Ja beter de iig goed belichte routes volgen... Niet dat ik zoveel routes ken , maar zlfs overdag zijn er waar ik zo mn twijfels over heb...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neh, ik denk ALS ze je overvallen dat ze wel meer willen dan je telefoon, waarschijnlijk je geld, maar
dat hebben we nooit bij ons, maar dat zullen ze wel niet meteen geloven, dus zal je wel eerst
een paar tikkies krijgenmaar ja, we hebben nu wel veiliger route's uitgezocht, want ik kreeg
de zenuwen van die donkere plekken, dus dat doen we niet meer.
Ik heb de TV niet eens aanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:14 schreef drakin het volgende:
de enige knallen die ik hoor komen van mijn tv. alleen is deze film zo slecht dat ik hem niet verder ga zien
Die buurt waar MM het over had die wordt volgens mij door de politie genegeerd ..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb de TV niet eens aanlekker rustig
Lekkere buurt zal dat zijn danquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Die buurt waar MM het over had die wordt volgens mij door de politie genegeerd ..
Op een forum kan dat prima, je hoeft toch niet gelijk te reageren?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
godsamme, ik zit in een paar topics tegelijk en dat gaat eigenlijk niet
Nee, maar ik zat geloof ik in 4 topics in dat is dus een beetje veelquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op een forum kan dat prima, je hoeft toch niet gelijk te reageren?
Nah... net waren het er 4 maar ik hou het voor gezienquote:
Maak je de Griek dan niet wakker of heb je een headsetje?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... net waren het er 4 maar ik hou het voor gezien![]()
k ga nog even muziekies luisteren ...
rustgevend enzo
Die is nog wakker hoor, die is even zijn eigen dingetjes doen zeg maar...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je de Griek dan niet wakker of heb je een headsetje?
Deze van Caro is wel relaxed btwquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die is nog wakker hoor, die is even zijn eigen dingetjes doen zeg maar...
Truste All!
Op zijn kloten gehad? Hoe kom je daar nou bij? Sommigen snappen de reactie en houding van chufi niet en zeggen dat, dat is heel normaal in de grotemensenwereldquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nou Chufi heeft op zijn kloten gehad zie ik
Het was saai op fok daarom ging de tv aan, eerste film was erg leuk, maar die 2equote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb de TV niet eens aanlekker rustig
Welke films?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Het was saai op fok daarom ging de tv aan, eerste film was erg leuk, maar die 2e
Ik heb een lijstje films uit dit filmpje die ik wil zien, omdat het me allemaal niet moeilijk om bij na te denken films leken en het ook wel een leuke uitdaging leek.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik helemaal niks, leuk voor kinderen, die eerste ken ik niet
Voor jou zal het vast leuk zijn, er wordt veel in geraced.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:19 schreef sasquatsch het volgende:
Die Fast & Furious films zijn leuk. (Al heb ik deel 6 nog niet gezien).
In alle delen ?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Voor jou zal het vast leuk zijn, er wordt veel in geraced.
Nou ik had een stuk film geskipped en daar stonden 2 mannen te vechten, maar even later gingen ze toch maar weer tegen elkaar racen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
In alle delen ?![]()
Hoeveel delen zijn er dan? Is het wat? Gaat het alleen over racen of is er nog meer?
Alleen over racen lijkt me niks
Klinkt eh.... een beetje saaiquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou ik had een stuk film geskipped en daar stonden 2 mannen te vechten, maar even later gingen ze toch maar weer tegen elkaar racen.
O en af en toe praten ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |