paar seconden op de Back (Xbox) knopje of Select (PS) knopje drukken dan zie je een menutjequote:
maskerwinkel bij het strand, nope.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:07 schreef bobbernaut het volgende:
Neejoh, plek 46 van de 230 ofzo!
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew/gtav
Hoe krijg je btw een masker? Helpt dat masker ook tegen iets?
Ook niet voor overvallen ofzo? Dat ze je niet herkennen?quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
maskerwinkel bij het strand, nope.
Wel, je krijgt een ster minder als je wordt gezocht. Overval maar eens een winkel zonder masker.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
helpt toch tegen het herkennen bij overvallen? volgens mij krijg je dan ook minder sterrenquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Nee, je kunt dan, als je een winkel al een keer beroofd hebt, alsnog daar winkelen i.p.v. dat ze je gelijk weer gaan aanvallen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:09 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
helpt toch tegen het herkennen bij overvallen? volgens mij krijg je dan ook minder sterren
Het beste is om in het select-menu bij chat "Crew + friends" aan te geven, maar soms kan het ook leuk zijn om de andere players te horen ragen nadat je ze hebt vermoord uiteraard.quote:
Nee. Ik heb ziggo en ik speel al 3 dagen volopquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Kan het aan Ziggo liggen dat ik nooit online kan komen ( PSN ) ?
Pics?quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:18 schreef BaajGuardian het volgende:
Zo, mn crew heeft nu een geile crew tag voor op de rug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |