Ja vast, want iemand studeert 4 jaar voor een waardeloos diploma.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:39 schreef rival het volgende:
[..]
heb je zulke waardeloze diploma's dan?
Mn vader. Die zou op 10 oktober jarig zijn. Is al 8 jaar dood inmiddels. Ik ga elk jaar op zijn verjaardag naar het graf maar nu voel ik die behoefte niet zo sterk.quote:
dit jaquote:
Half inHolland zat er vol mee inderdaad.... Sorry hoor dat ik iets vraag.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:48 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja vast, want iemand studeert 4 jaar voor een waardeloos diploma.
wat heb je gedaan?quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:48 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja vast, want iemand studeert 4 jaar voor een waardeloos diploma.
Maar jezus is niet dood, hij is herrezen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit ja
en als je spijt krijgt ga je toch als nog?
Stilstaan bij iemand die dood is, is niet gebonden aan een datum
behalve bij jesus
en dood!quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:49 schreef Raene het volgende:
[..]
Maar jezus is niet dood, hij is herrezen.
Dokters-assistentequote:
Zou het? Zomaar opeens?quote:
Hij werd geboren en ging dood en was toen herrezen en ging toen naar de hemel ofzoquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en dood!
Eerst zo
toch? Ik ben niet gelovigis het te merken
Omdat er in de randstad geen werk voor is, of het is op inval basis en dan willen ze wel meteen iemand met 10 jaar ervaring.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
En waarom zou je daarmee niet aan de slag kunnen komen?
ik gok omdat er niet genoeg vacatures zijnquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
En waarom zou je daarmee niet aan de slag kunnen komen?
Dit.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik gok omdat er niet genoeg vacatures zijn
is een gok he
ingewikkelde materie en zo, het is niet alsof het 1+1=2 is of zo
Tja waarom niet?quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zou het? Zomaar opeens?
Pff ik vind het best wel eng. Uit mn comfortzone stappen brengt een hoop enge dingen met zich mee!
Ik werk in een ziekenhuis. Ik zie ze wekelijks binnenkomen en gaan. Die kunnen het allemaal wel! Gek he......quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is een gok he
Binnenkomen en weer gaanquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
Ik werk in een ziekenhuis. Ik zie ze wekelijks binnenkomen en gaan. Die kunnen het allemaal wel! Gek he......
Foute gok dus. Maarja, ingewikkelde materie natuurlijk.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is een gok he
ze? Wat voor ze?quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
Ik werk in een ziekenhuis. Ik zie ze wekelijks binnenkomen en gaan. Die kunnen het allemaal wel! Gek he......
Rot op achterlijke mongool, er is gewoon te weinig werk in nederland dat is een feit.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
Foute gok dus. Maarja, ingewikkelde materie natuurlijk.
lees even terugquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
Foute gok dus. Maarja, ingewikkelde materie natuurlijk.
Ja geen idee eigenlijk.quote:
Ik krijg ook overzichten van degene die gaan ja. en die gaan ook wekelijks. Anders zit het snel vol natuurlijk. En kunnen ze niet meer komen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:57 schreef Raene het volgende:
[..]
Binnenkomen en weer gaanGod ze gaan wel snel daar he.
Er is zat werk in Nederland, alleen misschien niet waar jij voor gestudeerd hebt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:58 schreef Raene het volgende:
[..]
Rot op achterlijke mongool, er is gewoon te weinig werk in nederland dat is een feit.
over welke ze gaat het nou?quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ik krijg ook overzichten van degene die gaan ja. en die gaan ook wekelijks. Anders zit het snel vol natuurlijk. En kunnen ze niet meer komen.
Leuk hoor dat bijdehand doen.... Maar ik zeg niks verkeerds volgens mij
Het lijkt me niet zo'n positief ding als mensen snel komen en ook snel weer gaan, betekend toch dat er iets niet goed gaat. Meestal als je ergens werkt aim je voor langer als een paar maanden.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ik krijg ook overzichten van degene die gaan ja. en die gaan ook wekelijks. Anders zit het snel vol natuurlijk. En kunnen ze niet meer komen.
Leuk hoor dat bijdehand doen.... Maar ik zeg niks verkeerds volgens mij
Je zegt zelf dat je op gesprek mag komen, maar ze een ander kiezen. Dus het werk is er. Ze willen jou er niet voor. Dat is wat anders.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:58 schreef Raene het volgende:
[..]
Rot op achterlijke mongool, er is gewoon te weinig werk in nederland dat is een feit.
ja dat is dan wel weer waarquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er is zat werk in Nederland, alleen misschien niet waar jij voor gestudeerd hebt.
Dat heb ik eerder in dit verhaal al verteld, maar nee dan heb ik volgens rival waardeloze diploma's.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er is zat werk in Nederland, alleen misschien niet waar jij voor gestudeerd hebt.
Yes.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
over welke ze gaat het nou?
Doktersassistentes?
dat heb ik niet gelezen maar goedquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:01 schreef rival het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat je op gesprek mag komen, maar ze een ander kiezen. Dus het werk is er. Ze willen jou er niet voor. Dat is wat anders.
Zo kan ik ook hoor
dan is het verloop juist tekenendquote:
Dat vertel ik net dus je kopieert nu wat ik zeg, zij willen niet omdat ze iemand kunnen krijgen met ervaring, omdat samen met mij nog 200 andere doktersassistenten ook werkloos zijn.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:01 schreef rival het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat je op gesprek mag komen, maar ze een ander kiezen. Dus het werk is er. Ze willen jou er niet voor. Dat is wat anders.
Zo kan ik ook hoor
dat lieg je. Ik vraag je ernaar. Dat is wat anders dan dat dat zo is volgens mij.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:01 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat heb ik eerder in dit verhaal al verteld, maar nee dan heb ik volgens rival waardeloze diploma's.
lijkt me geen vreemde vraag. Sorry.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:32 schreef Raene het volgende:
Want met mijn diploma's kom ik niet aan de slag
Is studiefinanciering daar niet voor?quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat is dan wel weer waar
maar hoe ga je omscholen betalen?
Ik heb hem nergens zien posten dat als je een ander diploma hebt dan dat jij hebt je een waardeloos diploma hebt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:01 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat heb ik eerder in dit verhaal al verteld, maar nee dan heb ik volgens rival waardeloze diploma's.
Misschien gaan degene die weg gaan iets anders doen, omdat ze in de tussentijd doorleren.... Gokje. Ik weet er verder ook niet alles van zit niet bij P&O of op de poli zelf.....quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan is het verloop juist tekenend
Wil wel weten welke regio jij werkt dan.quote:
die gebruik je voor je 1e studiequote:Op maandag 7 oktober 2013 17:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is studiefinanciering daar niet voor?
[..]
Ik heb hem nergens zien posten dat als je een ander diploma hebt dan dat jij hebt je een waardeloos diploma hebt.
Hij zegt alleen dat er waardeloze diploma's bestaan.
Nou dit dan, het komt toch allemaal op hetzelfde neer, het is gewoon kut, bij mijn vorige werk konden ze me niet houden alleen voor de vakantie periode, dat is toch gewoon kut.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:05 schreef S95Sedan het volgende:
Er is helemaal niet te weinig werk, er is geen geld om mensen aan te nemen. En dat komt weer doordat de overheid alles kapot bezuinigd.
WLZ.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Wil wel weten welke regio jij werkt dan.
ah ja en dat gaat zo snel?quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:05 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien gaan degene die weg gaan iets anders doen, omdat ze in de tussentijd doorleren.... Gokje. Ik weet er verder ook niet alles van zit niet bij P&O of op de poli zelf.....
Wat ik weet en dat is via kennissen is dat ziekenhuizen echt wel op zoek zijn naar personeel. Vaak soms via een werk/opleidings combinatie.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:07 schreef Raene het volgende:
[..]
Nou dit dan, het komt toch allemaal op hetzelfde neer, het is gewoon kut, bij mijn vorige werk konden ze me niet houden alleen voor de vakantie periode, dat is toch gewoon kut.
En het zou zomaar kunnen dat ze een media iets deed bij inHolland..... dan heb je namelijk mooi 4 jaar voor niks op school gezeten....quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:03 schreef Vinniiee het volgende:
Hij zegt alleen dat er waardeloze diploma's bestaan.
Is het kabinet al gevallen dan?quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:08 schreef Vinniiee het volgende:
Ik hoorde vandaag trouwens dat de recessie voorbij zou zijn.
Precies, dat begreep ik er ook uitquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:09 schreef rival het volgende:
[..]
En het zou zomaar kunnen dat ze een media iets deed bij inHolland..... dan heb je namelijk mooi 4 jaar voor niks op school gezeten....
Daarom mijn vraag....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |