Serieus staat geloof ik niet eens in m'n woordenboekquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik was al bang dat je serieus was
Bijna weer tochquote:
Waarom Lynxje?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee Lynxje
@Vin: hoe waren de films?
Ben nog geen 35quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom Lynxje?
Late reactie trouwens
scheelt weinigquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ben nog geen 35
En ja... want ik was stappen, uitslapen, bezoekje afleggen en werken
Waren wel leukquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee Lynxje
@Vin: hoe waren de films?
brrr, duurt nog ff bij mij.quote:
Maakt toch niet uit.... ik zit nog te denken of ik een rondje prik halen, tandarts uit eten ga doen of dat ik gewoon mijn verjaardag maar ga vierenquote:
Verjaardag vierenquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit.... ik zit nog te denken of ik een rondje prik halen, tandarts uit eten ga doen of dat ik gewoon mijn verjaardag maar ga vieren
Hier gezegd dat ze pech hebben en ik het niet vier, heerlijk.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit.... ik zit nog te denken of ik een rondje prik halen, tandarts uit eten ga doen of dat ik gewoon mijn verjaardag maar ga vieren
T idee tot nu toe is... lui uitnodigen.. indrinken bij mij... bus naar centrum feesten daar en vervolgens met de taxi naar huis en dan pittenquote:
Ik wil best feesten, maar ik heb geen zin in recht zitten en pootjes gevenquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier gezegd dat ze pech hebben en ik het niet vier, heerlijk.
A'foort City!quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
T idee tot nu toe is... lui uitnodigen.. indrinken bij mij... bus naar centrum feesten daar en vervolgens met de taxi naar huis en dan pitten
Hoe en wanneer heb je haar ontmoet?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:21 schreef DaMook het volgende:
Vorige week zei ik dat ik vandaag wee zou bellen, maar gezien het tijdstip heb ik maar een berichtje gestuurd, kan dat kwaad als je een eerste afspraakje aan het regelen was/bent ?
Vorige week zaterdag stond ze achter de bar op het personeelsfeest op de brouwerij. Vorige week dinsdag gebeld, nu dus ge appt ipv gebeld.quote:
Zou ik gewoon zelf wat leuks gaan doen. Ook geen verplichtingen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik wil best feesten, maar ik heb geen zin in recht zitten en pootjes geven
Duurt erg lang.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vorige week zaterdag stond ze achter de bar op het personeelsfeest op de brouwerij. Vorige week dinsdag gebeld, nu dus ge appt ipv gebeld.
Jaquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:21 schreef DaMook het volgende:
Vorige week zei ik dat ik vandaag wee zou bellen, maar gezien het tijdstip heb ik maar een berichtje gestuurd, kan dat kwaad als je een eerste afspraakje aan het regelen was/bent ?
ik ga straks gewoon terug tellenquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou ik gewoon zelf wat leuks gaan doen. Ook geen verplichtingen.
Had zelf niet echt een reden iets te doen, teveel anderezooi die belangrijker was dan een verjaardag die het jaar erop wel weer komt
Je hebt toch wat gestuurd, wat is het probleem dan?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:21 schreef DaMook het volgende:
Ja dat weet ik, maar het duurde 3 dagen voor ik durfde te bellen, ze kon niet en dus zei ik dat ik begin deze week wel zou bellenquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Duurt erg lang.
Nummer regelen, meteen een grappig berichtje sturen (terwijl ze nog tegenover je staat), date afspreken (als ze je echt leuk vindt, doet ze dat meteen en heeft ze geen excuses) en die binnen 4-5 dagen laten plaatsvinden. Dat is het optimale.
Ze waren lekkerquote:
Ok.quote:
Zou eigenlijk bellenquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hebt toch wat gestuurd, wat is het probleem dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |