Als voorbeeld. Niet met de intentie om er daadwerkelijk over te praten.quote:
Is je bed zo klein joh?quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga mijn bed knuffelen
Pak je ze niet te hard aan Buufje?![]()
Dat ledikantje van Joof? Dat kunnen wij wel knuffelen, maar Joof, geen ideequote:Op maandag 7 oktober 2013 22:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is je bed zo klein joh?![]()
Ik knuffel normaal alleen mijn kussen, mijn armen zijn niet groot genoeg voor het hele bed
Reallyquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is je bed zo klein joh?![]()
Ik knuffel normaal alleen mijn kussen, mijn armen zijn niet groot genoeg voor het hele bed
Uhm schat, die paar cm die jij groter bent maakt ook echt geen verschil hoorquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat ledikantje van Joof? Dat kunnen wij wel knuffelen, maar Joof, geen idee
OHNOU, SORRY HOOR! IK WIST NIET DAJ KWOAD WERD!quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Uhm schat, die paar cm die jij groter bent maakt ook echt geen verschil hoor![]()
Onderhoud is sowieso wel beter buiten NL krijg ik het id, veel traditioneler dus wat dat betreft heb je wel gelijk. Teveel prutsers tussen in NL tegenwoordig.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In Merano
[ afbeelding ]
een paar auto's terug. Volgens mij was dit in 2008.
Eigen onderhoud was leuk toen ik nog thuis woonde en we een werkplaats hadden bij huis. Nu mn broertje en ik al jaren weg zijn en mijn vader reuma heeft, hebben we alles maar weggedaan. Want 110km voor een beurtje was duurder dan de auto wegbrengen.
Uhu, overtuigend.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als voorbeeld. Niet met de intentie om er daadwerkelijk over te praten.
Ik kwaad? Welneequote:Op maandag 7 oktober 2013 22:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
OHNOU, SORRY HOOR! IK WIST NIET DAJ KWOAD WERD!
quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat ledikantje van Joof? Dat kunnen wij wel knuffelen, maar Joof, geen idee
Aaah, jochie tochquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Really
[..]
Uhm schat, die paar cm die jij groter bent maakt ook echt geen verschil hoor![]()
Nederlandse auto's gelden anders zelfs de laatste jaren nog steeds als de best onderhouden auto's van Europa, samen met die uit Duitslandquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Onderhoud is sowieso wel beter buiten NL krijg ik het id, veel traditioneler dus wat dat betreft heb je wel gelijk. Teveel prutsers tussen in NL tegenwoordig.
Doe het liever zelf omdat ik dan weet wat er gebeurd en het goed gebeurd. En anders alleen bij kennissen .
Nee het is goed, zelf het onthoudenquote:
Dan lees ik net de verkeerde dingen zekerquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nederlandse auto's gelden anders zelfs de laatste jaren nog steeds als de best onderhouden auto's van Europa, samen met die uit Duitsland
quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee het is goed, zelf het onthouden
Gelukkig maar. Ik was al bang dat je serieus wasquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Loop maak wat te dollen over die shampoo opmerking.
Serieus staat geloof ik niet eens in m'n woordenboekquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik was al bang dat je serieus was
Bijna weer tochquote:
Waarom Lynxje?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee Lynxje
@Vin: hoe waren de films?
Ben nog geen 35quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom Lynxje?
Late reactie trouwens
scheelt weinigquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ben nog geen 35
En ja... want ik was stappen, uitslapen, bezoekje afleggen en werken
Waren wel leukquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee Lynxje
@Vin: hoe waren de films?
brrr, duurt nog ff bij mij.quote:
Maakt toch niet uit.... ik zit nog te denken of ik een rondje prik halen, tandarts uit eten ga doen of dat ik gewoon mijn verjaardag maar ga vierenquote:
Verjaardag vierenquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit.... ik zit nog te denken of ik een rondje prik halen, tandarts uit eten ga doen of dat ik gewoon mijn verjaardag maar ga vieren
Hier gezegd dat ze pech hebben en ik het niet vier, heerlijk.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit.... ik zit nog te denken of ik een rondje prik halen, tandarts uit eten ga doen of dat ik gewoon mijn verjaardag maar ga vieren
T idee tot nu toe is... lui uitnodigen.. indrinken bij mij... bus naar centrum feesten daar en vervolgens met de taxi naar huis en dan pittenquote:
Ik wil best feesten, maar ik heb geen zin in recht zitten en pootjes gevenquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier gezegd dat ze pech hebben en ik het niet vier, heerlijk.
A'foort City!quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
T idee tot nu toe is... lui uitnodigen.. indrinken bij mij... bus naar centrum feesten daar en vervolgens met de taxi naar huis en dan pitten
Hoe en wanneer heb je haar ontmoet?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:21 schreef DaMook het volgende:
Vorige week zei ik dat ik vandaag wee zou bellen, maar gezien het tijdstip heb ik maar een berichtje gestuurd, kan dat kwaad als je een eerste afspraakje aan het regelen was/bent ?
Vorige week zaterdag stond ze achter de bar op het personeelsfeest op de brouwerij. Vorige week dinsdag gebeld, nu dus ge appt ipv gebeld.quote:
Zou ik gewoon zelf wat leuks gaan doen. Ook geen verplichtingen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik wil best feesten, maar ik heb geen zin in recht zitten en pootjes geven
Duurt erg lang.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vorige week zaterdag stond ze achter de bar op het personeelsfeest op de brouwerij. Vorige week dinsdag gebeld, nu dus ge appt ipv gebeld.
Jaquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:21 schreef DaMook het volgende:
Vorige week zei ik dat ik vandaag wee zou bellen, maar gezien het tijdstip heb ik maar een berichtje gestuurd, kan dat kwaad als je een eerste afspraakje aan het regelen was/bent ?
ik ga straks gewoon terug tellenquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou ik gewoon zelf wat leuks gaan doen. Ook geen verplichtingen.
Had zelf niet echt een reden iets te doen, teveel anderezooi die belangrijker was dan een verjaardag die het jaar erop wel weer komt
Je hebt toch wat gestuurd, wat is het probleem dan?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:21 schreef DaMook het volgende:
Ja dat weet ik, maar het duurde 3 dagen voor ik durfde te bellen, ze kon niet en dus zei ik dat ik begin deze week wel zou bellenquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Duurt erg lang.
Nummer regelen, meteen een grappig berichtje sturen (terwijl ze nog tegenover je staat), date afspreken (als ze je echt leuk vindt, doet ze dat meteen en heeft ze geen excuses) en die binnen 4-5 dagen laten plaatsvinden. Dat is het optimale.
Ze waren lekkerquote:
Ok.quote:
Zou eigenlijk bellenquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hebt toch wat gestuurd, wat is het probleem dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |