OP-chick:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Hadden we allemaal maar zo'n vertrouwen in ons kabinet dan komt het vast en zeker goed.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik schat iemand die economie gestudeerd heeft iets hoger in dan de gemiddelde randdebiel met een iq van 60 als het gaat om de economische vraagstukken.
Nee, ik wil de poriën kunnen tellen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Doe toch maar met hoor
[ afbeelding ]
Lijkt echt sprekend op haar broer.quote:
Jou kennende, zal dit wel weer een vuige metafoor zijn.quote:
He bah, fas.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jou kennende, zal dit wel weer een vuige metafoor zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He bah, fas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil'n Lief vrouwenbuikje
I like the way you look at me with those beautiful eyes
quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He bah, fas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze Asian is mooier.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou zo af en toe wel van een beetje stoere vrouw.
Ik ken haar ergens vanquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze Asian is mooier.
Is zij een Asian?quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze Asian is mooier.
Dat is veel te gespierd.quote:
Kill Bill/Inglorious Basterdsquote:
Gewoon een sportvrouwtje? Zo'n slanke deernequote:Op maandag 7 oktober 2013 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is zij een Asian?
[..]
Dat is veel te gespierd.
Maar een beetje spieren is niks mis mee
quote:Dreyfus was born and raised in Paris, the only child of French actress Pascale Audret and producer Francis Dreyfus. She is of Romanian descent on her father's maternal lineage, and Alsatian Jewish on the father's paternal side.
Jaquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:01 schreef zeefje het volgende:
[..]
Gewoon een sportvrouwtje? Zo'n slanke deerne
Ik hou niet van die opgepompte mensenheb liever beetje spekjes
lekker zacht
quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja
Al was het meisje waar ik vorig jaar verliefd op was, wel een klein beetje aan de chubby kant.
Natuurlijk.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:03 schreef zeefje het volgende:
[..]. De grens van chubby en slank is natuurlijk per persoon verschillend
Stuur mij ook eens.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Degenen die haar gezien hebben, of haar foto hebben gezien, verklaren me voor gek als ik dat zeg.
Volgens mij niet, heb alleen die Asian van afgelopen weekend gezien.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik je toch al eens gestuurd, of niet?
Mooie vrouw jaquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze Asian is mooier.
Nee, deze keer nietquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jou kennende, zal dit wel weer een vuige metafoor zijn.
Chubby?quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Degenen die haar gezien hebben, of haar foto hebben gezien, verklaren me voor gek als ik dat zeg.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ojee, Fax met zn diepvriestosti's. Gedverdegedver
Ze waren heerlijkquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ojee, Fax met zn diepvriestosti's. Gedverdegedver
Ze heeft best vetjes. Grote boobies, junk in the trunk.quote:
Dan heb ik de verkeerde foto's gezienquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft best vetjes. Grote boobies, junk in the trunk.
Ja, goed!quote:
Ik wil het niet eens proberen. Nogmaals; Tosti's maak je vers. Die stop je niet in de vriezer.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze waren heerlijk
Niet oordelen als je ze niet geproefd hebt
And proud!quote:
Alsof je het verschil merktquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, goed!
[..]
Ik wil het niet eens proberen. Nogmaals; Tosti's maak je vers. Die stop je niet in de vriezer.
[..]
And proud!
Zo is het maar net.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens proberen. Nogmaals; Tosti's maak je vers. Die stop je niet in de vriezer.
Als ik intieme foto's heb van haarquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan heb ik de verkeerde foto's gezien
Vast. Ik vind het in ieder geval te ranzig klinken om het überhaupt te proeven. Ik maak wel gewoon mijn eigen, verse tosti'squote:
Jeps. Jij naar Slagharen geweest?quote:
Heb je die?quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik intieme foto's heb van haar
Ja! Was echt lachenquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vast. Ik vind het in ieder geval te ranzig klinken om het überhaupt te proeven. Ik maak wel gewoon mijn eigen, verse tosti's
[..]
Jeps. Jij naar Slagharen geweest?
quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Staat nummer 1 op mijn lijst wat dat betreft.
Geen pony's gezienquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke dan! Nog bij de pony's geweest?
Die show draait volgens mij al jaaaaaaren. Want volgens mij ken ik diequote:Op maandag 7 oktober 2013 18:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen pony's gezienWel paarden bij zo'n Western show. Was zo'n idioot die onder een galopperend paard door klom
.
Hups aan de date jonguh!!quote:
Oh geen idee, ik kende 'm nog niet en de laatste keer dat ik er ben geweest is 2 jaar geleden ofzoquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die show draait volgens mij al jaaaaaaren. Want volgens mij ken ik die
Dat duurt nog ruim 2 weken joh, je hebt er wel zin inquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hups aan de date jonguh!!
Het mot nie gekker worde nie!
Ik heb gewoon geen zin in de aankomende weekquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat duurt nog ruim 2 weken joh, je hebt er wel zin in![]()
Nee oke, dat wist ikquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin in de aankomende week
Ben alleen ff vergeten dat mijn zoon dan vakantie heeft. Best lullig als ik dan de hele dag op pad ben natuurlijk.quote:
Okequote:Op maandag 7 oktober 2013 18:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh geen idee, ik kende 'm nog niet en de laatste keer dat ik er ben geweest is 2 jaar geleden ofzo
Ik ga rond een uur of 10 eindelijk eten. Dan is het kind weer thuis van sport en dan eten we shoarma.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga als avondeten eens aan een boterham met hagelslag
Smakelijkquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga als avondeten eens aan een boterham met hagelslag
Mja die vakantie duurt een week toch? Ik neem aan dat die date niet een week duurtquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben alleen ff vergeten dat mijn zoon dan vakantie heeft. Best lullig als ik dan de hele dag op pad ben natuurlijk.
Dat zou heel goed kunnenquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
OkeMisschien is het ook wel een andere, maar hebben ze het element van een man die onder een galopperend paard klimt gewoon erin gelaten.
Smakelijkquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Avondeten! Ja, ik ga maar eens koken..
Goed geregeldquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga rond een uur of 10 eindelijk eten. Dan is het kind weer thuis van sport en dan eten we shoarma.
Net toen jullie het over pannenkoeken hadden zat ik met mijn moeder aan de telefoon dus ik heb meteen even geregeld dat zij dat van de week gaat maken voor mij
Have funquote:
Heb jij je hoofd gestoten ofzo?quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hups aan de date jonguh!!
Het mot nie gekker worde nie!
Hij probeert mij al een jaar mee te krijgen. Ik was van het weekend zwak en zei ja.quote:
Duurt nog wel even. Het moet nog koken enzoquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen
[..]
Smakelijk
Je weet het nooit bij mij he!quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Smakelijk
[..]
Mja die vakantie duurt een week toch? Ik neem aan dat die date niet een week duurt
[..]
Dat zou heel goed kunnen
[..]
Smakelijk
Hmm ja das waarquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Duurt nog wel even. Het moet nog koken enzo
Wie doet zoiets nou?quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet het nooit bij mij he!
Ik heb wel vaker opeens een loge die heel lang blijft gehad!
Nou uhm jij onder andere!quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja das waar
[..]
Wie doet zoiets nou?
quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij probeert mij al een jaar mee te krijgen. Ik was van het weekend zwak en zei ja.
Dus nu moet ik wel he.
Danku!quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan nog maar een keer: eet smakelijk
Nouja je kan veel zeggen maar hij is in ieder geval volhoudend.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij probeert mij al een jaar mee te krijgen. Ik was van het weekend zwak en zei ja.
Dus nu moet ik wel he.
Dat dan weer welquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nouja je kan veel zeggen maar hij is in ieder geval volhoudend.
Het is eigenlijk gewoon meer; ik ben blij, maar verveel me.quote:
+1quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is eigenlijk gewoon meer; ik ben blij, maar verveel me.
En dat bevalt de mede fok-ers zo te zienquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is eigenlijk gewoon meer; ik ben blij, maar verveel me.
Helaas wel jaquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oke, genoeg mensen die zich vervelen dus
Mwah, heb ook geen zin om te gamenquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:
Waarom post jij eigenlijk nooit in het Katten met foto's topic? Je beestjes zijn er leuk genoeg voor.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat doe je hier dan, je weet toch dat Fok is voor mensen zonder levenquote:
Lolcatz makenquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom post jij eigenlijk nooit in het Katten met foto's topic? Je beestjes zijn er leuk genoeg voor.
LOLquote:
Ik zeg, extra fun knopjequote:
quote:
Niet in geïnteresseerdquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom post jij eigenlijk nooit in het Katten met foto's topic? Je beestjes zijn er leuk genoeg voor.
Ik vind mezelf zoooooveel leuker de laatste tijdquote:
Aha!quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan, je weet toch dat Fok is voor mensen zonder leven
Komt door de mensen waar je nu mee omgaatquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind mezelf zoooooveel leuker de laatste tijd
[..]
Aha!
Maar dat heb ik ook niet, ik verveel me alleen niet
Zou ut?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt door de mensen waar je nu mee omgaat
Sowiesoquote:
Jezelf complimentjes geven is zoooo 2009quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt door de mensen waar je nu mee omgaat
Jij bent ook wel lief hoor Peutjequote:Op maandag 7 oktober 2013 20:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jezelf complimentjes geven is zoooo 2009
Ik had het over GvsEquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jezelf complimentjes geven is zoooo 2009
Ik hoor iemand maar ik zie niksquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij bent ook wel lief hoor Peutje![]()
Soms.
Als je je mond houdt![]()
Hehehehequote:Op maandag 7 oktober 2013 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hoor iemand maar ik zie niks![]()
Oooh, daar beneden ben je
Hoiquote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hoor iemand maar ik zie niks![]()
Oooh, daar beneden ben je
Hoiquote:
Ja ik ben moddervet nu.quote:
Ben moe, dus heb even niks andersquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Really Peu? Kom eens met iets beters
Die tijd is voorbij, ben wat voller geworden ondertussenquote:
Dus je wordt nu een kale dikkerd ja?quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die tijd is voorbij, ben wat voller geworden ondertussen
Pure spierenmassa jongenquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus je wordt nu een kale dikkerd ja?
Die katten van TGND geloofden dat gisteren welquote:
Sterktequote:
Confirmed!quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die katten van TGND geloofden dat gisteren wel
Ik denk niet dat hier veel mensen zitten die het kunnen betalenquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:19 schreef PeuRac het volgende:
Iemand interesse in een Alfa GT 3.2 V6? Vriendin van me verkoopt die van haar.
Valt best mee, is maar 7k euro. Twee auto's (en vooral 2 luxe coupe's) is wat teveel anders zou ik em zelf overnemen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hier veel mensen zitten die het kunnen betalen
Dan worden je buren jaloersquote:
Meer qua wegenbelasting en benzinequote:Op maandag 7 oktober 2013 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt best mee, is maar 7k euro. Twee auto's (en vooral 2 luxe coupe's) is wat teveel anders zou ik em zelf overnemen.
Dat zou goedkoper zijn dan mijn huidige autoquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Meer qua wegenbelasting en benzine
Ik denk niet dat er iemand is die dat wil betalen voor een Alfa.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt best mee, is maar 7k euro. Twee auto's (en vooral 2 luxe coupe's) is wat teveel anders zou ik em zelf overnemen.
Als jouw buren jaloers worden schep ik op?quote:
D'r zijn mensen die betalen 65k euro voor een nieuwe, paar jaar terug zelfs 150k euro en die was uitverkocht voordat die te zien was.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er iemand is die dat wil betalen voor een Alfa.
Ik zeg niet dat het weinig geld is, maar voor de auto zelf is het niet duur.quote:
Zo geweldig is die Alfa nou ook weer nietquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als jouw buren jaloers worden schep ik op?
Weet ik, die sporen allemaal nietquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
D'r zijn mensen die betalen 65k euro voor een nieuwe, paar jaar terug zelfs 150k euro en die was uitverkocht voordat die te zien was.
Dan zou ik die weg doen en die andere gebruikenquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zou goedkoper zijn dan mijn huidige auto
Maar... het, is, een, ALFA!quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo geweldig is die Alfa nou ook weer niet
Ik heb juist voor een wat grotere en luxere auto gekozen (in de ijdele hoop dat ik dan eens wat rustiger zou gaan rijden ipv met sportauto'squote:Op maandag 7 oktober 2013 21:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan zou ik die weg doen en die andere gebruiken
Dan ben je ook wel afgezet ja, een Renault kopenquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
Collega kocht laatst zo'n oude Renault Scenic voor 4kKeihard afgezet
Het is een stuk blik op vier wielen, en het rijd je overal naartoe waar je heen wil. Net als iedere andere auto.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar... het, is, een, ALFA!Alfa's zijn
quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan ben je ook wel afgezet ja, een Renault kopen
Echt een typisch vrouwen antwoordquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is een stuk blik op vier wielen, en het rijd je overal naartoe waar je heen wil. Net als iedere andere auto.
OMG! Ik hoopte dat die voor 4k toch al wel het model hierna had kunnen krijgenquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo een in bordeaux rood
Nee, auto's zijnquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is een stuk blik op vier wielen, en het rijd je overal naartoe waar je heen wil. Net als iedere andere auto.
Elke autoliefhebbede collega: "je bent echt keihard afgezetquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
OMG! Ik hoopte dat die voor 4k toch al wel het model hierna had kunnen krijgen
Beetje zonde als je flink duurder uit bent, sportief rijdt sowieso veel beter vindt ik.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb juist voor een wat grotere en luxere auto gekozen (in de ijdele hoop dat ik dan eens wat rustiger zou gaan rijden ipv met sportauto's).
"vindt ik", really?quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje zonde als je flink duurder uit bent, sportief rijdt sowieso veel beter vindt ik.
Ik heb nu een auto die 8sec naar de 100 gaat, ruim 4 volwassenen kan herbergen en dan nog steeds rijdt alsof er niks aan de hand is bij 180km/h en dan hoef je nog steeds je stem niet te verheffen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje zonde als je flink duurder uit bent, sportief rijdt sowieso veel beter vindt ik.
Ik snap gewoon echt niet waarom mannen auto's zo bijzonder vinden en er zo macho over doen. Het gaat er toch om dat 'ie rijd? En natuurlijk heb ik qua uiterlijk wel mijn voorkeuren, maar dat is echt niet merk gebonden ofzo.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Echt een typisch vrouwen antwoord
Behalve dat van die alfa uiteraard
Ja, auto's zijnquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, auto's zijnhoe ouder hoe beter trouwens
Nja ieder z'n ding. Rij zelf ook merendeels snelweg maar ik mis gewoon dat gevoel wat je dan met de weg hebt. Sowieso al die technische hulpmiddelen tegenwoordig, brr.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb nu een auto die 8sec naar de 100 gaat, ruim 4 volwassenen kan herbergen en dan nog steeds rijdt alsof er niks aan de hand is bij 180km/h en dan hoef je nog steeds je stem niet te verheffen.
En in de bochten wil die ook wel prima, maar 90% van de tijd rij ik snelweg, dus dan heb ik liever comfort dan lage banden.
Zat mobielquote:
Hoeft ook niet perse meteen macho te zijn oid. Denk ook dat vrouwen dat soort dingen niet zullen snappen, zelfde als mannen dat hebben met bepaalde dingen van jullie (geen id wat maar die zullen er vast zijn) Sowieso is er qua rijden wel veel verschil per merk en type auto.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik snap gewoon echt niet waarom mannen auto's zo bijzonder vinden en er zo macho over doen. Het gaat er toch om dat 'ie rijd? En natuurlijk heb ik qua uiterlijk wel mijn voorkeuren, maar dat is echt niet merk gebonden ofzo.
Geloof ik direct. Ik hoef het ook niet te snappen. Maar die ophef elke keer over auto's, jeetjemina. Het is ook niet alsof ik elke keer met trots vertel welk merk shampoo ik nu weer heb gekocht voor mijn haar.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoeft ook niet perse meteen macho te zijn oid. Denk ook dat vrouwen dat soort dingen niet zullen snappen, zelfde als mannen dat hebben met bepaalde dingen van jullie (geen id wat maar die zullen er vast zijn) Sowieso is er qua rijden wel veel verschil per merk en type auto.
Stug is lang niet altijd een goed gevoel met de wegquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nja ieder z'n ding. Rij zelf ook merendeels snelweg maar ik mis gewoon dat gevoel wat je dan met de weg hebt. Sowieso al die technische hulpmiddelen tegenwoordig, brr.
Hoe stugger hoe beter hier.
Ach ieder z'n ding toch, als je het daarover wil hebben gewoon doenquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geloof ik direct. Ik hoef het ook niet te snappen. Maar die ophef elke keer over auto's, jeetjemina. Het is ook niet alsof ik elke keer met trots vertel welk merk shampoo ik nu weer heb gekocht voor mijn haar.
Oh, vertel, welke heb je deze maand?quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geloof ik direct. Ik hoef het ook niet te snappen. Maar die ophef elke keer over auto's, jeetjemina. Het is ook niet alsof ik elke keer met trots vertel welk merk shampoo ik nu weer heb gekocht voor mijn haar.
Nou meid, omdat je het vraagt, Elvive!quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, vertel, welke heb je deze maand?![]()
Je reactie met de weg en de hele beleving is wel anders maar sowieso is het een combinatie van inderdaad. Vermoeidheid nog nooit last van gehad en ik rij toch al iets van 10jaar hetzelfde.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Stug is lang niet altijd een goed gevoel met de weg![]()
De Triumph TR6 geeft bijv een beter gevoel dan de meeste auto's die ik ken van hoe de weg eruit ziet en voelt. En mijn Alfa 75 deed dat ook, die laatste was volledige origineel. De Triumph heeft alleen wat bredere banden.
Daarbij heb ik mijn deel van zwaar getunede auto's wel gehad, dikke velgen, dure banden, veren, dempers, andere rubbers in de ophanging, noem het maar op. Verstelbare veerpoten (hoek, hoogte, etc). Toch had ik uiteindelijk op het circuit een snellere auto met een zachtere setting dan met een hardere.
Plus dat ik op lange afstanden niet vermoeid wil zijn. Dan moet het, wat TGND zegt, gewoon rijden. In het weekend vind ik het dan leuk om met een wat minder luxe maar leukere speel auto te rijden.
Oh schat wat leuk! Ik ook!quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou meid, omdat je het vraagt, Elvive!
Het is ook niet iets kleins wat je kwijtraakt ofzoquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja serieus, ik weet niet waar hij is en hij was nog niet op
Voor welk haar?quote:
Normaal haar, dat last heeft van Roos..quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is ook niet iets kleins wat je kwijtraakt ofzo
[..]
Voor welk haar?
Nee, niet echtquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:[..]
Voor welk haar?
Ik ben geen vrouwquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeker met conditioner erdoorheen ook nog.
Je zou toch zeggen dat ze niet vanzelf de badkamer uitlopen. Of z'n douche moet op een hele rare plek zijnquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Normaal haar, dat last heeft van Roos..
Ik heb geen shampooquote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Normaal haar, dat last heeft van Roos..
Nee!quote:
Heul welquote:
Jij hebt dan ook geen haar. Op je hoofd.quote:
Ik rijd nog wel eens naar Italie en zo, dan is een stille comfortabele auto een groot verschil tov een stuiterbakje. Wel eens met de Mini Cooper van mn ex daarheen geweest, ding had de hele WORKS lading erop/in zitten, dat was toch iets minder relaxed.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je reactie met de weg en de hele beleving is wel anders maar sowieso is het een combinatie van inderdaad. Vermoeidheid nog nooit last van gehad en ik rij toch al iets van 10jaar hetzelfde.
Maar veel zit er ook niet meer, wat ik me zo kan herinnerenquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Ik ben geen Peu met kale knobbel hoor
Ik zie niet wat er makkelijker aan isquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb je nou je zin trouwens, nu gaat het wel over shampoo
[..]
Gewoon makkelijker
quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar veel zit er ook niet meer, wat ik me zo kan herinneren
I didn't start it.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb je nou je zin trouwens, nu gaat het wel over shampoo
Als je een echt merk had gekocht had je niet steeds terug naar de dealer gehoeven in Italiequote:Op maandag 7 oktober 2013 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik rijd nog wel eens naar Italie en zo, dan is een stille comfortabele auto een groot verschil tov een stuiterbakje. Wel eens met de Mini Cooper van mn ex daarheen geweest, ding had de hele WORKS lading erop/in zitten, dat was toch iets minder relaxed.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je een echt merk had gekocht had je niet steeds terug naar de dealer gehoeven in Italie
Heb er zelf niet zoveel last van, hou wel van wat geluid
Die ene keer dat jij mij gezien hebt, had ik korte stekeltjes ja.. Nu is het langer, en blijft het ook zoquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar veel zit er ook niet meer, wat ik me zo kan herinneren
Eigen onderhoud is goedkoperquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]kan het je aanraden, onderhoud daar is veel goedkoper dan hier
En wie begon er daarvoor overquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nuhu. Joof did
Hij vroeg ernaar.
Check die twee excuusnegers.quote:
In Meranoquote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga mijn bed knuffelen
Pak je ze niet te hard aan Buufje?![]()
Als voorbeeld. Niet met de intentie om er daadwerkelijk over te praten.quote:
Is je bed zo klein joh?quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga mijn bed knuffelen
Pak je ze niet te hard aan Buufje?![]()
Dat ledikantje van Joof? Dat kunnen wij wel knuffelen, maar Joof, geen ideequote:Op maandag 7 oktober 2013 22:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is je bed zo klein joh?![]()
Ik knuffel normaal alleen mijn kussen, mijn armen zijn niet groot genoeg voor het hele bed
Reallyquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is je bed zo klein joh?![]()
Ik knuffel normaal alleen mijn kussen, mijn armen zijn niet groot genoeg voor het hele bed
Uhm schat, die paar cm die jij groter bent maakt ook echt geen verschil hoorquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat ledikantje van Joof? Dat kunnen wij wel knuffelen, maar Joof, geen idee
OHNOU, SORRY HOOR! IK WIST NIET DAJ KWOAD WERD!quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Uhm schat, die paar cm die jij groter bent maakt ook echt geen verschil hoor![]()
Onderhoud is sowieso wel beter buiten NL krijg ik het id, veel traditioneler dus wat dat betreft heb je wel gelijk. Teveel prutsers tussen in NL tegenwoordig.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In Merano
[ afbeelding ]
een paar auto's terug. Volgens mij was dit in 2008.
Eigen onderhoud was leuk toen ik nog thuis woonde en we een werkplaats hadden bij huis. Nu mn broertje en ik al jaren weg zijn en mijn vader reuma heeft, hebben we alles maar weggedaan. Want 110km voor een beurtje was duurder dan de auto wegbrengen.
Uhu, overtuigend.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als voorbeeld. Niet met de intentie om er daadwerkelijk over te praten.
Ik kwaad? Welneequote:Op maandag 7 oktober 2013 22:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
OHNOU, SORRY HOOR! IK WIST NIET DAJ KWOAD WERD!
quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat ledikantje van Joof? Dat kunnen wij wel knuffelen, maar Joof, geen idee
Aaah, jochie tochquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Really
[..]
Uhm schat, die paar cm die jij groter bent maakt ook echt geen verschil hoor![]()
Nederlandse auto's gelden anders zelfs de laatste jaren nog steeds als de best onderhouden auto's van Europa, samen met die uit Duitslandquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Onderhoud is sowieso wel beter buiten NL krijg ik het id, veel traditioneler dus wat dat betreft heb je wel gelijk. Teveel prutsers tussen in NL tegenwoordig.
Doe het liever zelf omdat ik dan weet wat er gebeurd en het goed gebeurd. En anders alleen bij kennissen .
Nee het is goed, zelf het onthoudenquote:
Dan lees ik net de verkeerde dingen zekerquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nederlandse auto's gelden anders zelfs de laatste jaren nog steeds als de best onderhouden auto's van Europa, samen met die uit Duitsland
quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee het is goed, zelf het onthouden
Gelukkig maar. Ik was al bang dat je serieus wasquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Loop maak wat te dollen over die shampoo opmerking.
Serieus staat geloof ik niet eens in m'n woordenboekquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik was al bang dat je serieus was
Bijna weer tochquote:
Waarom Lynxje?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee Lynxje
@Vin: hoe waren de films?
Ben nog geen 35quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom Lynxje?
Late reactie trouwens
scheelt weinigquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ben nog geen 35
En ja... want ik was stappen, uitslapen, bezoekje afleggen en werken
Waren wel leukquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee Lynxje
@Vin: hoe waren de films?
brrr, duurt nog ff bij mij.quote:
Maakt toch niet uit.... ik zit nog te denken of ik een rondje prik halen, tandarts uit eten ga doen of dat ik gewoon mijn verjaardag maar ga vierenquote:
Verjaardag vierenquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit.... ik zit nog te denken of ik een rondje prik halen, tandarts uit eten ga doen of dat ik gewoon mijn verjaardag maar ga vieren
Hier gezegd dat ze pech hebben en ik het niet vier, heerlijk.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit.... ik zit nog te denken of ik een rondje prik halen, tandarts uit eten ga doen of dat ik gewoon mijn verjaardag maar ga vieren
T idee tot nu toe is... lui uitnodigen.. indrinken bij mij... bus naar centrum feesten daar en vervolgens met de taxi naar huis en dan pittenquote:
Ik wil best feesten, maar ik heb geen zin in recht zitten en pootjes gevenquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier gezegd dat ze pech hebben en ik het niet vier, heerlijk.
A'foort City!quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
T idee tot nu toe is... lui uitnodigen.. indrinken bij mij... bus naar centrum feesten daar en vervolgens met de taxi naar huis en dan pitten
Hoe en wanneer heb je haar ontmoet?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:21 schreef DaMook het volgende:
Vorige week zei ik dat ik vandaag wee zou bellen, maar gezien het tijdstip heb ik maar een berichtje gestuurd, kan dat kwaad als je een eerste afspraakje aan het regelen was/bent ?
Vorige week zaterdag stond ze achter de bar op het personeelsfeest op de brouwerij. Vorige week dinsdag gebeld, nu dus ge appt ipv gebeld.quote:
Zou ik gewoon zelf wat leuks gaan doen. Ook geen verplichtingen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik wil best feesten, maar ik heb geen zin in recht zitten en pootjes geven
Duurt erg lang.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vorige week zaterdag stond ze achter de bar op het personeelsfeest op de brouwerij. Vorige week dinsdag gebeld, nu dus ge appt ipv gebeld.
Jaquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:21 schreef DaMook het volgende:
Vorige week zei ik dat ik vandaag wee zou bellen, maar gezien het tijdstip heb ik maar een berichtje gestuurd, kan dat kwaad als je een eerste afspraakje aan het regelen was/bent ?
ik ga straks gewoon terug tellenquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou ik gewoon zelf wat leuks gaan doen. Ook geen verplichtingen.
Had zelf niet echt een reden iets te doen, teveel anderezooi die belangrijker was dan een verjaardag die het jaar erop wel weer komt
Je hebt toch wat gestuurd, wat is het probleem dan?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:21 schreef DaMook het volgende:
Ja dat weet ik, maar het duurde 3 dagen voor ik durfde te bellen, ze kon niet en dus zei ik dat ik begin deze week wel zou bellenquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Duurt erg lang.
Nummer regelen, meteen een grappig berichtje sturen (terwijl ze nog tegenover je staat), date afspreken (als ze je echt leuk vindt, doet ze dat meteen en heeft ze geen excuses) en die binnen 4-5 dagen laten plaatsvinden. Dat is het optimale.
Ze waren lekkerquote:
Ok.quote:
Zou eigenlijk bellenquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hebt toch wat gestuurd, wat is het probleem dan?
Misschien moet je eens wat PUA dingen gaan bestuderen en toepassen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar het duurde 3 dagen voor ik durfde te bellen, ze kon niet en dus zei ik dat ik begin deze week wel zou bellen. Ik ben nog geen held hierin, het vragen naar een nummer gaat iig al goed
. Nu het verloop nog verbeteren
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |