Degene(n) die ik ken zijn ook niet origine A'dammers. O wacht 1 zit nog in Portugal die telt dus niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet van origine, maar wie is dat tegenwoordig nog wel ...
Moet jezelf natuurlijk wel leuk vindenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:47 schreef drakin het volgende:
Bootje varen met toeristen en fietsen verhuren
Het begon met een groot bootje voor 2 van hen, dat werd een klein maar eigen bootje voor 2 van hen, nog een strandtent die van 4 personen was, en appartementenverhuur was ook van die 4. En nu weet ik alleen maar van dat fietsenverhuur en een webwinkel van 1 persoon, wat die anderen doen heb ik geen idee meer van behalve dat 1 samen met andere mensen in een band speelt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet jezelf natuurlijk wel leuk vinden
Wie weet willen ze wel een netwerk bouwen ...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Het begon met een groot bootje voor 2 van hen, dat werd een klein maar eigen bootje voor 2 van hen, nog een strandtent die van 4 personen was, en appartementenverhuur was ook van die 4. En nu weet ik alleen maar van dat fietsenverhuur en een webwinkel van 1 persoon, wat die anderen doen heb ik geen idee meer van behalve dat 1 samen met andere mensen in een band speelt.
O ook nog taxi gespeeld tussen hotels en vliegveld.
Soundmix- of Surpriseshow?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:30 schreef chufi het volgende:
Ik zit nu net de optie "huisman" in Spanje voor te stellen
Denk dat de dames nu aan het overleggen zijn... Het blijft ff stilquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:33 schreef drakin het volgende:
ik zou zelf liever voor huishoudster gaan(en veel huizen houden)
Ze praat net als Theaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Nostalgie, waar we het onlangs over hadden:
Ik lees net dat ICT'ers het snelst weer een baan vinden, dus er is nog hoop.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:30 schreef chufi het volgende:
Ik zit nu net de optie "huisman" in Spanje voor te stellen
Nee ze praat eigenlijk zoals ze praat met Kreatief met Kurkquote:
Ja dat dan weer welquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Inclusief slissende Sssss....
[ afbeelding ]
Dat scheeltquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:11 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik lees net dat ICT'ers het snelst weer een baan vinden, dus er is nog hoop.
Vindt je het gek? Die zien jou al met een schortje voorquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat de dames nu aan het overleggen zijn... Het blijft ff stil
Neequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je niet gelezen wat er onder haar naam stond?
Vanmiddag waren ze paddestoeltjes ( Cantharellen) aan het plukken in het bosquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vindt je het gek? Die zien jou al met een schortje voordaar zou ik ook effe stil van worden
Kennen ze het verschil wel? Zitten er geen giftige tussenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanmiddag waren ze paddestoeltjes ( Cantharellen) aan het plukken in het bos
Een hongerklopje (in fietsjargoens)quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik kreeg een wegtrekker onder het wandelen![]()
Ik denk dat ik niet genoeg gegeten had, dus ik heb net 2 boterhammen met Pindakaas op,
een Smoothie met veel banaan en nu zit ik aan de koffie verkeerd met 2 Liga's,
maar ik kom weer een beetje bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |