Is allemaal hetzelfde, beetje pulp voor pubers.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Klinkt eh.... een beetje saai
Dan sla ik maar overquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is allemaal hetzelfde, beetje pulp voor pubers.
Aan het binnenhalenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:23 schreef Tarado het volgende:
Dit vond ik wel een goeie film
[ afbeelding ]
We moeten hier eerst nog tig aflevering van breaking bad gaan zien, daar zijn we wel even zoet meequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:23 schreef Tarado het volgende:
Dit vond ik wel een goeie film
[ afbeelding ]
Het gaat vooral over straatraces en politie die infiltreert in die scene om bendes op te pakken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
In alle delen ?![]()
Hoeveel delen zijn er dan? Is het wat? Gaat het alleen over racen of is er nog meer?
Alleen over racen lijkt me niks
Ah, klink niet als iet voor mijquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het gaat vooral over straatraces en politie die infiltreert in die scene om bendes op te pakken.
Volgens mij zijn er nu al 7 films van. Ben nog niet verder dan 5 gekomen.
Ja, 7 moet nog komen.quote:
Nou ik ga niet nog een keer zo'n lijstje films zien dus 7 zal wel uitblijven.quote:
Michelle isquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou ik ga niet nog een keer zo'n lijstje films zien dus 7 zal wel uitblijven.
Maar misschien omdat de acteurs me ook niet zo aanspreken, Dwayne michelinmannetje en Vin ik versta je niet. Michelle vind ik dan wel weer goed.
top serie, zondag de allerlaatste aflevering gezienquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
We moeten hier eerst nog tig aflevering van breaking bad gaan zien, daar zijn we wel even zoet mee
denk ik en we zijn nog niet eens begonnen
Ja idd voorbereiden op de koude dagen die er weer aan gaan komen... Gelijk wat hout gesprokkeld om toch iets te knabbelen te hebben...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:24 schreef Lienekien het volgende:
En nu ben je zeker eindelijk die leuke sprei aan het haken, omdat je daar nu eindelijk de tijd voor hebt?
Ploegendienst bij de kippenslachterij? Nice!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja idd voorbereiden op de koude dagen die er weer aan gaan komen... Gelijk wat hout gesprokkeld om toch iets te knabbelen te hebben...
En weet je wat! Word ik vanochtend wakker gebeld door zo'n bedrijf die mensen zoeken voor werk en zo ......
Altijd beter dan behangsloopsterquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ploegendienst bij de kippenslachterij? Nice!
Ja, ik zou echt geen idee hebben van wat ik dan zou moeten doen.quote:
Echt?!quote:
Geen idee wat je capaciteiten zijn...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik zou echt geen idee hebben van wat ik dan zou moeten doen.
Ik zou voor geen van de 2 kiezen om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?!
Ik heb liever stof en papier aan mijn handen dan kippenbloed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |