Niet nu in ieder geval. Nu mag je blij zijn dat je speelt. En zodra online het doet, via start -> online en dan friends onlyquote:
Goede opmerking.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:39 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Niet nu in ieder geval. Nu mag je blij zijn dat je speelt. En zodra online het doet, via start -> online en dan friends only
quote:
heb ik niet gedaan, ik heb juist gewacht tot alles gewoon weer normaal ging, MAAR HET GAAT NIET NORMAALquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:38 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Chill. Social club kan niet elk uur alles uploaden. Neem zeker nu een dag of twee in beslag voordat alles er netjes opstaat. En als je niet in de cloud kan op je console moet je even wachten en niet offline eentje aan gaan maken.
Ja mooooiquote:
als je offline zonder auto aim speelt heb je dat online ook. Dus offline wijzigen eerst. Zijn namelijk aparte servers anders spelen auto aimers tegen free-aimers....quote:
Ging met de vriendin naar utrecht, vrijdag tm gisteren.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:26 schreef 2dope het volgende:
[..]
the fuck? Waar gaat 't nog fout dang bij jou
alleen 2 playersquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:49 schreef tonic1 het volgende:
[..]
doe je die missie samen of alleen ? die coke missie
Dus als je offline die auto-aim afzet heb je dat online ook? wel veel beter, irriteer me aan die auto-aim..quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:48 schreef Roces18 het volgende:
[..]
als je offline zonder auto aim speelt heb je dat online ook. Dus offline wijzigen eerst. Zijn namelijk aparte servers anders spelen auto aimers tegen free-aimers....
Nu dan? DM je socialclub naam ff dan add ik je aan de baaz'n crew.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ging met de vriendin naar utrecht, vrijdag tm gisteren.
Daarvoor deed ie t niet
paar seconden op de Back (Xbox) knopje of Select (PS) knopje drukken dan zie je een menutjequote:
maskerwinkel bij het strand, nope.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:07 schreef bobbernaut het volgende:
Neejoh, plek 46 van de 230 ofzo!
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew/gtav
Hoe krijg je btw een masker? Helpt dat masker ook tegen iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |