zouden de chinezen hun werk goed gedaan hebben en een leuk bedrag hebben ingevuld? Only time will tellquote:10 Douane inklaring compleet om AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 10:06
Hmz dat is net te laat denk ik'; of hij moet met de middag route mee kunnen (als die er is). Anders krijg je 'm pas maandag.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:31 schreef mschol het volgende:
[..]
zouden de chinezen hun werk goed gedaan hebben en een leuk bedrag hebben ingevuld? Only time will tell
ze leveren niet op zaterdag?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:22 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hmz dat is net te laat denk ik'; of hij moet met de middag route mee kunnen (als die er is). Anders krijg je 'm pas maandag.
Nope, alleen tegen extra kosten (door de verzender betaald). Als je belt kan ophalen bij het depot wel dacht ik.quote:
Gisteren mijn quadcopter van Banggood (55 euro) ontvangen. Enorme doos van ruim 60 x 60 cm. Wat zetten die Chinezen er op: 'toy: $6,-'.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:31 schreef mschol het volgende:
[..]
zouden de chinezen hun werk goed gedaan hebben en een leuk bedrag hebben ingevuld? Only time will tell
ik laat em komen via dhl hequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:54 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Gisteren mijn quadcopter van Banggood (55 euro) ontvangen. Enorme doos van ruim 60 x 60 cm. Wat zetten die Chinezen er op: 'toy: $6,-'.![]()
Vandaag even testen trouwens. Hij schijnt een GoPro te kunnen dragen!
[ afbeelding ]
http://www.banggood.com/W(...)ter-RTF-p-77720.html
Krijg je er een EU stekker bij?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:00 schreef RobertNL het volgende:
Zojuist de ORICO lader binnen gekregen, straks even testen.
[ afbeelding ]
Nee US; Maar er past wel perfect zo'n EU/US plug op (die zit echt goed vast als hij er op zit).quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:36 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Krijg je er een EU stekker bij?
Zag hem onder een andere naam toevallig op amazon voorbij komen (voor ¤ 22,-)
http://www.amazon.de/Lade(...)-21&keywords=easyacc
Waar ze ook iets soortgelijks hebben:
http://www.amazon.de/Muli(...)-11&keywords=easyacc
http://dx.com/p/awei-es90(...)g-125cm-cable-110909quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:43 schreef zerokil het volgende:
Ben opzoek naar een headset rond de 10 eu mag de kosten.
Iemand die een bepaalde headest of merk kan aanbevelen?
Je hebt je excel document weer geupdate?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:54 schreef RobertNL het volgende:
Danku downstar
[..]
Tja minder kans voor ons dan hé!
Heb zelf een dashcam voor 4 dollar binnen geharkt(en nog wat klein spul)
[ link | afbeelding ]
Volgende keer als er weer zo'n sale is melden we het wel even
Jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:02 schreef tharonny het volgende:
[..]
Je hebt je excel document weer geupdate?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winquote:
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
voorkeur gaat uit naar een koptelefoon dus.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:57 schreef bierjoost het volgende:
[..]
http://dx.com/p/awei-es90(...)g-125cm-cable-110909
klopt, het steegje was mij te duister..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:06 schreef monkeybrain het volgende:
Ik vond dat ongure steegje toch iets spannender, gemiste kans Downstar
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:32 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Jamet grafiekje en alles.
Ziet er netjes uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga je hem delen?
![]()
https://dl.dropboxusercontent.com/u/36831052/Chinaspul.xlsxquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:28 schreef tharonny het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit!Ga je hem delen?
Thanks!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
https://dl.dropboxusercontent.com/u/36831052/Chinaspul.xlsx!
Fijne 2nd opinion.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:17 schreef ultrasonic1 het volgende:
[ afbeelding ]
zo ik heb mijn speakers ook binnen:)
Ik moet zeggen shiz had gelijk. de x05 pakt sommige nummers geweldig! maar de nummers met wat meer punch pakt hij een stuk minder.(had ik gekocht voor mijn vriendin, ze mag een gegeven paard niet in de bek kijken he) De earson is zoals shiz ook al had gemeld een prima ding! de imitatie jawbone is voor mijn gevoel precies het zelfde als de earson kwa geluid kan alleen iets harder, klinkt voor de rest eigenlijk identiek aan de earson.
Mailtje van Tmall? lol, whut?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:20 schreef Xetran het volgende:
Ook maar die Earsons besteld voor een kek radiotje tijdens het douchen. Maar ik krijg maar geen mail van tmall en in mijn account kan ik verder mijn bestelling ook niet terug vinden. is dit normaal?
Oh, ik zie me nu wel op de pagina terug in de lijst van kopers. Het zal wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door shiz op 18-10-2013 21:07:59 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Ik twijfel, maak je een grap?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:26 schreef Downstar het volgende:
[..]
vandaar dat ik ook maar even deze lamp heb besteld:
ik heb een art-4 ringslot + bijbehorende ketting (die IN het ringslot zit)quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:34 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb ook 10 kilo aan art 4 slot voor de fiets, dat is tegenwoordig nodig![]()
Magnum, 5 kantig gehard staal en super dik, loodzwaar.
[ afbeelding ]
Pro-tect beugelslot.
[ afbeelding ]
Staan op het internet een hoop fietsendieven filmpjes, hoe je de fiets het beste kunt vastzetten. Heb ik toch wel veel van geleerd, hoe simpel een slot opengaat als je deze fout monteert!! Beugelslot alleen om het frame, fiets omdraaien en het knakt open
[..]
Ik twijfel, maak je een grap?
Nee joh, serieus!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:34 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Pro-tect beugelslot.
[ afbeelding ]
Staan op het internet een hoop fietsendieven filmpjes, hoe je de fiets het beste kunt vastzetten. Heb ik toch wel veel van geleerd, hoe simpel een slot opengaat als je deze fout monteert!! Beugelslot alleen om het frame, fiets omdraaien en het knakt open
[..]
Nou ja, ook niet van de verkoper aldaar. Geen reet verstand van de zaakskes, maar met maar twee tientjes op mijn prepaid CC denk ik niet dat ik veel te verliezen heb.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:02 schreef shiznuts het volgende:
Mailtje van Tmall? lol, whut?Je doet business zonder agent?
Linkje naar filmpje? ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:34 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Pro-tect beugelslot.
[ afbeelding ]
[..]
2 a 3 dollar niet, tegen de 4 Euro....quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:30 schreef Harde_Mepper het volgende:
Ben opzoek naar een afstandbediening voor een automatische garagedeur..iemand deze weleens uit China gehaald? Dacht deze wel voor 2-3 dollar te kunnen vinden maar valt goed tegen..
Thnx, gisteravond die eerste via E-bay gevonden en daar gehaald.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:08 schreef Yngwie het volgende:
[..]
2 a 3 dollar niet, tegen de 4 Euro....
http://www.banggood.com/buy/garage-door.html
mooien plaatjen!quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
Forbidden, zou voor Henk ook moeten gelden hier in dit topic.
Balen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:24 schreef monkeybrain het volgende:
Na de goede SNES ervaring met grote enthousiasme de NES gekocht, wel 2 keer zo duur maja...
Ik zal een korte review maken, kut!!! Was het maar een kut dan had je nog iets om met je vingers aan te spelen...
Nu is er een mooie aanbieding bij mp4nation.net. Brainwavz m4 van 60 naar 36 dollar en je krijgt er nog een brainwavz delta bij ter waarde van 22 dollar. Verder heb je ook nog de VSonic VSD1 die erg goed schijnt te zijn voor het geld.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:30 schreef KennySteppe het volgende:
Twee vraagjes:
Aanraders voor oordopjes (max. 30 - 40 euro)? Daarnaast, heeft iemand ervaring met een universele afstandsbediening halen uit China? Zoek er een voor mijn stereo van LG, maar op chinaprices kom ik er niet echt uit of ze wel geschikt zijn daarvoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |