abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 oktober 2013 @ 17:37:02 #51
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_132011171
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 17:20 schreef Deezertje het volgende:
Kan iemand deze wasopvouwer (Sheldon BB Theory) ergens goedkoper vinden?
De rest is allemaal de kinder versie voor kinderkleding...
Vind het nog aardig prijzig voor 'China' prijzen. ;(

http://www.ebay.com/itm/3(...)-Board-/400406898324

Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  woensdag 9 oktober 2013 @ 17:45:25 #52
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_132011423
:N That's not the way to do that... This is:

- ah, spuit11 dus. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 9 oktober 2013 @ 17:51:32 #53
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_132011620
Ik strijk niet eens t-shirts, laat staan opvouwen.
Mijn lichaam stoomt ze altijd glad tijdens het dragen :)

Eindelijk wat binnen!!
Snes joystick voelt goed aan, nog even testen of het functioneert. De fietslamp lijkt zeer fel maar het is nog niet donker. De afwerking is voldoende maar heeft wel hier en daar krasjes en lak eraf. Dan moet je wel heel dichtbij kijken maar ik heb ook lampjes met perfecte afwerking.

Banggood en ebay.
pi_132012317
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:40 schreef Mustang24 het volgende:
Iemand ervaring met wintersport kleren uit china?,

Ik ben opzoek naar een broek voor tijdens het snowboarden, als de lidl ze heeft zijn ze vast ook wel tekoop in china dacht ik ;)

en heeft iemand misschien een link naar een site waar ze verkocht worden
Niemand?
pi_132012983
Moeilijk, moeilijk, Hubsan X4 H107C of de WLtoys V959 V222 voor $54? Ik weet dat de laatste groter en wellicht wat instabieler is maar daarentegen zijn reserve onderdelen makkelijker (want stekker ipv solderen) te monteren. Camera is op beiden prut volgens mij maar daar moet ik nog wat filmpjes van kijken en specs van opzoeken. Misschien ook beter om hier niet naar te kijken, lol is er na 2 keer wel vanaf en het gewicht besparen lijkt me dan logischer.

Wie o wie? Ik verwacht niet dat veel mensen beiden hebben maar misschien vind iemand er wel iets van. Zijn er duidelijk voorkeuren om voor de een danwel de ander te kiezen? :)
  woensdag 9 oktober 2013 @ 18:34:20 #56
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_132012989
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 18:12 schreef Mustang24 het volgende:

[..]

Niemand?
Kleding uit China is moeilijk qua maat en je weet niet wat de kwaliteit is.
Koop gewoon iets bij de Lidl/Aldi als het cheap moet zijn.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 19:15:34 #57
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_132014379
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 18:34 schreef g0dz0r het volgende:
Moeilijk, moeilijk, Hubsan X4 H107C of de WLtoys V959 V222 voor $54? Ik weet dat de laatste groter en wellicht wat instabieler is maar daarentegen zijn reserve onderdelen makkelijker (want stekker ipv solderen) te monteren. Camera is op beiden prut volgens mij maar daar moet ik nog wat filmpjes van kijken en specs van opzoeken. Misschien ook beter om hier niet naar te kijken, lol is er na 2 keer wel vanaf en het gewicht besparen lijkt me dan logischer.

Wie o wie? Ik verwacht niet dat veel mensen beiden hebben maar misschien vind iemand er wel iets van. Zijn er duidelijk voorkeuren om voor de een danwel de ander te kiezen? :)
Je hebt ook een nieuwere H107C met 2MP sensor upgrade. Weet niet of 'ie heel veel beter is verder hoor, just FYI. Nog altijd geen tijd of fijn weer gehad om buiten ff wat beelden te schieten. Je hebt verder ook de UdiRC U818A nog, he. ;) Gewoon ff YouTuben. De H107C en U818A hebben in ieder geval een propguard beschikbaar. Wat ik wel gemerkt heb is dat de H107C een verschoven center of gravity heeft en vliegt stukken slordiger dan de non-camera H107L.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_132014810
Awei ES900i, dag twee.

Het linkse oortje zit rechts beter en omgekeerd. Echt weird. Naja, boeit op zich niet veel. :P

De ES900i alleen voor bassy muziek? Nah, I disagree. De oortjes zijn wel wat bassy, maar ik vind dat het "normale" muziek niet verneukt. Maar ach, geluid is subjectief natuurlijk hé.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 20:19:00 #59
327191 RobertNL
For your gear.
pi_132016933
Coupons voor de volgende GaGa sale maar weer aan het sparen :D. Gelukkig de eerste coupons nu binnen want met Aliexpress weet je nooit wanneer het afgelopen is met de game :')
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_132017767
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 01:43 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Hoe heb jij die rubbertjes op het oortje zitten? Echt tegen het oortje aan of daar waar ie hoort (met die inkeping)? Als je deze bagger uitleg snapt.. :')
Ik begrijp wat je bedoelt, de rubbertjes zitten waar ze moeten zitten. :P

quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 13:15 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Wat voor muziek luister je?
Is er veel verschil in bijvoorbeeld bass tussen de 800 en 900.
Ik wil nieuwe oordopjes en luister veel rock.
Ik luister veel house, maar pop en rock/metal sla ik ook niet over. De 800 is in principe de beste keuze, de 900 heeft (veel) meer bass. Persoonlijk vind ik niet dat de 900 bijvoorbeeld Metallica verneukt, ik vind dat hij het mooi afspeelt.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 20:51:18 #61
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_132018378
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 17:51 schreef monkeybrain het volgende:
Ik strijk niet eens t-shirts, laat staan opvouwen.
Mijn lichaam stoomt ze altijd glad tijdens het dragen :)

Eindelijk wat binnen!!
Snes joystick voelt goed aan, nog even testen of het functioneert. De fietslamp lijkt zeer fel maar het is nog niet donker. De afwerking is voldoende maar heeft wel hier en daar krasjes en lak eraf. Dan moet je wel heel dichtbij kijken maar ik heb ook lampjes met perfecte afwerking.

[ afbeelding ]

Banggood en ebay.
Zou je een korte review willen maken over die controller?
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_132019024
Als er nog mensen zijn die een simpel goed werkend navigatie systeem zoeken is dit wel een aanrader.

http://www.aliexpress.com(...)00393_969868276.html

Heb deze voor mijn moeder gekocht en komt neer op 26 euro. Ding werkt tot nu toe perfect. Alleen de accu tijd is wat kort maar op de autolader geen probleem.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 22:01:55 #63
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_132021512
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:51 schreef kevin33 het volgende:

[..]

Zou je een korte review willen maken over die controller?
Tja weinig over te zeggen. Ik kan me niet herinneren hoe de echte aanvoelen maar ze voelen gewoon kwalitatief goed aan. Knoppen voelen lekker stug/stevig en veren goed terug. Usb plug erin en Windows regelt de rest. Ik heb even wat MAME streetfighter 2 zitten spelen en alles lijkt te werken.

Ik kan me niet voorstellen dat iemand ontevreden zal zijn voor ¤6,50. De Nederlandse prijs is weer een heel ander verhaal, dan is het wel een dure gadget. Ik twijfel dus ook over de NES controller want die kost een stuk meer... maja hebbuh hebbuh gevoel 8-)

Fietslamp is wel apart. Deze dubbele xml u2 lijkt minder licht te geven dan mijn enkele xml maar dat komt ook omdat de spreiding veel groter is zonder spot. Op zich een beter lichtbeeld maar ik had er toch iets meer van verwacht. Worden de leds minder hard aangedreven of komt het werkelijk door de kleinere lens? Daarom ook beide hebben ;)

Deze 21 euro

vs deze 28 euro

pi_132023913
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 19:15 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Je hebt ook een nieuwere H107C met 2MP sensor upgrade. Weet niet of 'ie heel veel beter is verder hoor, just FYI. Nog altijd geen tijd of fijn weer gehad om buiten ff wat beelden te schieten. Je hebt verder ook de UdiRC U818A nog, he. ;) Gewoon ff YouTuben. De H107C en U818A hebben in ieder geval een propguard beschikbaar. Wat ik wel gemerkt heb is dat de H107C een verschoven center of gravity heeft en vliegt stukken slordiger dan de non-camera H107L.
Die 2MP versie heb ik gezien maar dat is me de meerprijs (~$30) niet waard. Udi heb ik ook gezien maar guard kan er niet af en het bereik is vrij klein. (<30 meter) Misschien wel verstandig die guard maar het is wel extra gewicht en keuzes hebben is wel fijn.
Hoe vliegt de H107C zonder de C? Is dat niet het probleem met de plaatsing van de li-po? Ik volg ook wat draadjes op MBF en een FPV forum.
H107L zou op een tientje (in $) minder komen maar heeft de minder sterke motoren e.d. van voor de (camera) upgrade.

Ik twijfel gewoon nog teveel tussen dit speelgoed en het serieuze werk. |:(
  woensdag 9 oktober 2013 @ 22:50:35 #65
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_132024196
Noemt hij Shiz zijn collectie speelgoed _O-
  woensdag 9 oktober 2013 @ 22:56:53 #66
327191 RobertNL
For your gear.
pi_132024489
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 21:07 schreef Gozerd het volgende:
Als er nog mensen zijn die een simpel goed werkend navigatie systeem zoeken is dit wel een aanrader.

http://www.aliexpress.com(...)00393_969868276.html

Heb deze voor mijn moeder gekocht en komt neer op 26 euro. Ding werkt tot nu toe perfect. Alleen de accu tijd is wat kort maar op de autolader geen probleem.
Belangrijk is ook om te weten welke versie van windows CE er onder draait ivm andere navigatie systemen die je wellicht wil/kan installeren ;).
Die van mij van BIC deed het perfect met een alternatief voor de meegeleverde kaarten; maar dat is onder andere afhankelijk van de chipset; ram (zit wel goed) en welke versie van Windows CE er op draait.
pi_132029646
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 22:56 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Belangrijk is ook om te weten welke versie van windows CE er onder draait ivm andere navigatie systemen die je wellicht wil/kan installeren ;).............
Klopt. De beste combinatie is CE5.0 128MBRAM, omdat dit de basis was aan de WM5 en de software daarvan ook werkt, maar meestal is het tegenwoordig CE6.0 en dat besturingssysteem heeft een vreemd RAM management, waardoor er amper andere software op wil werken.
Maar eerlijk gezegd zijn beiden systemen wel erg achterhaald met het huidige Android OS.
pi_132032336
Ik vind dat het zo langzamerhand ook al wel weer tijd is voor sinterklaas-kado-tips;) (en misschien kerst).
Volgens mij zijn er afgelopen jaren ideeën geweest om een lijst te maken? Zal dat dit jaar wel gaan lukken?

Om af te trappen, altijd goed:
Awei ES800M
Fietslampjes
Syma s107G of ander RC-spul
Zaklampen
Aanstekers (Honest)

Ik zou opzich wel een lijst willen bijhouden, alleen het probleem is dat ik niet elke dag op het forum kom.. dus als er nog meer zijn die dit een goed idee vinden?
  donderdag 10 oktober 2013 @ 11:12:23 #69
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_132032932
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:49 schreef yorkick het volgende:
Ik vind dat het zo langzamerhand ook al wel weer tijd is voor sinterklaas-kado-tips;) (en misschien kerst).
Volgens mij zijn er afgelopen jaren ideeën geweest om een lijst te maken? Zal dat dit jaar wel gaan lukken?

Awei ES800M
Fietslampjes
Zaklampen
Aanstekers (Honest)

Ik zou opzich wel een lijst willen bijhouden, alleen het probleem is dat ik niet elke dag op het forum kom.. dus als er nog meer zijn die dit een goed idee vinden?
[ afbeelding ]
Op zich een leuk idee, al is er in de OP al een lijstje met random te kopen dingen.. veel daarvan zijn ook cadeau waardig. Maar toch lijkt het me leuk als een paar mensen gewoon items toevoegen, krijg je een mooie lijst(met directe links en ongeveer de prijs).

Ik heb een kleine aanvulling gedaan ^O^

Sinterklaas/Kerst Cadeau tip lijst:

Awei ES800M $7
Fietslampjes $7
Syma s107G $20
• Zaklampen $10
• Aanstekers (Honest) $5
Keramisch (koks)mes $25
Keramisch zakmes $5
• Bluetooth speakers (Earson ER151) $26

[Aanvullen? Quote en kopieer de lijst dan in je nieuwe lijstje en vul 'm aan.]
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_132032940
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 22:50 schreef monkeybrain het volgende:
Noemt hij Shiz zijn collectie speelgoed _O-
't Is een schande! :( o|O

@ yorkick:
als het wat duurder mag zijn de Vsonic VSD1 of Brainwavz R1. ^O^
Maar de ES800M zijn mooie allrounders die het met elke genre erg aardig doet (voor de prijs).
Bij unplugged en pop vind ik ze nogal sterker dan de bassheavy ES900i. Maar ieder zo z'n ding idd.

De Hubsan X4 H107L vind ik echt nice. Qua heli's heb je de V911 V2, die heb ik eigenlijk nog niet.
Zou ook best weleens richting de flybarless 6CH willen gaan. :P
Auto'tjes zijn hier nog niet zoveel voorbijgekomen eigenlijk. Was daarom wel benieuwd naar zoiets: http://www.tmart.com/Wlto(...)e-Black_p194039.html . Is binnenkort hopelijk ook bij huize Shiz aangetroffen.

Qua aanstekers zijn de Honest jet torch lighters inderdaad erg goed. Mijn favo aansteker op het moment is echter deze: http://www.tmart.com/Doub(...)-Silver_p145936.html . Ingedrukt houden voor jetflame. Loslaten en het wordt een gewone vlam. _O_ Huub huub huub, barbatruc! Cover sluiten en uit.

Wat heb je verder nog? Tja, zo'n bluetooth speaker natuurlijk.
Zelf kan ik ten zeerste de Earson ER-151 aanbevelen. :Y

Qua zaklampen is er dit jaar de XM-L2-lijn gekomen en heb ik de XM-L2 U3 getest. :9~
Die beviel beter dan een Skyray met 3x XM-L T6 of Romisen 6x Q5.

Als je echt een leuk en wat duurder cadeautje voor jezelf wilt voor de feestdagen lijkt me zo'n MINIX NEO X7 wel vet. Een AndroidTV-kastje. Met een mooie NEO A2 of Mele F10 Pro airmouse remote. :7

Keramische messen voor je (schoon)ouders. Al heb je die ook gewoon voor een schijntje bij de ALDI/Lidl/Blokker/Marskramer/Xenos/Kruidvat/Trekpleister/Action/... natuurlijk.

Mooie horloges zijn ook niet mis. Misschien maar weer eens een leuke Shark watch halen. Of ik wilde laatst het batterijtje van m'n favo horloge, een Curren, vervangen maar kreeg de backplate er niet meer op. Misschien gewoon een nieuwe halen, is iets van 8 USD. Moet ik ff uitvinden welk model dat ook alweer was.

Sjiek pluutje is trouwens ook een mooi gift-idee. :Y

Verder zijn er nog wel tig dingen natuurlijk. :P Maar dit zijn wel zo'n beetje de highlights?
pi_132033010
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:49 schreef yorkick het volgende:

Awei ES800M
Fietslampjes
Zaklampen
Aanstekers (Honest)

[ afbeelding ]
Met Sinterklaas voel ik me altijd zo lullig tegenover mijn vrienden. Iedereen denkt dat ik heel hard over het afgesproken bedrag ben heen gegaan met al die China meuk :')
pi_132034589
Ik heb geloof ik te maken met de langzaamste Ebay-verkoper ooit. Terugbetaling schiet maar niet op.
Anywho; nieuwe hoes of hoes maar weer bestellen.

EDIT: handig; staat bovenstaande order om onverklaarbare redenen 2x in m'n orderlijst.
Kan ik daar ook weer achteraan |:(
Wordt wel goed ziek van Ali zeg...

EDIT #2: damn; 49 seconden na de order geeft de verkoper al aan dat ik die 2e order kan negeren. 8)7

EDIT #3:
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 12:24 schreef RobertNL het volgende:
onbetaalde order? Gewoon laten staan. Die verlopen naar X dagen.
Jep, zie ik ook net. Over 20 dagen verlopen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Iemand91 op 10-10-2013 12:25:26 ]
  donderdag 10 oktober 2013 @ 12:24:43 #73
327191 RobertNL
For your gear.
pi_132034892
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 12:11 schreef Iemand91 het volgende:
Ik heb geloof ik te maken met de langzaamste Ebay-verkoper ooit. Terugbetaling schiet maar niet op.
Anywho; nieuwe hoes of hoes maar weer bestellen.

EDIT: handig; staat bovenstaande order om onverklaarbare redenen 2x in m'n orderlijst.
Kan ik daar ook weer achteraan |:(
Wordt wel goed ziek van Ali zeg...

EDIT #2: damn; 49 seconden na de order geeft de verkoper al aan dat ik die 2e order kan negeren. 8)7
onbetaalde order? Gewoon laten staan. Die verlopen naar X dagen.
pi_132035075
Yeahh mijn ppakketje van dx is eindelijk verzonden!
  donderdag 10 oktober 2013 @ 12:54:46 #75
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_132035752
Kreeg deze in mijn mail, misschien heeft iemand er iets aan.
Altijdkopen: 8% Off Coupon: Oct07a - Ends on October 17th
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')