Ik heb geen shampooquote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Normaal haar, dat last heeft van Roos..
Nee!quote:
Heul welquote:
Jij hebt dan ook geen haar. Op je hoofd.quote:
Ik rijd nog wel eens naar Italie en zo, dan is een stille comfortabele auto een groot verschil tov een stuiterbakje. Wel eens met de Mini Cooper van mn ex daarheen geweest, ding had de hele WORKS lading erop/in zitten, dat was toch iets minder relaxed.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je reactie met de weg en de hele beleving is wel anders maar sowieso is het een combinatie van inderdaad. Vermoeidheid nog nooit last van gehad en ik rij toch al iets van 10jaar hetzelfde.
Maar veel zit er ook niet meer, wat ik me zo kan herinnerenquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Ik ben geen Peu met kale knobbel hoor
Ik zie niet wat er makkelijker aan isquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb je nou je zin trouwens, nu gaat het wel over shampoo
[..]
Gewoon makkelijker
quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar veel zit er ook niet meer, wat ik me zo kan herinneren
I didn't start it.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb je nou je zin trouwens, nu gaat het wel over shampoo
Als je een echt merk had gekocht had je niet steeds terug naar de dealer gehoeven in Italiequote:Op maandag 7 oktober 2013 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik rijd nog wel eens naar Italie en zo, dan is een stille comfortabele auto een groot verschil tov een stuiterbakje. Wel eens met de Mini Cooper van mn ex daarheen geweest, ding had de hele WORKS lading erop/in zitten, dat was toch iets minder relaxed.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je een echt merk had gekocht had je niet steeds terug naar de dealer gehoeven in Italie
Heb er zelf niet zoveel last van, hou wel van wat geluid
Die ene keer dat jij mij gezien hebt, had ik korte stekeltjes ja.. Nu is het langer, en blijft het ook zoquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar veel zit er ook niet meer, wat ik me zo kan herinneren
Eigen onderhoud is goedkoperquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]kan het je aanraden, onderhoud daar is veel goedkoper dan hier
En wie begon er daarvoor overquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nuhu. Joof did
Hij vroeg ernaar.
Check die twee excuusnegers.quote:
In Meranoquote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga mijn bed knuffelen
Pak je ze niet te hard aan Buufje?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |