Haha, zie dit nu voor het eerst. (SonnyB4). Al 16 uur? Ja, maar 90% uit me neus vreten. Nu werkt het wel though.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:08 schreef YepssNL het volgende:
Ik sta 4e wel netjes van de 230 Crew leden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:08 schreef YepssNL het volgende:
Ik sta 4e wel netjes van de 230 Crew leden![]()
[ afbeelding ]
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew/gtavquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:12 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Haha, zie dit nu voor het eerst. (SonnyB4). Al 16 uur? Ja, maar 90% uit me neus vreten. Nu werkt het wel though.Waar kun je dit precies zien?
http://www.examiner.com/a(...)ppears-to-be-deletedquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK
IK BEN GEWOON ALLES KWIJT!!!!!
HOE KAN DIT!!!!
quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
http://www.examiner.com/a(...)ppears-to-be-deleted
Tja I know, maar ik zie hem dus ook niet op mijn online page van socialclub.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Rockstar zou eigenlijk een functie moeten maken waarbij je char + inhoud lokaal opgeslagen wordt indien de cloud eruit ligt. Zodra de cloud weer online is, wordt deze save automatisch geüpload.
inderdaadquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Rockstar zou eigenlijk een functie moeten maken waarbij je char + inhoud lokaal opgeslagen wordt indien de cloud eruit ligt. Zodra de cloud weer online is, wordt deze save automatisch geüpload.
racistquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:18 schreef Jimbo het volgende:
kan je je char nog ergens veranderen in gta ?
ik wil niet meer zwart zijn maar das mn enige char die wel laad
Ik ben ook alles kwijt, lvl18 en shit...quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK
IK BEN GEWOON ALLES KWIJT!!!!!
HOE KAN DIT!!!!
Was bij mij ook gister, toen 10 minuten gewacht in de SP, en toen was alles er weer.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:22 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Ik ben ook alles kwijt, lvl18 en shit...! Ook bij social club is char weg.
the fuck? Waar gaat 't nog fout dang bij jouquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:25 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb nog geen minuut doorgebracht op online. Godverdomme.
bij mij vroeg hij op een gegeven moment nog of ik mijn character wilde veranderen, ergens in level ofzoquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:18 schreef Jimbo het volgende:
kan je je char nog ergens veranderen in gta ?
ik wil niet meer zwart zijn maar das mn enige char die wel laad
inderdaad al 2 dagen foutloos online hieroquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:26 schreef 2dope het volgende:
[..]
the fuck? Waar gaat 't nog fout dang bij jou
kpn?quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:25 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb nog geen minuut doorgebracht op online. Godverdomme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |