quote:
Best part.quote:pls do not hurt us
quote:
Goede ervaringen met ultrafire! Prachtlampjesquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:38 schreef Downstar het volgende:
[..]
ja komt hier nog eens 8$ shipping bij via sweden post ofzo xD
Ik had vandaag ook weer een 4 pakketjes van de sale van light in the box:
- shockpen van 20 eurocent ofzo, die het niet deed(kwam in een doosje xD !?)
- S4 flipcover
- knoflookpeller xD
- Ultrafire WF-501b, leuk en handzaam lampje
[ afbeelding ]
Boven een Ultrafire C8 XM-L T6(tmart versie) VS Ultrafire WF-501b XM-L T6
zal morgen ofzo nog wel even een reviewtje/beamshots maken..
Nu dus in bezit:
[*]Ultrafire C8 XM-L T6(tmart versie)
[*] Ultrafire C8 XM-L U2 ( moest een XM-L T6 zijn, maar kwam dus met andere emitter aan xD?)
[*] SaIK SA-15 2xAA 300 lumen ding
[*]Ultrafire WF-501b XM-L T6
Tevens heb ik een XM-L2 U3 flashlight besteld.. zal dan de gene moeten zijn met de hoogste lumens binnen mijn collectie, shiz heeft toen wel wat beamshots gemaakt, maar had weinig vergelijkinsmateriaal
dus mocht ik die over een week of 2 ofzo ook binnen hebben, zal ik die wel weer vergelijken met bovenstaande lampjes
Een week lijkt mij voldoende tijd op te reagerenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:42 schreef rene90 het volgende:
Na hoeveel tijd waarderen jullie een geschil op naar een claim, ik heb 9 okt. een geschil geopend tegen DX (28aug besteld, 2sept verzonden, nog niet in huis) en ze hebben niet gereageerd. Volgens mij heb ik tot 29 oktober om hem om te zetten naar een claim maar moet je ook wachten tot die tijd zodat het in je voordeel spreekt dat je DX de kans hebt gegeven om het op te lossen?
sinds ik hem geopend heb geen reactie. Een paar dagen daarvoor nog wel via de mail maar ze waren nogal van "ja wacht maar langer en tot ziens". Ik was benieuwd of PayPal niet in mijn nadeel gaat beslissen omdat ik ze te weinig tijd geef ofzo.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Een week lijkt mij voldoende tijd op te reageren. Reageren ze ook niet meer op tickets?
Stuur via Paypal nog een keer dat je bij ''the postoffice'' hebt gecheckt en geef ze tot overmorgen de tijd om te reageren. Lijkt mij dan meer dan voldoende.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:00 schreef rene90 het volgende:
[..]
sinds ik hem geopend heb geen reactie. Een paar dagen daarvoor nog wel via de mail maar ze waren nogal van "ja wacht maar langer en tot ziens". Ik was benieuwd of PayPal niet in mijn nadeel gaat beslissen omdat ik ze te weinig tijd geef ofzo.
Nouja, Ultrafire is 1 van de bekendste..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:18 schreef roflmaker het volgende:
[..]
Goede ervaringen met ultrafire! Prachtlampjes
Is het geen tijd voor jou om eens een turbo lamp te kopen met 3000 Chinese lumenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:11 schreef Downstar het volgende:
[..]
Nouja, Ultrafire is 1 van de bekendste..
maar uit eindelijk zijn ze vrijwel allemaal gelijk en worden ze gewoon gerebrand
met een ander merkje dus
Die XM-L2 U3 die ik nu besteld heb komt van TangsFire.
Goede inderdaad, even gedaan. Ben benieuwd. Nu al 6 weken vanaf shipping dus is gewoon te lang, wel weer typisch DXquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:01 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Stuur via Paypal nog een keer dat je bij ''the postoffice'' hebt gecheckt en geef ze tot overmorgen de tijd om te reageren. Lijkt mij dan meer dan voldoende.
Ik neem dat advies van jou op dat meerdere bins, eigenlijk een teleurstelling geven aan extra lichtobrengst op felheid..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:19 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Is het geen tijd voor jou om eens een turbo lamp te kopen met 3000 Chinese lumen
Al dat kleine prulwerk...
Een grote lens met 1 led is natuurlijk ook een optiequote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:22 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik neem dat advies van jou op dat meerdere bins, eigenlijk een teleurstelling geven aan extra lichtobrengst op felheid..
dan heb ik liever elke keer een stapje omhoog met een nieuwere (efficiëntere) bin
Maar misschien toch ook eens een keer kijken naar een flashlight met meerdere bins inderdaad,
al is het maar om zelf te ervaren of het enig verschil maakt
Human Interface Device?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:42 schreef shiznuts het volgende:
LED.Haha. Aandoenlijk.
HID jongens. HID.Een leuke 35W SZOBM ofzo.
Highly Inflammable Danger.quote:
Nope daar zit ik eigenlijk op te wachten ja, mag wel onderhand .. Inmiddels 22 dagen (16 werkdagen) onderweg.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:15 schreef mschol het volgende:
iemand zijn 1cent zaklampje al binnen trouwens?
Hmm, als ik zo je reviewtje weer zie, ben ik wel benieuwd naar de prestatiesquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:35 schreef shiznuts het volgende:
Kreeg nog iets binnen van de Supernovasale, daarvan nu eindelijk alles binnen, was eind augustus, hè. Alleen nog altijd m'n M7 pro case en N003 accu+screenprotetor die zo friggin' lang duren...Anderhalve maand al ook...
Nog ff over LEDs though. Die XM-L2 U3 is echt reigning champion w.m.b.
Die MC-E draaide op niks uit en de XM-L2 U2 was niet zo denderend als de XM-L2 U3.
Je hebt wel de MT-G2 als zo'n beetje de enige LED die de XM-L2 U3 outclassed, maar die is veeeel duurder.
En UltraFire maakt inderdaad eigenlijk alleen de metalen behuizing, de samenstelling kan een fabrikant/shop zelf geven.
Dat je pakketje kwijt is denk ikquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:08 schreef dj_ko het volgende:
Iemand enig idee wat status opening bij chinese post betekend?
hier staat die nu al ruim 2 maanden op.
Je had toch ook een 50Watt versie?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:42 schreef shiznuts het volgende:
LED.Haha. Aandoenlijk.
HID jongens. HID.Een leuke 35W SZOBM ofzo.
Je kunt het zo gek maken als je zelf wilt natuurlijk. SZOBM bijvoorbeeld heeft ook wel een 50W inderdaad, maar of dat nog onder 'leuk' valt... eerder onder 'sick'.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:29 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat je pakketje kwijt is denk ik. Zou eens contact opnemen met de verzender...
[..]
Je had toch ook een 50Watt versie?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
source
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Take a chillpill, amigo.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:20 schreef Funkel het volgende:
Heb op 23-9 ook iets voor t eerst besteld op dealextreme, voor in totaal een euro of 20,- Met creditcard betaald, zag op 27-9 dat alles 'shipped' was, maar tot op heden nog niets binnen.. Met de code die ik kreeg kon ik ook niet meer zien dan dat het verstuurd was.
Hoe lang moet ik nog wachten? Ergens te zien wanneer het pakketje aankomt? En kan ik anders het geld via mn creditcardmaatschappij nog terug laten boeken?
Je zit nu op een week of twee. De laatste tijd lijkt alles sowieso een beetje langzamer te gaan.quote:Doorsnee duur: 7 - 21 dagen, vrij onwaarschijnlijk dat het sneller gaat, goed mogelijk dat het zelfs langer dan een maand duurt
quote:SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |