Gaf het licht?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:57 schreef sacha het volgende:
[..]
ik probeer al de hele avond te achterhalen wat het was
het was vanmiddag nog licht dus dat weet ik niet, zoek nu naar afbeeldingen van drones, misschien was dat hetquote:
Drones zijn helemaal hot heden ten dagequote:Op zondag 6 oktober 2013 22:01 schreef sacha het volgende:
[..]
het was vanmiddag nog licht dus dat weet ik niet, zoek nu naar afbeeldingen van drones, misschien was dat het
Zoiets?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:01 schreef sacha het volgende:
[..]
het was vanmiddag nog licht dus dat weet ik niet, zoek nu naar afbeeldingen van drones, misschien was dat het
daarom heeft Drakin haar imker diploma zeker ook gehaaldquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Drones zijn helemaal hot heden ten dage
ik zit al een hele tijd te zoeken naar afbeeldingen...quote:
Een duikende grote vogel?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:21 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zit al een hele tijd te zoeken naar afbeeldingen...
het was donkergrijs, 1 kleur, had geen propellers, was solide, een soort dikke ellips met vleugelvormen... en het maakte geen geluid
nu was het eiland vergeven van de vogelaars dit weekend maar deze rare vogel was mechanischquote:
het dook niet, het vloog in een rechte lijn, op een gegeven moment achterna gezeten door 2 sportvliegtuigjesquote:
Ik heb zo'n schijthekel aan al gifjes en plaatjes met lollige tekstenquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:49 schreef Leandra het volgende:
Dat kind in de OP kwam me al zo bekend voor, maar dat komt omdat mijn zoon deze afbeelding in WhatsApp heeft:
[ afbeelding ]
Grappig om het origineel nu eens te zien
Heeft je zoon al zn eigen mobile dan Lean?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:49 schreef Leandra het volgende:
Dat kind in de OP kwam me al zo bekend voor, maar dat komt omdat mijn zoon deze afbeelding in WhatsApp heeft:
[ afbeelding ]
Grappig om het origineel nu eens te zien
Hij heeft het gewoon als afbeelding van WA, je weet wel, het plaatje dat je ziet als je een berichtje van of naar iemand stuurt.... waar je ze (behalve aan de naam) aan herkent in je lijst.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb zo'n schijthekel aan al gifjes en plaatjes met lollige teksten
Bijna elk topic wordt er na een tijdje mee geinfecteerd
De oudste wel, de jongste vroeg er vanavond om....quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft je zoon al zn eigen mobile dan Lean?
Er zit wel veel stof op die lens.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:46 schreef sacha het volgende:
aha! http://www.ufomeldpunt.nl/melding/3086-vliegend-object/
Ik heb 1 huisvlieg die ik nu al zeker een maand niet te pakken krijg.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:58 schreef sacha het volgende:
[..]zoveel stof als er vliegenpoep op mijn scherm zit
Ah das dan wel weer schattig... Ja dat je oudste er mee rondloopt wist ik al langer ...quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:56 schreef Leandra het volgende:
De oudste wel, de jongste vroeg er vanavond om....
Ik tegen N; Kun je mij even m'n mobieltje geven?
Soneal: Papa Floornijn ook mobieltje geven?
quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:21 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zit al een hele tijd te zoeken naar afbeeldingen...
het was donkergrijs, 1 kleur, had geen propellers, was solide, een soort dikke ellips met vleugelvormen... en het maakte geen geluid
Nee, wij moesten ook heeeeeeeel hard lachen toen hij om zijn mobieltje vroegquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah das dan wel weer schattig... Ja dat je oudste er mee rondloopt wist ik al langer ...![]()
Maar lijkt me toch iets te vroeg voor de kleinste toch ?
Of ben ik daar nu conservatief in ?
Snap ik, ik bedoelde het hier op FOK!quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:56 schreef Leandra het volgende:
Hij heeft het gewoon als afbeelding van WA, je weet wel, het plaatje dat je ziet als je een berichtje van of naar iemand stuurt.... waar je ze (behalve aan de naam) aan herkent in je lijst.
Ik wordt altijd uitgelachen wanneer mensen mijn mobieltje zien.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, wij moesten ook heeeeeeeel hard lachen toen hij om zijn mobieltje vroeg
Tot jij als laatste nog accu power hebt als de hele wereld zonder stroom zit en de rest niet meer kan laden!quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:04 schreef sig000 het volgende:
Ik wordt altijd uitgelachen wanneer mensen mijn mobieltje zien.![]()
Er zit nog een antenne aan?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik wordt altijd uitgelachen wanneer mensen mijn mobieltje zien.![]()
Dit was wel erg extreem: TV / [USA] Suits #6quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan er soms wel om lachen, maar ik kom het dan ook maar heel sporadisch tegen.
Nee daar was de accu van versleten, die ik nu heb is onverslijtbaar, als ie uit mijn zak valt, zet ik onderdelen weer in elkaar en ding werkt weer.quote:
Dat is de hele aflevering bijna in een half topicquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:08 schreef APK het volgende:
[..]
Dit was wel erg extreem: TV / [USA] Suits #6
Niet openen als je niet minstens aan wifi hangt.
De Nokia 5310quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee daar was de accu van versleten, die ik nu heb is onverslijtbaar, als ie uit mijn zak valt, zet ik onderdelen weer in elkaar en ding werkt weer.![]()
Ja, het is verbazingwekkend hoe goed de telefooncamera's tegenwoordig zijn.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:12 schreef chufi het volgende:
Ik heb laatst gewoon een foto vanaf mn Iphone ingeleverd voor de FoKfotowedstrijd ...
Ik moet 'm even zoeken, moment.quote:
Kijk FOT / De FOK!fotowedstrijd - sept & okt - zwart-witquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, het is verbazingwekkend hoe goed de telefooncamera's tegenwoordig zijn.
Wow, ziet er mooi uit voor een telefoonfoto!quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk FOT / De FOK!fotowedstrijd - sept & okt - zwart-wit
Die met de lollie speelt vals.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt gewoon ff een filtertje over heen gedaan en voila ...quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:20 schreef APK het volgende:
[..]
Wow, ziet er mooi uit voor een telefoonfoto!
Oeh, mag dat wel volgens de regels?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt gewoon ff een filtertje over heen gedaan en voila ...
Ja dat mag anders was ie niet geplaatst.. Zolang je niet echt gaat editten / fotoshoppen en zo ...quote:
Heel fraai, mooie compositie ookquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar gewoon ter plekke gemaakt...quote:
Heb je wel je juiste bril opquote:
Ik zal wel weer te rechtlijnig zijn maar Zwart-Wit hoort geen kleur in. Dan is het nep.quote:
Vind ik ook, maar ik had nog niet naar het onderwerp van de wedstrijd gekeken, de foto an sich vind ik heel fraai, en als die dingen zoals met die lolly ook al mogen....quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik zal wel weer te rechtlijnig zijn maar Zwart-Wit hoort geen kleur in. Dan is het nep.
Dit vind ik nog steeds een geweldige zwart-wit foto.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar ik had nog niet naar het onderwerp van de wedstrijd gekeken, de foto an sich vind ik heel fraai, en als die dingen zoals met die lolly ook al mogen....
Die is meer blauw-wit op mijn monitorquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dit vind ik nog steeds een geweldige zwart-wit foto.
[ afbeelding ]
Dat is de echte, die van mij was ook bewerkt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:46 schreef APK het volgende:
Dit zou zwart-wit moeten zijn volgens Photoshop:
[ afbeelding ]
De bewerkte, bewerkte, echte danquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is de echte, die van mij was ook bewerkt.
Gelukkig is zijn muziek op vinyl niet te bewerken.quote:
Die lijkt een blauw filter te hebben....... idd wel een hele mooie fotoquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dit vind ik nog steeds een geweldige zwart-wit foto.
[ afbeelding ]
Het lijkt er nog steeds 1950quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:47 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Even voor de goede order.. Dit is geen zwart wit ..
Die van APK lijkt meest op het ooit origineel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die lijkt een blauw filter te hebben....... idd wel een hele mooie foto
Nu wel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:47 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Even voor de goede order.. Dit is geen zwart wit ..
Ik zou beginnen met een prepaidquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:56 schreef Leandra het volgende:
De oudste wel, de jongste vroeg er vanavond om....
Ik tegen N; Kun je mij even m'n mobieltje geven?
Soneal: Papa Floornijn ook mobieltje geven?
Daar ben ik blijven hangen, 1x in de 3 maanden waardeer ik op met 10 euro.quote:
Ja weet ik ... Deze heeft eigenlijk ook wel iets maar dan met dat andere filter, blijf ik het mooier vinden.. Deze is wel veel symmetrischer .. En dat gewoon per toeval ...quote:
Het is een mooie foto door de lijnen en sfeer die erin zit en dan maakt kleur niet zoveel uitquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja weet ik ... Deze heeft eigenlijk ook wel iets maar dan met dat andere filter, blijf ik het mooier vinden.. Deze is wel veel symmetrischer .. En dat gewoon per toeval ...
Dan hoef jij je mobiel ook maar hooguit één keer in de week op te laden.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar ben ik blijven hangen, 1x in de 3 maanden waardeer ik op met 10 euro.
Yep, ik bel zelden zelf.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan hoef jij je mobiel ook maar hooguit één keer in de week op te laden.
En mobiel dataverkeer uitquote:
Voor je het weet bestelt hij een autoquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
En mobiel dataverkeer uit
Maar nee, die van mij zit niet eens in de wandelwagen met mijn telefoon te spelen.
Nou zit hij sowieso niet meer in de wandelwagen, maar kennelijk is dat tegenwoordig heel gewoon.
Ik vind het lijnenspel van die andere foto veel mooier....quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja weet ik ... Deze heeft eigenlijk ook wel iets maar dan met dat andere filter, blijf ik het mooier vinden.. Deze is wel veel symmetrischer .. En dat gewoon per toeval ...
Ja, dat hij niet tevreden is dat we niet gelijk een autootje voor hem uitzoeken en dat hij dan even een Saab Cabrio op Marktplaats scoortquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor je het weet bestelt hij een auto
OMG, zo begon dat ooit hier met een veulen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat hij niet tevreden is dat we niet gelijk een autootje voor hem uitzoeken en dat hij dan even een Saab Cabrio op Marktplaats scoort
Want voor het gemak staan je creditcard gegevens op auto-invullenquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat hij niet tevreden is dat we niet gelijk een autootje voor hem uitzoeken en dat hij dan even een Saab Cabrio op Marktplaats scoort
Slimmerdquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:14 schreef Leandra het volgende:
Hij post op FOK! graag hartjes trouwens![]()
En in Whatsapp naar N, en dan stuurt N een hele rij hartjes terug, hij tellen... kwam hij niet verder dan vier (inmiddels wel), ik doortellen tot we ze allemaal gehad hadden zegt hij "vier is enoeg"
Ja die symmetrie is er gedeeltelijk omdat het links anders is Maar op een of andere manier koos ik voor die1e met dat vage gekleurde grijsquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het lijnenspel van die andere foto veel mooier....
De kleur trouwens ook, maar die andere foto grijpt me veel meer dan deze symmetrische, en dat terwijl ik absoluut van symmetrie hou.
Op mijn telefoon toevallig niet... sterker nog; ik heb niet eens een app van de bank op m'n telefoonquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Want voor het gemak staan je creditcard gegevens op auto-invullen
Stond er ineens een veulen in de gangquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
OMG, zo begon dat ooit hier met een veulen.![]()
Het is net of het gebouw erachter zijn neus eronder door wilt stekenquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die symmetrie is er gedeeltelijk omdat het links anders is Maar op een of andere manier koos ik voor die1e met dat vage gekleurde grijs.. Maar die lokatie leent zich echt voor dit soort fotos ... Indrukwekkend
Nee maar wel die van N's bank tochquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op mijn telefoon toevallig niet... sterker nog; ik heb niet eens een app van de bank op m'n telefoon
Ik ga nooit dingen via een app op mijn bankrekening regelen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op mijn telefoon toevallig niet... sterker nog; ik heb niet eens een app van de bank op m'n telefoon
Ik vind zo'n bank app op mijn telefoon ideaalquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit mee betaald ... Volgens mij kan dat ookok nog steeds niet ... Ook nooit geprobeerd btw..quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind zo'n bank app op mijn telefoon ideaal![]()
Voor een meegenomen boodschapje, een te delen etentje, kinderen die ineens (altijd) geld nodig hebben.
Ik kan nog wel telefonisch bankieren, en daarmee kan ik ook bij onze gezamenlijke rekeningen (zelfde bank), dus in geval van nood kan ik de centjes voor een Saab Cabrio gewoon even overschrijven naar m'n eigen rekeningquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind zo'n bank app op mijn telefoon ideaal![]()
Voor een meegenomen boodschapje, een te delen etentje, kinderen die ineens (altijd) geld nodig hebben.
Ik was op een BBQ met de familie bij een vriend die paarden fokte, van het 1 kwam het ander en toen moest ik plek gaan regelen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stond er ineens een veulen in de gang
Je kan er alleen geld mee naar bankrekeningen overmaken, niet in een winkel betalen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit mee betaald ... Volgens mij kan dat ookok nog steeds niet ... Ook nooit geprobeerd btw..
Hoe vaak doe je dat onderweg?quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan er alleen geld mee naar bankrekeningen overmaken, niet in een winkel betalen.
Bij de Rabobank volgens mij alleen naar rekeningen waar je al een keer een betaling aan gedaan hebt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan er alleen geld mee naar bankrekeningen overmaken, niet in een winkel betalen.
Bestaat dat nog steeds? Dat heb ik inderdaad ook nog een tijd gedaan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan nog wel telefonisch bankieren, en daarmee kan ik ook bij onze gezamenlijke rekeningen (zelfde bank), dus in geval van nood kan ik de centjes voor een Saab Cabrio gewoon even overschrijven naar m'n eigen rekening![]()
Alleen een beetje jammer dat ik de belastingdienst dan volgend jaar niet meer kan betalen![]()
Ik heb hier weleens van die tweakers die spullen kopen en dan met Rabo via telefoon geld overmaken?quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij de Rabobank volgens mij alleen naar rekeningen waar je al een keer een betaling aan gedaan hebt.
Ik denk gemiddeld toch zo'n 4-5 keer per week.quote:
Oh dat weet ik niet, ik gebruik het alleen maar om tussen m'n eigen rekeningen geld over te maken.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb hier weleens van die tweakers die spullen kopen en dan met Rabo via telefoon geld overmaken?
Moet je wel eerst een toegangscode bij je bank aanvragen voordat je telefonisch kan bankieren.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb hier weleens van die tweakers die spullen kopen en dan met Rabo via telefoon geld overmaken?
Ja maar... het is een Saab, en die kan er bij uitstek wel tegen... die is ook geschikt om in de winter mee te rijden, en we hebben nu een garage, dus hij kan ook gewoon binnen staan (als de garage leeggeruimd is...quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bestaat dat nog steeds? Dat heb ik inderdaad ook nog een tijd gedaan.
Laat die cabrio maar op Marktplaats staan, meestal is het weer er hier toch niet naar.
Ik denk nog veel in cash, heb dat ook altijd bij me, werkt altijd.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk gemiddeld toch zo'n 4-5 keer per week.
Ik zit nu ff te kijken en volgens mij zou ik het moeten kunnen ... Betalen via mobiel dan en zo ... Maar waarom .. ?? Als ik in een winkel ben betaal ik meestal per pinpas... Soms contant.. En thuis doe ik het dan via de computer voor online aankopen, hetgeen dus overeenkomt met mobiel aankopen ..quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk gemiddeld toch zo'n 4-5 keer per week.
Heb nooit de behoefte om aan al die spaaracties mee te doen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die van mij is aan m'n airmiles gekoppeld, dus niet anoniem
Ik ging er met de oudste altijd van naar de Efteling.... ik geloof dat N en ik samen inmiddels genoeg airmiles hebben om de halve familie mee te nemenquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb nooit de behoefte om aan al die spaaracties mee te doen.
Zou niet weten wat ik met die airmiles moet doen en heb ook absoluut geen zin om me daar in te verdiepen.
De goede aanbiedingen haal ik bij de AH, de rest ergens anders.
Ik reken wat anders, als ik genoeg verdien aan een ritje dan zullen die punten me aan de reet roesten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:58 schreef Leandra het volgende:
Nah, ik gebruik de airmiles dan weer niet om te tanken.... een kaartje Efteling kost Ī 34,50 of 3450 airmiles, als ik de airmiles gebruik om te tanken dan zijn 3000 airmiles goed voor Ī 15,=
Dat vind ik dan dus zonde.... want als ik ze voor een Eftelingkaartje gebruik zijn ze het dubbele waard.
Tanken doe ik atijd cash, via de pin vertrouw ik niet, teveel informatie.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:11 schreef Leandra het volgende:
Oh, zo'n freebees pasje? Geen flauw idee hoe dat werkt, ik weet wel dat m'n airmiles bij Shell altijd op de bon staan (m'n totaalsaldo).
hihiquote:Op maandag 7 oktober 2013 01:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Tanken doe ik atijd cash, via de pin vertrouw ik niet, teveel informatie.
Ik geef graag mijn geld uit zonder dat het overal vastgelegd wordt.quote:
Dat ligt er vooral aan wie er op je bankrekening kunnen kijkenquote:Op maandag 7 oktober 2013 01:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Tanken doe ik atijd cash, via de pin vertrouw ik niet, teveel informatie.
Nee want staat ook op rekening van tankstation. Idem in de winkel.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt er vooral aan wie er op je bankrekening kunnen kijken
Jij was natuurlijk weer wandelen ...quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wat een briljante TT![]()
[ afbeelding ]
Ja, ik was weer wandelen, hel was heeeeeeeeeeeeeeerlijk weer trouwensquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij was natuurlijk weer wandelen ...
Morgen ff langs bij mn ouwe werk fietsen en kijken hoe de zaken daar staan... En gelijk nog wat persoonlijke spullen ophalen.
Geen idee, ik heb vorige week navraag gedaan, geen antwoord en iemand (van mn vroegere periode daar 1999 - 2004) van een andere afdeling daar zou kijken wat ie kon doen, ook nog geen antwoord..quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, ik was weer wandelen, hel was heeeeeeeeeeeeeeerlijk weer trouwens![]()
Ben je nu definitief je baan kwijt dan?
Gewoon geen antwoord?quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb vorige week navraag gedaan, geen antwoord en iemand (van mn vroegere periode daar 1999 - 2004) van een andere afdeling daar zou kijken wat ie kon doen, ook nog geen antwoord..
Ondertussen maar eens rond gaan kijken op de markt om het UWV ook weer tevreden te kunnen stellen..
Ja, idd ...Ik krijg ook steeds minder zin om eventueel terug te keren daar ... Ik kijk morgen of iemand me iets meer kan vertellen.. Ondertussen mezelf maar weer eens op de markt aan het zetten..quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gewoon geen antwoord?
Dat gaat wel héél vreemd daar dan....
ja, sterkte Chuf, gaat er wel raar aan toe daar, maar misschien weet je morgen meer.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, idd ...Ik krijg ook steeds minder zin om eventueel terug te keren daar ... Ik kijk morgen of iemand me iets meer kan vertellen.. Ondertussen mezelf maar weer eens op de markt aan het zetten..
Ja dank je Fann, ik heb het er hier maar beter ff niet meer over ...quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja, sterkte Chuf, gaat er wel raar aan toe daar, maar misschien weet je morgen meer.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hel was heeeeeeeeeeeeeeerlijk weer trouwens![]()
dat snap ik, ik vind het grappigquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
HET bedoel iktypfoutje
Ik ga morgen naar de hel en waarschijnlijk blij dat ik er weer uit kan lopenquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat de hel weer heerlijk was enzo..hmmmmmm
Vond je je baan zo naar dan?quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar de hel en waarschijnlijk blij dat ik er weer uit kan lopen
Wel de meest drukke en stressvolste van alle die ik gehad heb .. (en nee er was er een die was veel erger ...)quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vond je je baan zo naar dan?
Dan is het misschien niet eens zo slecht en kan je even vakantie houden, of je snel een nieuwequote:Op maandag 7 oktober 2013 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel de meest drukke en stressvolste van alle die ik gehad heb .. (en nee er was er een die was veel erger ...)
Niets geen vakantiequote:Op maandag 7 oktober 2013 18:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan is het misschien niet eens zo slecht en kan je even vakantie houden, of je snel een nieuwe
baan vindt in deze tijd is een tweede natuurlijk. dat weet ik ook niet.
Maar in 2006 was er geen crisis.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets geen vakantiemaar wel ff lekker uitrusten, maar ik moet natuurlijk wel mn best doen om iets nieuws te vinden ... En daar zie ik eigenlijk best wel tegen op.. Maar in 2006 lukte het ook gewoon...
Ja zou kunnen, Het goede nieuws is dat NL per vandaag niet meer in crisis is ... We gaan het merkenquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar in 2006 was er geen crisis.
Ik wil je niet onnodig ongerust maken, maar de arbeidsmarkt zag er in 2006 heel anders uit dan nu.
Jij bent zo raar dat je waarschijnlijk binnen een maand weer een nieuwe baan hebt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zou kunnen, Het goede nieuws is dat NL per vandaag niet meer in crisis is ... We gaan het merken
Hoger salaris misschien alleen als contractor... Maar ik zeg geen neequote:Op maandag 7 oktober 2013 19:12 schreef APK het volgende:
[..]
Jij bent zo raar dat je waarschijnlijk binnen een maand weer een nieuwe baan hebt.
Met minder stress en een hoger salaris
het was maar een gevoelquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zou kunnen, Het goede nieuws is dat NL per vandaag niet meer in crisis is ... We gaan het merken
ff mn bankrekening bekijken ....quote:
even checken of je salaris er is terwijl je niet gewerkt hebt?quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
ff mn bankrekening bekijken ....Normaliter wordt het vandaag bijgeschreven .... Morgen nog ff checken ...
Nog wel 7 dagen Sas .. of zoiets toch altijd nog zoiets van ...quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:06 schreef sacha het volgende:
[..]
even checken of je salaris er is terwijl je niet gewerkt hebt?
Ik snap er geen reet van.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:12 schreef APK het volgende:
[..]
Jij bent zo raar dat je waarschijnlijk binnen een maand weer een nieuwe baan hebt.
Met minder stress en een hoger salaris
Wat snap je niet?quote:
De situatie natuurlijk, en de slappe houdingquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:37 schreef APK het volgende:
[..]
Wat snap je niet?
Mijn opmerking of de situatie?
Ben het niet altijd met je eens (eigenlijk vaak niet, zeg maar bijna nooit...), maar nu...quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
De situatie natuurlijk, en de slappe houding
Daar is een forum voorquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben het niet altijd met je eens (eigenlijk vaak niet, zeg maar bijna nooit...), maar nu...
Mijn situatie is ook niet normaal.. Er zaten 2 agencies tussen mij en mn werkgever ... En die 2 agencies kwamen er kennelijk niet meer uit.. Nederlands gedeelte houdt het voor gezien.. Net dat i op Vakantie ga.. Een nieuwe agent heeft me gecontacteerd, maar die trok zich terug op het moment dat ie mn salaris-strook zag en zei.. Ja daar maak ik geen winst op .. Als je 10 % omlaag zou kunnen gaan... ..quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
De situatie natuurlijk, en de slappe houding
En je houding?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn situatie is ook niet normaal.. Er zaten 2 agencies tussen mij en mn werkgever ... En die 2 agencies kwamen er kennelijk niet meer uit.. Nederlands gedeelte houdt het voor gezien.. Net dat i op Vakantie ga.. Een nieuwe agent heeft me gecontacteerd, maar die trok zich terug op het moment dat ie mn salaris-strook zag en zei.. Ja daar maak ik geen winst op .. Als je 10 % omlaag zou kunnen gaan... ..
Lastig Chuuf. Je wekt de indruk dat je het laat lopenquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn situatie is ook niet normaal.. Er zaten 2 agencies tussen mij en mn werkgever ... En die 2 agencies kwamen er kennelijk niet meer uit.. Nederlands gedeelte houdt het voor gezien.. Net dat i op Vakantie ga.. Een nieuwe agent heeft me gecontacteerd, maar die trok zich terug op het moment dat ie mn salaris-strook zag en zei.. Ja daar maak ik geen winst op .. Als je 10 % omlaag zou kunnen gaan... ..
Kijk mijn direct contact was een agent hier .. DIe mn papierwerk deed.. Maar ik heb een 2 tal mensen direct benaderd.. en niets terug gehoord... Maar gedurende mijn periode heb ik zo 3 mensen op vreemde manier zien verdwijnen .. Ik hoop het graag te horen .. Mogelijk dat ik nog een poging waag met een open sollcitatie naar mn beoogde functie ...quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Lastig Chuuf. Je wekt de indruk dat je het laat lopen
Nee, dat je er één dag voordat je op vakantie gaat achter komt dat je contract afloopt en je niets weet, ik snap niet dat je daar dan niet eerder/vaker/meer achteraan bent gegaan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ze me tijdens mn vakantie niet lastig moeten vallen ?
Omdat er de laatste maanden alleen maar werd gesuggereerd om me in vaste dienst te nemen.. Dus ik ging meer uit van een automatische verlenging zoals het jaar daarvoor of dat er een aanbieding zo komen ...quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, dat je er één dag voordat je op vakantie gaat achter komt dat je contract afloopt en je niets weet, ik snap niet dat je daar dan niet eerder/vaker/meer achteraan bent gegaan.
Agencies zijn achterhaald. Want voor de werkgever maakt het niet uit, volgens een uitspraak van de rechter. Je hebt nl. een werkrelatie met de werkgever en niet met je agency, want die betaalt je alleen maar. Kun je net zo goed rechtstreeks via de werkgever gaan werken.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ifquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat er de laatste maanden alleen maar werd gesuggereerd om me in vaste dienst te nemen.. Dus ik ging meer uit van een automatische verlenging zoals het jaar daarvoor of dat er een aanbieding zo komen ...
Denkt het wel ...quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar je begrijpt mijn punt vast wel...
Dat vind ik nogal meevallen FANN.. Dus maak je niet te druk , maar zullen we eens een bakkie doen .. woensdagmiddag of zo ?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nou Chufi heeft op zijn kloten gehad zie ik
Nah, beter van niet Chufquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal meevallen FANN.. Dus maak je niet te druk , maar zullen we eens een bakkie doen .. woensdagmiddag of zo ?
Dat vind ik dan weer zo lief van je Fannquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah, beter van niet Chuf![]()
Godver, ik weet nooit wat ik moet zeggen als je zo begint
Denk mee met de rest die inmiddel met me meedenkt en het komt goed ...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nee, ik maak me nergens druk om eigenlijk
En wat jou betreft... ik denk dat je wel weer iets zal vinden eigenlijkik weet niet wat,
maar zal wel goed komen, zo denk ik eigenlijk meestal
Ik zou je geen raad kunnen geven, maar als jij denkt dat je wel weer iets anders zal vindenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk mee met de rest die inmiddel met me meedenkt en het komt goed ...![]()
wéér?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:08 schreef MadMaster het volgende:
Chuf, bukken, opgepast.
Schietpartij weer in de buurt (Pieter Postsingel), hoorde de knallen zo'n 20 minuten geleden en daarna de sirenes...
Echt niets gehoord MM.. Normaliter hoor ik dat wel en kijk ik ff op mn balkon of zo.. Maar net iets te ver weg denk ik zo .. Mar geen sirenes gehoord.. Maar ja ik was ook ff met FANN bezig en dan vergeet je allesquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:08 schreef MadMaster het volgende:
Chuf, bukken, opgepast.
Schietpartij weer in de buurt (Pieter Postsingel), hoorde de knallen zo'n 20 minuten geleden en daarna de sirenes...
Geen overval pogingen gehad .. Gelukkig ook maar .. Want dat wil niemand toch voor een mobieltje overvallen worden... Waar gaat het heen ...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb trouwens wel sinds 3 dagen mijn telefoon mee tijdens het wandelen, maar tot nu
toe gaat het goed
Neh, ik denk ALS ze je overvallen dat ze wel meer willen dan je telefoon, waarschijnlijk je geld, maarquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen overval pogingen gehad .. Gelukkig ook maar .. Want dat wil niemand toch voor een mobieltje overvallen worden... Waar gaat het heen ...
Ja beter de iig goed belichte routes volgen... Niet dat ik zoveel routes ken , maar zlfs overdag zijn er waar ik zo mn twijfels over heb...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neh, ik denk ALS ze je overvallen dat ze wel meer willen dan je telefoon, waarschijnlijk je geld, maar
dat hebben we nooit bij ons, maar dat zullen ze wel niet meteen geloven, dus zal je wel eerst
een paar tikkies krijgenmaar ja, we hebben nu wel veiliger route's uitgezocht, want ik kreeg
de zenuwen van die donkere plekken, dus dat doen we niet meer.
Ik heb de TV niet eens aanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:14 schreef drakin het volgende:
de enige knallen die ik hoor komen van mijn tv. alleen is deze film zo slecht dat ik hem niet verder ga zien
Die buurt waar MM het over had die wordt volgens mij door de politie genegeerd ..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb de TV niet eens aanlekker rustig
Lekkere buurt zal dat zijn danquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Die buurt waar MM het over had die wordt volgens mij door de politie genegeerd ..
Op een forum kan dat prima, je hoeft toch niet gelijk te reageren?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
godsamme, ik zit in een paar topics tegelijk en dat gaat eigenlijk niet
Nee, maar ik zat geloof ik in 4 topics in dat is dus een beetje veelquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op een forum kan dat prima, je hoeft toch niet gelijk te reageren?
Nah... net waren het er 4 maar ik hou het voor gezienquote:
Maak je de Griek dan niet wakker of heb je een headsetje?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... net waren het er 4 maar ik hou het voor gezien![]()
k ga nog even muziekies luisteren ...
rustgevend enzo
Die is nog wakker hoor, die is even zijn eigen dingetjes doen zeg maar...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je de Griek dan niet wakker of heb je een headsetje?
Deze van Caro is wel relaxed btwquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die is nog wakker hoor, die is even zijn eigen dingetjes doen zeg maar...
Truste All!
Op zijn kloten gehad? Hoe kom je daar nou bij? Sommigen snappen de reactie en houding van chufi niet en zeggen dat, dat is heel normaal in de grotemensenwereldquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nou Chufi heeft op zijn kloten gehad zie ik
Het was saai op fok daarom ging de tv aan, eerste film was erg leuk, maar die 2equote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb de TV niet eens aanlekker rustig
Welke films?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Het was saai op fok daarom ging de tv aan, eerste film was erg leuk, maar die 2e
Ik heb een lijstje films uit dit filmpje die ik wil zien, omdat het me allemaal niet moeilijk om bij na te denken films leken en het ook wel een leuke uitdaging leek.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik helemaal niks, leuk voor kinderen, die eerste ken ik niet
Voor jou zal het vast leuk zijn, er wordt veel in geraced.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:19 schreef sasquatsch het volgende:
Die Fast & Furious films zijn leuk. (Al heb ik deel 6 nog niet gezien).
In alle delen ?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Voor jou zal het vast leuk zijn, er wordt veel in geraced.
Nou ik had een stuk film geskipped en daar stonden 2 mannen te vechten, maar even later gingen ze toch maar weer tegen elkaar racen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
In alle delen ?![]()
Hoeveel delen zijn er dan? Is het wat? Gaat het alleen over racen of is er nog meer?
Alleen over racen lijkt me niks
Klinkt eh.... een beetje saaiquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou ik had een stuk film geskipped en daar stonden 2 mannen te vechten, maar even later gingen ze toch maar weer tegen elkaar racen.
O en af en toe praten ze.
Is allemaal hetzelfde, beetje pulp voor pubers.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Klinkt eh.... een beetje saai
Dan sla ik maar overquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is allemaal hetzelfde, beetje pulp voor pubers.
Aan het binnenhalenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:23 schreef Tarado het volgende:
Dit vond ik wel een goeie film
[ afbeelding ]
We moeten hier eerst nog tig aflevering van breaking bad gaan zien, daar zijn we wel even zoet meequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:23 schreef Tarado het volgende:
Dit vond ik wel een goeie film
[ afbeelding ]
Het gaat vooral over straatraces en politie die infiltreert in die scene om bendes op te pakken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
In alle delen ?![]()
Hoeveel delen zijn er dan? Is het wat? Gaat het alleen over racen of is er nog meer?
Alleen over racen lijkt me niks
Ah, klink niet als iet voor mijquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het gaat vooral over straatraces en politie die infiltreert in die scene om bendes op te pakken.
Volgens mij zijn er nu al 7 films van. Ben nog niet verder dan 5 gekomen.
Ja, 7 moet nog komen.quote:
Nou ik ga niet nog een keer zo'n lijstje films zien dus 7 zal wel uitblijven.quote:
Michelle isquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou ik ga niet nog een keer zo'n lijstje films zien dus 7 zal wel uitblijven.
Maar misschien omdat de acteurs me ook niet zo aanspreken, Dwayne michelinmannetje en Vin ik versta je niet. Michelle vind ik dan wel weer goed.
top serie, zondag de allerlaatste aflevering gezienquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
We moeten hier eerst nog tig aflevering van breaking bad gaan zien, daar zijn we wel even zoet mee
denk ik en we zijn nog niet eens begonnen
Ja idd voorbereiden op de koude dagen die er weer aan gaan komen... Gelijk wat hout gesprokkeld om toch iets te knabbelen te hebben...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:24 schreef Lienekien het volgende:
En nu ben je zeker eindelijk die leuke sprei aan het haken, omdat je daar nu eindelijk de tijd voor hebt?
Ploegendienst bij de kippenslachterij? Nice!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja idd voorbereiden op de koude dagen die er weer aan gaan komen... Gelijk wat hout gesprokkeld om toch iets te knabbelen te hebben...
En weet je wat! Word ik vanochtend wakker gebeld door zo'n bedrijf die mensen zoeken voor werk en zo ......
Altijd beter dan behangsloopsterquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ploegendienst bij de kippenslachterij? Nice!
Ja, ik zou echt geen idee hebben van wat ik dan zou moeten doen.quote:
Echt?!quote:
Geen idee wat je capaciteiten zijn...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik zou echt geen idee hebben van wat ik dan zou moeten doen.
Ik zou voor geen van de 2 kiezen om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?!
Ik heb liever stof en papier aan mijn handen dan kippenbloed.
In die fase ben ik nog niet, dus ik ga eerst een tijdje zoeken naar de dingen in mn vakgebied en wat ik leuk vind ... En denken wat ik verder leuk zou vinden of hoe het zou zijn om iets in Spanje te doen of zo ...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die Griek heeft ook een keer nee gezegd tegen het uitzendbureau, want hij moest
vlees gaan inpakkenen een keertje belde ze omdat ze iemand nodig hadden
om kolen te schepen in de haven. Ik wist niet eens dat ze dat nog deden![]()
Hij zei tegen dat meisje, wil je me dood hebben ofzo?![]()
Bel maar iemand die iets jonger isen toen kwam er gelukkig een beter baantje
Als het maar niet iets met stieren isquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
In die fase ben ik nog niet, dus ik ga eerst een tijdje zoeken naar de dingen in mn vakgebied en wat ik leuk vind ... En denken wat ik verder leuk zou vinden of hoe het zou zijn om iets in Spanje te doen of zo ...
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:08 schreef Marrije het volgende:
Maar wat las ik nou, Nederland is uit de crisis?
Dat stierenvechten heb ik allang opgegeven sinds ik op mn 21ste geschept werd door 1 van die beesten ...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als het maar niet iets met stieren is
Nou de zorg is een dramaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:14 schreef drakin het volgende:
Ja joh dus de banen komen ons nu weer aanwaaien en bezuinigen is ook weer totaal overbodig, dus hup als eerste de gehandicapten weer hun huis uit en de zorg wat eerlijker verdelen.
Ik bedoel als behangloopster. Wat is dat?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee wat je capaciteiten zijn...
Goed zoquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat stierenvechten hed ik allang opgegeven sinds ik op mn 21ste geschept werd door 1 van die beesten ...
Vooral de armsten worden weer heel hard geraakt. Joepie zeg, crisisvrij, maar voor wie het geld zeggen ze er weer niet bij.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou de zorg is een drama
Je mist de S van slooptserquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik bedoel als behangloopster. Wat is dat?
Tegen de tijd dat wij 80 jaar zijn zal het wel hélemaal drama zijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Vooral de armsten worden weer heel hard geraakt. Joepie zeg, crisisvrij, maar voor wie het geld zeggen ze er weer niet bij.
Geen slecht plan... Wel gratis overnachtingquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Goed zo![]()
wat zou je in Spanje willen doen dan? Hotelletje openen ofzo?
Heeft die vriend geen baan voor je dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen slecht plan... Wel gratis overnachting![]()
Vriend van me heeft deze .. : http://www.lacasagrandedealbarracin.es/
Hij bedoeld mij, de ex applicatie beheerderder. Ik sloop behang een paar dagen in de week. In de bouw werk ik nu. Met héél veel plezier, totaal anders maar lol heb ik er iig wel in.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik bedoel als behangloopster. Wat is dat?
Is dit je vriend?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen slecht plan... Wel gratis overnachting![]()
Vriend van me heeft deze .. : http://www.lacasagrandedealbarracin.es/
Ja kloptquote:
jaja Nasi met sate saus ...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zou maar kooklessen gaan nemen Chuf, kan je de keuken in
Geloof het best Muis.. Als ik over een tijd nog niets anders heb sloop ik met je meequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij bedoeld mij, de ex applicatie beheerderder. Ik sloop behang een paar dagen in de week. In de bouw werk ik nu. Met héél veel plezier, totaal anders maar lol heb ik er iig wel in.
Ik maak woningen behang vrij voor de stucadoor
Niet van origine, maar wie is dat tegenwoordig nog wel ...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:34 schreef drakin het volgende:
Alweer een Amsterdammer die naar Spanje vertrokken is
Degene(n) die ik ken zijn ook niet origine A'dammers. O wacht 1 zit nog in Portugal die telt dus niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet van origine, maar wie is dat tegenwoordig nog wel ...
Moet jezelf natuurlijk wel leuk vindenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:47 schreef drakin het volgende:
Bootje varen met toeristen en fietsen verhuren
Het begon met een groot bootje voor 2 van hen, dat werd een klein maar eigen bootje voor 2 van hen, nog een strandtent die van 4 personen was, en appartementenverhuur was ook van die 4. En nu weet ik alleen maar van dat fietsenverhuur en een webwinkel van 1 persoon, wat die anderen doen heb ik geen idee meer van behalve dat 1 samen met andere mensen in een band speelt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet jezelf natuurlijk wel leuk vinden
Wie weet willen ze wel een netwerk bouwen ...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Het begon met een groot bootje voor 2 van hen, dat werd een klein maar eigen bootje voor 2 van hen, nog een strandtent die van 4 personen was, en appartementenverhuur was ook van die 4. En nu weet ik alleen maar van dat fietsenverhuur en een webwinkel van 1 persoon, wat die anderen doen heb ik geen idee meer van behalve dat 1 samen met andere mensen in een band speelt.
O ook nog taxi gespeeld tussen hotels en vliegveld.
Soundmix- of Surpriseshow?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:30 schreef chufi het volgende:
Ik zit nu net de optie "huisman" in Spanje voor te stellen
Denk dat de dames nu aan het overleggen zijn... Het blijft ff stilquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:33 schreef drakin het volgende:
ik zou zelf liever voor huishoudster gaan(en veel huizen houden)
Ze praat net als Theaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Nostalgie, waar we het onlangs over hadden:
Ik lees net dat ICT'ers het snelst weer een baan vinden, dus er is nog hoop.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:30 schreef chufi het volgende:
Ik zit nu net de optie "huisman" in Spanje voor te stellen
Nee ze praat eigenlijk zoals ze praat met Kreatief met Kurkquote:
Ja dat dan weer welquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Inclusief slissende Sssss....
[ afbeelding ]
Dat scheeltquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:11 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik lees net dat ICT'ers het snelst weer een baan vinden, dus er is nog hoop.
Vindt je het gek? Die zien jou al met een schortje voorquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat de dames nu aan het overleggen zijn... Het blijft ff stil
Neequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je niet gelezen wat er onder haar naam stond?
Vanmiddag waren ze paddestoeltjes ( Cantharellen) aan het plukken in het bosquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vindt je het gek? Die zien jou al met een schortje voordaar zou ik ook effe stil van worden
Kennen ze het verschil wel? Zitten er geen giftige tussenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanmiddag waren ze paddestoeltjes ( Cantharellen) aan het plukken in het bos
Een hongerklopje (in fietsjargoens)quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik kreeg een wegtrekker onder het wandelen![]()
Ik denk dat ik niet genoeg gegeten had, dus ik heb net 2 boterhammen met Pindakaas op,
een Smoothie met veel banaan en nu zit ik aan de koffie verkeerd met 2 Liga's,
maar ik kom weer een beetje bij
Mja, morgen misschien maar weer eens een dagje overslaanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Een hongerklopje (in fietsjargoens)
Rustig aan meissie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |