Chubby?quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Degenen die haar gezien hebben, of haar foto hebben gezien, verklaren me voor gek als ik dat zeg.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ojee, Fax met zn diepvriestosti's. Gedverdegedver
Ze waren heerlijkquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ojee, Fax met zn diepvriestosti's. Gedverdegedver
Ze heeft best vetjes. Grote boobies, junk in the trunk.quote:
Dan heb ik de verkeerde foto's gezienquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft best vetjes. Grote boobies, junk in the trunk.
Ja, goed!quote:
Ik wil het niet eens proberen. Nogmaals; Tosti's maak je vers. Die stop je niet in de vriezer.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze waren heerlijk
Niet oordelen als je ze niet geproefd hebt
And proud!quote:
Alsof je het verschil merktquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, goed!
[..]
Ik wil het niet eens proberen. Nogmaals; Tosti's maak je vers. Die stop je niet in de vriezer.
[..]
And proud!
Zo is het maar net.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens proberen. Nogmaals; Tosti's maak je vers. Die stop je niet in de vriezer.
Als ik intieme foto's heb van haarquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan heb ik de verkeerde foto's gezien
Vast. Ik vind het in ieder geval te ranzig klinken om het überhaupt te proeven. Ik maak wel gewoon mijn eigen, verse tosti'squote:
Jeps. Jij naar Slagharen geweest?quote:
Heb je die?quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik intieme foto's heb van haar
Ja! Was echt lachenquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vast. Ik vind het in ieder geval te ranzig klinken om het überhaupt te proeven. Ik maak wel gewoon mijn eigen, verse tosti's
[..]
Jeps. Jij naar Slagharen geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |