Ik heb die woorden nooit gebruikt... Sorry dat mijn vraag je anders deed denken....quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:07 schreef Raene het volgende:
Ik doe echt onwijs mijn best om een andere baan te vinden en dat word gewoon door jan en alleman onderuit geschoven want ik doe mijn best niet genoeg.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:08 schreef Vinniiee het volgende:
Ik hoorde vandaag trouwens dat de recessie voorbij zou zijn.
Ja ze zijn ook echtwel opzoek naar personeel, maar ik kom redelijk nieuw nog uit een opleiding en heb nogsteeds niet voldoende werkervaring om er dan tussen te komenquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat ik weet en dat is via kennissen is dat ziekenhuizen echt wel op zoek zijn naar personeel. Vaak soms via een werk/opleidings combinatie.
er zal gerust ergens werk zijn, maar ik ben er inmiddels zo mee aan dat ik me ongelooflijk waardeloos voel.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb die woorden nooit gebruikt... Sorry dat mijn vraag je anders deed denken....
Naja, het ruimt zichzelf dan wel al vanzelf op met al die prutsers erinquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat was dan ook het addertje onder het gras
die mensen zijn allemaal een of ander traject in gegaanquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:09 schreef rival het volgende:
[..]
En het zou zomaar kunnen dat ze een media iets deed bij inHolland..... dan heb je namelijk mooi 4 jaar voor niks op school gezeten....
Daarom mijn vraag....
Dit zou allemaal heel goed kunnen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ah ja en dat gaat zo snel?
Waarschijnlijker is dat jouw ziekenhuis niet meer met vaste contracten wil werken omdat ze zo steeds de goedkoopste/iemand met meer ervaring kunnen binnen halen
een vast contract krijgen is juist een van de problemen nu voor jongeren op de arbeidsmarkt
wat ook blijkt uit het verhaal van raene
Denken dat de Nederlandse overheid meer dan marginale invloed heeft op de recessiequote:
Onzin dit.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
Half inHolland zat er vol mee inderdaad.... Sorry hoor dat ik iets vraag.
Ik hoop het.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Naja, het ruimt zichzelf dan wel al vanzelf op met al die prutsers erin
Dat is toch standaard.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:12 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja ze zijn ook echt wel opzoek naar personeel, maar ik kom redelijk nieuw nog uit een opleiding en heb nog steeds niet voldoende werkervaring om er dan tussen te komen.
Thuis zijn word ik inmiddels helemaal gek van, ik solliciteer tegenwoordig op alles zelfs al heb ik er geen diploma voor, what the heck probeer het gewoon..quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is toch standaard.
Ze willen uiteraard iemand van midden 20 met 20 jaar ervaring
Zou je daar niet teveel van mee laten afschrikken.
Met spek.. oh... Ik heb er zo'n zin in nu..quote:
Ik heb 3 liter melk in de koelkast wat vandaag opmoet, ik heb iedereen uitgenodigdquote:
het gaat toch niet over afschrikkenquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is toch standaard.
Ze willen uiteraard iemand van midden 20 met 20 jaar ervaring
Zou je daar niet teveel van mee laten afschrikken.
Ja hier ook met spekquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:17 schreef Raene het volgende:
[..]
Met spek.. oh... Ik heb er zo'n zin in nu..
Ja hoor, hoe meer bezuinigingen hoe minder mensen uitgeven en hoe dieper de recessie is. Niks moeilijks aan, behalve denkt half het kabinet alleen aan hun eigen hachje en niet aan de inkomens van onder modaal/modaal wie dan weer de economie draaiende houdenquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denken dat de Nederlandse overheid meer dan marginale invloed heeft op de recessie
Ow gezelligquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:17 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb 3 liter melk in de koelkast wat vandaag opmoet, ik heb iedereen uitgenodigd.
Mensen die geen verstand hebben van economie moeten gewoon hun mond er over houden.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja hoor, hoe meer bezuinigingen hoe minder mensen uitgeven en hoe dieper de recessie is. Niks moeilijks aan, behalve denkt half het kabinet alleen aan hun eigen hachje en niet aan de inkomens van onder modaal/modaal wie dan weer de economie draaiende houden
Mee eens.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja hoor, hoe meer bezuinigingen hoe minder mensen uitgeven en hoe dieper de recessie is. Niks moeilijks aan, behalve denkt half het kabinet alleen aan hun eigen hachje en niet aan de inkomens van onder modaal/modaal wie dan weer de economie draaiende houden
Jawel, een tostiquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je raad nooit wat ik aan het ontdooien ben
Had even geapptquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:17 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb 3 liter melk in de koelkast wat vandaag opmoet, ik heb iedereen uitgenodigd.
Dat mag je denken, er zijn anders genoeg dingen die ze compleet verneuken. Elke randdebiel met een iq boven 60 kan dat zien.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die geen verstand hebben van economie moeten gewoon hun mond er over houden.
Wow, da's weinigquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, met een stuk kaas. Geen zin in gedoe vanavond.
Daar kan je toch niet op leven man zo weinig?quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, met een stuk kaas. Geen zin in gedoe vanavond.
Ik ga nog een nachtdienst in, dus dan eet ik ook nog brood en fruit enzoquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:26 schreef rival het volgende:
[..]
Daar kan je toch niet op leven man zo weinig?
En zo nog bijna 1miljoen mensen, budget is er ook niet echt bij veel (niet alle) bedrijven. Zal toch een of andere impuls moeten komen van het kabinet vrees ik voordat er wat gaat veranderen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:16 schreef Raene het volgende:
[..]
Thuis zijn word ik inmiddels helemaal gek van, ik solliciteer tegenwoordig op alles zelfs al heb ik er geen diploma voor, what the heck probeer het gewoon..
Maar het voelt wel zuur, alsof ik gestudeerd heb voor jan lul.
quote:
Knap dat jij dat kan zien terwijl een grote groep mensen met een WO achtergrond dit allemaal over het hoofd ziet.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat mag je denken, er zijn anders genoeg dingen die ze compleet verneuken. Elke randdebiel met een iq boven 60 kan dat zien.
Ik mag woensdag op gesprek komen bij een computer bedrijfje in de buurt hierquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:32 schreef Fera het volgende:
Vandaag nog gezocht naar vacatures. Drie gevonden.
Rechtermuisknop in de tabel en 'kolom invoegen'?quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:34 schreef Topiek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb dit.. maar naast de laatste U (V), 10, I3 (mA), 10 moet nog een rij met 4 tabelletjes, die dus vanaf beneden moeten.
Hoe doe ik dit?
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
Dan voegt hij een hele rij toe, maar heb het gevonden, draw table.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rechtermuisknop in de tabel en 'kolom invoegen'?
Uitprinten, liniaal, potlood...quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:34 schreef Topiek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb dit.. maar naast de laatste U (V), 10, I3 (mA), 10 moet nog een rij met 4 tabelletjes, die dus vanaf beneden moeten.
Hoe doe ik dit?
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
Alsof opleiding gelijk staat aan de intelligentie van iemandquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Knap dat jij dat kan zien terwijl een grote groep mensen met een WO achtergrond dit allemaal over het hoofd ziet.
Die randen kun je ook verwijderenquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:35 schreef Topiek het volgende:
[..]
Dan voegt hij een hele rij toe, maar heb het gevonden, draw table.
Ik schat iemand die economie gestudeerd heeft iets hoger in dan de gemiddelde randdebiel met een iq van 60 als het gaat om de economische vraagstukken.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alsof opleiding gelijk staat aan de intelligentie van iemand
Het punt is niet eens dat ze dat niet zien het is dat ze de verkeerde beslissingen nemen om er zelf beter van te worden.
Opleiding staat eerder gelijk aan toewijding..quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alsof opleiding gelijk staat aan de intelligentie van iemand
Het punt is niet eens dat ze dat niet zien het is dat ze de verkeerde beslissingen nemen om er zelf beter van te worden. Sowieso de hele graaicultuur van tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |