Chubby?quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Degenen die haar gezien hebben, of haar foto hebben gezien, verklaren me voor gek als ik dat zeg.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ojee, Fax met zn diepvriestosti's. Gedverdegedver
Ze waren heerlijkquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ojee, Fax met zn diepvriestosti's. Gedverdegedver
Ze heeft best vetjes. Grote boobies, junk in the trunk.quote:
Dan heb ik de verkeerde foto's gezienquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft best vetjes. Grote boobies, junk in the trunk.
Ja, goed!quote:
Ik wil het niet eens proberen. Nogmaals; Tosti's maak je vers. Die stop je niet in de vriezer.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze waren heerlijk
Niet oordelen als je ze niet geproefd hebt
And proud!quote:
Alsof je het verschil merktquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, goed!
[..]
Ik wil het niet eens proberen. Nogmaals; Tosti's maak je vers. Die stop je niet in de vriezer.
[..]
And proud!
Zo is het maar net.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens proberen. Nogmaals; Tosti's maak je vers. Die stop je niet in de vriezer.
Als ik intieme foto's heb van haarquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan heb ik de verkeerde foto's gezien
Vast. Ik vind het in ieder geval te ranzig klinken om het überhaupt te proeven. Ik maak wel gewoon mijn eigen, verse tosti'squote:
Jeps. Jij naar Slagharen geweest?quote:
Heb je die?quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik intieme foto's heb van haar
Ja! Was echt lachenquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vast. Ik vind het in ieder geval te ranzig klinken om het überhaupt te proeven. Ik maak wel gewoon mijn eigen, verse tosti's
[..]
Jeps. Jij naar Slagharen geweest?
quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Staat nummer 1 op mijn lijst wat dat betreft.
Geen pony's gezienquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke dan! Nog bij de pony's geweest?
Die show draait volgens mij al jaaaaaaren. Want volgens mij ken ik diequote:Op maandag 7 oktober 2013 18:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen pony's gezienWel paarden bij zo'n Western show. Was zo'n idioot die onder een galopperend paard door klom
.
Hups aan de date jonguh!!quote:
Oh geen idee, ik kende 'm nog niet en de laatste keer dat ik er ben geweest is 2 jaar geleden ofzoquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die show draait volgens mij al jaaaaaaren. Want volgens mij ken ik die
Dat duurt nog ruim 2 weken joh, je hebt er wel zin inquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hups aan de date jonguh!!
Het mot nie gekker worde nie!
Ik heb gewoon geen zin in de aankomende weekquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat duurt nog ruim 2 weken joh, je hebt er wel zin in![]()
Nee oke, dat wist ikquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin in de aankomende week
Ben alleen ff vergeten dat mijn zoon dan vakantie heeft. Best lullig als ik dan de hele dag op pad ben natuurlijk.quote:
Okequote:Op maandag 7 oktober 2013 18:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh geen idee, ik kende 'm nog niet en de laatste keer dat ik er ben geweest is 2 jaar geleden ofzo
Ik ga rond een uur of 10 eindelijk eten. Dan is het kind weer thuis van sport en dan eten we shoarma.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga als avondeten eens aan een boterham met hagelslag
Smakelijkquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga als avondeten eens aan een boterham met hagelslag
Mja die vakantie duurt een week toch? Ik neem aan dat die date niet een week duurtquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben alleen ff vergeten dat mijn zoon dan vakantie heeft. Best lullig als ik dan de hele dag op pad ben natuurlijk.
Dat zou heel goed kunnenquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
OkeMisschien is het ook wel een andere, maar hebben ze het element van een man die onder een galopperend paard klimt gewoon erin gelaten.
Smakelijkquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Avondeten! Ja, ik ga maar eens koken..
Goed geregeldquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga rond een uur of 10 eindelijk eten. Dan is het kind weer thuis van sport en dan eten we shoarma.
Net toen jullie het over pannenkoeken hadden zat ik met mijn moeder aan de telefoon dus ik heb meteen even geregeld dat zij dat van de week gaat maken voor mij
Have funquote:
Heb jij je hoofd gestoten ofzo?quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hups aan de date jonguh!!
Het mot nie gekker worde nie!
Hij probeert mij al een jaar mee te krijgen. Ik was van het weekend zwak en zei ja.quote:
Duurt nog wel even. Het moet nog koken enzoquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen
[..]
Smakelijk
Je weet het nooit bij mij he!quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Smakelijk
[..]
Mja die vakantie duurt een week toch? Ik neem aan dat die date niet een week duurt
[..]
Dat zou heel goed kunnen
[..]
Smakelijk
Hmm ja das waarquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Duurt nog wel even. Het moet nog koken enzo
Wie doet zoiets nou?quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet het nooit bij mij he!
Ik heb wel vaker opeens een loge die heel lang blijft gehad!
Nou uhm jij onder andere!quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja das waar
[..]
Wie doet zoiets nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |