moet nog verwerkt worden blijkbaar.quote:

Ik vloog vrij snel uit de bocht en daarna kwam ik eigenlijk niet meer terug. Gelukkig nog derde.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:36 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik lag de hele tijd 1e.. mis ik een afslag

Ach, als je elkaar af en toe killt, of de één jou wat vaker (3x oid) dan is het niet mega erg toch. Je slacht hem daarna toch af, maar als het door blijft gaan gewoon in de OP zetten, of simpelweg de server leaven?quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:35 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ik reed eergister ofzo stavross dood omdat hij mij stalkte en ik niet wist of hij al wist dat ik in zijn crew zatMaar nu rijden we lekker samen rond
Maar moet maar even kijken hoe we dat doen dan?

Ah handig om te weten. Dan hou ik het voortaan bij drive by's.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:30 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja indd je mag geen auto's vernielen maar je mag de gast in kwestie wel in stukjes hakken.

Haha, nice. Dit is hoe je het hoort te spelen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:44 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ah handig om te weten. Dan hou ik het voortaan bij drive by's.
Omdat de missies het niet deden was gisteren iedereen elkaar maar aan het afslachten met als resultaat dat ik van $50.000 die ik had nu gewoon volledig blut ben. Stomme ziekenhuis kosten
Wat dan wel weer leuk is zijn mensen die zich veilig wanen in een kleding winkel waar ik vervolgens al schietend naar binnen ren. Of iemand buiten een Ammu-nation opwachten en afknallen

Of met een geupgrade sniper iemand van grote afstand stalken en dan op een ideaal moment BOOOOM, terwijl hij denkt "WHAT THE FUCK!?"quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:44 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ah handig om te weten. Dan hou ik het voortaan bij drive by's.
Omdat de missies het niet deden was gisteren iedereen elkaar maar aan het afslachten met als resultaat dat ik van $50.000 die ik had nu gewoon volledig blut ben. Stomme ziekenhuis kosten
Wat dan wel weer leuk is zijn mensen die zich veilig wanen in een kleding winkel waar ik vervolgens al schietend naar binnen ren. Of iemand buiten een Ammu-nation opwachten en afknallen
quote:So I stole a jet, they're not that hard to get. I then flew around the map in the jet and, after losing my stars, asked if anyone wanted it because, "I had to leave soon".
Someone out near Trevor's airfield took the bait so I said I'd land it over there real quick. But I made a pit stop.
I landed on an open road and placed a sticky bomb where it wouldn't be noticed.
I got back in the air and made a bee-line for the airfield. Landed the plane, called for my personal vehicle, and drove away to a hill I could watch from. Homie drove up and got in the jet. I told him to have some fun, watched him take-off and do a few turns and aileron rolls.
I let him fly for about 15 seconds, but I knew I had the power of life or death in my hands. It would be so easy to blow him up... to take his glee away from him. He wasn't flying anywhere in particular, just dancing around in the air. That made it so much better.
After those 15 seconds of flight time I detonated the sticky bomb. It was the most satisfying explosion I have ever seen in any game. I felt so damn good after that and it probably fucked with this guy's day a little bit.

Handje selecteren en dan je schietknopquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:57 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Nee hoor, werkt niet.
Dan richt t geweerz

quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik werd eerste (duh).. maar -1000 omdat ik op jou had ingezet, maar iedereen was weg.

Ik zag het gebeuren jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:04 schreef SevD het volgende:
Kut, knalde tegen een gebouw aan met dat parachutespringen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |