan trouwens ook wel in sommige gevallen, gewoon een kwestie van vergelijken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:23 schreef ohwyeah het volgende:
[..]
Vooral netwerk apparatuur (bijv. wifi stick) of mobiele randapparatuur (bijv. mifi etc.) of home and garden elektrische apparatuur. Eigenlijk heel breed gezien..![]()
Dit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:24 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nouja wat managetheanger al noemde, dat is een soort google voor Chinese shops. Ebay kan trouwens ook wel in sommige gevallen, gewoon een kwestie van vergelijken.
Ebay is vaak supergoedkoop.
Wanneer je twijfelt kan je altijd nog even 1 of 2 webshops er op naslaan.YouTube
Weten jullie of er ergens een switch waar ik twee 3,5 audio jacks insteek en die switch in de computer duw en dan op de switch kan kiezen welke audiojack het geluid moet afspelen? Heel erg slecht uitgelegd, maar heb zo geen idee hoe ik het moet noemen![]()
Heuhquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:05 schreef neo2000 het volgende:
En dan is het nog maar de vraag of de Chinese warehouse monkey uiteindelijk de goeie pakt uiteraard.![]()
Is ook geen wonder dat het allemaal niet past, dat zie je toch![]()
Dit is ook helemaal niet dezelfde jas, oplichters. Waarschijnlijk met ijzerdraad vastgezet.
Veel dunner, zit voor geen meter.
[ Bericht 9% gewijzigd door monkeybrain op 15-10-2013 15:24:24 ]![]()
een omgedraaide versterker idee zeg maar?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:51 schreef Snorrenbaard het volgende:
Weten jullie of er ergens een switch waar ik twee 3,5 audio jacks insteek en die switch in de computer duw en dan op de switch kan kiezen welke audiojack het geluid moet afspelen? Heel erg slecht uitgelegd, maar heb zo geen idee hoe ik het moet noemen![]()
![]()
Je zegt het zelf al, audio switch, 3.5mm, headphonequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:51 schreef Snorrenbaard het volgende:
Weten jullie of er ergens een switch waar ik twee 3,5 audio jacks insteek en die switch in de computer duw en dan op de switch kan kiezen welke audiojack het geluid moet afspelen? Heel erg slecht uitgelegd, maar heb zo geen idee hoe ik het moet noemen
Dat zijn de steekwoorden om mee te zoeken.
http://www.ebay.nl/itm/3-(...)&hash=item2a2f6c8ca2![]()
Was codes FPES10 en FPRU10 tegengekomen voor focalprice (-$10 bij aankoop vanaf $120). Codes bleken niet te werken tenzij je respectievelijk http://es.focalprice.com/ of http://ru.focalprice.com/. Reclame voor hun vertaaldienst??![]()
Glimmende negers zonder hoofd zelfs.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:03 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Heuh![]()
Is ook geen wonder dat het allemaal niet past, dat zie je toch![]()
[ afbeelding ]
Dit is ook helemaal niet dezelfde jas, oplichters. Waarschijnlijk met ijzerdraad vastgezet.
[ afbeelding ]
Veel dunner, zit voor geen meter.
[ afbeelding ]![]()
En idd, getailleerd is in dit geval aan de achterkant vastgezet met ijzerdraad ja. Had 'm dus ook niet besteld als deze foto's er destijds bijgestaan hadden. Hebben vast klachten gehad over de pasvorm dat deze foto's er nu wel bij staan.
[ Bericht 0% gewijzigd door neo2000 op 15-10-2013 19:34:19 ]Common sense is my super power. What's yours?
Oei ja ik hoop dat ik dan inderdaad meer gelukt heb.. Het is voor een vrij nieuwe laptop, dus daar zal het in iedergeval niet aan liggen. Anders is het ook maar 6 dollar, blijft een gok.quote:[..]
Ik hoop dat je meer geluk hebt dan ik. Ouwe laptop welke ik van een 2e hdd wilde voorzien.. Via Ebay besteld lang geleden, geprobeerd, verkeerde opgestuurd gekregen. met claim gedreigd, nieuwe gehad, wel de goeie. Awesome. Doet het ook.. Even. En dan kapt ie er mee binnen Windows. Alsof er niet genoeg power is om de hdd te laten opspinnen. Tsjah, jammer.. En dan is de periode verlopen dat je je geld terug kan krijgen helaas.![]()
Lukt wel; heb nu 2 van die dingen die perfect werkenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:44 schreef tharonny het volgende:
[..]
Oei ja ik hoop dat ik dan inderdaad meer gelukt heb.. Het is voor een vrij nieuwe laptop, dus daar zal het in iedergeval niet aan liggen. Anders is het ook maar 6 dollar, blijft een gok..
CD opspinnen kost meer kracht dan een HDD lijkt mij
Aliexrpess ''deals''
Lang niet alles is even goed geprijsd (en zeker minder aanbod dan de vorige keer) maar toch nog één paar ''gevonden''
KeyChain DVR $3.25 - Non HD maar zeer goedkoop.
Hier staan de rest van de deals: http://activities.aliexpr(...)=a2704.6645961.013.2
Twee andere redelijke deals waren net uitverkocht (wireless router voor 9 dollar o.a)
[ Bericht 13% gewijzigd door RobertNL op 15-10-2013 22:55:55 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
soms niet, soms gewoon dure shopsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:19 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ligt het aan mij of zijn die oude prijzen niet echt waar? :p
Iemand een goedkoop bierpak?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:47 schreef RobertNL het volgende:
Aliexrpess ''deals''
Lang niet alles is even goed geprijsd (en zeker minder aanbod dan de vorige keer) maar toch nog één paar ''gevonden''
KeyChain DVR $3.25 - Non HD maar zeer goedkoop.
Hier staan de rest van de deals: http://activities.aliexpr(...)=a2704.6645961.013.2
Twee andere redelijke deals waren net uitverkocht (wireless router voor 9 dollar o.a)
$27.22![]()
![]()
Hoe bestel je iets met een Rabo Wereldpas op Aliexepress? Ik heb geen security number op mijn pas staan?![]()
Kan niet, koop een visa card bij de Bruna, goedkoopste optie.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:20 schreef Snorrenbaard het volgende:
Hoe bestel je iets met een Rabo Wereldpas op Aliexepress? Ik heb geen security number op mijn pas staan?![]()
Damn, staan mooie dingen op voor kleine prijsjes, is er een paypal site waarop ook veel kleding staat?
In welk topic staat uitleg over die maten van kleding? Schijnt in china groter/kleiner uit te vallen toch?![]()
Ik baal nog steeds dat ideal daar niet meer werktquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:16 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Iemand een goedkoop bierpak?
$27.22![]()
![]()
Die heb ik eens voor 6.5 dollar via ebay gehaald inc. shippingquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:47 schreef RobertNL het volgende:
KeyChain DVR $3.25 - Non HD maar zeer goedkoop.![]()
![]()
ja komt hier nog eens 8$ shipping bij via sweden post ofzo xDquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:36 schreef rene90 het volgende:
[..]
Die heb ik eens voor 6.5 dollar via ebay gehaald inc. shipping
Ik had vandaag ook weer een 4 pakketjes van de sale van light in the box:
- shockpen van 20 eurocent ofzo, die het niet deed(kwam in een doosje xD !?)
- S4 flipcover
- knoflookpeller xD
- Ultrafire WF-501b, leuk en handzaam lampje
Boven een Ultrafire C8 XM-L T6(tmart versie) VS Ultrafire WF-501b XM-L T6
zal morgen ofzo nog wel even een reviewtje/beamshots maken..
Nu dus in bezit:
[*]Ultrafire C8 XM-L T6(tmart versie)
[*] Ultrafire C8 XM-L U2 ( moest een XM-L T6 zijn, maar kwam dus met andere emitter aan xD?)
[*] SaIK SA-15 2xAA 300 lumen ding
[*]Ultrafire WF-501b XM-L T6
Tevens heb ik een XM-L2 U3 flashlight besteld.. zal dan de gene moeten zijn met de hoogste lumens binnen mijn collectie, shiz heeft toen wel wat beamshots gemaakt, maar had weinig vergelijkinsmateriaal
dus mocht ik die over een week of 2 ofzo ook binnen hebben, zal ik die wel weer vergelijken met bovenstaande lampjes
[ Bericht 27% gewijzigd door Downstar op 15-10-2013 23:02:45 ]![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:38 schreef Downstar het volgende:
[..]
ja komt hier nog eens 8$ shipping bij via sweden post ofzo xDHmz; had hem nog land-loos staan op mijn tablet; dan doet hij shipping niet weergevenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:36 schreef rene90 het volgende:
[..]
Die heb ik eens voor 6.5 dollar via ebay gehaald inc. shipping
quote:Haha, geweldig.
Best part.quote:pls do not hurt us![]()
quote:![]()
on a side note: wanneer leren die chinezen nou eens eindelijk fatsoenlijk engels en leren ze dat ze internationaal de boel toch wel enorm meer aantrekkelijk kunnen maken..![]()
Na hoeveel tijd waarderen jullie een geschil op naar een claim, ik heb 9 okt. een geschil geopend tegen DX (28aug besteld, 2sept verzonden, nog niet in huis) en ze hebben niet gereageerd. Volgens mij heb ik tot 29 oktober om hem om te zetten naar een claim maar moet je ook wachten tot die tijd zodat het in je voordeel spreekt dat je DX de kans hebt gegeven om het op te lossen?![]()
Goede ervaringen met ultrafire! Prachtlampjesquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:38 schreef Downstar het volgende:
[..]
ja komt hier nog eens 8$ shipping bij via sweden post ofzo xD
Ik had vandaag ook weer een 4 pakketjes van de sale van light in the box:
- shockpen van 20 eurocent ofzo, die het niet deed(kwam in een doosje xD !?)
- S4 flipcover
- knoflookpeller xD
- Ultrafire WF-501b, leuk en handzaam lampje
[ afbeelding ]
Boven een Ultrafire C8 XM-L T6(tmart versie) VS Ultrafire WF-501b XM-L T6
zal morgen ofzo nog wel even een reviewtje/beamshots maken..
Nu dus in bezit:
[*]Ultrafire C8 XM-L T6(tmart versie)
[*] Ultrafire C8 XM-L U2 ( moest een XM-L T6 zijn, maar kwam dus met andere emitter aan xD?)
[*] SaIK SA-15 2xAA 300 lumen ding
[*]Ultrafire WF-501b XM-L T6
Tevens heb ik een XM-L2 U3 flashlight besteld.. zal dan de gene moeten zijn met de hoogste lumens binnen mijn collectie, shiz heeft toen wel wat beamshots gemaakt, maar had weinig vergelijkinsmateriaal
dus mocht ik die over een week of 2 ofzo ook binnen hebben, zal ik die wel weer vergelijken met bovenstaande lampjes
Een week lijkt mij voldoende tijd op te reagerenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:42 schreef rene90 het volgende:
Na hoeveel tijd waarderen jullie een geschil op naar een claim, ik heb 9 okt. een geschil geopend tegen DX (28aug besteld, 2sept verzonden, nog niet in huis) en ze hebben niet gereageerd. Volgens mij heb ik tot 29 oktober om hem om te zetten naar een claim maar moet je ook wachten tot die tijd zodat het in je voordeel spreekt dat je DX de kans hebt gegeven om het op te lossen?. Reageren ze ook niet meer op tickets?
sinds ik hem geopend heb geen reactie. Een paar dagen daarvoor nog wel via de mail maar ze waren nogal van "ja wacht maar langer en tot ziens". Ik was benieuwd of PayPal niet in mijn nadeel gaat beslissen omdat ik ze te weinig tijd geef ofzo.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Een week lijkt mij voldoende tijd op te reageren. Reageren ze ook niet meer op tickets?
![]()
Stuur via Paypal nog een keer dat je bij ''the postoffice'' hebt gecheckt en geef ze tot overmorgen de tijd om te reageren. Lijkt mij dan meer dan voldoende.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:00 schreef rene90 het volgende:
[..]
sinds ik hem geopend heb geen reactie. Een paar dagen daarvoor nog wel via de mail maar ze waren nogal van "ja wacht maar langer en tot ziens". Ik was benieuwd of PayPal niet in mijn nadeel gaat beslissen omdat ik ze te weinig tijd geef ofzo.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Nouja, Ultrafire is 1 van de bekendste..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:18 schreef roflmaker het volgende:
[..]
Goede ervaringen met ultrafire! Prachtlampjes
maar uit eindelijk zijn ze vrijwel allemaal gelijk en worden ze gewoon gerebrand
met een ander merkje dus
Die XM-L2 U3 die ik nu besteld heb komt van TangsFire.![]()
Is het geen tijd voor jou om eens een turbo lamp te kopen met 3000 Chinese lumenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:11 schreef Downstar het volgende:
[..]
Nouja, Ultrafire is 1 van de bekendste..
maar uit eindelijk zijn ze vrijwel allemaal gelijk en worden ze gewoon gerebrand
met een ander merkje dus
Die XM-L2 U3 die ik nu besteld heb komt van TangsFire.
Al dat kleine prulwerk...![]()
Goede inderdaad, even gedaan. Ben benieuwd. Nu al 6 weken vanaf shipping dus is gewoon te lang, wel weer typisch DXquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:01 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Stuur via Paypal nog een keer dat je bij ''the postoffice'' hebt gecheckt en geef ze tot overmorgen de tijd om te reageren. Lijkt mij dan meer dan voldoende.![]()
![]()
Ik neem dat advies van jou op dat meerdere bins, eigenlijk een teleurstelling geven aan extra lichtobrengst op felheid..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:19 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Is het geen tijd voor jou om eens een turbo lamp te kopen met 3000 Chinese lumen
Al dat kleine prulwerk...
dan heb ik liever elke keer een stapje omhoog met een nieuwere (efficiëntere) bin
Maar misschien toch ook eens een keer kijken naar een flashlight met meerdere bins inderdaad,
al is het maar om zelf te ervaren of het enig verschil maakt![]()
![]()
Een grote lens met 1 led is natuurlijk ook een optiequote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:22 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik neem dat advies van jou op dat meerdere bins, eigenlijk een teleurstelling geven aan extra lichtobrengst op felheid..
dan heb ik liever elke keer een stapje omhoog met een nieuwere (efficiëntere) bin
Maar misschien toch ook eens een keer kijken naar een flashlight met meerdere bins inderdaad,
al is het maar om zelf te ervaren of het enig verschil maakt![]()
![]()
LED.Haha. Aandoenlijk.
HID jongens. HID.Een leuke 35W SZOBM ofzo.
Iemand enig idee wat status opening bij chinese post betekend?
hier staat die nu al ruim 2 maanden op.![]()
Human Interface Device?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:42 schreef shiznuts het volgende:
LED.Haha. Aandoenlijk.
![]()
Highly Inflammable Danger.quote:
Nope daar zit ik eigenlijk op te wachten ja, mag wel onderhand .. Inmiddels 22 dagen (16 werkdagen) onderweg.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:15 schreef mschol het volgende:
iemand zijn 1cent zaklampje al binnen trouwens?"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Kreeg nog iets binnen van de Supernovasale, daarvan nu eindelijk alles binnen, was eind augustus, hè. Alleen nog altijd m'n M7 pro case en N003 accu+screenprotetor die zo friggin' lang duren...Anderhalve maand al ook...
Nog ff over LEDs though. Die XM-L2 U3 is echt reigning champion w.m.b.
Die MC-E draaide op niks uit en de XM-L2 U2 was niet zo denderend als de XM-L2 U3.
Je hebt wel de MT-G2 als zo'n beetje de enige LED die de XM-L2 U3 outclassed, maar die is veeeel duurder.
En UltraFire maakt inderdaad eigenlijk alleen de metalen behuizing, de samenstelling kan een fabrikant/shop zelf geven.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hmm, als ik zo je reviewtje weer zie, ben ik wel benieuwd naar de prestatiesquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:35 schreef shiznuts het volgende:
Kreeg nog iets binnen van de Supernovasale, daarvan nu eindelijk alles binnen, was eind augustus, hè. Alleen nog altijd m'n M7 pro case en N003 accu+screenprotetor die zo friggin' lang duren...Anderhalve maand al ook...
Nog ff over LEDs though. Die XM-L2 U3 is echt reigning champion w.m.b.
Die MC-E draaide op niks uit en de XM-L2 U2 was niet zo denderend als de XM-L2 U3.
Je hebt wel de MT-G2 als zo'n beetje de enige LED die de XM-L2 U3 outclassed, maar die is veeeel duurder.
En UltraFire maakt inderdaad eigenlijk alleen de metalen behuizing, de samenstelling kan een fabrikant/shop zelf geven.![]()
![]()
Dat je pakketje kwijt is denk ikquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:08 schreef dj_ko het volgende:
Iemand enig idee wat status opening bij chinese post betekend?
hier staat die nu al ruim 2 maanden op.. Zou eens contact opnemen met de verzender...
Je had toch ook een 50Watt versie?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:42 schreef shiznuts het volgende:
LED.Haha. Aandoenlijk.
sourceMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
De goedkope China HID schijnt niet zo'n hit te zijnDan ben je al gauw het dubbele kwijt dan een top LED van Fenix etc.
Met zo'n enorme dildo rondlopen brengt sowieso een aantal risico's met zich mee.... althans in mijn buurt.![]()
Je kunt het zo gek maken als je zelf wilt natuurlijk. SZOBM bijvoorbeeld heeft ook wel een 50W inderdaad, maar of dat nog onder 'leuk' valt... eerder onder 'sick'.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:29 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat je pakketje kwijt is denk ik. Zou eens contact opnemen met de verzender...
[..]
Je had toch ook een 50Watt versie?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
sourceJe hebt nog wel gekkere zaklampen dan zo'n 50W HID, maar inderdaad wat monkey zegt, zo'n grote... zwarte... zak... lamp, is misschien een beetje too much too handle voor de doorsnee gebruiker (en nogal een strain op de portemonnee)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Heb op 23-9 ook iets voor t eerst besteld op dealextreme, voor in totaal een euro of 20,- Met creditcard betaald, zag op 27-9 dat alles 'shipped' was, maar tot op heden nog niets binnen.. Met de code die ik kreeg kon ik ook niet meer zien dan dat het verstuurd was.
Hoe lang moet ik nog wachten? Ergens te zien wanneer het pakketje aankomt? En kan ik anders het geld via mn creditcardmaatschappij nog terug laten boeken?![]()
Take a chillpill, amigo.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:20 schreef Funkel het volgende:
Heb op 23-9 ook iets voor t eerst besteld op dealextreme, voor in totaal een euro of 20,- Met creditcard betaald, zag op 27-9 dat alles 'shipped' was, maar tot op heden nog niets binnen.. Met de code die ik kreeg kon ik ook niet meer zien dan dat het verstuurd was.
Hoe lang moet ik nog wachten? Ergens te zien wanneer het pakketje aankomt? En kan ik anders het geld via mn creditcardmaatschappij nog terug laten boeken?
Als je nu gewoon eerst eens de OP (OpeningsPost) leest...Je zit nu op een week of twee. De laatste tijd lijkt alles sowieso een beetje langzamer te gaan.quote:Doorsnee duur: 7 - 21 dagen, vrij onwaarschijnlijk dat het sneller gaat, goed mogelijk dat het zelfs langer dan een maand duurt
Als je in aanmerking kwam (qua waarde) voor gratis registered shipping dan moet je een code bij je bestelling kunnen vinden en is het trackbaar. Ook daarvoor kun je de OP raadplegen. Heb je die niet, maar zou je die wel moeten hebben, eh... je hebt ook nog zoiets als een customer service. Wij kunnen niet in het systeem naar je bestelling kijken, hè. Dus vraag hen eens hoe het ervoor staat.
Maar wacht gewoon eens geduldig twee weekjes en ondertussen raadpleeg je eens de voorwaarden die je creditcardfirma hanteert om de claimperiode uitvindig te maken.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Grr, op zoek naar een complete behuizing voor een Blackberry 9300.
Kom ik een goedkope tegen op AliExpress, alleen ff vergeten dat je daar niet met Paypal kan betalen en de verkoper heeft ook geen Paypal.![]()
![]()
quote:SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Vraagje:
Een mobiel besteld in China via paypal. mobiel is gevallen en er is een barst in het scherm ::X
Paypal is gekoppeld aan Visa.
Kan ik nu gebruik maken van de standaard visa verzekering ?Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.![]()
Als je VISA verzekering dekt tegen lompheid, sure...
Ik zoek een leuk horloge, hier betaal je al snel 50 euro
Nu heb ik totaal geen verstand van webshops en welke er allemaal zijn waarvoor. Kan iemand mij op weg helpen?![]()
![]()
Zit te pieken naar van die chineese shisha pennen die tegenwoordig nogal opkomend zijn. maar iets zegt me dat ik dat beter kan laten.![]()
![]()
Opkomen? Da's alweer uit joh :tquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:07 schreef Xetran het volgende:
Zit te pieken naar van die chineese shisha pennen die tegenwoordig nogal opkomend zijn. maar iets zegt me dat ik dat beter kan laten.![]()
Lekker oldschool dan. Ook niks mis mee.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:22 schreef davedavy het volgende:
[..]
Opkomen? Da's alweer uit joh :t![]()
Wij(in dit topic) hebben het nooit zo op spullen uit china die je in je mond moet stoppen xDquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:07 schreef Xetran het volgende:
Aliexpress heeft meestal geen Paypal, maar dat is geen probleem als je een CC hebt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:12 schreef Snorrenbaard het volgende:
Voor het echte goedkoper chinashopping moet je wel bij Aliexpress of TaoBao zijn ofniet?
En Taobao hangt af van het gewicht, en de startprijs is sws best hoog qua shippingOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Heeft iemand van jullie ervaring met het op maat laten maken van overhemden in China? Of kent iemand een site die dit voor 'Chinese' prijzen doet?
Bedankt!![]()
itailor.comquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:44 schreef Arboxx het volgende:
Heeft iemand van jullie ervaring met het op maat laten maken van overhemden in China? Of kent iemand een site die dit voor 'Chinese' prijzen doet?
Bedankt!![]()
Laatst via eBay een iPhone 5-scherm besteld, maar moet zeggen dat die vrij simpel te vervangen zijn!
Het is alleen belachelijk dat je ze vanuit Engeland voor +- 75 euro kan krijgen en hier minimaal 115 euro betaald.![]()
Zojuist de ORICO lader binnen gekregen, straks even testen.
als je het ziet zitten, test je dan ook eens met https://play.google.com/s(...)hargingsourcecurrent? Dankjequote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:00 schreef RobertNL het volgende:
[ afbeelding ]jaja, en azo...![]()
Nice ga ik testen; hoop dat deze lader doet wat hij beloofdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:16 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
als je het ziet zitten, test je dan ook eens met https://play.google.com/s(...)hargingsourcecurrent? Dankje.
App werkt helaas niet op de devices die ik heb.
Veel andere laders geven een totaal amperage wat je deelt onder alle poorten; deze zou dat niet doen.Zal eens kijken hoe ik dat het beste kan testen (iemand een ideequote:Power rating at 30W / 6 Amps output?)
[ Bericht 15% gewijzigd door RobertNL op 17-10-2013 14:00:56 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Pakketjes binnen met o.a. UTP-tang en stekkertjes (BIC) en 'n printserver. Helaas geen Europese stekker bij de server, terwijl dat toch goed aangegeven was. Even contacten met de verkoper (eBay).
Server heeft 9 werkdagen geduurd voor 't binnen was, de andere spullen 11 werkdagen."If you're not a manc, you're a wank"![]()
9 dagen? Wat is wel heel rap!
Ik zit op ebay een beetje te kijken voor male dvi naar hdmi male, en heb nu een kabel gevonden van 3 dollar. Nu weet ik dat er ooit is zo'n test geweest is waarbij er een aantal hdmi kabels getest werden en dat het verschil tussen een dure en goedkope kabel minimaal was.
http://www.ebay.com/itm/H(...)&hash=item3ccf1cbe30
En daarbij zo'n mooie hdmi switcher:
http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item231fafee6a
Nu is de vraag: Is het de gok waard, of kan ik er denk van tevoren al vanuit gaan dat dit rotzooi is?![]()
De switch heb ik en is goed.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:45 schreef tharonny het volgende:
Ik zit op ebay een beetje te kijken voor male dvi naar hdmi male, en heb nu een kabel gevonden van 3 dollar. Nu weet ik dat er ooit is zo'n test geweest is waarbij er een aantal hdmi kabels getest werden en dat het verschil tussen een dure en goedkope kabel minimaal was.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu is de vraag: Is het de gok waard, of kan ik er denk van tevoren al vanuit gaan dat dit rotzooi is?
Dat kabeltje heb ik ook maar dat gaf toen een hoop sneeuw op het beeld.
Ik heb gewoon alles![]()
![]()
Ah thanks voor de reply. Zijn die koppelblokjes (dus gewoon dvi male > hdmi male zonder kabel) denk wel gewoon goed? Kan weinig fout aan zitten lijkt mij. Dan haal ik wel gewoon voor een paar euro bij de action wat hdmi kabels.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:00 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
De switch heb ik en is goed.
Dat kabeltje heb ik ook maar dat gaf toen een hoop sneeuw op het beeld.
Ik heb gewoon alles![]()
![]()
2 pakketjes onderweg met Singapore post ,maar na 10 en de andere 11 dagen nog niet te tracen??
Normaal altijd na 2 werkdagen te tracen ,meer mensen met dit probleem ??
Beide pakketjes komen van Fasttech .
En een ander pakketje van tmart(eerste bestelling daar) staat al vanaf 20-9 op Accepted.
Gisteren met tmart aan de chat gezeten, en please wacht nog een weekje of 2![]()
Heb een vergelijkbare kabel (mijne was geloof ik nog goedkoperquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:45 schreef tharonny het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu is de vraag: Is het de gok waard, of kan ik er denk van tevoren al vanuit gaan dat dit rotzooi is?) en werkt prima. haar scherp beeld.
Aigh aigh Captain!![]()
Kan ook gewoon een kapotte kabel zijn of mijn systeem werkt niet goed.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:20 schreef tharonny het volgende:
[..]
Ah thanks voor de reply. Zijn die koppelblokjes (dus gewoon dvi male > hdmi male zonder kabel) denk wel gewoon goed? Kan weinig fout aan zitten lijkt mij. Dan haal ik wel gewoon voor een paar euro bij de action wat hdmi kabels.
Gewoon afwachten tot ie binnen is.![]()
Zoals het er nu uitziet: 3 dagen doorlooptijd met dhl :p (als hij morgen wordt bezorgd, war aannemelijk is aangezien hij vrij is gegeven door douane)![]()
Wel weer leuke aanbieding voor oordopjes bij MP4Nation. Brainwavz M4 voor 36 dollar + gratis Brainwavz delta dopjes twv 20 dollar.
http://www.mp4nation.net/brainwavz-m4-iem-earphones![]()
![]()
vandaag nog een powerbankje binnen gekregen, waar ik mijn eigen 18650 batterij in kon doen.
zodoende dus nu een +- 2600 mah power bankje, om mijn neo in noodgevallen toch nog op te kunnen laden![]()
![]()
Die switch werkt goed.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:45 schreef tharonny het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu is de vraag: Is het de gok waard, of kan ik er denk van tevoren al vanuit gaan dat dit rotzooi is?![]()
Ik heb nog zo'n zelfde kabel voor je als je wil? 5 euro incl. verzenden? Heb je hem wel zaterdag in huis.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:45 schreef tharonny het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu is de vraag: Is het de gok waard, of kan ik er denk van tevoren al vanuit gaan dat dit rotzooi is?Kabel is trouwens gewoon prima, maar is bij mij overbodig geworden.
ninja editquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:28 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n zelfde kabel voor je als je wil? 5 euro incl. verzenden? Heb je hem wel zaterdag in huis.!
![]()
Sssst! Verzendkosten waren ietsje meer dan gedacht.quote:
hahah dacht ik alquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:31 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Sssst! Verzendkosten waren ietsje meer dan gedacht.![]()
![]()
http://www.banggood.com/U(...)epeller-p-80096.html Hoe ik hier op terecht kwam geen idee, maar de beschrijving is wel lachwekkend:
US EU Plug Ultrasonic Anti Mosquito Insect Mouse Pest Repeller
Description:
When the earthquake happens, animals become anxious, that can’t stay in house. Because, animals can hear the sonic come from underground, what makes them feel uncomfortable. This product is using ultrasonic to make pest anxious and let them leave house.![]()
Nope, niemand heeft dat "probleem", aangezien het geen probleem is. Het is pas een probleem als het de tracking van een transport is van je transplantatiehart terwijl je eigen hart letterlijk op ontploffen staat. Dan pas heb je het over een probleem.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:05 schreef SanAnt het volgende:
2 pakketjes onderweg met Singapore post ,maar na 10 en de andere 11 dagen nog niet te tracen??
Normaal altijd na 2 werkdagen te tracen ,meer mensen met dit probleem ??
Beide pakketjes komen van Fasttech .
En een ander pakketje van tmart(eerste bestelling daar) staat al vanaf 20-9 op Accepted.
Gisteren met tmart aan de chat gezeten, en please wacht nog een weekje of 2
Als de tracking het niet doet, gewoon even afwachten, later nogmaals proberen, andere tracking site proberen, seller contacten en zo. Beste tip is is nog: jezelf er bij neerleggen dat de tracking toch vaak geen zak toevoegt en niet goed werkt, en gewoon af te wachten tot het binnen is. Geduld en zo.Common sense is my super power. What's yours?
Bedankt voor je aanbod, maar aangezien ik mn xbox na de 2e rrod op het moment ff niet meer gefixt krijgt heeft het niet zo'n haast meerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:31 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Sssst! Verzendkosten waren ietsje meer dan gedacht.![]()
Bestel hem wel gewoon via ebay en dan zien we wel hoelang het gaat duren![]()
Oké, geen probleem.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:07 schreef tharonny het volgende:
[..]
Bedankt voor je aanbod, maar aangezien ik mn xbox na de 2e rrod op het moment ff niet meer gefixt krijgt heeft het niet zo'n haast meer![]()
Bestel hem wel gewoon via ebay en dan zien we wel hoelang het gaat duren
Zoals ik had beloofd nog even een reviewtje voor de UltraFire WF-501b XM-L T6.
zal het niet te uitgebreid doen, daar zitten jullie vast niet op te wachten![]()
![]()
de WF-501b heb ik gekocht voor 1,65 euro tijdens de Lightinthebox Sale
de normaal prijs ligt op 15$ momenteel bij Light in the box
Echter kun je ze veel beter van ebay afhalen, want daar zijn ze zo rond de 8 a 10$
(let er wel op dat je zoek op WF-501B T6, anders zul je veel Q5 versies vinden die maar 300 lumen hebben en ongeveer gelijk zijn aan de SAIK Sa-15)
De WF-501b word gevoed door één 18650 batterij, en dat komt het formaat ten goede
vergeleken met de rest van mij lampen is de WF-501b de compactste lamp, hij is netjes afgewerkt en heeft een simpele reflector aan boord zoals op de foto's te zien is.
Van boven naar onder of van links naar rechts:
• Ultrafire C8 XM-L T6 (tmart versie)
• Ultrafire C8 XM-L U2
• Ultrafire WF-501b XM-L T6
• SaIK SA-15 (Q5 emitter wss, 2xAA 300 lumen ding)
De WF-501b kent net als de andere zaklampen(m.u.v de SaIK SA-15) een 5 tal modes:
HIGH > MEDIUM > LOW > SOS > STROBE
Als we alle lampen vergelijken met elkaar krijgen we het volgende beeld:
De conclusie die ik hier uit kan trekken is dat de C8 XM-L T6 van Tmart nog steeds het felst oogt,
dit heeft voornamelijk te maken met de enorme reflector die erin zit die de beam tot 1 punt goed focust. Met de C8 T6 haalt ik dan ook de verste throw.
Een zelfde reflector zit in het C8 U2 model, echter zoals ik al in een eerdere review heb gezegd vind ik de U2 veel te warm licht uit stoten. Cool white zoals de T6 deze uitstoot is in mijn ogen veel feller!
Als we dan de WF-501B erbij pakken zien we gelijk dat deze niet echt een focus punt heeft
maar een bredere flow heeft dan beide C8's. Qua felheid is hij vergelijkbaar met de C8 T6
al valt het minder op door de flow. Het is dus een persoonlijke voorkeur wat je het liefst hebt;
Throw of Flow, in dit geval blijft de C8 T6 mijn favoriet, omdat die een perfecte throw heeft
en toch niet te beperkt is in zijn flow
De SaIK SA-15 valt uiteraard in het niets tegen deze lampen en staat er een beetje voor sier bij xD..
echter overtreft deze lamp nog steeds vrijwel alle lampen die je in een willekeurige supermarkt/action/blokker etc koopt.
Nu wachten op het C8 model met een XM-L2 U3 emitter erin, hopelijk net zon goede throw als de C8 T6 en cool white met net wat meer lumens dan de T6 versie![]()
![]()
ik zou helaas nog 2 a 3 weekjes moeten wachten ben ik bang![]()
![]()
Danku downstarTja minder kans voor ons dan hé!quote:
Heb zelf een dashcam voor 4 dollar binnen geharkt(en nog wat klein spul)
Volgende keer als er weer zo'n sale is melden we het wel even
Dat is hier nog wel gemeld door een user hoor, zodoende ben ik ook achter de sale gekomenquote:
en heb ik wat leuke items mee kunnen pikken. Sale was heel beperkt hoor
50 items voor een spotprijsje terwijl 1000 mensen het willen bijv xD..
Toch deze lamp mee kunnen pakken en een Dascam van 4$ is ook onderweg naar mij
update:tijdelijkfokaccount heeft ons destijds op de hoogte gebracht, nogmaals bedanktquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:27 schreef TijdelijkFokAccount het volgende:
Even een tipje!
Supergoedkoop!
[ afbeelding ]!
was ook tevens zijn eerst en laatste post, zal het spam zijn geweest?
een chineesje van LITB zelf? wie weet..
als ze nog meer van zulke deals organiseren, mogen ze wat mij betreft dit topic plat spammen xD
[ Bericht 17% gewijzigd door Downstar op 18-10-2013 00:05:00 ]![]()
Ik vond dat ongure steegje toch iets spannender, gemiste kans Downstar
[ Bericht 22% gewijzigd door monkeybrain op 18-10-2013 08:30:59 ]![]()
zouden de chinezen hun werk goed gedaan hebben en een leuk bedrag hebben ingevuld? Only time will tellquote:10 Douane inklaring compleet om AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 10:06![]()
![]()
Hmz dat is net te laat denk ik'; of hij moet met de middag route mee kunnen (als die er is). Anders krijg je 'm pas maandag.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:31 schreef mschol het volgende:
[..]
zouden de chinezen hun werk goed gedaan hebben en een leuk bedrag hebben ingevuld? Only time will tellMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
ze leveren niet op zaterdag?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:22 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hmz dat is net te laat denk ik'; of hij moet met de middag route mee kunnen (als die er is). Anders krijg je 'm pas maandag.![]()
Nope, alleen tegen extra kosten (door de verzender betaald). Als je belt kan ophalen bij het depot wel dacht ik.quote:MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Gisteren mijn quadcopter van Banggood (55 euro) ontvangen. Enorme doos van ruim 60 x 60 cm. Wat zetten die Chinezen er op: 'toy: $6,-'.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:31 schreef mschol het volgende:
[..]
zouden de chinezen hun werk goed gedaan hebben en een leuk bedrag hebben ingevuld? Only time will tell![]()
Vandaag even testen trouwens. Hij schijnt een GoPro te kunnen dragen!
http://www.banggood.com/W(...)ter-RTF-p-77720.html![]()
ik laat em komen via dhl hequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:54 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Gisteren mijn quadcopter van Banggood (55 euro) ontvangen. Enorme doos van ruim 60 x 60 cm. Wat zetten die Chinezen er op: 'toy: $6,-'.![]()
Vandaag even testen trouwens. Hij schijnt een GoPro te kunnen dragen!
[ afbeelding ]
http://www.banggood.com/W(...)ter-RTF-p-77720.html
maar het is al fijn dat ze het bedrag op het pakket geloven![]()
![]()
Krijg je er een EU stekker bij?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:00 schreef RobertNL het volgende:
[ afbeelding ]
Zag hem onder een andere naam toevallig op amazon voorbij komen (voor ¤ 22,-)
http://www.amazon.de/Lade(...)-21&keywords=easyacc
Waar ze ook iets soortgelijks hebben:
http://www.amazon.de/Muli(...)-11&keywords=easyacc
[ Bericht 0% gewijzigd door bierjoost op 18-10-2013 12:41:12 ]![]()
Nee US; Maar er past wel perfect zo'n EU/US plug op (die zit echt goed vast als hij er op zit).quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:36 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Krijg je er een EU stekker bij?
Zag hem onder een andere naam toevallig op amazon voorbij komen (voor ¤ 22,-)
http://www.amazon.de/Lade(...)-21&keywords=easyacc
Waar ze ook iets soortgelijks hebben:
http://www.amazon.de/Muli(...)-11&keywords=easyacc
Doet het prima; laad de tablet en telefoon (beiden 1A+) op normale snelheid op zoals de orginele lader. Met een 1A ladertje gaat het langzamer.
Ben opzoek naar een afstandbediening voor een automatische garagedeur..iemand deze weleens uit China gehaald? Dacht deze wel voor 2-3 dollar te kunnen vinden maar valt goed tegen..![]()
Ben opzoek naar een headset rond de 10 eu mag de kosten.
Iemand die een bepaalde headest of merk kan aanbevelen?![]()
http://dx.com/p/awei-es90(...)g-125cm-cable-110909quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:43 schreef zerokil het volgende:
Ben opzoek naar een headset rond de 10 eu mag de kosten.
Iemand die een bepaalde headest of merk kan aanbevelen?![]()
Je hebt je excel document weer geupdate?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:54 schreef RobertNL het volgende:
Danku downstar
[..]
Tja minder kans voor ons dan hé!
Heb zelf een dashcam voor 4 dollar binnen geharkt(en nog wat klein spul)
[ link | afbeelding ]
Volgende keer als er weer zo'n sale is melden we het wel even![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:02 schreef tharonny het volgende:
[..]
Je hebt je excel document weer geupdate?met grafiekje en alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winquote:
voorkeur gaat uit naar een koptelefoon dus.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:57 schreef bierjoost het volgende:
[..]
http://dx.com/p/awei-es90(...)g-125cm-cable-110909![]()
jezus, 17track down ofzo?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
klopt, het steegje was mij te duister..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:06 schreef monkeybrain het volgende:
Ik vond dat ongure steegje toch iets spannender, gemiste kans Downstar
[ afbeelding ]
en dat met 4 zaklampen op zak|
vandaar dat ik ook maar even deze lamp heb besteld:
http://www.ebay.de/itm/Se(...)_rvr_id=532807294183![]()
[ Bericht 23% gewijzigd door Downstar op 18-10-2013 17:01:10 ]![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:32 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Jamet grafiekje en alles.
Ziet er netjes uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga je hem delen?
![]()
![]()
https://dl.dropboxusercontent.com/u/36831052/Chinaspul.xlsxquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:28 schreef tharonny het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit!Ga je hem delen?
!
![]()
zo ik heb mijn speakers ook binnen:)
Ik moet zeggen shiz had gelijk. de x05 pakt sommige nummers geweldig! maar de nummers met wat meer punch pakt hij een stuk minder.(had ik gekocht voor mijn vriendin, ze mag een gegeven paard niet in de bek kijken he) De earson is zoals shiz ook al had gemeld een prima ding! de imitatie jawbone is voor mijn gevoel precies het zelfde als de earson kwa geluid kan alleen iets harder, klinkt voor de rest eigenlijk identiek aan de earson.
![]()
Thanks!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
https://dl.dropboxusercontent.com/u/36831052/Chinaspul.xlsx!
![]()
![]()
Ook maar die Earsons besteld voor een kek radiotje tijdens het douchen. Maar ik krijg maar geen mail van tmall en in mijn account kan ik verder mijn bestelling ook niet terug vinden. is dit normaal?
Oh, ik zie me nu wel op de pagina terug in de lijst van kopers. Het zal wel.![]()
Fijne 2nd opinion.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:17 schreef ultrasonic1 het volgende:
[ afbeelding ]
zo ik heb mijn speakers ook binnen:)
Ik moet zeggen shiz had gelijk. de x05 pakt sommige nummers geweldig! maar de nummers met wat meer punch pakt hij een stuk minder.(had ik gekocht voor mijn vriendin, ze mag een gegeven paard niet in de bek kijken he) De earson is zoals shiz ook al had gemeld een prima ding! de imitatie jawbone is voor mijn gevoel precies het zelfde als de earson kwa geluid kan alleen iets harder, klinkt voor de rest eigenlijk identiek aan de earson.
Nog altijd erg in m'n nopjes met de Earson inderdaad.
Mailtje van Tmall? lol, whut?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:20 schreef Xetran het volgende:
Ook maar die Earsons besteld voor een kek radiotje tijdens het douchen. Maar ik krijg maar geen mail van tmall en in mijn account kan ik verder mijn bestelling ook niet terug vinden. is dit normaal?
Oh, ik zie me nu wel op de pagina terug in de lijst van kopers. Het zal wel.Je doet business zonder agent?
Zelf maar ff op zoek naar toffe fietsaccessoires.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door shiz op 18-10-2013 21:07:59 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
je kan ook gewoon zo'n muuranker kopen waarmee je je fiets met flinke ketting vast zet aan muur (of grond)![]()
Ik heb ook 10 kilo aan art 4 slot voor de fiets, dat is tegenwoordig nodig![]()
Magnum, 5 kantig gehard staal en super dik, loodzwaar.
Pro-tect beugelslot.
Staan op het internet een hoop fietsendieven filmpjes, hoe je de fiets het beste kunt vastzetten. Heb ik toch wel veel van geleerd, hoe simpel een slot opengaat als je deze fout monteert!! Beugelslot alleen om het frame, fiets omdraaien en het knakt open
Ik twijfel, maak je een grap?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:26 schreef Downstar het volgende:
[..]
vandaar dat ik ook maar even deze lamp heb besteld:![]()
![]()
ik heb een art-4 ringslot + bijbehorende ketting (die IN het ringslot zit)quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:34 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Pro-tect beugelslot.
[ afbeelding ]
Staan op het internet een hoop fietsendieven filmpjes, hoe je de fiets het beste kunt vastzetten. Heb ik toch wel veel van geleerd, hoe simpel een slot opengaat als je deze fout monteert!! Beugelslot alleen om het frame, fiets omdraaien en het knakt open
[..]
Ik twijfel, maak je een grap?
ketting gaat door achterwiel+ om frame en om een boom/lantaarnpaal
zit goed genoeg vast om de gelegenheidsdief tegen te houden, het zal vast niet diefstal proof zijn, maar zal 90% van de dieven ervan weerhouden iets te gaan proberen.. (te lang nodig om hem snel en ongemerkt mee te nemen..)![]()
Nee joh, serieus!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:34 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Pro-tect beugelslot.
[ afbeelding ]
[..]
Ik twijfel, maak je een grap?
zou jij ook moeten doen in die ruige buurt van je!
misschien kan jij het geavanceerdere model kiezen, dat doet het beter in die achterstand buurt van je xD![]()
![]()
Nou ja, ook niet van de verkoper aldaar. Geen reet verstand van de zaakskes, maar met maar twee tientjes op mijn prepaid CC denk ik niet dat ik veel te verliezen heb.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:02 schreef shiznuts het volgende:
Mailtje van Tmall? lol, whut?Je doet business zonder agent?
Heb het gewoon van het officiële Earson verkoop kanaal gekocht.
[ Bericht 3% gewijzigd door Xetran op 19-10-2013 00:53:14 ]![]()
Linkje naar filmpje? ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:34 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Pro-tect beugelslot.
[ afbeelding ]
[..]
Ik twijfel, maak je een grap?![]()
![]()
Wow ik zit elke gadgetsite af te zoeken naar een leren horlogeband voor ipod nano 6g. Overal out of stock
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
2 a 3 dollar niet, tegen de 4 Euro....quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:30 schreef Harde_Mepper het volgende:
Ben opzoek naar een afstandbediening voor een automatische garagedeur..iemand deze weleens uit China gehaald? Dacht deze wel voor 2-3 dollar te kunnen vinden maar valt goed tegen..
http://www.banggood.com/buy/garage-door.html![]()
*ughm*eBay*ughm*The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Thnx, gisteravond die eerste via E-bay gevonden en daar gehaald.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:08 schreef Yngwie het volgende:
[..]
2 a 3 dollar niet, tegen de 4 Euro....
http://www.banggood.com/buy/garage-door.html![]()
-weg-
[ Bericht 93% gewijzigd door Fopje op 19-10-2013 12:18:02 (Lees de regels eens door) ]-Real power isn't given, it must be taken-![]()
Henkie? Meer een Sjonnie die de huisregels niet begrijpt.
mooien plaatjen!quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
Forbidden, zou voor Henk ook moeten gelden hier in dit topic.![]()
![]()
Na de goede SNES ervaring met grote enthousiasme de NES gekocht, wel 2 keer zo duur maja...
Ik zal een korte review maken, kut!!! Was het maar een kut dan had je nog iets om met je vingers aan te spelen...
Het kruisje heeft een te groot gat en schuift teveel op en neer. Dan blijft het dus niet netjes op dat rubberen matje zitten dat op de printplaat drukt. Het voelt dus heel doorgedrukt aan en valt ook niet te repareren. Ik vind de rode knopjes ook niet echt lekker indrukken. Het werkt allemaal wel maar het voelt gewoon niet goed aan![]()
Ook nog mega oude post ontvangen van 4 maanden terug ofzo, push pins voor horloges. Thailand.![]()
![]()
Astrotec AM-90 binnen, mooie oordopjes, duidelijk verschil met mijn oude Brainwavz M5 en mijn Logitech 350vi. Zowel qua bouwkwaliteit als geluid. Waar de Brainwavz en Logitech duidelijk bass overheersend zijn zijn de Astrotec's veel beter qua vocalen en instrumenten. Is ook logisch, dit is een balanced armature en die andere 2 hebben dynamic drivers. Er waren ineens in bepaalde nummers instrumenten en achtergrondzangers die ik eerst niet hoorde. Desondanks is met een goede equalizer er ook wel een aardige bass in te krijgen zonder die vocalen veel slechter te laten worden.
Bouwkwaliteit, metalen behuizing, goede kabel. Prima dus. Bij mijn Brainwavz M5 was de kabel stuk gegaan ( als in doorgesneden door de metalen behuizing toen ie bleef haken) en deze komt toch een stuk degelijker over. Bij de Logitech had ik al een keer kabelbreuk gehad, nieuwe toegestuurd gekregen, maar het vertrouwen in die kabel is wel weg.
Enige nadeel, foam tips waren er heel moeilijk fatsoenlijk op te krijgen, heb ze zelfs een klein beetje beschadigd.
Behuizing is verder ook een beetje groot, maar dat maakt niet echt uit, voel er zelf niets van. Ze steken daardoor alleen wat meer uit je oor dan je normaal bij IEM's verwacht.
Verder bijgeleverd, 3 paar siliconen tips en een soft pouch.
[ Bericht 14% gewijzigd door Dasjonny op 19-10-2013 20:40:29 ]![]()
Balen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:24 schreef monkeybrain het volgende:
Na de goede SNES ervaring met grote enthousiasme de NES gekocht, wel 2 keer zo duur maja...
Ik zal een korte review maken, kut!!! Was het maar een kut dan had je nog iets om met je vingers aan te spelen...![]()
Maar goed, eerlijk is eerlijk, met een kut was het ook wel wat beroerd gaymen uiteraard.
Twee vraagjes:
Aanraders voor oordopjes (max. 30 - 40 euro)? Daarnaast, heeft iemand ervaring met een universele afstandsbediening halen uit China? Zoek er een voor mijn stereo van LG, maar op chinaprices kom ik er niet echt uit of ze wel geschikt zijn daarvoor.![]()
Nu is er een mooie aanbieding bij mp4nation.net. Brainwavz m4 van 60 naar 36 dollar en je krijgt er nog een brainwavz delta bij ter waarde van 22 dollar. Verder heb je ook nog de VSonic VSD1 die erg goed schijnt te zijn voor het geld.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:30 schreef KennySteppe het volgende:
Twee vraagjes:
Aanraders voor oordopjes (max. 30 - 40 euro)? Daarnaast, heeft iemand ervaring met een universele afstandsbediening halen uit China? Zoek er een voor mijn stereo van LG, maar op chinaprices kom ik er niet echt uit of ze wel geschikt zijn daarvoor.
Als je wat minder bass-heavy zoekt zijn die Astrotec's waar ik net een stukje over heb geschreven zeker de moeite waard.
Reviews: http://www.head-fi.org/products/brainwavz-m4-in-ear-headphones
http://www.head-fi.org/t/613309/astrotec-am90-a-hidden-gem-review![]()
Ja, echt jammer, had net de Delta's al besteld. Krijg je ze nu graties bij de M4 (die ik ook nog niet heb).
› http://www.mp4nation.net/(...)avz-m4-iem-earphones ( fb2012fiver voor -5% btw)
De Vsonic VSD1 zijn ook wel erg goede oordopjes. Of de Brainwavz R1.
Of Thomas' Xears XT3 Xtreme Pro (die Duitse gast van xears.com , 'KLANGFUZZIS' als coupon).
Je kunt ook eens die RHA M150 van Amazon halen ( http://geizhals.at/eu/236206720 ).
Check verder eens: http://lendmeurears.com/products_new.php , http://www.head-fi.org/t/(...)added-10-17-13-p-786 & http://www.inearmatters.net/2009/01/list_01.html .The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Bijna LaPo!Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: