Gaf het licht?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:57 schreef sacha het volgende:
[..]
ik probeer al de hele avond te achterhalen wat het was
het was vanmiddag nog licht dus dat weet ik niet, zoek nu naar afbeeldingen van drones, misschien was dat hetquote:
Drones zijn helemaal hot heden ten dagequote:Op zondag 6 oktober 2013 22:01 schreef sacha het volgende:
[..]
het was vanmiddag nog licht dus dat weet ik niet, zoek nu naar afbeeldingen van drones, misschien was dat het
Zoiets?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:01 schreef sacha het volgende:
[..]
het was vanmiddag nog licht dus dat weet ik niet, zoek nu naar afbeeldingen van drones, misschien was dat het
daarom heeft Drakin haar imker diploma zeker ook gehaaldquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Drones zijn helemaal hot heden ten dage
ik zit al een hele tijd te zoeken naar afbeeldingen...quote:
Een duikende grote vogel?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:21 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zit al een hele tijd te zoeken naar afbeeldingen...
het was donkergrijs, 1 kleur, had geen propellers, was solide, een soort dikke ellips met vleugelvormen... en het maakte geen geluid
nu was het eiland vergeven van de vogelaars dit weekend maar deze rare vogel was mechanischquote:
het dook niet, het vloog in een rechte lijn, op een gegeven moment achterna gezeten door 2 sportvliegtuigjesquote:
Ik heb zo'n schijthekel aan al gifjes en plaatjes met lollige tekstenquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:49 schreef Leandra het volgende:
Dat kind in de OP kwam me al zo bekend voor, maar dat komt omdat mijn zoon deze afbeelding in WhatsApp heeft:
[ afbeelding ]
Grappig om het origineel nu eens te zien
Heeft je zoon al zn eigen mobile dan Lean?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:49 schreef Leandra het volgende:
Dat kind in de OP kwam me al zo bekend voor, maar dat komt omdat mijn zoon deze afbeelding in WhatsApp heeft:
[ afbeelding ]
Grappig om het origineel nu eens te zien
Hij heeft het gewoon als afbeelding van WA, je weet wel, het plaatje dat je ziet als je een berichtje van of naar iemand stuurt.... waar je ze (behalve aan de naam) aan herkent in je lijst.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb zo'n schijthekel aan al gifjes en plaatjes met lollige teksten
Bijna elk topic wordt er na een tijdje mee geinfecteerd
De oudste wel, de jongste vroeg er vanavond om....quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft je zoon al zn eigen mobile dan Lean?
Er zit wel veel stof op die lens.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:46 schreef sacha het volgende:
aha! http://www.ufomeldpunt.nl/melding/3086-vliegend-object/
Ik heb 1 huisvlieg die ik nu al zeker een maand niet te pakken krijg.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:58 schreef sacha het volgende:
[..]zoveel stof als er vliegenpoep op mijn scherm zit
Ah das dan wel weer schattig... Ja dat je oudste er mee rondloopt wist ik al langer ...quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:56 schreef Leandra het volgende:
De oudste wel, de jongste vroeg er vanavond om....
Ik tegen N; Kun je mij even m'n mobieltje geven?
Soneal: Papa Floornijn ook mobieltje geven?
quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:21 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zit al een hele tijd te zoeken naar afbeeldingen...
het was donkergrijs, 1 kleur, had geen propellers, was solide, een soort dikke ellips met vleugelvormen... en het maakte geen geluid
Nee, wij moesten ook heeeeeeeel hard lachen toen hij om zijn mobieltje vroegquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah das dan wel weer schattig... Ja dat je oudste er mee rondloopt wist ik al langer ...![]()
Maar lijkt me toch iets te vroeg voor de kleinste toch ?
Of ben ik daar nu conservatief in ?
Snap ik, ik bedoelde het hier op FOK!quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:56 schreef Leandra het volgende:
Hij heeft het gewoon als afbeelding van WA, je weet wel, het plaatje dat je ziet als je een berichtje van of naar iemand stuurt.... waar je ze (behalve aan de naam) aan herkent in je lijst.
Ik wordt altijd uitgelachen wanneer mensen mijn mobieltje zien.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, wij moesten ook heeeeeeeel hard lachen toen hij om zijn mobieltje vroeg
Tot jij als laatste nog accu power hebt als de hele wereld zonder stroom zit en de rest niet meer kan laden!quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:04 schreef sig000 het volgende:
Ik wordt altijd uitgelachen wanneer mensen mijn mobieltje zien.![]()
Er zit nog een antenne aan?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik wordt altijd uitgelachen wanneer mensen mijn mobieltje zien.![]()
Dit was wel erg extreem: TV / [USA] Suits #6quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan er soms wel om lachen, maar ik kom het dan ook maar heel sporadisch tegen.
Nee daar was de accu van versleten, die ik nu heb is onverslijtbaar, als ie uit mijn zak valt, zet ik onderdelen weer in elkaar en ding werkt weer.quote:
Dat is de hele aflevering bijna in een half topicquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:08 schreef APK het volgende:
[..]
Dit was wel erg extreem: TV / [USA] Suits #6
Niet openen als je niet minstens aan wifi hangt.
De Nokia 5310quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee daar was de accu van versleten, die ik nu heb is onverslijtbaar, als ie uit mijn zak valt, zet ik onderdelen weer in elkaar en ding werkt weer.![]()
Ja, het is verbazingwekkend hoe goed de telefooncamera's tegenwoordig zijn.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:12 schreef chufi het volgende:
Ik heb laatst gewoon een foto vanaf mn Iphone ingeleverd voor de FoKfotowedstrijd ...
Ik moet 'm even zoeken, moment.quote:
Kijk FOT / De FOK!fotowedstrijd - sept & okt - zwart-witquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, het is verbazingwekkend hoe goed de telefooncamera's tegenwoordig zijn.
Wow, ziet er mooi uit voor een telefoonfoto!quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk FOT / De FOK!fotowedstrijd - sept & okt - zwart-wit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |