In die fase ben ik nog niet, dus ik ga eerst een tijdje zoeken naar de dingen in mn vakgebied en wat ik leuk vind ... En denken wat ik verder leuk zou vinden of hoe het zou zijn om iets in Spanje te doen of zo ...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die Griek heeft ook een keer nee gezegd tegen het uitzendbureau, want hij moest
vlees gaan inpakkenen een keertje belde ze omdat ze iemand nodig hadden
om kolen te schepen in de haven. Ik wist niet eens dat ze dat nog deden![]()
Hij zei tegen dat meisje, wil je me dood hebben ofzo?![]()
Bel maar iemand die iets jonger isen toen kwam er gelukkig een beter baantje
Als het maar niet iets met stieren isquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
In die fase ben ik nog niet, dus ik ga eerst een tijdje zoeken naar de dingen in mn vakgebied en wat ik leuk vind ... En denken wat ik verder leuk zou vinden of hoe het zou zijn om iets in Spanje te doen of zo ...
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:08 schreef Marrije het volgende:
Maar wat las ik nou, Nederland is uit de crisis?
Dat stierenvechten heb ik allang opgegeven sinds ik op mn 21ste geschept werd door 1 van die beesten ...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als het maar niet iets met stieren is
Nou de zorg is een dramaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:14 schreef drakin het volgende:
Ja joh dus de banen komen ons nu weer aanwaaien en bezuinigen is ook weer totaal overbodig, dus hup als eerste de gehandicapten weer hun huis uit en de zorg wat eerlijker verdelen.
Ik bedoel als behangloopster. Wat is dat?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee wat je capaciteiten zijn...
Goed zoquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat stierenvechten hed ik allang opgegeven sinds ik op mn 21ste geschept werd door 1 van die beesten ...
Vooral de armsten worden weer heel hard geraakt. Joepie zeg, crisisvrij, maar voor wie het geld zeggen ze er weer niet bij.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou de zorg is een drama
Je mist de S van slooptserquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik bedoel als behangloopster. Wat is dat?
Tegen de tijd dat wij 80 jaar zijn zal het wel hélemaal drama zijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Vooral de armsten worden weer heel hard geraakt. Joepie zeg, crisisvrij, maar voor wie het geld zeggen ze er weer niet bij.
Geen slecht plan... Wel gratis overnachtingquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Goed zo![]()
wat zou je in Spanje willen doen dan? Hotelletje openen ofzo?
Heeft die vriend geen baan voor je dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen slecht plan... Wel gratis overnachting![]()
Vriend van me heeft deze .. : http://www.lacasagrandedealbarracin.es/
Hij bedoeld mij, de ex applicatie beheerderder. Ik sloop behang een paar dagen in de week. In de bouw werk ik nu. Met héél veel plezier, totaal anders maar lol heb ik er iig wel in.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik bedoel als behangloopster. Wat is dat?
Is dit je vriend?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen slecht plan... Wel gratis overnachting![]()
Vriend van me heeft deze .. : http://www.lacasagrandedealbarracin.es/
Ja kloptquote:
jaja Nasi met sate saus ...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zou maar kooklessen gaan nemen Chuf, kan je de keuken in
Geloof het best Muis.. Als ik over een tijd nog niets anders heb sloop ik met je meequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij bedoeld mij, de ex applicatie beheerderder. Ik sloop behang een paar dagen in de week. In de bouw werk ik nu. Met héél veel plezier, totaal anders maar lol heb ik er iig wel in.
Ik maak woningen behang vrij voor de stucadoor
Niet van origine, maar wie is dat tegenwoordig nog wel ...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:34 schreef drakin het volgende:
Alweer een Amsterdammer die naar Spanje vertrokken is
Degene(n) die ik ken zijn ook niet origine A'dammers. O wacht 1 zit nog in Portugal die telt dus niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet van origine, maar wie is dat tegenwoordig nog wel ...
Moet jezelf natuurlijk wel leuk vindenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:47 schreef drakin het volgende:
Bootje varen met toeristen en fietsen verhuren
Het begon met een groot bootje voor 2 van hen, dat werd een klein maar eigen bootje voor 2 van hen, nog een strandtent die van 4 personen was, en appartementenverhuur was ook van die 4. En nu weet ik alleen maar van dat fietsenverhuur en een webwinkel van 1 persoon, wat die anderen doen heb ik geen idee meer van behalve dat 1 samen met andere mensen in een band speelt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet jezelf natuurlijk wel leuk vinden
Wie weet willen ze wel een netwerk bouwen ...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Het begon met een groot bootje voor 2 van hen, dat werd een klein maar eigen bootje voor 2 van hen, nog een strandtent die van 4 personen was, en appartementenverhuur was ook van die 4. En nu weet ik alleen maar van dat fietsenverhuur en een webwinkel van 1 persoon, wat die anderen doen heb ik geen idee meer van behalve dat 1 samen met andere mensen in een band speelt.
O ook nog taxi gespeeld tussen hotels en vliegveld.
Soundmix- of Surpriseshow?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:30 schreef chufi het volgende:
Ik zit nu net de optie "huisman" in Spanje voor te stellen
Denk dat de dames nu aan het overleggen zijn... Het blijft ff stilquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:33 schreef drakin het volgende:
ik zou zelf liever voor huishoudster gaan(en veel huizen houden)
Ze praat net als Theaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Nostalgie, waar we het onlangs over hadden:
Ik lees net dat ICT'ers het snelst weer een baan vinden, dus er is nog hoop.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:30 schreef chufi het volgende:
Ik zit nu net de optie "huisman" in Spanje voor te stellen
Nee ze praat eigenlijk zoals ze praat met Kreatief met Kurkquote:
Ja dat dan weer welquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Inclusief slissende Sssss....
[ afbeelding ]
Dat scheeltquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:11 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik lees net dat ICT'ers het snelst weer een baan vinden, dus er is nog hoop.
Vindt je het gek? Die zien jou al met een schortje voorquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat de dames nu aan het overleggen zijn... Het blijft ff stil
Neequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je niet gelezen wat er onder haar naam stond?
Vanmiddag waren ze paddestoeltjes ( Cantharellen) aan het plukken in het bosquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vindt je het gek? Die zien jou al met een schortje voordaar zou ik ook effe stil van worden
Kennen ze het verschil wel? Zitten er geen giftige tussenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanmiddag waren ze paddestoeltjes ( Cantharellen) aan het plukken in het bos
Een hongerklopje (in fietsjargoens)quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik kreeg een wegtrekker onder het wandelen![]()
Ik denk dat ik niet genoeg gegeten had, dus ik heb net 2 boterhammen met Pindakaas op,
een Smoothie met veel banaan en nu zit ik aan de koffie verkeerd met 2 Liga's,
maar ik kom weer een beetje bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |