Ik twijfel, maak je een grap?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:26 schreef Downstar het volgende:
[..]
vandaar dat ik ook maar even deze lamp heb besteld:
ik heb een art-4 ringslot + bijbehorende ketting (die IN het ringslot zit)quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:34 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb ook 10 kilo aan art 4 slot voor de fiets, dat is tegenwoordig nodig![]()
Magnum, 5 kantig gehard staal en super dik, loodzwaar.
[ afbeelding ]
Pro-tect beugelslot.
[ afbeelding ]
Staan op het internet een hoop fietsendieven filmpjes, hoe je de fiets het beste kunt vastzetten. Heb ik toch wel veel van geleerd, hoe simpel een slot opengaat als je deze fout monteert!! Beugelslot alleen om het frame, fiets omdraaien en het knakt open
[..]
Ik twijfel, maak je een grap?
Nee joh, serieus!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:34 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Pro-tect beugelslot.
[ afbeelding ]
Staan op het internet een hoop fietsendieven filmpjes, hoe je de fiets het beste kunt vastzetten. Heb ik toch wel veel van geleerd, hoe simpel een slot opengaat als je deze fout monteert!! Beugelslot alleen om het frame, fiets omdraaien en het knakt open
[..]
Nou ja, ook niet van de verkoper aldaar. Geen reet verstand van de zaakskes, maar met maar twee tientjes op mijn prepaid CC denk ik niet dat ik veel te verliezen heb.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:02 schreef shiznuts het volgende:
Mailtje van Tmall? lol, whut?Je doet business zonder agent?
Linkje naar filmpje? ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:34 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Pro-tect beugelslot.
[ afbeelding ]
[..]
2 a 3 dollar niet, tegen de 4 Euro....quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:30 schreef Harde_Mepper het volgende:
Ben opzoek naar een afstandbediening voor een automatische garagedeur..iemand deze weleens uit China gehaald? Dacht deze wel voor 2-3 dollar te kunnen vinden maar valt goed tegen..
Thnx, gisteravond die eerste via E-bay gevonden en daar gehaald.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:08 schreef Yngwie het volgende:
[..]
2 a 3 dollar niet, tegen de 4 Euro....
http://www.banggood.com/buy/garage-door.html
mooien plaatjen!quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
Forbidden, zou voor Henk ook moeten gelden hier in dit topic.
Balen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:24 schreef monkeybrain het volgende:
Na de goede SNES ervaring met grote enthousiasme de NES gekocht, wel 2 keer zo duur maja...
Ik zal een korte review maken, kut!!! Was het maar een kut dan had je nog iets om met je vingers aan te spelen...
Nu is er een mooie aanbieding bij mp4nation.net. Brainwavz m4 van 60 naar 36 dollar en je krijgt er nog een brainwavz delta bij ter waarde van 22 dollar. Verder heb je ook nog de VSonic VSD1 die erg goed schijnt te zijn voor het geld.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:30 schreef KennySteppe het volgende:
Twee vraagjes:
Aanraders voor oordopjes (max. 30 - 40 euro)? Daarnaast, heeft iemand ervaring met een universele afstandsbediening halen uit China? Zoek er een voor mijn stereo van LG, maar op chinaprices kom ik er niet echt uit of ze wel geschikt zijn daarvoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |