SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XBL (Forum nick tussenhaakjes):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?
Ga naar http://socialclub.rockstargames.com. Registreer je, link je PSN of XBL account aan je Rockstar Social Club account. Ga naar Crews, dan klik je Crew Up aan en zoek je op FOK Crew. Join de crew en ik zal je accepteren.
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew
Waarom geen aparte crews voor elk platform?
PS3 en Xbox 360 bezitters die lid zijn van FOK!forum melden zich op socialclub.rockstargames.com aan bij één crew: FOK Crew.
PS spelers spelen met elkaar, en Xbox spelers spelen met elkaar. Het is één crew, het is niet nodig om aparte crews te gaan maken voor elk platform. De statistieken van PS- en Xbox spelers worden verzameld en getoond op de crew pagina zodat we als PS- en Xbox spelers van het FOK!forum GTA Online Crew boven de andere crews komen te staan.
De features van GTA V Online:
- Multiplayer modus waarin maximaal 16 spelers in een gamesessie kunnen spelen!
- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
- Je kan je eigen auto's kopen én die ook verzekeren tegen diefstal en/of schade!
- Je kan je online character aanpassen door nieuwe kleding te kopen, tattoos te laten zetten.
- Samen met je vrienden overvallen plegen, straatraces houden, deatmatches en veel meer!
- Er zijn 700 missies die jij samen met je vrienden online kan spelen!
GTA V Online Trophies/Achievements:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
@Snoepje5, PS3 of Xbox?Moet het straks nog zien, als online het weer eens gaat doen, of mijn poppetje überhaupt terug is met de auto en stuff...quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:30 schreef Snoepje5 het volgende:
Durf eigenlijk niks te kopen omdat er hier sommigen waren waarvan het geld weg was en het huis ook ?! Anders is dat weg, maar het geld wat ik op de bank had staat nog wel @ mijn social club:
![]()
![]()
Dat is wel zondequote:Op zondag 6 oktober 2013 10:35 schreef marimbondo het volgende:
@Snoepje5, PS3 of Xbox?
[..]
Moet het straks nog zien, als online het weer eens gaat doen, of mijn poppetje überhaupt terug is met de auto en stuff...! Anders is dat weg, maar het geld wat ik op de bank had staat nog wel @ mijn social club:
[ afbeelding ]![]()
Is mij ook overkomen, heel vervelend. Wel m'n geld opslaan en bijhouden welke missies ik al gedaan heb, maar wel opnieuw beginnen.quote:![]()
True, maar het wentquote:! Inmiddels al de tweede keer, zonder dat ik zelf een nieuwe char aanmaak. Alleen durf/kan ik nu niet verder gaan, ik krijg geen mededeling dat de cloud niet werkt (maar deze krijg ik 9/10 keer niet wanneer die er uit ligt) en start in het char maak screen wanneer ik online start. Nu lees/hoor ik dat meerdere PS3 players wel online zijn, zonder enige problemen... I love this game
!
![]()
Sorry Roces, moet nog even de tutorial afronden.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Ik heb dat ook vaak en vaak wat ik doe mijn gta opnieuw opstarten en opnieuw kijken dat je online kan zo niet opnieuw proberenquote:Op zondag 6 oktober 2013 10:46 schreef marimbondo het volgende:
[..]
True, maar het went! Inmiddels al de tweede keer, zonder dat ik zelf een nieuwe char aanmaak. Alleen durf/kan ik nu niet verder gaan, ik krijg geen mededeling dat de cloud niet werkt (maar deze krijg ik 9/10 keer niet wanneer die er uit ligt) en start in het char maak screen wanneer ik online start. Nu lees/hoor ik dat meerdere PS3 players wel online zijn, zonder enige problemen... I love this game
!
![]()
Wtf ik had dus ook een nieuwe char moeten aanmaken, maar die is level 0, en krijg ook geen toturial of niks. Dus alles echt op 0, en kan niks doen want je moet minimaal iets hebbn voor die missies. Pfff![]()
Weet iemand nou al hoe het precies met geld zot bij het vermoorden van iemand? Verlies je nou alles boven de 5000 wat je draagt en krijgt de ander alles daarvan of verlies je een bepaald percentage? Ik heb tot nu toe nog alleen 100 gekregen.![]()
Mijn GTA Online doet het gewoon nog wel, character nog steeds level 7 enzo
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Ben ook rank 0, met 232k op de bankquote:Op zondag 6 oktober 2013 10:53 schreef WeCanDoIt het volgende:
Wtf ik had dus ook een nieuwe char moeten aanmaken, maar die is level 0, en krijg ook geen toturial of niks. Dus alles echt op 0, en kan niks doen want je moet minimaal iets hebbn voor die missies. Pfff!
![]()
quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:55 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Ben ook rank 0, met 232k op de bank!
Ik heb maar 15k
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Wat is nou de bedoeling van dat online. Ik zit in een NL crew, ik join, zit met allerlei vage gasten in een sessie en iedereen schiet elkaar kapot.
Daar zit ik niet echt op te wachten, ik wil gewoon samenwerken met elkaar, geen deathmatch ofzo.![]()
Laten we wachten totdat de servers werken..quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:59 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Wat is nou de bedoeling van dat online. Ik zit in een NL crew, ik join, zit met allerlei vage gasten in een sessie en iedereen schiet elkaar kapot.
Daar zit ik niet echt op te wachten, ik wil gewoon samenwerken met elkaar, geen deathmatch ofzo.![]()
Je kunt online crew only doen...quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:59 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Daar zit ik niet echt op te wachten, ik wil gewoon samenwerken met elkaar, geen deathmatch ofzo.
Met freeroam heb je inderdaad veel van die kiddo's die je gelijk kapot blazen terwijl je net rustig je telefoon aan het checken bent, kosten 5% van je $$$ met maximum van $5000. Gelukkig komen deze niet snel "verder" en als we Rockstar mogen geloven worden die uiteindelijk gescheiden... Kwam gisteren, toen online het deed, terug uit een missie met 12k op zak. Spawnde dichtbij een andere, deze reed me dood zonder dat ik ook maar iets kon doen... xD!![]()
Ik had niks op de bank, maar er staan ook maar een paar winkels op mijn kaart.quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:55 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Ben ook rank 0, met 232k op de bank!
Los Santos customs bv niet..![]()
Hoe hoger je level is hoe meer je krijgt te zien op de kaartquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:07 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Ik had niks op de bank, maar er staan ook maar een paar winkels op mijn kaart.
Los Santos customs bv niet..![]()
Hmmm... m'n character waarmee ik gisterenavond heb gespeeld was vanochtend weg. Het goede nieuws echter: kheb de eerste straatrace gewonnen![]()
![]()
Aha!quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:07 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Hoe hoger je level is hoe meer je krijgt te zien op de kaart
De vorige keer was ik door die drugsdeal enzo al meteen een hoger level.
Hoe kan je snel levelen?
En hoe kan je met een maat samen missies doen? Elke keer moeten we tegen elkaar(een van ons is dan de host)![]()
Het snelste is met missies dat doe ik alleen maar en het gaat best erg snelquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:12 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Aha!
De vorige keer was ik door die drugsdeal enzo al meteen een hoger level.
Hoe kan je snel levelen?
En hoe kan je met een maat samen missies doen? Elke keer moeten we tegen elkaar(een van ons is dan de host)![]()
Verbeteren die stats driving, shooting, stamina etc. Ook in online door gewoon veel te schieten en veel te rennen?![]()
Die team deatmatch enzo?quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:14 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Het snelste is met missies dat doe ik alleen maar en het gaat best erg snel![]()
Ja, alleen het gaat (veel) langzamer dan in de single player. Met racen gaat het iets sneller; fiets - stamina en auto - race,quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:14 schreef Snoepje5 het volgende:
Verbeteren die stats driving, shooting, stamina etc. Ook in online door gewoon veel te schieten en veel te rennen?![]()
Missies, dus niet join deatmatch op je tel maar join mission.quote:
Tdm verdient overigens ook super.![]()
Eigenlijk alle missies, bij team deatmatch krijg je veel als je wint en veel doodschiet. Hoe beter je presteert is hoe meer je rankt, tijdens "gewone" missies varieert het per missie maar het gaat redelijk snel. Toen online het deed ben ik door alleen maar missies te doen in een paar uurtjes tot lvl18 gekomen.quote:![]()
een vraag voor de mensen die vandaag al gespeeld hebben , is de cloud beschikbaar ? aangezien ik geen zin heb om online te gaan als het niet zo is. was al level 16. En vanaf wanneer kun je geldwagens beroven ?![]()
Bij mij niet, althans ik ga zonder mededeling te krijgen dat de cloud het niet doet naar het char aanmaak scherm. En die trucks kan je beroven zodra je er 1 ziet volgens mij, althans ik heb er al redelijk snel een beroofd...quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:20 schreef tonic1 het volgende:
een vraag voor de mensen die vandaag al gespeeld hebben , is de cloud beschikbaar ? aangezien ik geen zin heb om online te gaan als het niet zo is. was al level 16. En vanaf wanneer kun je geldwagens beroven ?![]()
Bij 19 zag ik voor het eerst geldwagensquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:20 schreef tonic1 het volgende:
een vraag voor de mensen die vandaag al gespeeld hebben , is de cloud beschikbaar ? aangezien ik geen zin heb om online te gaan als het niet zo is. was al level 16. En vanaf wanneer kun je geldwagens beroven ?
Cloud NIET beschikbaar
Cloud WEL beschikbaar![]()
![]()
als de cloud niet beschikbaar is kun je beter wachten en later terugkomen zodat je je char niet verliest toch ?![]()
Kloptquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:24 schreef tonic1 het volgende:
als de cloud niet beschikbaar is kun je beter wachten en later terugkomen zodat je je char niet verliest toch ?![]()
@Yepss, bij mij staat dus Join crew members en friends wel verlicht maar ik kom alsnog bij het char aanmaakscherm...? Bij social club is mijn char weg, dus wel geld op de bank en bij stats staat 97k global rp point maar rank 0.
Wat raad jij me aan, een nieuwe char aanmaken en kijken wat er gebeurt?![]()
Ik denk eerst kijken wat er gebeurd als je cloud beschikbaar is, want ik heb vandaag op mijn social gekeken en toen waren alle 4 op 0 en toen daarna niet meerquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:26 schreef marimbondo het volgende:
@Yepss, bij mij staat dus Join crew members en friends wel verlicht maar ik kom alsnog bij het char aanmaakscherm...? Bij social club is mijn char weg, dus wel geld op de bank en bij stats staat 97k global rp point maar rank 0.
Wat raad jij me aan, een nieuwe char aanmaken en kijken wat er gebeurt?![]()
Maar volgens de plaatjes die jij net post is de cloud, bij mij, dus wel beschikbaar gezien "join friends" en "join crewmembers" niet grijs is maar wit... :S! Alleen jobs dus niet, is dat het... xD!? Damn man, ik wil spelenquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:27 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Ik denk eerst kijken wat er gebeurd als je cloud beschikbaar is, want ik heb vandaag op mijn social gekeken en toen waren alle 4 op 0![]()
![]()
Dan kan je het proberen en naar je char te gaan en kijken wat je char nu isquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:29 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Maar volgens de plaatjes die jij net post is de cloud, bij mij, dus wel beschikbaar gezien "join friends" en "join crewmembers" niet grijs is maar wit... :S! Alleen jobs dus niet, is dat het... xD!? Damn man, ik wil spelen![]()
Thnx! Maar dan kom ik in het char aanmaak menu...quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:31 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Dan kan je het proberen en naar je char te gaan en kijken wat je char nu is! Ga een nieuwe aanmaken en kijken wat er gebeurt denk ik.
![]()
En op op mijn Back knopje op mijn xbox controller zie ik een mooie optie knopje als je paar seconden langer in drukt![]()
![]()
Wist je dat nog niet?quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:34 schreef YepssNL het volgende:
En op op mijn Back knopje op mijn xbox controller zie ik een mooie optie knopje als je paar seconden langer in drukt
[ afbeelding ]
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Blijven proberen ik moest 4 of 5 keer blijven proberenquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:38 schreef Tijn het volgende:
Het werkt echt weer voor geen meter. Geen enkele mission wil downloaden![]()
![]()
hier wel. Gelukkigquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:38 schreef Tijn het volgende:
Het werkt echt weer voor geen meter. Geen enkele mission wil downloaden![]()
Sinds de laatste patch is het onmogelijk om er op te komen!?!?! daarvoor had ik amper problemen.
Wat een gekut ook weer.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Lol, dus weer helemaal vanaf 0 beginnen. Die race kan ik inmiddels met mijn ogen dicht doen, dik gewonnen weer!
![]()
Belachelijk..
Ik heb al wel 4x een bounty gehad terwijl ik niks doe..
En ik verlies gewoon 2k per keer dat ik dood ga.. Terwijl alles fucking op de bank staat.
Dood ik iemand anders, krijg ik $100 rot op![]()
![]()
ziekenhuis kostenquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:49 schreef Snoepje5 het volgende:
Belachelijk..
Ik heb al wel 4x een bounty gehad terwijl ik niks doe..
En ik verlies gewoon 2k per keer dat ik dood ga.. Terwijl alles fucking op de bank staat.
Dood ik iemand anders, krijg ik $100 rot opDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Poging 6 luktequote:Op zondag 6 oktober 2013 11:41 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Blijven proberen ik moest 4 of 5 keer blijven proberen![]()
![]()
ja maar jij kunt ook foto's startenquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:47 schreef fotostarter het volgende:
mooi kon mijn character aanpassen
ben nu weer een man hahahaha![]()
Lijkt ook wel alsof de kogels als water door een lekker emmer verdwijnen.. Ik blijf maar aan het kopen terwijl in sp ik nog nooit kogels heb gekocht.![]()
Vraag me nu toch echt af wanneer ze het gemaakt hebben, had al gedacht vrijdag, en zaterdag zeker wel.
Nu is het zondag
Haha gay!![]()
Hoe kan je door die cloud error heenkomen ? ik heb de eerste missie al gedaan en nog kom ik er niet in
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Mijn vriendin heeft mijn ps3 ingepikt en is begonnen met gta.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat is echt saaiquote:tennis is wel leuk!
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
en golf?quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat is echt saaitennis is wel leuk!
![]()
Ik zal ff zien of alles er nog is, anders ik pissed off en fuck heel online dan.quote:Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Bij Tennis had ik lag, als enige gamemode tot nu toe. Das niet zo handig.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat is echt saaitennis is wel leuk!
![]()
![]()
2 levels kwijt, was gister lvl 9 nu weer lvl 7, 40.000$ kwijt..
LEUK HOOR ROCKSTAR, fucking nigger retardsVraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Boeiend. Alsof het zo'n straf is om weer te spelen. Heb je gegrind dan?quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:39 schreef BaajGuardian het volgende:
LEUK HOOR ROCKSTAR, fucking nigger retards![]()
18 levels kwijt hier, inmiddels weer bij cypress flats lts aangekomen met lvl 3quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:39 schreef BaajGuardian het volgende:
LEUK HOOR ROCKSTAR, fucking nigger retards! Gelukkig mijn money nog wel maar ik ga nog maar geen crib kopen want die is char gebonden en wanneer R* die van mij blijft deleten houd ik het op de bank...
![]()
Hele avond voor lvls en geld gegrind in missies samen met mn broertje ja, en nu weer terug bij niks hebben.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:40 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Boeiend. Alsof het zo'n straf is om weer te spelen. Heb je gegrind dan?Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Moet je ook niet doen. Gewoon voor de fun spelen toch? Ik wil juist niet al te snel geld verdienen en alles al hebben.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hele avond voor lvls en geld gegrind in missies samen met mn broertje ja, en nu weer terug bij niks hebben.![]()
Ik wilde ook niet 'alles hebben'; Enkel een fucking 25.000 kostende garage, maar dat is ook teveel gevraagd want elke keer als ik bij dat bedrag of hoger zit na wat missies loopt die @#%(&zooi weer in een endless loading loop en krijg ik niks gesaved omdat je door de BRILJANTE coders @ rockstar enkel kunt saven als je online verlaat en laat het spel nu net DAAR problemen geven.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:44 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen. Gewoon voor de fun spelen toch? Ik wil juist niet al te snel geld verdienen en alles al hebben.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Deze is de echtequote:Op zondag 6 oktober 2013 12:41 schreef BaajGuardian het volgende:
https://twitter.com/rockstarsupport
spuw hier gal.
https://twitter.com/RockstarGames![]()
Is ook wel zo, maar in het begin speel je met luitjes samen die soms die missies niet eens snappen. Zo zat ik gisteren drie kwartier te wachten op kiddo's die 2 auto's terug moesten brengen...quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:44 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen. Gewoon voor de fun spelen toch? Ik wil juist niet al te snel geld verdienen en alles al hebben.![]()
Haha ja, dan leave ik hoor.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:55 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Is ook wel zo, maar in het begin speel je met luitjes samen die soms die missies niet eens snappen. Zo zat ik gisteren drie kwartier te wachten op kiddo's die 2 auto's terug moesten brengen...![]()
Ik was net aan het freeroamen. Komt er opeens een andere random speler naast mij staan in de auto want ik stond stil en begint te toeteren. Dus ik dacht Oké ff een improntu race ofzo. Alles gedaan en wel, ik won, killed hij mij opeens. Vervolgens ik heb 5 keer gekilled. Dat voelt lekker moet ik zeggen. En echt leuk dat alles nu werkt. Gewoon binnen no-time missies vol om te doen met anderen etc, super gaaf.![]()
Headset ??quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:49 schreef Muto het volgende:
Sorry Roces, moet nog even de tutorial afronden.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Wel even lekker gespeeld hier hoor met Stavross. We waren winkeltjes aan het overvallen tot een mongool ons stalkte met een heli. Ga ik de winkel beroven begint die op Stavross te knallen. Nou hem even ge-owned en weggereden voor die fucking vier sterren
Ik zal ook ff inloggen.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Je hebt missies, maar die races enzo zijn geen missies toch?
Alleen dat ster icoontje?
Waar kan je snel van in rank stijgen?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK
IK BEN GEWOON ALLES KWIJT!!!!!
HOE KAN DIT!!!!YouTube
Haha, zie dit nu voor het eerst. (SonnyB4). Al 16 uur? Ja, maar 90% uit me neus vreten. Nu werkt het wel though.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:08 schreef YepssNL het volgende:
Ik sta 4e wel netjes van de 230 Crew leden![]()
[ afbeelding ]Waar kun je dit precies zien?
![]()
quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:08 schreef YepssNL het volgende:
Ik sta 4e wel netjes van de 230 Crew leden![]()
[ afbeelding ]![]()
ik sta ook vierde
![]()
![]()
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew/gtavquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:12 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Haha, zie dit nu voor het eerst. (SonnyB4). Al 16 uur? Ja, maar 90% uit me neus vreten. Nu werkt het wel though.Waar kun je dit precies zien?
![]()
http://www.examiner.com/a(...)ppears-to-be-deletedquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
HOE KAN DIT!!!!If not now, then when.![]()
Rockstar zou eigenlijk een functie moeten maken waarbij je char + inhoud lokaal opgeslagen wordt indien de cloud eruit ligt. Zodra de cloud weer online is, wordt deze save automatisch geüpload.If not now, then when.![]()
quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
http://www.examiner.com/a(...)ppears-to-be-deletedTja I know, maar ik zie hem dus ook niet op mijn online page van socialclub.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Rockstar zou eigenlijk een functie moeten maken waarbij je char + inhoud lokaal opgeslagen wordt indien de cloud eruit ligt. Zodra de cloud weer online is, wordt deze save automatisch geüpload.
Terwijl gister wel de score in de crew rankings werd doorvertaald.YouTube
inderdaadquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Rockstar zou eigenlijk een functie moeten maken waarbij je char + inhoud lokaal opgeslagen wordt indien de cloud eruit ligt. Zodra de cloud weer online is, wordt deze save automatisch geüpload.
mensen ik heb hier een tip die u 200k kan besparen KOOP het appartement op del pierro van 205k en Niet het appartement van 400k WANT het zijn precies dezelfde appartementen. gelukkig was ik op tijd geinformeerd. woon nu op del pierro en heb nog 200 k in de zak gehouden![]()
kan je je char nog ergens veranderen in gta ?
ik wil niet meer zwart zijn maar das mn enige char die wel laad
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
racistquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:18 schreef Jimbo het volgende:
ik wil niet meer zwart zijn maar das mn enige char die wel laad
Ik ben ook alles kwijt, lvl18 en shit...quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
HOE KAN DIT!!!!! Ook bij social club is char weg.
![]()
omg, spawnde we net terug uit een missie allemaal op dezelfde plek in de map... Iemand ragt ons neer met ak, bam meer kwijt aan healthcare dan de missie opbracht![]()
![]()
Was bij mij ook gister, toen 10 minuten gewacht in de SP, en toen was alles er weer.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:22 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Ik ben ook alles kwijt, lvl18 en shit...! Ook bij social club is char weg.
![]()
Ik heb juist weer m'n items terug die ik kwijt was"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
the fuck? Waar gaat 't nog fout dang bij jouquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:25 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb nog geen minuut doorgebracht op online. Godverdomme.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.![]()
Aangezien ik straks naar Barcelona vertrek en vrijdag pas weer terug ben zal ik nu even alles op RSC accepteren en de hierarchies nog even bijwerken.![]()
![]()
bij mij vroeg hij op een gegeven moment nog of ik mijn character wilde veranderen, ergens in level ofzoquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:18 schreef Jimbo het volgende:
ik wil niet meer zwart zijn maar das mn enige char die wel laad![]()
inderdaad al 2 dagen foutloos online hieroquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:26 schreef 2dope het volgende:
[..]
the fuck? Waar gaat 't nog fout dang bij jou![]()
kpn?quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:25 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb nog geen minuut doorgebracht op online. Godverdomme.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
kan het aan kpn liggen ja ?Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zwarten werken toch voor niks, dat blijkt dan maar weer.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:18 schreef Jimbo het volgende:
ik wil niet meer zwart zijn maar das mn enige char die wel laad![]()
Ja. Bijna iedereen die er nu helemaal niet op komt heeft kpn. Omdat die zo`n debiel router ding hebben.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
teeering dus dat is het, godverdommequote:Op zondag 6 oktober 2013 13:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Bijna iedereen die er nu helemaal niet op komt heeft kpn. Omdat die zo`n debiel router ding hebben.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
kan je porten openzetten oid ?Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat weet ik niet. Ik heb zelf geen kpn. Alleen een vriend van me wel. Die krijgt het ook maar niet voor elkaar.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik heb Xs4all VDSL, meest standaard pakket met een Fritz!Box. PS3 staat in DMZ."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
lul aub niet zo slapquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Bijna iedereen die er nu helemaal niet op komt heeft kpn. Omdat die zo`n debiel router ding hebben.![]()
Wat is dat dmz ook al weer?quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:32 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb Xs4all VDSL, meest standaard pakket met een Fritz!Box. PS3 staat in DMZ.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
jij hebt een xbox, die heeft geen problemen naar het schijnt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee, ik heb ook kpn en kom er regelmatig in
hihhiauahah regelmatig in komen
minder spelers enzoOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is gewoon zo hoor.. Ga maar zoeken op internetquote:
Ik was trouwens gister bij iemand met een ps3 en wat een slechte controllers zijn dat eigenlijk... Echt, voelde zo plastic en precisieloos aan, zegmaar.![]()
![]()
Wat raden jullie aan, nieuwe character maken of afwachten?YouTube
Wachten dat de cloud online isquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wat raden jullie aan, nieuwe character maken of afwachten?![]()
Hoe verklaar je dan al die mensen die KPN hebben en wel gewoon kunnen gamen?quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Het is gewoon zo hoor.. Ga maar zoeken op internet
Al die geruchten die dan één of twee keer genoemd worden en meteen gaan mensen het geloven en verspreiden
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.![]()
Ja hoe zie je dat?quote:
Ik zag gister iets voorbij komen, maar ik zie geen enkel verschilYouTube
Kpn heeft gewoon zo`n irritante router ding. Waardoor veel problemen er mee hebben. Maar dan geloof je het toch niet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan al die mensen die KPN hebben en wel gewoon kunnen gamen?
Al die geruchten die dan één of twee keer genoemd worden en meteen gaan mensen het geloven en verspreiden
Die is online, want ik speel nu... Maar mijn char van gisteren is foetsie, tezamen met de auto... het geld heb ik wel meegenomen.quote:![]()
Ik weet wat een experiabox is ja en ken genoeg mensen die daarmee geen problemen hebben. Het is dan nogal kansloos om te zeggen "als je KPN hebt werkt het niet". Mensen gaan dat dan meteen geloven en allemaal retarded 'oplossingen' verzinnen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kpn heeft gewoon zo`n irritante router ding. Waardoor veel problemen er mee hebben. Maar dan geloof je het toch niet.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Lastig he lezen.. Ik zeg dat veel er problemen mee hebben. Ik zeg nergens dat iedereen er problemen mee heeft.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik weet wat een experiabox is ja en ken genoeg mensen die daarmee geen problemen hebben. Het is dan nogal kansloos om te zeggen "als je KPN hebt werkt het niet". Mensen gaan dat dan meteen geloven en allemaal retarded 'oplossingen' verzinnen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dit. Een experia is het welquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kpn heeft gewoon zo`n irritante router ding. Waardoor veel problemen er mee hebben. Maar dan geloof je het toch niet.![]()
![]()
Ik had vroeger ook zo'n experia en echt verschrikkelijk. Zit nu bij Ziggo en gaat probleemloos alleen af- en toe dat hij automatisch uitlogged van Xbox Live. Ik zou gewoon overstappen, altijd gezeik.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kpn heeft gewoon zo`n irritante router ding. Waardoor veel problemen er mee hebben. Maar dan geloof je het toch niet.![]()
En op zn minst een manual save knop dat je niet een sessie hoeft te verlaten (waar het 9/10 vastloopt) om je char te saven.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Rockstar zou eigenlijk een functie moeten maken waarbij je char + inhoud lokaal opgeslagen wordt indien de cloud eruit ligt. Zodra de cloud weer online is, wordt deze save automatisch geüpload.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Alweer 6 keer het spel opgestart maar krijg steeds bericht dat de Cloud servers niet beschikbaar zijn.![]()
![]()
en dan daarna weer janken dat er mensen gaan kutten met hun stats zeker?quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
dit is in the long run een beter systeem![]()
300k alweer'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Hoe wou je dat doen dan?quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
en dan daarna weer janken dat er mensen gaan kutten met hun stats zeker?
dit is in the long run een beter systeemIf not now, then when.![]()
Intern de gegevens aanpassen op je schijf? Vast wel iemand die zo slim is dat voor elkaar te krijgen.![]()
Dacht dat een cloud altijd online was
Da's toch het voordeel van een cloud.
Ik heb nog nooit een cloud meegemaakt die al een week er uit ligt..![]()
quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:15 schreef Snoepje5 het volgende:
Dacht dat een cloud altijd online was
Da's toch het voordeel van een cloud.
Ik heb nog nooit een cloud meegemaakt die al een week er uit ligt..![]()
![]()
![]()
Ik heb hier ook KPN en die werkt wel. Zoals eerder is gezegd moet je jouw PS3 in een DMZ zetten. Hiermee open je alle poorten voor je PS3 waardoor die minder last heeft van die onzinnige serverproblemen. Een console wordt toch niet zo snel gehackt en er zal ook geen virus opkomen dus gewoon doen dus!melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Liefde voor SevvvyD!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
over 350k.
9k per 5 min, come at me.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
yupquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik snap hier godverdomme niks meer van
Net online ff solo sessie gespeeld, heb dus maar 15k, dus ik ff auto sellen en wat holdups doen nu weer 25, ik dus quit (save) kijk ik zonet (uur later) op rockstar social club staat mn profiel van gister wat ik dus kwijt was er..
=
Welke versie van mn char krijg ik nu straks terug?
De versie met net 25k en lvl 6 van zonet of de versie met +40k lvl 9 (OH NVM (@#%&ROCKSTAR HIJ IS LVL 8 OPEENS OP JE SERVER)??!?!
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Gast , je krijgt dus je nieuwe account. Als je niet je character ziet in de cloud wacht dan even en ga niet gelijk een nieuwe aanmaken want dan verwijder je de oude.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:34 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik snap hier godverdomme niks meer van
Net online ff solo sessie gespeeld, heb dus maar 15k, dus ik ff auto sellen en wat holdups doen nu weer 25, ik dus quit (save) kijk ik zonet (uur later) op rockstar social club staat mn profiel van gister wat ik dus kwijt was er..
[ afbeelding ]
Welke versie van mn char krijg ik nu straks terug?
De versie met net 25k en lvl 6 van zonet of de versie met +40k lvl 9 (OH NVM (@#%&ROCKSTAR HIJ IS LVL 8 OPEENS OP JE SERVER)??!?!melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Eindelijk een paar normale gasten kunnen vinden op een server"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
HOE DE FUCK KAN IK DAT DAN ZIEN ALS ALLES OFFLINE IS LUTSERquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:36 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Gast , je krijgt dus je nieuwe account. Als je niet je character ziet in de cloud wacht dan even en ga niet gelijk een nieuwe aanmaken want dan verwijder je de oude.
In game bij start?quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:37 schreef kamikazebanaan het volgende:
iemand een goede site met unlocks per level? heb ik tot nu toe alleen van wapens kunnen vinden![]()
Chill. Social club kan niet elk uur alles uploaden. Neem zeker nu een dag of twee in beslag voordat alles er netjes opstaat. En als je niet in de cloud kan op je console moet je even wachten en niet offline eentje aan gaan maken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
HOE DE FUCK KAN IK DAT DAN ZIEN ALS ALLES OFFLINE IS LUTSERmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
HOE DE FUCK KAN IK DAT DAN ZIEN ALS ALLES OFFLINE IS LUTSER
If not now, then when.![]()
Damn het is echt nog chaotischer dan day one.
Toen kon je tenminste spelen, nu weet je helemaal niet waar je aan toe bent en of je alles voor niks doet of dat je uberhaupt nog jobs mag starten en als het niet mag je weer in story mode gegooid wordt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Niet nu in ieder geval. Nu mag je blij zijn dat je speelt. En zodra online het doet, via start -> online en dan friends onlyquote:melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Goede opmerking.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:39 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Niet nu in ieder geval. Nu mag je blij zijn dat je speelt. En zodra online het doet, via start -> online en dan friends only![]()
![]()
quote:![]()
nu staat er bij crate drop : locked. maar het staat tussen level 12 & 15 terwijl ik al level 19 benmoet je precies die dan weer ingame unlocken?
![]()
Awesome. De missies voor Gerald zijn echt geweldig. Net moesten we meth ophalen ergens met z'n 3en en ik ging vanaf een hoge brug schieten terwijl zij gingen infiltraten na een countdown. Geniaal.![]()
heb ik niet gedaan, ik heb juist gewacht tot alles gewoon weer normaal ging, MAAR HET GAAT NIET NORMAALquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:38 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Chill. Social club kan niet elk uur alles uploaden. Neem zeker nu een dag of twee in beslag voordat alles er netjes opstaat. En als je niet in de cloud kan op je console moet je even wachten en niet offline eentje aan gaan maken.
tevens, ik ben jullie allemaal (de hele wereld inc) voor met de 'bros' lekker puh.
suck it up.
Ja mooooiquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
als je offline zonder auto aim speelt heb je dat online ook. Dus offline wijzigen eerst. Zijn namelijk aparte servers anders spelen auto aimers tegen free-aimers....quote:melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Ging met de vriendin naar utrecht, vrijdag tm gisteren.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:26 schreef 2dope het volgende:
[..]
the fuck? Waar gaat 't nog fout dang bij jou
Daarvoor deed ie t niet![]()
![]()
alleen 2 playersquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:49 schreef tonic1 het volgende:
[..]
doe je die missie samen of alleen ? die coke missie![]()
Dus als je offline die auto-aim afzet heb je dat online ook? wel veel beter, irriteer me aan die auto-aim..quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:48 schreef Roces18 het volgende:
[..]
als je offline zonder auto aim speelt heb je dat online ook. Dus offline wijzigen eerst. Zijn namelijk aparte servers anders spelen auto aimers tegen free-aimers....![]()
Nu dan? DM je socialclub naam ff dan add ik je aan de baaz'n crew.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ging met de vriendin naar utrecht, vrijdag tm gisteren.
Daarvoor deed ie t nietOp donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
paar seconden op de Back (Xbox) knopje of Select (PS) knopje drukken dan zie je een menutjequote:
en dan zie je bij Chat en daar kan je instellen als Everyone/Crew/Friends/Crew+Friends of No-one![]()
![]()
neeOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Neejoh, plek 46 van de 230 ofzo!
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew/gtav
Hoe krijg je btw een masker? Helpt dat masker ook tegen iets?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
maskerwinkel bij het strand, nope.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:07 schreef bobbernaut het volgende:
Neejoh, plek 46 van de 230 ofzo!
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew/gtav
Hoe krijg je btw een masker? Helpt dat masker ook tegen iets?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ook niet voor overvallen ofzo? Dat ze je niet herkennen?quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
maskerwinkel bij het strand, nope.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Wel, je krijgt een ster minder als je wordt gezocht. Overval maar eens een winkel zonder masker.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
maskerwinkel bij het strand, nope."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
helpt toch tegen het herkennen bij overvallen? volgens mij krijg je dan ook minder sterrenquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
maskerwinkel bij het strand, nope.![]()
ohh nice, loop altijd met een masker maar wist dat niet eens
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nee, je kunt dan, als je een winkel al een keer beroofd hebt, alsnog daar winkelen i.p.v. dat ze je gelijk weer gaan aanvallen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:09 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
helpt toch tegen het herkennen bij overvallen? volgens mij krijg je dan ook minder sterren![]()
Het beste is om in het select-menu bij chat "Crew + friends" aan te geven, maar soms kan het ook leuk zijn om de andere players te horen ragen nadat je ze hebt vermoord uiteraard.quote:
If not now, then when.![]()
Ik heb maar passive mode aan gezet.
Dit ging gewoon meer nergens over. Fucking hele map vol met politie en iedereen op elkaar aan het schieten. Dan ben je zo 20k kwijt.![]()
Kan het aan Ziggo liggen dat ik nooit online kan komen ( PSN ) ?trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.![]()
Nou, mooi is dat dan.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Zo, mn crew heeft nu een geile crew tag voor op de rug.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Nee. Ik heb ziggo en ik speel al 3 dagen volopquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Kan het aan Ziggo liggen dat ik nooit online kan komen ( PSN ) ?![]()
![]()
Pics?quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:18 schreef BaajGuardian het volgende:
Zo, mn crew heeft nu een geile crew tag voor op de rug.If not now, then when.![]()
Herkenbaar, ik reed samen met Stavross rond en opeens zien we een andere speler met een twintigtal politie achter hem aan. FBI schampt mijn auto en ik heb gelijk drie sterrenquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:14 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik heb maar passive mode aan gezet.
Dit ging gewoon meer nergens over. Fucking hele map vol met politie en iedereen op elkaar aan het schieten. Dan ben je zo 20k kwijt.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:20 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Nee. Ik heb ziggo en ik speel al 3 dagen volopNou? Wat is je geheim?quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:20 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Nee. Ik heb ziggo en ik speel al 3 dagen voloptrotse eigenaar van post nr. 52m
Krijg nou tieten, ik kom zowaar in de eerste race terecht, meten.trotse eigenaar van post nr. 52m
inderdaad, als we dit even hier aangeven kunnen we een lijstje bij houden. Teveel en je ligt eruit bijvoorbeeld.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:27 schreef kamikazebanaan het volgende:
triest als je je mede crew members gaat afknallen![]()
![]()
Ben inmiddels alweer level 8 na een gedwongen verse start nadat Rockstar mijn char geliquideerd had, maar deze staat nu ook nog niet bij mij Social Club dus ik vrees het ergste... de volgende keer weer die leuke tutorial doen![]()
![]()
Dat zal een goeie zijn!quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:28 schreef Roces18 het volgende:
[..]
inderdaad, als we dit even hier aangeven kunnen we een lijstje bij houden. Teveel en je ligt eruit bijvoorbeeld.
Zoals je eigen Crew neer knallen dat kan echt niet!![]()
1 is al teveelquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:28 schreef Roces18 het volgende:
[..]
inderdaad, als we dit even hier aangeven kunnen we een lijstje bij houden. Teveel en je ligt eruit bijvoorbeeld.![]()
![]()
quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:28 schreef Roces18 het volgende:
[..]
inderdaad, als we dit even hier aangeven kunnen we een lijstje bij houden. Teveel en je ligt eruit bijvoorbeeld.![]()
![]()
Ik had gister ruzie met één of andere smart ass die me probeerde dood te rijden in z'n sjieke gepimpte racewagen. Dit pikte ik uiteraard niet en trakteerde dit sujet op een handgranaat. Staat er: Bad sport! you destroyed someones personal verhicle!"..
jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:23 schreef Droathoah het volgende:
Meer mensen het probleem dat die de verzekering niet opslaat?![]()
![]()
quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:30 schreef 2dope het volgende:
Ik had gister ruzie met één of andere smart ass die me probeerde dood te rijden in z'n sjieke gepimpte racewagen. Dit pikte ik uiteraard niet en trakteerde dit sujet op een handgranaat. Staat er: Bad sport! you destroyed someones personal verhicle!"..
![]()
![]()
![]()
Ja indd je mag geen auto's vernielen maar je mag de gast in kwestie wel in stukjes hakken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:30 schreef 2dope het volgende:
![]()
Mja vrij lastig als 'ie doughnuts om mij heen aan het maken is.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:30 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja indd je mag geen auto's vernielen maar je mag de gast in kwestie wel in stukjes hakken.
Ik moest 'maar liefst' $198 betalen aan de verzekering
Pauper auto heeft ie gehad danquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Mja vrij lastig als 'ie doughnuts om mij heen aan het maken is.
Ik moest 'maar liefst' $198 betalen aan de verzekering![]()
![]()
ik reed eergister ofzo stavross dood omdat hij mij stalkte en ik niet wist of hij al wist dat ik in zijn crew zatquote:Maar nu rijden we lekker samen rond
Maar moet maar even kijken hoe we dat doen dan?
moet nog verwerkt worden blijkbaar.quote:Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Ik vloog vrij snel uit de bocht en daarna kwam ik eigenlijk niet meer terug. Gelukkig nog derde.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:36 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik lag de hele tijd 1e.. mis ik een afslag![]()
Ach, als je elkaar af en toe killt, of de één jou wat vaker (3x oid) dan is het niet mega erg toch. Je slacht hem daarna toch af, maar als het door blijft gaan gewoon in de OP zetten, of simpelweg de server leaven?quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:35 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ik reed eergister ofzo stavross dood omdat hij mij stalkte en ik niet wist of hij al wist dat ik in zijn crew zatMaar nu rijden we lekker samen rond
Maar moet maar even kijken hoe we dat doen dan?
Ik neem aan dat hier op FOK! waar de meesten aardig volwassen zijn we geen heel regime hoeven te hanteren.If not now, then when.![]()
Ah handig om te weten. Dan hou ik het voortaan bij drive by's.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:30 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja indd je mag geen auto's vernielen maar je mag de gast in kwestie wel in stukjes hakken.
Omdat de missies het niet deden was gisteren iedereen elkaar maar aan het afslachten met als resultaat dat ik van $50.000 die ik had nu gewoon volledig blut ben. Stomme ziekenhuis kosten
Wat dan wel weer leuk is zijn mensen die zich veilig wanen in een kleding winkel waar ik vervolgens al schietend naar binnen ren. Of iemand buiten een Ammu-nation opwachten en afknallen
No amount of money ever bought a second of time.![]()
Loopt dat 'continueing' bij velen ook vast tussen missies door? Waar je een nieuwe missie/game kunt uitkiezen nadat je de vorige hebt afgerondt.![]()
Haha, nice. Dit is hoe je het hoort te spelen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:44 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ah handig om te weten. Dan hou ik het voortaan bij drive by's.
Omdat de missies het niet deden was gisteren iedereen elkaar maar aan het afslachten met als resultaat dat ik van $50.000 die ik had nu gewoon volledig blut ben. Stomme ziekenhuis kosten
Wat dan wel weer leuk is zijn mensen die zich veilig wanen in een kleding winkel waar ik vervolgens al schietend naar binnen ren. Of iemand buiten een Ammu-nation opwachten en afknallen![]()
![]()
Iemand platgereden toen hij een winkel overviel.
Of met een geupgrade sniper iemand van grote afstand stalken en dan op een ideaal moment BOOOOM, terwijl hij denkt "WHAT THE FUCK!?"quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:44 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ah handig om te weten. Dan hou ik het voortaan bij drive by's.
Wat dan wel weer leuk is zijn mensen die zich veilig wanen in een kleding winkel waar ik vervolgens al schietend naar binnen ren. Of iemand buiten een Ammu-nation opwachten en afknallen
Eerst maar eens de sniper unlocken.![]()
Ik vond deze ook awesome:quote:So I stole a jet, they're not that hard to get. I then flew around the map in the jet and, after losing my stars, asked if anyone wanted it because, "I had to leave soon".
Someone out near Trevor's airfield took the bait so I said I'd land it over there real quick. But I made a pit stop.
I landed on an open road and placed a sticky bomb where it wouldn't be noticed.
I got back in the air and made a bee-line for the airfield. Landed the plane, called for my personal vehicle, and drove away to a hill I could watch from. Homie drove up and got in the jet. I told him to have some fun, watched him take-off and do a few turns and aileron rolls.
I let him fly for about 15 seconds, but I knew I had the power of life or death in my hands. It would be so easy to blow him up... to take his glee away from him. He wasn't flying anywhere in particular, just dancing around in the air. That made it so much better.
After those 15 seconds of flight time I detonated the sticky bomb. It was the most satisfying explosion I have ever seen in any game. I felt so damn good after that and it probably fucked with this guy's day a little bit.If not now, then when.![]()
Handje selecteren en dan je schietknopquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:57 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Nee hoor, werkt niet.
Dan richt t geweerz"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik werd eerste (duh).. maar -1000 omdat ik op jou had ingezet, maar iedereen was weg.![]()
![]()
![]()
Nice. deed een missie en kreeg 9k. Wel jammer dat we niet konde vote voor nog een keer te doen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik zag het gebeuren jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:04 schreef SevD het volgende:
Kut, knalde tegen een gebouw aan met dat parachutespringen![]()
![]()
Wanneer je klaar bent met een job krijg je normaal een scherm met een keuze voor een nieuwe.
Bij mij blijft het leeg, enkel een timer. Mensen met hetzelfde probleem?![]()
Ja je moet iets van 3/4 minuten wachten daarna zul je kunnen voten. Het beste is gewoon /qquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:08 schreef Rogan het volgende:
Wanneer je klaar bent met een job krijg je normaal een scherm met een keuze voor een nieuwe.
Bij mij blijft het leeg, enkel een timer. Mensen met hetzelfde probleem?melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Volgens mij niks anders dan gister en eergisteren.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:11 schreef Seconde het volgende:
Lijkt erop dat alles werkt? Kan iemand dat bevestigen?![]()
Ik vraag me echt af.
Hoe moet ik ook iemand kunnen joinen want er staat nu nog Disabled?
Hoe kan ik dat doen!?
Haha gay!![]()
Maar is er nu een soort afspraak dat de FOK crew elkaar in free roam niet random afknalt? Lijkt mij iig stukken leuker. Lekker met 4 man samen stores robben ofzo hahaha 1 getaway driver, 1 iemand die hem leeg rooft en 2 gun man![]()
Ja zit nu ook met ene RWNN schiet met net gewoon dood omdat ik perrongeluk hem neersloeg bij een overval
Haha gay!![]()
En dat voor 1k per winkelquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maar is er nu een soort afspraak dat de FOK crew elkaar in free roam niet random afknalt? Lijkt mij iig stukken leuker. Lekker met 4 man samen stores robben ofzo hahaha 1 getaway driver, 1 iemand die hem leeg rooft en 2 gun man
Kun je beter iets anders gaan doen.![]()
Nutteloos.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
Lekker met 4 man samen stores robben ofzo hahaha 1 getaway driver, 1 iemand die hem leeg rooft en 2 gun man![]()
Het kan zijn dat je nog in de Tutorial zit of of de persoon waar je wil joinen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:12 schreef SchavuitPiet het volgende:
Ik vraag me echt af.
Hoe moet ik ook iemand kunnen joinen want er staat nu nog Disabled?
Hoe kan ik dat doen!?
![]()
Irritante Franse mongolen die door mijn session heen ratelen.trotse eigenaar van post nr. 52m
Tuurlijk is het eerlijk om in TDM 4 mensen onder de lvl 5 tegen 15+ in te zetten/
Waarom wordt ik gekicked door andere spelers? Ik doe niets raars. Hebben jullie dat ook wel eens?http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:22 schreef SosuaCafe het volgende:
Waarom wordt ik gekicked door andere spelers? Ik doe niets raars. Hebben jullie dat ook wel eens?![]()
Zullen we van t logo wolven maken? Dan kunnen we ons wolvenlogo op shirts dragen en dan hebben we ingame wolvenshirts!
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Merde. Pokke herrie idd.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Irritante Franse mongolen die door mijn session heen ratelen.![]()
als de buit boven de 100k is dan is dit een goed plan. voor een overval van 1 k not reallyquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maar is er nu een soort afspraak dat de FOK crew elkaar in free roam niet random afknalt? Lijkt mij iig stukken leuker. Lekker met 4 man samen stores robben ofzo hahaha 1 getaway driver, 1 iemand die hem leeg rooft en 2 gun man![]()
wat is momenteel dan de beste manier om online geld te verdienen?quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:28 schreef tonic1 het volgende:
[..]
als de buit boven de 100k is dan is dit een goed plan. voor een overval van 1 k not really![]()
Missions doenquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
wat is momenteel dan de beste manier om online geld te verdienen?![]()
Fok crew laat ik leven idd.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Dus ik zie een Foker die een winkel overvalt, wil ik hem helpen ontsna[[emnn omdat hij een brakwagen heeft.
4 star pursuit...well fuck
Mods met een x zijn tof.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: