Ik vind zo'n bank app op mijn telefoon ideaalquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op mijn telefoon toevallig niet... sterker nog; ik heb niet eens een app van de bank op m'n telefoon
Ik heb er nog nooit mee betaald ... Volgens mij kan dat ookok nog steeds niet ... Ook nooit geprobeerd btw..quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind zo'n bank app op mijn telefoon ideaal![]()
Voor een meegenomen boodschapje, een te delen etentje, kinderen die ineens (altijd) geld nodig hebben.
Ik kan nog wel telefonisch bankieren, en daarmee kan ik ook bij onze gezamenlijke rekeningen (zelfde bank), dus in geval van nood kan ik de centjes voor een Saab Cabrio gewoon even overschrijven naar m'n eigen rekeningquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind zo'n bank app op mijn telefoon ideaal![]()
Voor een meegenomen boodschapje, een te delen etentje, kinderen die ineens (altijd) geld nodig hebben.
Ik was op een BBQ met de familie bij een vriend die paarden fokte, van het 1 kwam het ander en toen moest ik plek gaan regelen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stond er ineens een veulen in de gang
Je kan er alleen geld mee naar bankrekeningen overmaken, niet in een winkel betalen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit mee betaald ... Volgens mij kan dat ookok nog steeds niet ... Ook nooit geprobeerd btw..
Hoe vaak doe je dat onderweg?quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan er alleen geld mee naar bankrekeningen overmaken, niet in een winkel betalen.
Bij de Rabobank volgens mij alleen naar rekeningen waar je al een keer een betaling aan gedaan hebt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan er alleen geld mee naar bankrekeningen overmaken, niet in een winkel betalen.
Bestaat dat nog steeds? Dat heb ik inderdaad ook nog een tijd gedaan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan nog wel telefonisch bankieren, en daarmee kan ik ook bij onze gezamenlijke rekeningen (zelfde bank), dus in geval van nood kan ik de centjes voor een Saab Cabrio gewoon even overschrijven naar m'n eigen rekening![]()
Alleen een beetje jammer dat ik de belastingdienst dan volgend jaar niet meer kan betalen![]()
Ik heb hier weleens van die tweakers die spullen kopen en dan met Rabo via telefoon geld overmaken?quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij de Rabobank volgens mij alleen naar rekeningen waar je al een keer een betaling aan gedaan hebt.
Ik denk gemiddeld toch zo'n 4-5 keer per week.quote:
Oh dat weet ik niet, ik gebruik het alleen maar om tussen m'n eigen rekeningen geld over te maken.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb hier weleens van die tweakers die spullen kopen en dan met Rabo via telefoon geld overmaken?
Moet je wel eerst een toegangscode bij je bank aanvragen voordat je telefonisch kan bankieren.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb hier weleens van die tweakers die spullen kopen en dan met Rabo via telefoon geld overmaken?
Ja maar... het is een Saab, en die kan er bij uitstek wel tegen... die is ook geschikt om in de winter mee te rijden, en we hebben nu een garage, dus hij kan ook gewoon binnen staan (als de garage leeggeruimd is...quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bestaat dat nog steeds? Dat heb ik inderdaad ook nog een tijd gedaan.
Laat die cabrio maar op Marktplaats staan, meestal is het weer er hier toch niet naar.
Ik denk nog veel in cash, heb dat ook altijd bij me, werkt altijd.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk gemiddeld toch zo'n 4-5 keer per week.
Ik zit nu ff te kijken en volgens mij zou ik het moeten kunnen ... Betalen via mobiel dan en zo ... Maar waarom .. ?? Als ik in een winkel ben betaal ik meestal per pinpas... Soms contant.. En thuis doe ik het dan via de computer voor online aankopen, hetgeen dus overeenkomt met mobiel aankopen ..quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk gemiddeld toch zo'n 4-5 keer per week.
Heb nooit de behoefte om aan al die spaaracties mee te doen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die van mij is aan m'n airmiles gekoppeld, dus niet anoniem
Ik ging er met de oudste altijd van naar de Efteling.... ik geloof dat N en ik samen inmiddels genoeg airmiles hebben om de halve familie mee te nemenquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb nooit de behoefte om aan al die spaaracties mee te doen.
Zou niet weten wat ik met die airmiles moet doen en heb ook absoluut geen zin om me daar in te verdiepen.
De goede aanbiedingen haal ik bij de AH, de rest ergens anders.
Ik reken wat anders, als ik genoeg verdien aan een ritje dan zullen die punten me aan de reet roesten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:58 schreef Leandra het volgende:
Nah, ik gebruik de airmiles dan weer niet om te tanken.... een kaartje Efteling kost ¤ 34,50 of 3450 airmiles, als ik de airmiles gebruik om te tanken dan zijn 3000 airmiles goed voor ¤ 15,=
Dat vind ik dan dus zonde.... want als ik ze voor een Eftelingkaartje gebruik zijn ze het dubbele waard.
Tanken doe ik atijd cash, via de pin vertrouw ik niet, teveel informatie.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:11 schreef Leandra het volgende:
Oh, zo'n freebees pasje? Geen flauw idee hoe dat werkt, ik weet wel dat m'n airmiles bij Shell altijd op de bon staan (m'n totaalsaldo).
hihiquote:Op maandag 7 oktober 2013 01:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Tanken doe ik atijd cash, via de pin vertrouw ik niet, teveel informatie.
Ik geef graag mijn geld uit zonder dat het overal vastgelegd wordt.quote:
Dat ligt er vooral aan wie er op je bankrekening kunnen kijkenquote:Op maandag 7 oktober 2013 01:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Tanken doe ik atijd cash, via de pin vertrouw ik niet, teveel informatie.
Nee want staat ook op rekening van tankstation. Idem in de winkel.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt er vooral aan wie er op je bankrekening kunnen kijken
Jij was natuurlijk weer wandelen ...quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wat een briljante TT![]()
[ afbeelding ]
Ja, ik was weer wandelen, hel was heeeeeeeeeeeeeeerlijk weer trouwensquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij was natuurlijk weer wandelen ...
Morgen ff langs bij mn ouwe werk fietsen en kijken hoe de zaken daar staan... En gelijk nog wat persoonlijke spullen ophalen.
Geen idee, ik heb vorige week navraag gedaan, geen antwoord en iemand (van mn vroegere periode daar 1999 - 2004) van een andere afdeling daar zou kijken wat ie kon doen, ook nog geen antwoord..quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, ik was weer wandelen, hel was heeeeeeeeeeeeeeerlijk weer trouwens![]()
Ben je nu definitief je baan kwijt dan?
Gewoon geen antwoord?quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb vorige week navraag gedaan, geen antwoord en iemand (van mn vroegere periode daar 1999 - 2004) van een andere afdeling daar zou kijken wat ie kon doen, ook nog geen antwoord..
Ondertussen maar eens rond gaan kijken op de markt om het UWV ook weer tevreden te kunnen stellen..
Ja, idd ...Ik krijg ook steeds minder zin om eventueel terug te keren daar ... Ik kijk morgen of iemand me iets meer kan vertellen.. Ondertussen mezelf maar weer eens op de markt aan het zetten..quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gewoon geen antwoord?
Dat gaat wel héél vreemd daar dan....
ja, sterkte Chuf, gaat er wel raar aan toe daar, maar misschien weet je morgen meer.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, idd ...Ik krijg ook steeds minder zin om eventueel terug te keren daar ... Ik kijk morgen of iemand me iets meer kan vertellen.. Ondertussen mezelf maar weer eens op de markt aan het zetten..
Ja dank je Fann, ik heb het er hier maar beter ff niet meer over ...quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja, sterkte Chuf, gaat er wel raar aan toe daar, maar misschien weet je morgen meer.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hel was heeeeeeeeeeeeeeerlijk weer trouwens![]()
dat snap ik, ik vind het grappigquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
HET bedoel iktypfoutje
Ik ga morgen naar de hel en waarschijnlijk blij dat ik er weer uit kan lopenquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat de hel weer heerlijk was enzo..hmmmmmm
Vond je je baan zo naar dan?quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar de hel en waarschijnlijk blij dat ik er weer uit kan lopen
Wel de meest drukke en stressvolste van alle die ik gehad heb .. (en nee er was er een die was veel erger ...)quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vond je je baan zo naar dan?
Dan is het misschien niet eens zo slecht en kan je even vakantie houden, of je snel een nieuwequote:Op maandag 7 oktober 2013 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel de meest drukke en stressvolste van alle die ik gehad heb .. (en nee er was er een die was veel erger ...)
Niets geen vakantiequote:Op maandag 7 oktober 2013 18:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan is het misschien niet eens zo slecht en kan je even vakantie houden, of je snel een nieuwe
baan vindt in deze tijd is een tweede natuurlijk. dat weet ik ook niet.
Maar in 2006 was er geen crisis.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets geen vakantiemaar wel ff lekker uitrusten, maar ik moet natuurlijk wel mn best doen om iets nieuws te vinden ... En daar zie ik eigenlijk best wel tegen op.. Maar in 2006 lukte het ook gewoon...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |