OP-chick:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Hadden we allemaal maar zo'n vertrouwen in ons kabinet dan komt het vast en zeker goed.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik schat iemand die economie gestudeerd heeft iets hoger in dan de gemiddelde randdebiel met een iq van 60 als het gaat om de economische vraagstukken.
Nee, ik wil de poriën kunnen tellen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Doe toch maar met hoor
[ afbeelding ]
Lijkt echt sprekend op haar broer.quote:
Jou kennende, zal dit wel weer een vuige metafoor zijn.quote:
He bah, fas.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jou kennende, zal dit wel weer een vuige metafoor zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He bah, fas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil'n Lief vrouwenbuikje
I like the way you look at me with those beautiful eyes
quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He bah, fas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze Asian is mooier.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou zo af en toe wel van een beetje stoere vrouw.
Ik ken haar ergens vanquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze Asian is mooier.
Is zij een Asian?quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze Asian is mooier.
Dat is veel te gespierd.quote:
Kill Bill/Inglorious Basterdsquote:
Gewoon een sportvrouwtje? Zo'n slanke deernequote:Op maandag 7 oktober 2013 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is zij een Asian?
[..]
Dat is veel te gespierd.
Maar een beetje spieren is niks mis mee
quote:Dreyfus was born and raised in Paris, the only child of French actress Pascale Audret and producer Francis Dreyfus. She is of Romanian descent on her father's maternal lineage, and Alsatian Jewish on the father's paternal side.
Jaquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:01 schreef zeefje het volgende:
[..]
Gewoon een sportvrouwtje? Zo'n slanke deerne
Ik hou niet van die opgepompte mensenheb liever beetje spekjes
lekker zacht
quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja
Al was het meisje waar ik vorig jaar verliefd op was, wel een klein beetje aan de chubby kant.
Natuurlijk.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:03 schreef zeefje het volgende:
[..]. De grens van chubby en slank is natuurlijk per persoon verschillend
Stuur mij ook eens.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Degenen die haar gezien hebben, of haar foto hebben gezien, verklaren me voor gek als ik dat zeg.
Volgens mij niet, heb alleen die Asian van afgelopen weekend gezien.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik je toch al eens gestuurd, of niet?
Mooie vrouw jaquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze Asian is mooier.
Nee, deze keer nietquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jou kennende, zal dit wel weer een vuige metafoor zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |