Gaf het licht?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:57 schreef sacha het volgende:
[..]
ik probeer al de hele avond te achterhalen wat het was
het was vanmiddag nog licht dus dat weet ik niet, zoek nu naar afbeeldingen van drones, misschien was dat hetquote:
Drones zijn helemaal hot heden ten dagequote:Op zondag 6 oktober 2013 22:01 schreef sacha het volgende:
[..]
het was vanmiddag nog licht dus dat weet ik niet, zoek nu naar afbeeldingen van drones, misschien was dat het
Zoiets?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:01 schreef sacha het volgende:
[..]
het was vanmiddag nog licht dus dat weet ik niet, zoek nu naar afbeeldingen van drones, misschien was dat het
daarom heeft Drakin haar imker diploma zeker ook gehaaldquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Drones zijn helemaal hot heden ten dage
ik zit al een hele tijd te zoeken naar afbeeldingen...quote:
Een duikende grote vogel?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:21 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zit al een hele tijd te zoeken naar afbeeldingen...
het was donkergrijs, 1 kleur, had geen propellers, was solide, een soort dikke ellips met vleugelvormen... en het maakte geen geluid
nu was het eiland vergeven van de vogelaars dit weekend maar deze rare vogel was mechanischquote:
het dook niet, het vloog in een rechte lijn, op een gegeven moment achterna gezeten door 2 sportvliegtuigjesquote:
Ik heb zo'n schijthekel aan al gifjes en plaatjes met lollige tekstenquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:49 schreef Leandra het volgende:
Dat kind in de OP kwam me al zo bekend voor, maar dat komt omdat mijn zoon deze afbeelding in WhatsApp heeft:
[ afbeelding ]
Grappig om het origineel nu eens te zien
Heeft je zoon al zn eigen mobile dan Lean?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:49 schreef Leandra het volgende:
Dat kind in de OP kwam me al zo bekend voor, maar dat komt omdat mijn zoon deze afbeelding in WhatsApp heeft:
[ afbeelding ]
Grappig om het origineel nu eens te zien
Hij heeft het gewoon als afbeelding van WA, je weet wel, het plaatje dat je ziet als je een berichtje van of naar iemand stuurt.... waar je ze (behalve aan de naam) aan herkent in je lijst.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb zo'n schijthekel aan al gifjes en plaatjes met lollige teksten
Bijna elk topic wordt er na een tijdje mee geinfecteerd
De oudste wel, de jongste vroeg er vanavond om....quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft je zoon al zn eigen mobile dan Lean?
Er zit wel veel stof op die lens.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:46 schreef sacha het volgende:
aha! http://www.ufomeldpunt.nl/melding/3086-vliegend-object/
Ik heb 1 huisvlieg die ik nu al zeker een maand niet te pakken krijg.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:58 schreef sacha het volgende:
[..]zoveel stof als er vliegenpoep op mijn scherm zit
Ah das dan wel weer schattig... Ja dat je oudste er mee rondloopt wist ik al langer ...quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:56 schreef Leandra het volgende:
De oudste wel, de jongste vroeg er vanavond om....
Ik tegen N; Kun je mij even m'n mobieltje geven?
Soneal: Papa Floornijn ook mobieltje geven?
quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:21 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zit al een hele tijd te zoeken naar afbeeldingen...
het was donkergrijs, 1 kleur, had geen propellers, was solide, een soort dikke ellips met vleugelvormen... en het maakte geen geluid
Nee, wij moesten ook heeeeeeeel hard lachen toen hij om zijn mobieltje vroegquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah das dan wel weer schattig... Ja dat je oudste er mee rondloopt wist ik al langer ...![]()
Maar lijkt me toch iets te vroeg voor de kleinste toch ?
Of ben ik daar nu conservatief in ?
Snap ik, ik bedoelde het hier op FOK!quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:56 schreef Leandra het volgende:
Hij heeft het gewoon als afbeelding van WA, je weet wel, het plaatje dat je ziet als je een berichtje van of naar iemand stuurt.... waar je ze (behalve aan de naam) aan herkent in je lijst.
Ik wordt altijd uitgelachen wanneer mensen mijn mobieltje zien.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, wij moesten ook heeeeeeeel hard lachen toen hij om zijn mobieltje vroeg
Tot jij als laatste nog accu power hebt als de hele wereld zonder stroom zit en de rest niet meer kan laden!quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:04 schreef sig000 het volgende:
Ik wordt altijd uitgelachen wanneer mensen mijn mobieltje zien.![]()
Er zit nog een antenne aan?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik wordt altijd uitgelachen wanneer mensen mijn mobieltje zien.![]()
Dit was wel erg extreem: TV / [USA] Suits #6quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan er soms wel om lachen, maar ik kom het dan ook maar heel sporadisch tegen.
Nee daar was de accu van versleten, die ik nu heb is onverslijtbaar, als ie uit mijn zak valt, zet ik onderdelen weer in elkaar en ding werkt weer.quote:
Dat is de hele aflevering bijna in een half topicquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:08 schreef APK het volgende:
[..]
Dit was wel erg extreem: TV / [USA] Suits #6
Niet openen als je niet minstens aan wifi hangt.
De Nokia 5310quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee daar was de accu van versleten, die ik nu heb is onverslijtbaar, als ie uit mijn zak valt, zet ik onderdelen weer in elkaar en ding werkt weer.![]()
Ja, het is verbazingwekkend hoe goed de telefooncamera's tegenwoordig zijn.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:12 schreef chufi het volgende:
Ik heb laatst gewoon een foto vanaf mn Iphone ingeleverd voor de FoKfotowedstrijd ...
Ik moet 'm even zoeken, moment.quote:
Kijk FOT / De FOK!fotowedstrijd - sept & okt - zwart-witquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, het is verbazingwekkend hoe goed de telefooncamera's tegenwoordig zijn.
Wow, ziet er mooi uit voor een telefoonfoto!quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk FOT / De FOK!fotowedstrijd - sept & okt - zwart-wit
Die met de lollie speelt vals.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt gewoon ff een filtertje over heen gedaan en voila ...quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:20 schreef APK het volgende:
[..]
Wow, ziet er mooi uit voor een telefoonfoto!
Oeh, mag dat wel volgens de regels?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt gewoon ff een filtertje over heen gedaan en voila ...
Ja dat mag anders was ie niet geplaatst.. Zolang je niet echt gaat editten / fotoshoppen en zo ...quote:
Heel fraai, mooie compositie ookquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar gewoon ter plekke gemaakt...quote:
Heb je wel je juiste bril opquote:
Ik zal wel weer te rechtlijnig zijn maar Zwart-Wit hoort geen kleur in. Dan is het nep.quote:
Vind ik ook, maar ik had nog niet naar het onderwerp van de wedstrijd gekeken, de foto an sich vind ik heel fraai, en als die dingen zoals met die lolly ook al mogen....quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik zal wel weer te rechtlijnig zijn maar Zwart-Wit hoort geen kleur in. Dan is het nep.
Dit vind ik nog steeds een geweldige zwart-wit foto.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar ik had nog niet naar het onderwerp van de wedstrijd gekeken, de foto an sich vind ik heel fraai, en als die dingen zoals met die lolly ook al mogen....
Die is meer blauw-wit op mijn monitorquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dit vind ik nog steeds een geweldige zwart-wit foto.
[ afbeelding ]
Dat is de echte, die van mij was ook bewerkt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:46 schreef APK het volgende:
Dit zou zwart-wit moeten zijn volgens Photoshop:
[ afbeelding ]
De bewerkte, bewerkte, echte danquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is de echte, die van mij was ook bewerkt.
Gelukkig is zijn muziek op vinyl niet te bewerken.quote:
Die lijkt een blauw filter te hebben....... idd wel een hele mooie fotoquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dit vind ik nog steeds een geweldige zwart-wit foto.
[ afbeelding ]
Het lijkt er nog steeds 1950quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:47 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Even voor de goede order.. Dit is geen zwart wit ..
Die van APK lijkt meest op het ooit origineel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die lijkt een blauw filter te hebben....... idd wel een hele mooie foto
Nu wel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:47 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Even voor de goede order.. Dit is geen zwart wit ..
Ik zou beginnen met een prepaidquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:56 schreef Leandra het volgende:
De oudste wel, de jongste vroeg er vanavond om....
Ik tegen N; Kun je mij even m'n mobieltje geven?
Soneal: Papa Floornijn ook mobieltje geven?
Daar ben ik blijven hangen, 1x in de 3 maanden waardeer ik op met 10 euro.quote:
Ja weet ik ... Deze heeft eigenlijk ook wel iets maar dan met dat andere filter, blijf ik het mooier vinden.. Deze is wel veel symmetrischer .. En dat gewoon per toeval ...quote:
Het is een mooie foto door de lijnen en sfeer die erin zit en dan maakt kleur niet zoveel uitquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja weet ik ... Deze heeft eigenlijk ook wel iets maar dan met dat andere filter, blijf ik het mooier vinden.. Deze is wel veel symmetrischer .. En dat gewoon per toeval ...
Dan hoef jij je mobiel ook maar hooguit één keer in de week op te laden.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar ben ik blijven hangen, 1x in de 3 maanden waardeer ik op met 10 euro.
Yep, ik bel zelden zelf.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan hoef jij je mobiel ook maar hooguit één keer in de week op te laden.
En mobiel dataverkeer uitquote:
Voor je het weet bestelt hij een autoquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
En mobiel dataverkeer uit
Maar nee, die van mij zit niet eens in de wandelwagen met mijn telefoon te spelen.
Nou zit hij sowieso niet meer in de wandelwagen, maar kennelijk is dat tegenwoordig heel gewoon.
Ik vind het lijnenspel van die andere foto veel mooier....quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja weet ik ... Deze heeft eigenlijk ook wel iets maar dan met dat andere filter, blijf ik het mooier vinden.. Deze is wel veel symmetrischer .. En dat gewoon per toeval ...
Ja, dat hij niet tevreden is dat we niet gelijk een autootje voor hem uitzoeken en dat hij dan even een Saab Cabrio op Marktplaats scoortquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor je het weet bestelt hij een auto
OMG, zo begon dat ooit hier met een veulen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat hij niet tevreden is dat we niet gelijk een autootje voor hem uitzoeken en dat hij dan even een Saab Cabrio op Marktplaats scoort
Want voor het gemak staan je creditcard gegevens op auto-invullenquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat hij niet tevreden is dat we niet gelijk een autootje voor hem uitzoeken en dat hij dan even een Saab Cabrio op Marktplaats scoort
Slimmerdquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:14 schreef Leandra het volgende:
Hij post op FOK! graag hartjes trouwens![]()
En in Whatsapp naar N, en dan stuurt N een hele rij hartjes terug, hij tellen... kwam hij niet verder dan vier (inmiddels wel), ik doortellen tot we ze allemaal gehad hadden zegt hij "vier is enoeg"
Ja die symmetrie is er gedeeltelijk omdat het links anders is Maar op een of andere manier koos ik voor die1e met dat vage gekleurde grijsquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het lijnenspel van die andere foto veel mooier....
De kleur trouwens ook, maar die andere foto grijpt me veel meer dan deze symmetrische, en dat terwijl ik absoluut van symmetrie hou.
Op mijn telefoon toevallig niet... sterker nog; ik heb niet eens een app van de bank op m'n telefoonquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Want voor het gemak staan je creditcard gegevens op auto-invullen
Stond er ineens een veulen in de gangquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
OMG, zo begon dat ooit hier met een veulen.![]()
Het is net of het gebouw erachter zijn neus eronder door wilt stekenquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die symmetrie is er gedeeltelijk omdat het links anders is Maar op een of andere manier koos ik voor die1e met dat vage gekleurde grijs.. Maar die lokatie leent zich echt voor dit soort fotos ... Indrukwekkend
Nee maar wel die van N's bank tochquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op mijn telefoon toevallig niet... sterker nog; ik heb niet eens een app van de bank op m'n telefoon
Ik ga nooit dingen via een app op mijn bankrekening regelen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op mijn telefoon toevallig niet... sterker nog; ik heb niet eens een app van de bank op m'n telefoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |