Haha, zie dit nu voor het eerst. (SonnyB4). Al 16 uur? Ja, maar 90% uit me neus vreten. Nu werkt het wel though.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:08 schreef YepssNL het volgende:
Ik sta 4e wel netjes van de 230 Crew leden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:08 schreef YepssNL het volgende:
Ik sta 4e wel netjes van de 230 Crew leden![]()
[ afbeelding ]
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew/gtavquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:12 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Haha, zie dit nu voor het eerst. (SonnyB4). Al 16 uur? Ja, maar 90% uit me neus vreten. Nu werkt het wel though.Waar kun je dit precies zien?
http://www.examiner.com/a(...)ppears-to-be-deletedquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK
IK BEN GEWOON ALLES KWIJT!!!!!
HOE KAN DIT!!!!
quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
http://www.examiner.com/a(...)ppears-to-be-deleted
Tja I know, maar ik zie hem dus ook niet op mijn online page van socialclub.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Rockstar zou eigenlijk een functie moeten maken waarbij je char + inhoud lokaal opgeslagen wordt indien de cloud eruit ligt. Zodra de cloud weer online is, wordt deze save automatisch geüpload.
inderdaadquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Rockstar zou eigenlijk een functie moeten maken waarbij je char + inhoud lokaal opgeslagen wordt indien de cloud eruit ligt. Zodra de cloud weer online is, wordt deze save automatisch geüpload.
racistquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:18 schreef Jimbo het volgende:
kan je je char nog ergens veranderen in gta ?
ik wil niet meer zwart zijn maar das mn enige char die wel laad
Ik ben ook alles kwijt, lvl18 en shit...quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK
IK BEN GEWOON ALLES KWIJT!!!!!
HOE KAN DIT!!!!
Was bij mij ook gister, toen 10 minuten gewacht in de SP, en toen was alles er weer.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:22 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Ik ben ook alles kwijt, lvl18 en shit...! Ook bij social club is char weg.
the fuck? Waar gaat 't nog fout dang bij jouquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:25 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb nog geen minuut doorgebracht op online. Godverdomme.
bij mij vroeg hij op een gegeven moment nog of ik mijn character wilde veranderen, ergens in level ofzoquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:18 schreef Jimbo het volgende:
inderdaad al 2 dagen foutloos online hieroquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:26 schreef 2dope het volgende:
[..]
the fuck? Waar gaat 't nog fout dang bij jou
kpn?quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:25 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb nog geen minuut doorgebracht op online. Godverdomme.
Zwarten werken toch voor niks, dat blijkt dan maar weer.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:18 schreef Jimbo het volgende:
Ja. Bijna iedereen die er nu helemaal niet op komt heeft kpn. Omdat die zo`n debiel router ding hebben.quote:
teeering dus dat is het, godverdommequote:Op zondag 6 oktober 2013 13:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Bijna iedereen die er nu helemaal niet op komt heeft kpn. Omdat die zo`n debiel router ding hebben.
Dat weet ik niet. Ik heb zelf geen kpn. Alleen een vriend van me wel. Die krijgt het ook maar niet voor elkaar.quote:
lul aub niet zo slapquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Bijna iedereen die er nu helemaal niet op komt heeft kpn. Omdat die zo`n debiel router ding hebben.
Wat is dat dmz ook al weer?quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:32 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb Xs4all VDSL, meest standaard pakket met een Fritz!Box. PS3 staat in DMZ.
jij hebt een xbox, die heeft geen problemen naar het schijnt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee, ik heb ook kpn en kom er regelmatig in
hihhiauahah regelmatig in komen
Het is gewoon zo hoor.. Ga maar zoeken op internetquote:
Wachten dat de cloud online isquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wat raden jullie aan, nieuwe character maken of afwachten?
Hoe verklaar je dan al die mensen die KPN hebben en wel gewoon kunnen gamen?quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Het is gewoon zo hoor.. Ga maar zoeken op internet
Ja hoe zie je dat?quote:
Kpn heeft gewoon zo`n irritante router ding. Waardoor veel problemen er mee hebben. Maar dan geloof je het toch niet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan al die mensen die KPN hebben en wel gewoon kunnen gamen?
Al die geruchten die dan één of twee keer genoemd worden en meteen gaan mensen het geloven en verspreiden
Die is online, want ik speel nu... Maar mijn char van gisteren is foetsie, tezamen met de auto... het geld heb ik wel meegenomen.quote:
Ik weet wat een experiabox is ja en ken genoeg mensen die daarmee geen problemen hebben. Het is dan nogal kansloos om te zeggen "als je KPN hebt werkt het niet". Mensen gaan dat dan meteen geloven en allemaal retarded 'oplossingen' verzinnen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kpn heeft gewoon zo`n irritante router ding. Waardoor veel problemen er mee hebben. Maar dan geloof je het toch niet.
Lastig he lezen.. Ik zeg dat veel er problemen mee hebben. Ik zeg nergens dat iedereen er problemen mee heeft.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik weet wat een experiabox is ja en ken genoeg mensen die daarmee geen problemen hebben. Het is dan nogal kansloos om te zeggen "als je KPN hebt werkt het niet". Mensen gaan dat dan meteen geloven en allemaal retarded 'oplossingen' verzinnen.
Dit. Een experia is het welquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kpn heeft gewoon zo`n irritante router ding. Waardoor veel problemen er mee hebben. Maar dan geloof je het toch niet.
Ik had vroeger ook zo'n experia en echt verschrikkelijk. Zit nu bij Ziggo en gaat probleemloos alleen af- en toe dat hij automatisch uitlogged van Xbox Live. Ik zou gewoon overstappen, altijd gezeik.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En op zn minst een manual save knop dat je niet een sessie hoeft te verlaten (waar het 9/10 vastloopt) om je char te saven.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
en dan daarna weer janken dat er mensen gaan kutten met hun stats zeker?quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe wou je dat doen dan?quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
en dan daarna weer janken dat er mensen gaan kutten met hun stats zeker?
dit is in the long run een beter systeem
quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:15 schreef Snoepje5 het volgende:
Dacht dat een cloud altijd online was
Da's toch het voordeel van een cloud.
Ik heb nog nooit een cloud meegemaakt die al een week er uit ligt..
yupquote:
Gast , je krijgt dus je nieuwe account. Als je niet je character ziet in de cloud wacht dan even en ga niet gelijk een nieuwe aanmaken want dan verwijder je de oude.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:34 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik snap hier godverdomme niks meer van
Net online ff solo sessie gespeeld, heb dus maar 15k, dus ik ff auto sellen en wat holdups doen nu weer 25, ik dus quit (save) kijk ik zonet (uur later) op rockstar social club staat mn profiel van gister wat ik dus kwijt was er..
[ afbeelding ]
Welke versie van mn char krijg ik nu straks terug?
De versie met net 25k en lvl 6 van zonet of de versie met +40k lvl 9 (OH NVM (@#%&ROCKSTAR HIJ IS LVL 8 OPEENS OP JE SERVER)??!?!
HOE DE FUCK KAN IK DAT DAN ZIEN ALS ALLES OFFLINE IS LUTSERquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:36 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Gast , je krijgt dus je nieuwe account. Als je niet je character ziet in de cloud wacht dan even en ga niet gelijk een nieuwe aanmaken want dan verwijder je de oude.
In game bij start?quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:37 schreef kamikazebanaan het volgende:
iemand een goede site met unlocks per level? heb ik tot nu toe alleen van wapens kunnen vinden
Chill. Social club kan niet elk uur alles uploaden. Neem zeker nu een dag of twee in beslag voordat alles er netjes opstaat. En als je niet in de cloud kan op je console moet je even wachten en niet offline eentje aan gaan maken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
HOE DE FUCK KAN IK DAT DAN ZIEN ALS ALLES OFFLINE IS LUTSER
quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
HOE DE FUCK KAN IK DAT DAN ZIEN ALS ALLES OFFLINE IS LUTSER
Niet nu in ieder geval. Nu mag je blij zijn dat je speelt. En zodra online het doet, via start -> online en dan friends onlyquote:
Goede opmerking.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:39 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Niet nu in ieder geval. Nu mag je blij zijn dat je speelt. En zodra online het doet, via start -> online en dan friends only
quote:
heb ik niet gedaan, ik heb juist gewacht tot alles gewoon weer normaal ging, MAAR HET GAAT NIET NORMAALquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:38 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Chill. Social club kan niet elk uur alles uploaden. Neem zeker nu een dag of twee in beslag voordat alles er netjes opstaat. En als je niet in de cloud kan op je console moet je even wachten en niet offline eentje aan gaan maken.
Ja mooooiquote:
als je offline zonder auto aim speelt heb je dat online ook. Dus offline wijzigen eerst. Zijn namelijk aparte servers anders spelen auto aimers tegen free-aimers....quote:
Ging met de vriendin naar utrecht, vrijdag tm gisteren.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:26 schreef 2dope het volgende:
[..]
the fuck? Waar gaat 't nog fout dang bij jou
alleen 2 playersquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:49 schreef tonic1 het volgende:
[..]
doe je die missie samen of alleen ? die coke missie
Dus als je offline die auto-aim afzet heb je dat online ook? wel veel beter, irriteer me aan die auto-aim..quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:48 schreef Roces18 het volgende:
[..]
als je offline zonder auto aim speelt heb je dat online ook. Dus offline wijzigen eerst. Zijn namelijk aparte servers anders spelen auto aimers tegen free-aimers....
Nu dan? DM je socialclub naam ff dan add ik je aan de baaz'n crew.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ging met de vriendin naar utrecht, vrijdag tm gisteren.
Daarvoor deed ie t niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |