En op zn minst een manual save knop dat je niet een sessie hoeft te verlaten (waar het 9/10 vastloopt) om je char te saven.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Rockstar zou eigenlijk een functie moeten maken waarbij je char + inhoud lokaal opgeslagen wordt indien de cloud eruit ligt. Zodra de cloud weer online is, wordt deze save automatisch geüpload.
en dan daarna weer janken dat er mensen gaan kutten met hun stats zeker?quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Rockstar zou eigenlijk een functie moeten maken waarbij je char + inhoud lokaal opgeslagen wordt indien de cloud eruit ligt. Zodra de cloud weer online is, wordt deze save automatisch geüpload.
Hoe wou je dat doen dan?quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
en dan daarna weer janken dat er mensen gaan kutten met hun stats zeker?
dit is in the long run een beter systeem
quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:15 schreef Snoepje5 het volgende:
Dacht dat een cloud altijd online was
Da's toch het voordeel van een cloud.
Ik heb nog nooit een cloud meegemaakt die al een week er uit ligt..
yupquote:
Gast , je krijgt dus je nieuwe account. Als je niet je character ziet in de cloud wacht dan even en ga niet gelijk een nieuwe aanmaken want dan verwijder je de oude.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:34 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik snap hier godverdomme niks meer van
Net online ff solo sessie gespeeld, heb dus maar 15k, dus ik ff auto sellen en wat holdups doen nu weer 25, ik dus quit (save) kijk ik zonet (uur later) op rockstar social club staat mn profiel van gister wat ik dus kwijt was er..
[ afbeelding ]
Welke versie van mn char krijg ik nu straks terug?
De versie met net 25k en lvl 6 van zonet of de versie met +40k lvl 9 (OH NVM (@#%&ROCKSTAR HIJ IS LVL 8 OPEENS OP JE SERVER)??!?!
HOE DE FUCK KAN IK DAT DAN ZIEN ALS ALLES OFFLINE IS LUTSERquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:36 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Gast , je krijgt dus je nieuwe account. Als je niet je character ziet in de cloud wacht dan even en ga niet gelijk een nieuwe aanmaken want dan verwijder je de oude.
In game bij start?quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:37 schreef kamikazebanaan het volgende:
iemand een goede site met unlocks per level? heb ik tot nu toe alleen van wapens kunnen vinden
Chill. Social club kan niet elk uur alles uploaden. Neem zeker nu een dag of twee in beslag voordat alles er netjes opstaat. En als je niet in de cloud kan op je console moet je even wachten en niet offline eentje aan gaan maken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
HOE DE FUCK KAN IK DAT DAN ZIEN ALS ALLES OFFLINE IS LUTSER
quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
HOE DE FUCK KAN IK DAT DAN ZIEN ALS ALLES OFFLINE IS LUTSER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |