Nee, dat je er één dag voordat je op vakantie gaat achter komt dat je contract afloopt en je niets weet, ik snap niet dat je daar dan niet eerder/vaker/meer achteraan bent gegaan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ze me tijdens mn vakantie niet lastig moeten vallen ?
Omdat er de laatste maanden alleen maar werd gesuggereerd om me in vaste dienst te nemen.. Dus ik ging meer uit van een automatische verlenging zoals het jaar daarvoor of dat er een aanbieding zo komen ...quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, dat je er één dag voordat je op vakantie gaat achter komt dat je contract afloopt en je niets weet, ik snap niet dat je daar dan niet eerder/vaker/meer achteraan bent gegaan.
Agencies zijn achterhaald. Want voor de werkgever maakt het niet uit, volgens een uitspraak van de rechter. Je hebt nl. een werkrelatie met de werkgever en niet met je agency, want die betaalt je alleen maar. Kun je net zo goed rechtstreeks via de werkgever gaan werken.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn situatie is ook niet normaal.. Er zaten 2 agencies tussen mij en mn werkgever ... En die 2 agencies kwamen er kennelijk niet meer uit.. Nederlands gedeelte houdt het voor gezien.. Net dat i op Vakantie ga.. Een nieuwe agent heeft me gecontacteerd, maar die trok zich terug op het moment dat ie mn salaris-strook zag en zei.. Ja daar maak ik geen winst op .. Als je 10 % omlaag zou kunnen gaan... ..
Ifquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat er de laatste maanden alleen maar werd gesuggereerd om me in vaste dienst te nemen.. Dus ik ging meer uit van een automatische verlenging zoals het jaar daarvoor of dat er een aanbieding zo komen ...
Denkt het wel ...quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar je begrijpt mijn punt vast wel...
Dat vind ik nogal meevallen FANN.. Dus maak je niet te druk , maar zullen we eens een bakkie doen .. woensdagmiddag of zo ?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nou Chufi heeft op zijn kloten gehad zie ik
Nah, beter van niet Chufquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal meevallen FANN.. Dus maak je niet te druk , maar zullen we eens een bakkie doen .. woensdagmiddag of zo ?
Dat vind ik dan weer zo lief van je Fannquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah, beter van niet Chuf![]()
Godver, ik weet nooit wat ik moet zeggen als je zo begint
Denk mee met de rest die inmiddel met me meedenkt en het komt goed ...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nee, ik maak me nergens druk om eigenlijk
En wat jou betreft... ik denk dat je wel weer iets zal vinden eigenlijkik weet niet wat,
maar zal wel goed komen, zo denk ik eigenlijk meestal
Ik zou je geen raad kunnen geven, maar als jij denkt dat je wel weer iets anders zal vindenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk mee met de rest die inmiddel met me meedenkt en het komt goed ...![]()
wéér?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:08 schreef MadMaster het volgende:
Chuf, bukken, opgepast.
Schietpartij weer in de buurt (Pieter Postsingel), hoorde de knallen zo'n 20 minuten geleden en daarna de sirenes...
Echt niets gehoord MM.. Normaliter hoor ik dat wel en kijk ik ff op mn balkon of zo.. Maar net iets te ver weg denk ik zo .. Mar geen sirenes gehoord.. Maar ja ik was ook ff met FANN bezig en dan vergeet je allesquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:08 schreef MadMaster het volgende:
Chuf, bukken, opgepast.
Schietpartij weer in de buurt (Pieter Postsingel), hoorde de knallen zo'n 20 minuten geleden en daarna de sirenes...
Geen overval pogingen gehad .. Gelukkig ook maar .. Want dat wil niemand toch voor een mobieltje overvallen worden... Waar gaat het heen ...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb trouwens wel sinds 3 dagen mijn telefoon mee tijdens het wandelen, maar tot nu
toe gaat het goed
Neh, ik denk ALS ze je overvallen dat ze wel meer willen dan je telefoon, waarschijnlijk je geld, maarquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen overval pogingen gehad .. Gelukkig ook maar .. Want dat wil niemand toch voor een mobieltje overvallen worden... Waar gaat het heen ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |