Meer qua wegenbelasting en benzinequote:Op maandag 7 oktober 2013 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt best mee, is maar 7k euro. Twee auto's (en vooral 2 luxe coupe's) is wat teveel anders zou ik em zelf overnemen.
Dat zou goedkoper zijn dan mijn huidige autoquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Meer qua wegenbelasting en benzine
Ik denk niet dat er iemand is die dat wil betalen voor een Alfa.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt best mee, is maar 7k euro. Twee auto's (en vooral 2 luxe coupe's) is wat teveel anders zou ik em zelf overnemen.
Als jouw buren jaloers worden schep ik op?quote:
D'r zijn mensen die betalen 65k euro voor een nieuwe, paar jaar terug zelfs 150k euro en die was uitverkocht voordat die te zien was.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er iemand is die dat wil betalen voor een Alfa.
Ik zeg niet dat het weinig geld is, maar voor de auto zelf is het niet duur.quote:
Zo geweldig is die Alfa nou ook weer nietquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als jouw buren jaloers worden schep ik op?
Weet ik, die sporen allemaal nietquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
D'r zijn mensen die betalen 65k euro voor een nieuwe, paar jaar terug zelfs 150k euro en die was uitverkocht voordat die te zien was.
Dan zou ik die weg doen en die andere gebruikenquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zou goedkoper zijn dan mijn huidige auto
Maar... het, is, een, ALFA!quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo geweldig is die Alfa nou ook weer niet
Ik heb juist voor een wat grotere en luxere auto gekozen (in de ijdele hoop dat ik dan eens wat rustiger zou gaan rijden ipv met sportauto'squote:Op maandag 7 oktober 2013 21:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan zou ik die weg doen en die andere gebruiken
Dan ben je ook wel afgezet ja, een Renault kopenquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
Collega kocht laatst zo'n oude Renault Scenic voor 4kKeihard afgezet
Het is een stuk blik op vier wielen, en het rijd je overal naartoe waar je heen wil. Net als iedere andere auto.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar... het, is, een, ALFA!Alfa's zijn
quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan ben je ook wel afgezet ja, een Renault kopen
Echt een typisch vrouwen antwoordquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is een stuk blik op vier wielen, en het rijd je overal naartoe waar je heen wil. Net als iedere andere auto.
OMG! Ik hoopte dat die voor 4k toch al wel het model hierna had kunnen krijgenquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo een in bordeaux rood
Nee, auto's zijnquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is een stuk blik op vier wielen, en het rijd je overal naartoe waar je heen wil. Net als iedere andere auto.
Elke autoliefhebbede collega: "je bent echt keihard afgezetquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
OMG! Ik hoopte dat die voor 4k toch al wel het model hierna had kunnen krijgen
Beetje zonde als je flink duurder uit bent, sportief rijdt sowieso veel beter vindt ik.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb juist voor een wat grotere en luxere auto gekozen (in de ijdele hoop dat ik dan eens wat rustiger zou gaan rijden ipv met sportauto's).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |